Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-17
Czerwionka-Leszczyny: Budowa kompleksu sportowo - rewalidacyjnego przy Zespole Szkół Specjalnych w Czerwionce - Leszczynach
Numer ogłoszenia: 432722 - 2009; data zamieszczenia: 17.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespoł Szkół Specjalnych im. Weroniki Sherborne , ul. Przedszkolna 1, 44-238 Czerwionka-Leszczyny, woj. śląskie, tel. 032 4312991, faks 032 4312991.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zespół Szkół Specjalnych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kompleksu sportowo - rewalidacyjnego przy Zespole Szkół Specjalnych w Czerwionce - Leszczynach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Budowę kompleksu sportowo - rewalidacyjnego przy Zespole Szkół Specjalnych w Czerwionce - Leszczynach należy wykonać zgodnie z dokumentacją techniczną zawierającą w szczególności: Projekt budowlany, Specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, Przedmiar robót, stanowiących łącznie załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1.Wymaga się wniesienia wadium w wysokości 50 000,00 zł. 2.Wadium może być wniesione w jednej z form określonych w art. 45 ust. 6 pkt 1-5 ustawy PZP. 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Żorach Nr 85 8456 0009 2001 0023 9891 0005 4.Wadium wnoszone w pieniądzu uważa się za wniesione w terminie, jeżeli zostanie uznany rachunek zamawiającego przed terminem składania ofert. 5.Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. Wadium wnoszone w formie gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych lub poręczeń musi być złożone w oryginale. Gwarancje bankowe, gwarancje ubezpieczeniowe lubporęczenia winny posiadać ważność od dnia składania i otwarcia ofert oraz zawierać zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do bezwarunkowej, na każde żądanie zgłoszone przez Zamawiającego, wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 ustawy PZP. Dowód wniesienia wadium powinien być dołączony do oferty (oryginał gwarancji albo poręczenia, względnie kopia przelewu poświadczona za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę). Wadium, niezależnie od formy wniesienia, podlega prawu polskiemu. Wykonawcy wpłacając wadium powinni zawsze podawać numer sprawy (przetargu). W przypadku wykonawców składających wspólną ofertę wadium winno być wniesione przez ustanowionego pełnomocnika w imieniu wszystkich wykonawców składających wspólną ofertę. Zamawiający zwróci lub zatrzyma wadium zgodnie z przepisami art. 46 ustawy PZP. Wprowadzenie w wadium jakichkolwiek ograniczeń czy też warunków w stosunku do treści art. 46 ust. 5 ustawy skutkuje nie wniesieniem wadium w wymaganej formie i w efekcie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: a) zagwarantują wykonanie całego zadania w oparciu o SIWZ i załączoną do niej dokumentację, b) zaoferują roboty budowlane, usługi i dostawy spełniające wymagania określone przez zamawiającego, c) zobowiążą się wykonać zadanie w terminie 14 miesięcy od dnia podpisania umowy, d) udzielą 5 letniej gwarancji na wykonane prace, e) spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy PZP, f)wykonają zadanie za podaną przez siebie cenę ryczałtową w rozumieniu art. 632 Kodeksu cywilnego, g) zobowiążą się do naprawy wszelkich szkód jakie zostaną wyrządzone w mieniu Zamawiającego przez wykonawcę, w szczególności do przywrócenia stanu poprzedniego ogrodzenia wokół nieruchomości stanowiącej siedzibę Zamawiającego. h)wpłacą w terminie wadium 2. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą 0-1, tj. spełnia lub nie spełnia w oparciu o dokumenty, oświadczenia dołączone do oferty..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oferta określająca cenę wykonania zamówienia, którą należy złożyć na formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 2 do niniejszej specyfikacji. 2) Oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust.1 i 2 ustawy PZP (zał. Nr 3). W przypadku gdy wykonawca w celu spełnienia warunku wymienionego w art. 22 ust. 1 pkt 2 będzie korzystał z pomocy innych podmiotów do oferty należy dołączyć pisemne zobowiązanie danego podmiotu do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) Oświadczenie o spełnianiu przez oferowane roboty budowlane, dostawy i usługi wymagań określonych przez zamawiającego (zał. Nr 4). 4) Dokument albo jego kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez wykonawcę stwierdzający uprawnienia do występowania w obrocie prawnym w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia (wyciąg z rejestru lub ewidencji działalności gospodarczej), wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) Informacja o posiadanym doświadczeniu w zakresie wykonawstwa (zał. Nr 5). Należy w niej zawrzeć wykaz robót budowlanych (minimum 1 zadanie) o podobnym charakterze, zrealizowanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania. Uznanie wykonanych robót budowlanych warunkowane jest poparciem ich załączonymi dokumentami dotyczącymi tych zadań, zawierającymi potwierdzenie że roboty zostały wykonane należycie. Uwaga! Za zadanie o podobnym charakterze rozumie się zadanie odpowiadające swoim rodzajem zadaniu będącym przedmiotem przetargu dot. budowy hali sportowej lub sali gimnastycznej, którego wartość stanowi co najmniej 2 000 000,00 zł (wartość stanowi cenę netto!) 6) Informacja na temat kierownictwa wykonawcy i pracowników odpowiedzialnych za realizację robót (zał. Nr 6). Należy w niej wymienić osobę kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz kierowników poszczególnych rodzajów robót w specjalnościach: - Instalacji wodno-kanalizacyjnych, grzewczych, wentylacyjnych - Instalacji elektrycznych Potwierdzeniem powyższych kwalifikacji będą dołączone do oferty kserokopie dokumentów potwierdzające posiadanie uprawnień budowlanych oraz zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budowlanych. 7) Dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, wraz z potwierdzeniem zapłaty ostatniej składki. Jeżeli okres ubezpieczenia jest krótszy od terminu realizacji umowy należy przedstawić oświadczenie, iż umowa ubezpieczeniowa będzie przedłużona do czasu zakończenia prac. 8) Dowód wniesienia wadium. 9) Parafowany wzór umowy (zał. Nr 7) 10) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu -wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wszelkich oświadczeń, których wzory stanowią załączniki do specyfikacji, oraz o których mowa w specyfikacji. Jeżeli z jakichś względów dane oświadczenie nie ma zastosowania do danego wykonawcy ma on nadal obowiązek złożenia tego oświadczenia z dopiskiem /nie dotyczy/. Wykonawcy mający siedzibę albo miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składają w/w dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006r. Nr 87 poz. 605), W przypadku podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum) dokumenty i oświadczenia wskazane wyżej w pkt 2, 4 i 10 każdy z podmiotów składa oddzielnie..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zss-leszczyny.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Specjalnych im. W. Sherborne
ul. Przedszkolna 1
44-238 Czerwionka - Leszczyny.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.01.2010 godzina 09:30, miejsce: Zespół Szkół Specjalnych im. W. Sherborne ul. Przedszkolna 1 44-238 Czerwionka - Leszczyny.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt (nr umowy o dofinansowanie:UDA-RPSL.08.02.00-00-128/08-00) realizowany w ramach Działania nr 8.2 - Infrastruktura placówek oświaty - Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2007-2013 współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego..
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Generalny remont szatni personelu i sanitariatów w piwnicach pawilonu M-5
- "Zwiększenie efektywności energetycznej budynków mieszkalnych na terenie Gminy Twardogóra - budynek przy ul. Młyńskiej 9 w Twardogórze".
- Przebudowa oczyszczalni ścieków w ramach projektu: "POPRAWA GOSPODARKI WODNO-ŚCIEKOWEJ W GMINIE PISZCZAC - ETAP II"
- Remont poniszczeń Wydziału Planowania Operacyjnego KW PSP w Krakowie oraz części pomieszczeń w budynku głównym KW PSP w Krakowie
- Remont odcinków ulic Słowackiego oraz Skierniewickiej w Rawie Mazowieckiej
- Budowa linii technologicznej do produkcji materiałów nawozowych z ustabilizowanych osadów ściekowych pochodzących z oczyszczalni ścieków w Tuchowie i Ciężkowicach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.