Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-17
Olsztyn: Sprzedaż i dostawa artykułów spożywczych, mleka i przetworów mleczarskich, pieczywa, mięsa wołowo - wieprzowego, mięsa drobiowego, wędlin, mrożonek owocowo warzywnych i rybnych, jaj, warzyw i owoców świeżych do jednostek organizacyjnych Zespołu Żłobków Miejskich na terenie miasta Olsztyn
Numer ogłoszenia: 432736 - 2009; data zamieszczenia: 17.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Żłobków Miejskich , ul. Ryszarda Knosały 3/5, 10-015 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-89 521 04 12, faks 0-89 534 05 38.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.olsztyn.e-bip
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż i dostawa artykułów spożywczych, mleka i przetworów mleczarskich, pieczywa, mięsa wołowo - wieprzowego, mięsa drobiowego, wędlin, mrożonek owocowo warzywnych i rybnych, jaj, warzyw i owoców świeżych do jednostek organizacyjnych Zespołu Żłobków Miejskich na terenie miasta Olsztyn.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sprzedaż i dostawa artykułów spożywczych, mleka i przetworów mleczarskich, pieczywa, mięsa wołowo - wieprzowego, mięsa drobiowego, wędlin, mrożonek owocowo warzywnych i rybnych, jaj, warzyw i owoców świeżych do jednostek organizacyjnych Zespołu Żłobków Miejskich na terenie miasta Olsztyn. Wielkość zamówienia określona w załącznikach nr 7a-7i do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne 15.13.10.00 - Konserwy i przetwory z mięsa 15.20.00.00 - Ryby przetworzone i konserwowane 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie 15.51.10.00 - Mleko 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.13.11.30 - Wędliny 15.11.00.00 - Mięso 15.11.10.00 - Mięso wołowe 15.11.20.00 - Drób 15.11.30.00 - Wieprzowina 15.11.40.00 - Podroby 15.21.10.00 - Filety rybne 15.22.10.00 - Ryby mrożone 15.33.11.70 - Warzywa mrożone 03.14.25.00 - Jaja 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 15.31.00.00 - Ziemniaki i produkty z ziemniaków 15.33.11.40 - Warzywa liściaste i kapustne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, których oferta odpowiada zasadom określonym w Prawie zamówień publicznych (Dz.U. z 2007r Nr 223, poz.1655 oraz z 2008r Nr 171,poz. 1058) : 1.posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2.posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia ;4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ustawy p.z.p. Zamawiający będzie żądał następujących dokumentów: 1.Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 2.Oświadczenie nr 1 i 2 -o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (art.22 ust.1 i art.24 ust.1 i 2 ustawy p.z.p.) W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający będzie żądał następujących dokumentów: 1.Wykaz samochodów, którymi Wykonawca dysponuje w celu realizacji zamówienia. Dodatkowe oświadczenia i dokumenty wymagane przez Zamawiającego: 1.Formularz oferty 2. Pełnomocnictwo -jeżeli dotyczy 3. Upoważnienie do podpisania oferty podpisane przez osobę lub osoby figurujące w rejestrze handlowym jako posiadające uprawnienia do podpisywania zobowiązań w imieniu wykonawcy 4. Formularze cenowe sporządzone na podstawie opisu przedmiotu zamówienia 5. Projekt umowy - zaakceptowany i podpisany projekt umowy 6.Ważne zezwolenie Inspektora Sanitarnego na środek transportu, służący przewożeniu artykułów spożywczych, mleka i przetworów mleczarskich, pieczywa, mięsa i wędlin, mrożonek, jaj, warzyw i owoców świeżych 7. Zaświadczenie Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego, że Wykonawca się znajduje się pod stałym nadzorem Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego lub od którego zaopatruje się w wędliny, mięso, jaja. 8. Ważne Świadectwo Jakości Handlowej wydane przez Wojewódzki Inspektorat Jakości Handlowej Art. Rolno-Spożywczymi właściwy ze względu na miejsce zamieszkania - dotyczy części IX. 9. Oświadczenie dotyczące udziału podwykonawców w wykonaniu zamówienia Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbędzie się poprzez sprawdzenie złożonych przez wykonawców oświadczeń i dokumentów i zbadanie wg zasady : spełnia /nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oferta 2.Oświadczenie nr 1, którego wzór stanowi załącznik do SIWZ 3.Oświadczenie nr 2, którego wzór stanowi załącznik do SIWZ 4.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków, o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 5.Wykaz samochodów, którymi Wykonawca dysponuje w celu realizacji zamówienia 6.Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy 7.Upoważnienie - jeżeli dotyczy 8.Formularze cenowe sporządzone na podstawie opisu przedmiotu zamówienia 9.Projekt umowy - zaakceptowany i podpisany projekt umowy 10.Ważne zezwolenie Inspektora Sanitarnego na środek transportu, służący przewożeniu artykułów spożywczych, mleka i przetworów mleczarskich, pieczywa, mięsa i wędlin, mrożonek, jaj, warzyw i owoców świeżych. 11.Zaświadczenie Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego, że Wykonawca znajduje się pod stałym nadzorem Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego lub od którego zaopatruje się w wędliny, mięso, jaj 12. Ważne Świadectwo Jakości Handlowej wydane przez Wojewódzki Inspektorat Jakości Handlowej Art. Rolno-Spożywczymi właściwy ze względu na miejsce zamieszkania - jeżeli dotyczy 13.Oświadczenie dotyczące udziału podwykonawców w wykonaniu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zzm.olsztyn.e-bip.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Żłobków Miejskich ul. Piłsudskiego 61A pok. 314 (III piętro).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Zespół Żłobków Miejskich ul. Piłsudskiego 61A , 10-449 Olsztyn pok. 316 (III piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: artykuły spożywcze.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: artykuły spożywcze, wielkośc zamówienia określona w załączniku 7a do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6, 15.00.00.00-8, 15.13.10.00-5, 15.20.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: mleko i przetwory mleczarskie.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: mleko i przetwory mleczarskie, wielkośc zamówienia określona w załączniku 7b do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.51.10.00-3, 15.50.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: pieczywo.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pieczywo, wielkośc zamówienia określona w załączniku 7c do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: mięso wołowo - wieprzowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: mięso wołowo - wieprzowe, wielkośc zamówienia określona w załączniku 7d do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.11.00.00-2, 15.13.00.00-8, 15.11.30.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: mięso drobiowe.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: mięso drobiowe, wielkośc zamówienia określona w załączniku 7e do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9, 15.11.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: wędliny.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: wędliny, wielkośc zamówienia określona w załączniku 7f do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.13.00.00-8, 15.13.11.30-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: mrożonki owocowo warzywne i rybne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: mrożonki owocowo warzywne i rybne, wielkość zamówienia określona w załączniku nr 7g do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.22.10.00-3, 15.33.11.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Jaja kurze konsumpcyjne.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Jaja kurze konsumpcyjne, wielkość zamówienia określona w załączniku nr 7h do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: warzywa i owoce świeże.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: warzywa i owoce świeże, wielkośc zamówienia określona w załączniku 7i do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8, 15.30.00.00-1, 15.31.00.00-4, 15.33.11.40-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Usługa polegająca na wykonaniu pogwarancyjnych przeglądów okresowych urządzeń i aparatury medycznej (powtórzenie unieważnionych części zamówienia w postępowaniu nr sprawy 9/2025)
- Wykonanie robót remontowo - budowlanych w zakresie infrastruktury niezbędnej do prowadzenia działalności leczniczej których celem jest dostosowanie i poprawa funkcjonalności pomieszczeń ...
- Dostawa wyposażenia stoiska promocyjnego
- Świadczenie usług utrzymania porządku i czystości pomieszczeń wewnątrz budynku oraz sprzątania terenu zewnętrznego wokół budynku w Urzędzie Skarbowym w Działdowie.
- Pogwarancyjna opieka serwisowa aparatu rezonans magnetyczny MAGNETOM sola
- Dostawa pyłomierza grawimetrycznego do jednostki organizacyjnej UW-M w Olsztynie
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy produktów żywnościowych - nabiał dla potrzeb kuchni Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Myszkowie
- Dostawa mięsa dla potrzeb Fundacji Miejski Park i Ogród Zoologiczny w Krakowie 2025/2026
- Dostawy jaj kurzych do Szkoły Policji w Katowicach
- Dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkół w Prudniku
- Dostawa produktów żywnościowych dla Zespołu Szkół Samorządowych w Inwałdzie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Sekcji Żywienia WS SP ZOZ w Nowej Soli
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.