To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-14
Ogłoszenie nr 43281 - 2017 z dnia 2017-03-14 r.
Nidzica: Przebudowa dróg gminnych obejmująca zadania:
Zadanie nr 1: Przebudowa ulicy Tatarskiej oraz ul. Limanowskiego w Nidzicy,
Zadanie nr 2: Przebudowa ul. Pieniężnego w Nidzicy,
Zadanie nr 3: Przebudowa ul. Bocznej,
Zadanie nr 4: Przebudowa odcinka drogi gminnej Nidzica-Tatary wraz z przebudowa linii średniego napięcia.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 18083
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nidzica, krajowy numer identyfikacyjny
51074364000000, ul.
Plac Wolności
1,
13-100
Nidzica, państwo
Polska, woj.
warmińsko-mazurskie, tel.
089 625 07 10, faks
089 625 07 11, e-mail
um@nidzica.pl
Adres strony internetowej (URL): bip.nidzica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa dróg gminnych obejmująca zadania: Zadanie nr 1: Przebudowa ulicy Tatarskiej oraz ul. Limanowskiego w Nidzicy, Zadanie nr 2: Przebudowa ul. Pieniężnego w Nidzicy, Zadanie nr 3: Przebudowa ul. Bocznej, Zadanie nr 4: Przebudowa odcinka drogi gminnej Nidzica-Tatary wraz z przebudowa linii średniego napięcia.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):TI.71.3.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:I. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych dotyczących przebudowy dróg gminnych obejmujących zadania: Zadanie nr 1: "Przebudowa ul. Tatarskiej oraz ul. Limanowskiego w Nidzicy", Zadanie nr 2: "Przebudowa ul. Pieniężnego w Nidzicy", realizowane w ramach inwestycji pn. "Przebudowa dróg gminnych nr 190601N (ul. Tatarska), nr 190578N (ul. Limanowskiego), nr 190583N (ul. Pieniężnego) w m. Nidzica", Zadanie Rn 3 "Przebudowa odcinka drogi gminnej Nidzica-Tatary wraz z przebudową linii średniego napięcia", Zadanie nr 4"Przebudowa ul. Bocznej". Zadania inwestycyjne obejmują w szczególności: 1) budowę jezdni, chodników i zatok postojowych z masy bitumicznej (jezdni) i kostki betonowej wraz z budową oświetlenia ulicznego w ul. Limanowskiego oraz budową kanalizacji deszczowej w ul. Tatarskiej i ul. Limanowskiego; 2) przebudowę jezdni z płyt betonowych na jezdnię z masy bitumicznej, budowę chodników, budowę kanalizacji deszczowej; 3) przebudowę istniejącej jezdni z masy bitumicznej, budowę parkingów z kostki betonowej, budowę chodników oraz przebudowę linii średniego napięcia ; 4) przebudowę jezdni z masy bitumicznej oraz kostki betonowej, budowę chodników, budowę kanalizacji deszczowej. Szczegółowy zakres i sposób wykonania zadań określają: przedmiary robót, projekty wykonawcze, projekty budowlane, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. II. Wymagania Zamawiającego związane z zatrudnieniem przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia (art. 29 ust.3a Pzp): 1. Przy realizacji robót Wykonawca lub odpowiednio jego Podwykonawca, będzie zatrudniał na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 ze zm.), w wymiarze czasu pracy adekwatnym do powierzonych zadań, wszystkich pracowników fizycznych za wyjątkiem operatorów maszyn i urządzeń. Obowiązek zatrudnienia na umowę o pracę nie dotyczy kierownika budowy i kierowników robót, którzy wykonują czynności w zakresie realizacji zamówienia. Rodzaje czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczy powyższy wymóg zatrudnienia na umowę o pracę, wynikają z projektu budowlano-wykonawczego. Szczegółowe wymagania i sankcje z tytułu ich nie spełnienia Zamawiający określił we wzorze umowy w § 2 ust. 1 pkt 5 lit. a), b), c); § 2 ust. 2 pkt 12÷16; § 8 ust. 1 pkt 4, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
45233140-2
Dodatkowe kody CPV:
45111200-0,
45111100-9,
45233320-8,
45233220-7,
45233222-1,
45233290-8,
45232452-5,
45230000-8,
45231300-8,
45316110-9,
45231400-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Przebudowa ulicy Tatarskiej oraz ul. Limanowskiego w Nidzicy |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT4202400.80 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 4431718.75 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Przebudowa ul. Pieniężnego w Nidzicy |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT560841.41 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert5 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 499170.64 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Przebudowa ul. Bocznej |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT753984.76 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert7 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 68814.92 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Przebudowa odcinka drogi gminnej Nidzica-Tatary wraz z przebudową linii średniego napięcia |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT899531.36 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 763801.17 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z NIDZICY
- Przebudowa ulicy Grunwaldzkiej w Nidzicy
- Budowa ciągu pieszo - rowerowego w ciągu drogi powiatowej nr 1587N na odc. Szkotowo - droga wojewódzka nr 545 wraz ze skrzyżowaniem z drogą powiatową nr 1546N opracowanie dokumentacji projektowej
więcej: przetargi w Nidzicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.