Ogłoszenie z dnia 2009-12-17
Wrocław: Usługa ochrony osób i mienia oraz obiektu - siedziby Starostwa Powiatowego we Wrocławiu przy ul. T. Kościuszki 129, wraz z przyległym do niej terenem.
Numer ogłoszenia: 432750 - 2009; data zamieszczenia: 17.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe we Wrocławiu, ul. Podwale 28, 50-040 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3443641 do 49 w. 403, faks 071 3430731.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa ochrony osób i mienia oraz obiektu - siedziby Starostwa Powiatowego we Wrocławiu przy ul. T. Kościuszki 129, wraz z przyległym do niej terenem..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony osób i mienia oraz obiektu - siedziby Starostwa Powiatowego we Wrocławiu przy ul. T. Kościuszki 129 wraz z przyległym terenem, przez dwóch pracowników ochrony spełniających wszystkie wymagania określone w ustawie o ochronie osób i mienia (niekarany, licencja pracownika ochrony), w tym: 1)jeden pracownik - w systemie całodobowym przez wszystkie dni tygodnia łącznie z sobotami, niedzielami i świętami, 2)drugi pracownik - w godzinach od 7:00 do 17:00 w dni robocze urzędowania Zamawiającego. 2.Szczegółowe zakresy czynności dla ww. pracowników stanowi załącznik Nr 1 i 2 do niniejszej SIWZ. 3.Dane dotyczące obiektu przy ul. T. Kościuszki 129 we Wrocławiu: 1)obiekt położony jest na działkach oznaczonych geodezyjnie Nr 81-17 i 81-20 AM-9, obręb -Południe o łącznej powierzchni 4574 m2, 2)w skład obiektu wchodzi budynek biurowy 5-cio kondygnacyjny + 1 kondygnacja podziemna wraz z terenem przyległym, 3)powierzchnia całkowita budynku biurowego - 7120,40 m2, 4)powierzchnia terenu przyległego - 3364 m2. 4.Wymagania dotyczące pracowników ochrony: 1)pracownicy ochrony winni być wyposażeni w niezbędny sprzęt i wyposażenie indywidualne, w tym środki łączności bezprzewodowej, 2)pracownicy winni spełniać wszelkie wymagania dla pracowników ochrony określone w rozdz. 5 -Wymagania kwalifikacyjne pracowników ochrony ustawy o ochronie osób i mienia. 3)pracownicy winni być niekarani (potwierdzone aktualną informacja z Krajowego Rejestru Karnego), 4)pracownicy ochrony winni być przeszkoleni w zakresie świadczenia usług portiersko-recepcyjnych, kontaktu z klientem, savoir-vire, higieny pracy, aktualnych przepisów BHP i ppoż., udzielania pierwszej pomocy, 5)wszyscy pracownicy Wykonawcy zatrudnieni dla potrzeb wykonania niniejszego zamówienia winni być umundurowani w sposób schludny, jednolity, wyposażeni w imienne identyfikatory, 6)dane osobowe pracowników, którzy będą wykonywali usługę ochrony, w tym uprawnienia pracownika ochrony, zapytania o niekaralność, udostępniane będą Zamawiającemu, 5.Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: 1)na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia udostępnione zostanie Wykonawcy nieodpłatnie pomieszczenie służbowe - dyżurka, 2)Zamawiający zapewnia właściwe warunki sanitarno-higieniczne pracy w miejscu prowadzenia usługi, zgodność z przepisami ppoż. i bezpieczeństwa higieny pracy, 3)na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia udostępnione zostaną telefony w celach służbowych oraz w przypadkach awaryjnych. Połączenia inne niż z siedzibą Wykonawcy, policją, pogotowiem ratunkowym i strażą pożarną traktowane będą jako nieuzasadnione i na podstawie bilingów obciążą Wykonawcę, 4)pracownicy wykonujący usługę zobowiązani są do przestrzegania zasad BHP, regulaminów, zarządzeń i procedur oraz innych ustaleń obowiązujących w siedzibie Zamawiającego, 5)Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w mieniu pracowników Zamawiającego, osób trzecich oraz w majątku Zamawiającego w związku z realizacją usług oraz w skutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę, 6)Zamawiający wymaga, aby usługa odbywała się na warunkach określonych w zawartej umowie, której projekt stanowi załącznik nr 5 do SIWZ, 7)Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz rzetelne wykonanie zamówienia w okresie wykonywania umowy, 8)wymagana jest od Wykonawcy należyta staranność przy realizacji zamówienia, 6.Informacja na temat możliwości powierzenia przez Wykonawcę wykonania części lub całości zamówienia podwykonawcom: Zamawiający nie dopuszcza powierzenia wykonania części lub całości niniejszego zamówienia podwykonawcom..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 7074.42 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.12.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ABC - SERVICE R.BRZĄKAŁA, R.GAWRON, M.NAZARUK SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
ABC - SERVICE R.BRZĄKAŁA, R.GAWRON, M.NAZARUK SPÓŁKA JAWNA
- ABC-SERVICE R.Brząkała, R. Gawron, M.Nazaruk Spółka Jawna, ul. Bolesławiecka 15, 53-614 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 7074.42
- Oferta z najniższą ceną: 7074.42 oferta z najwyższą ceną: 19329.89
- Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa, instalacja, wdrożenie, integracja z urządzeniami i systemami działającymi - systemu PACS wraz z platformą konsultacji telemedycznych, systemem monitorowania dawki oraz niezbędnym sprzętem
- Całodobowa usługa ochrony obiektu, osób i mienia realizowana dla potrzeb Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Krzyków w budynku przy ul. Joannitów 14 oraz ul. Komandorskiej 16 we Wrocławiu.
- SZP/242-236/2024 Przebudowa części Domu Studenckiego T3 związana z wydzieleniem pożarowym klatki schodowej.
- Wykonanie oraz dostawa wraz z montażem czterech akustycznych ścianek działowych mobilnych w budynku P-4 należącym Akademii Wychowania Fizycznego im. Polskich Olimpijczyków we Wrocławiu
- Odnowienie wsparcia technicznego oraz subskrypcji używanych funkcji bezpieczeństwa dla posiadanych urządzeń i licencji Fortinet
- ."Dostawa energii elektrycznej dla Zakładu Narodowego im. Ossolińskich"
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ochrony osób i mienia na rzecz Prokuratury Rejonowej w Lesku i Prokuratury Rejonowej w Sanoku
- Ochrona osób i mienia w obiektach Teatru im. Wojciecha Bogusławskiego w Kaliszu w roku 2025
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w Teatrze Współczesnym w Warszawie w latach 2025-2026
- Usługa ochrony w formie bezpośredniej ochrony fizycznej na terenie kompleksu biurowo-magazynowego w Warszawie przy ul. Mińskiej 65
- Ochrona obiektów Sądu Okręgowego w Białymstoku
- [U/18/TP/2024] Ochrona obiektu Stadion Opolski.
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.