Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-03-03
Sokółka: Ochrona fizyczna budynku i posesji Sądu Rejonowego w Sokółce.
Numer ogłoszenia: 43257 - 2008; data zamieszczenia: 03.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Sokółce, ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 7, 16-100 Sokółka, woj. podlaskie, tel. 0-85 711 41 29, fax 0-85 711 41 29.
- Adres strony internetowej zamawiającego: sr-sokolka@bialystok.so.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona fizyczna budynku i posesji Sądu Rejonowego w Sokółce..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest ochrona fizyczna obiektu i posesji Sądu Rejonowego w Sokółce przy ul. Piłsudskiego 7 w systemie zmianowym. 2. Całodobowa ochrona fizyczna obiektu i posesji Sądu Rejonowego w Sokółce w systemie kontrolno-patrolowym polegać będzie w szczególności na: 1) jednoosobowym całodobowym posterunku stałym na stanowisku monitoringu z obsługą systemu telewizji dozorowej, systemów antynapadowych, antywłamaniowych i p/pożarowych z obowiązkiem wydawania kluczy do pomieszczeń, zamykania i otwierania bram, drzwi wejściowych, zgodnie z wewnętrznymi Zarządzeniami Prezesa Sądu Rejonowego; 2) jednoosobowym posterunku w systemie kontrolno-patrolowym w godzinach 7:00 - 18:30 w poniedziałki oraz w godzinach 7:30-15:30 w pozostałe dni robocze; 3) kontroli ruchu osobowo-materiałowego i podejmowanie działań w przypadku jego naruszenia, w tym obsługa przenośnych detektorów metalu; 4) prowadzenie dokumentacji ochronnej zgodnie z obowiązującymi przepisami (m.in. prowadzenie książek dyżurów, wpisywanie informacji o objęciu i zakończeniu dyżuru oraz wszystkich zdarzeniach zaistniałych w trakcie pełnienia służby); 5) każdorazowym otwieraniu drzwi przeciwpożarowych po wystąpieniu alarmu i uruchomieniu klap oddymiających; 6) uzbrajaniu i rozbrajaniu SSWiN w ustalonych godzinach; 7) kontroli (co najmniej jednorazowej) patrolu/załogi interwencyjnej w godzinach pomiędzy 22:00 a 6:00 każdego dnia z wpisem osób kontrolujących do książki dyżuru; 8) natychmiastowym reagowaniu na wszystkie (nawet telefoniczne) zgłoszenia zagrożenia personelu lub obiektu; 9) możliwość szybkiego wsparcia pracownika ochrony przez załogę interwencyjną, w skład której wchodzi co najmniej dwóch licencjonowanych pracowników ochrony jednolicie umundurowanych; 10) reagowaniu na zgłoszenia elektronicznych systemów sygnalizacyjnych i wizualizacyjnych (w szczególności p/poż.) oraz na zauważone zdarzenia mogące mieć wpływ na wystąpienie strat w mieniu (zalanie pomieszczeń, uszkodzenia oświetlenia, uszkodzenia zamków, drzwi, samozamykaczy, przecieki itp.). Sposób reagowania zostanie określony w planie ochrony obiektu; 11) kontroli ręcznych ostrzegaczy pożarowych i awaryjnych przycisków wyjścia ewakuacyjnego oraz kontroli wszystkich nieuzasadnionych użyć powyższych urządzeń (do ujawnienia personaliów osoby dokonującej nieuzasadnionego użycia włącznie); 12) wyposażeniu pracowników ochrony w podstawowe środki przymusu oraz w środki łączności bezprzewodowej umożliwiającej wezwanie patrolu, przy czym dojazd patrolu nie może trwać dłużej niż 5 minut; 13) sporządzeniu planu ochrony w terminie 30 dni od daty podpisania umowy i uzgodnienia go z Zamawiającym; 14) wykonywaniu czynności, o których mowa w art. 36 ust. 1 Ustawy o ochronie osób i mienia (Dz.U. z 2005 nr 145, poz. 1221), w tym zapewnienia gotowości stosowania środków przymusu, o których mowa w art. 38. 3. Szczegółowy opis chronionego obiektu stanowi Załącznik nr 1 do siwz.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie Oryginalny kod CPV: 74.61.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.10.00 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu Oryginalny kod CPV: 74.61.30.00 - Usługi dozoru Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.30.00 - Usługi strażnicze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1 Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2 Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca potwierdzi spełnienie warunku udziału w postępowaniu, jeżeli wykaże, iż: 1) zrealizował należycie co najmniej jedną usługę w zakresie wykonywania ochrony obiektów o wartości minimum 150.000,00 złotych (brutto) rocznie; 2) osoby, które będą świadczyły usługi ochrony fizycznej na rzecz Zamawiającego będą posiadały licencje I lub II stopnia oraz aktualne poświadczenie bezpieczeństwa osobowego (osoby wytypowane do ochrony obiektów); 3) dysponuje lub zapewnia stacjonowanie co najmniej jednego patrolu/załogi interwencyjnej na terenie miasta Sokółka. 1.3 Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. 2.1 Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego. 2.2 Ocena spełnienia wymaganych warunków udziału w postępowaniu będzie odbywała się wg kryterium spełnia/nie spełnia poszczególne warunki.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów: 1.1 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.2 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego odziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie i rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.3 Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.4 Aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - jeżeli dotyczy. 1.5 Aktualną koncesję MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie dotyczącym przedmiotu zamówienia. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca musi złożyć: 2.1 Wykaz wykonanych usług, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności gospodarczej jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. 2.2 Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia. 2.3 Aktualne licencje I lub II stopnia, aktualne poświadczenia bezpieczeństwa osobowego osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia. 3. Wykonawca jest zobowiązany wraz z ofertą złożyć oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy oraz o niepodleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialystok.so.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfiakcję Istotnych Warunków Zamówienia można odebrać na pisemny wniosek Wykonawcy, osobiście w siedzibie Zamawiającego pokój nr 101 lub drogą przesyłki pocztowej. Koszt SIWZ- bezpłatna..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.03.2008 godzina 10:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Sokółce, ul. Piłsudskiego 7, 16-100 Sokółka, pokój nr 101..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z SOKÓŁKI
- Dostawa i montaż układu wentylacji mechanicznej i klimatyzacji na potrzeby Nad Biebrzą Sp. z o.o.
- Dostawa i montaż wyrobu medycznego - instalacji gazów medycznych
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy ul. Wasilkowskiej w Sokółce
- Opracowanie dokumentacji na termomodernizację budynku Szkoły Podstawowej w Boguszach
- Opracowanie dokumentacji na termomodernizację budynku Przedszkola nr 3 w Sokółce
- Poprawa dostępu do małej infrastruktury publicznej nad zalewem w Sokółce
więcej: przetargi w Sokółce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi w zakresie ochrony fizycznej osób i mienia w Ośrodku Konferencyjno-Szkoleniowym "INNOWACJA" Politechniki Śląskiej
- Usługa całodobowej ochrony osób, obiektów i mienia na terenie i w obiektach Zamawiającego
- Usługa ochrony całodobowej wraz z usługą portierską obiektów i mienia będących własnością Sieci Badawczej Łukasiewicz - Łódzki Instytut Technologiczny zlokalizowanych w Krakowie (...)
- Świadczenie usług ochrony fizycznej na terenie Ośrodka Wypoczynkowego w Skorzęcinie
- Świadczenie usług całodobowej ochrony osób i mienia w budynkach Sądu Rejonowego Katowice-Zachód w Katowicach
- ŚWIADCZENIE USŁUGI OCHRONY FIZYCZNEJ BUDYNKACH PROKURATURY OKRĘGOWEJ I REJONOWYCH W KIELCACH ORAZ PROKURATURY REJONOWEJ W OSTROWCU ŚWIĘTOKRZYSKIM.
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.