eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźDostawa stolarki okiennej z PCV wraz z montażem w gminnych lokalach użytkowych położonych w Łodzi przy ul. Dowborczyków 5 oraz przy ul. Piotrkowskiej 133 w Łodzi

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-03

Łódź: Dostawa stolarki okiennej z PCV wraz z montażem w gminnych lokalach użytkowych położonych w Łodzi przy ul. Dowborczyków 5 oraz przy ul. Piotrkowskiej 133 w Łodzi
Numer ogłoszenia: 43282 - 2008; data zamieszczenia: 03.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Nieruchomościami Łódź-Śródmieście "Centrum II", ul. Dowborczyków 5, 90-019 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 2536419, fax 042 2536422.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.centrum2.com3.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa stolarki okiennej z PCV wraz z montażem w gminnych lokalach użytkowych położonych w Łodzi przy ul. Dowborczyków 5 oraz przy ul. Piotrkowskiej 133 w Łodzi.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa stolarki okiennej z PCV wraz z montażem w gminnych lokalach użytkowych położonych w Łodzi przy ul.Dowborczyków 5 ( poprzeczna oficyna) oraz przy ul. Piotrkowskiej 133 ( I piętro budynek frontowy) według wykazu załącznik nr 1 do siwz CPV 45421000-4 Zakres prac obejmuje: 1.1 . Dostawę stolarki z PCV wykonanej z profili min 3 komorowych bezołowiowych, spełniającej następujące wymogi : - szyby podwójnie klejone 4/16/4T zespolone jednokomorowe o współczynniku K = 1,1W/m2 K, - okucia uchylno - otwieralne, przy czym okucia uchylne dotyczą tylko jednego z dolnych skrzydeł okiennych , ( szkic zał. nr 2), - podział stolarki musi odpowiadać podziałowi charakterystycznemu dla danej elewacji budynku, w którym będzie montowana stolarka( szkic zał. nr 2), - okna od poz.10 do 13 należy wykonać w górnej części bez łuków - łuki te należy zamaskować od strony zewnętrznej i wewnętrznej 1.2. Dostawa - obróbki blacharskiej parapetu zewnętrznego oraz obróbek blacharskich z blachy ocynkowanej gr.0,8 mm. - parapetów wewnętrznych z PCV 1.3. Zakres montażu obejmuje : - demontaż starej stolarki okiennej, - demontaż obróbki parapetu okiennego zewnętrznego z blachy ocynkowanej - osadzenie stolarki okiennej w przygotowanym otworze wraz z zamocowaniem i uszczelnieniem pianką oraz wykonaniem tynków ościeży zewnętrznych i wewnętrznych, - montaż listew maskujących na słupkach rozdzielających okna od strony wewnętrznej - zamontowanie obróbki blacharskiej parapetu zewnętrznego okiennego, - zamontowanie parapetów wewnętrznych z PCV 1.4. Dostarczona stolarka, szyby zespolone jednokomorowe oraz okucia muszą posiadać aktualne certyfikaty i atesty oraz świadectwa dopuszczenia do stosowania w budownictwie, które należy dostarczyć do oferty. 1.5. Przed przystąpieniem do realizacji prac Wykonawca jest zobowiązany do wykonania pomiarów z natury. 1.6 Prace należy wykonać zgodnie z załączoną specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót ( załącznik nr 7 i 7.1 do siwz) oraz poleceniami inspektora nadzoru

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.05.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 3.1 O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 3.1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 3.1.2 dysponują osobami niezbędnymi do wykonania zamówienia: 3.1.3 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie 3.1.4 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 3.1.5 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy) Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach wyszczególnionych w pkt. 4 niniejszej SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 4.1 W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 4.1.1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - oryginał lub kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez uprawnionego oferenta, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4.1.2 aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, oryginał lub kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez uprawnionego oferenta 4.1.3 oświadczenia , że: - wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust. 1pkt 1-3 ustawy , zał nr 4 do siwz - wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenia zamówienia publicznego zgodnie z art. 24 ust 1 i 2 ustawy P.z.p, zał nr 4a do siwz 4.1.4 wykaz osób , które będą realizować zamówienie wraz z zakresem wykonywanych przez nich czynności zał. nr 6. - w formie oryginału oraz kserokopiami posiadanych aktualnych uprawnień poświadczonych za zgodność z oryginałem przez uprawnionego oferenta: - uprawnienia budowlane w specjalności ogólno - budowlanej wraz z aktualnym wpisem na Okręgową Listę Inżynierów i Techników Budownictwa minimum 1 osoba ( może być właściciel), 4.1.5 wykaz minimum dwóch kontraktów wykonania i montażu stolarki okiennej na minimalną łączną kwotę 100.000zł ( sto tysięcy zł.) w okresie ostatnich pięciu lat tj. do terminu składania ofert ,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem jego wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców zał. nr 5 do siwz - oryginał , oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługa ta została wykonana należycie. Referencje muszą być podpisane przez osobę uprawnioną do reprezentowania podmiotu je wystawiającego oraz posiadać datę ich wystawienia. 4.1.6 polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na minimalną łączną kwotę 100.000 zł - kserokopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez uprawnionego oferenta. Okres ważności polisy nie może być krótszy od terminu związania ofertą

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 90
  • 2. Gwarancja - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.centrum2.com3.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Administracja Nieruchomościami Łódź - Śródmieście CENTRUM II ul. Dowborczyków 5, 90-019 Łódź.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.03.2008 godzina 09:00, miejsce: Administracja Nieruchomościami Łódź - Śródmieście CENTRUM II ul. Dowborczyków 5, 90-019 Łódź pokój nr 15.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.