eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Braniewo › Budowa kompleksu rekreacyjno-rehabilitacyjnego ZDROWE BRANIEWO - budowa krytej p³ywalni w Braniewie.

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2009-12-17

Braniewo: Budowa kompleksu rekreacyjno-rehabilitacyjnego ZDROWE BRANIEWO - budowa krytej p³ywalni w Braniewie.
Numer og³oszenia: 432880 - 2009; data zamieszczenia: 17.12.2009
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Burmistrz Miasta , ul. Ko¶ciuszki 111, 14-500 Braniewo, woj. warmiñsko-mazurskie, tel. 055 6440102, faks 055 2432928.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.braniewo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Budowa kompleksu rekreacyjno-rehabilitacyjnego ZDROWE BRANIEWO - budowa krytej p³ywalni w Braniewie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia Projektowany obiekt krytej p³ywalni jest obiektem ogólnodostêpnym. G³ówn± jego funkcj± jest zespó³ basenów wraz z zapleczem szatniowo-sanitarnym. W jej sk³ad wchodzi: basen sportowy o wymiarach 25 x 12,5 m g³êboko¶ci 1,2-1,8 m, w konstrukcji ¿elbetowej; basen do nauki p³ywania oraz basen rekreacyjny o g³êboko¶ci 1,20m i powierzchni lustra wody 87 m2 w konstrukcji ¿elbetowej z dodatkowymi funkcjami takimi jak: grzybek, gejzer, 2 dysze do masa¿u karku, ³aweczka do masa¿u wodno - powietrznego; wanna SPA o powierzchni lustra wody 4,5m2, trybuny basenu wewnêtrznego na 195 osób; zaplecze socjalne; magazyny oraz pomieszczenia porz±dkowe; W obiekcie zaprojektowano czê¶æ odnowy biologicznej po³±czon± i powi±zan± z funkcj± g³ówn±, w sk³ad którego wchodz±: 2 sauny (damska, mêska); solarium; si³owania; gabinet masa¿u; pomieszczenia wypoczynkowe; prysznice do och³odzenia cia³a; aneks wypoczynkowy; zaplecze szatniowo - sanitarne; recepcja; kawiarnia - zlokalizowana na piêtrze obiektu; Wielko¶æ poszczególnych obiektów wynosi: Budynek hali basenowej: powierzchnia netto: 4 214,44 m2 ; kubatura budynku 27 816,24 m3 ; powierzchnia zabudowy: 2 062,62 m2; Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje budowê obiektu /pod klucz/ w tym: 1.Roboty budowlane: fundamenty, ¶ciany fundamentowe, stopy fundamentowe - ¿elbetowe, stropy ¿elbetowe wylewane, ¶ciany konstrukcyjne zewnêtrzne - ¿elbetowe wykoñczone p³yt± z laminatu, wi±zary dachowe z drewna klejonego, pokrycie dachu pap± termozgrzewaln±, ¶ciany wewnêtrzne z ceg³y pe³nej, w czê¶ci szkieletowe z p³yt GKF, schody wewnêtrzne ¿elbetowe monolityczne, roboty wykoñczeniowe oraz dostawa i monta¿ wyposa¿enia. 2. Zasilanie elektryczne - kontenerowa stacja transformatorowa o mocy do 630 kV, linia napowietrzna SN 15 kV o d³. 74m, linia napowietrzna SN 15 kV o d³. 304m, linia kablowa nn 0,4 kV o d³. 60m. 3.Sieci sanitarne: przy³±cze wody fi 160 PE ON 10 o dl. 117,4m i fi 110 PE PN 10 o d³. 77m ; przy³±cze kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej fi 200 PCV o d³. 181,1 m; siec cieplna - sieæ preizolowana fi 139,7/225 L= 2476m i fi 114,3/200 L= 2x28m; wody deszczowe - odprowadzenie do zbiornika odparowywalnego; 4. Sieci teletechniczne - kanalizacja teletechniczna z rur AROT DVR 110 o d³. 143m i kable rozdzielcze o dl. 940m oraz 5 szt. studni kablowych. 5.Instalacje sanitarne - instalacje ciep³a technologicznego i wody zimnej i c.w.u., instalacja kanalizacyjna: sanitarna, instalacja c.o i ciep³a technologicznego, wêze³ cieplny; 6. Instalacje elektryczne - o¶wietlenia, si³y i gniazd, odgromowa, rozdzielnica g³ówna oraz rozdzielnice oddzia³owe; 7. Instalacja nag³o¶nienia - zasilanie instalacji, wyposa¿enie centrum nadzoru, instalacja g³o¶ników; 8. Instalacja telefoniczna - instalacja przewodów i kabli, rozmieszczenie osprzêtu; 9. Instalacja wykrywania i sygnalizacji po¿aru - zasilanie instalacji, wyposa¿enie centrali, linie i urz±dzenia na obiekcie; 10. Instalacja kontroli dostêpu SWiN i KD; 11.Drogi i urz±dzenie terenu obejmuj±: - powierzchnia dróg na dzia³ce 3 639,20 m2, - powierzchnia chodników na dzia³ce - 2 601,09 m2. - parking dla 95 samochodów wraz z trzema miejscami postojowymi dla osób iepe³nosprawnych o pow. 768,22,m2. - na dzia³ce znajdowaæ siê bêd± równie¿: - pergola ¶mietnikowa, - pergola wej¶ciowa, zieleñ - nasadzenia; ogrodzenie z siatki stalowej na cokole; wyposa¿enie zgodnie z projektem. Zakres prac nie obejmuje wykonania basenu zewnêtrznego wraz z trybunami zewnêtrznymi i technologi±. Powierzchnie przewidziana pod te obiekty zagospodarowaæ jako teren zielony (trawnik)..

II.1.4) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowê 45.21.22.12 - Roboty budowlane w zakresie basenów p³ywackich 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.40.00.00 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych 39.15.00.00 - Ró¿ne meble i wyposa¿enie .

II.1.5) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 15.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZ¡CE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: 160.000,00 PLN (s³ownie: sto sze¶ædziesi±t tysiêcy z³otych).

III.2) WARUNKI UDZIA£U

  • Opis warunków udzia³u w postêpowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tych warunków: 1. Warunki udzia³u w postêpowaniu oraz sposób dokonywania oceny spe³niania tych warunków. 1.1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki okre¶lone w Art. 22 ust. 1 i nie podlegaj± wykluczeniu z postêpowania na podstawie Art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy t.j.: 1.2. posiadaj± uprawnienia do wykonywania dzia³alno¶ci lub czynno¶ci w zakresie odpowiadaj±cym przedmiotowi zamówienia ( w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia spe³nienie warunku wykazuj± oddzielnie), 1.3. posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuj± potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawi± pisemne zobowi±zanie innych podmiotów do udostêpnienia potencja³u technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia.Wykonawca musi spe³niaæ nastêpuj±ce warunki ( w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia oceniany bêdzie ich ³±czny potencja³ techniczny i kadrowy oraz ³±czne kwalifikacje i do¶wiadczenie): a)wskazaæ do wykonania niniejszego zamówienia nastêpuj±ce osoby, w³a¶ciwe do realizacji okre¶lonych czynno¶ci, które posiadaj± okre¶lone kwalifikacje, niezbêdne do wykonania zamówienia: 1)Kierownik budowy (Kierownik zespo³u) - musi posiadaæ, co najmniej 5 lat sta¿u pracy jako kierownik budowy oraz uprawnienia budowlane w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej, 2)Kierownik robót budowlanych - musi posiadaæ, co najmniej 3 lata sta¿u pracy jako kierownik robót budowlanych oraz uprawnienia budowlane w specjalno¶ci konstrukcyjno - budowlanej, 3)Kierownik robót sanitarnych - musi posiadaæ, co najmniej 3 lata sta¿u pracy jako kierownik robót sanitarnych oraz uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji sanitarnych, (wodoci±gowych, kanalizacyjnych i cieplnych), 4)Kierownik robót elektrycznych - musi posiadaæ, co najmniej 3 lata sta¿u pracy jako kierownik robót elektrycznych oraz uprawnienia budowlane w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji elektrycznych, 5)Kierownik robót telekomunikacyjnych - musi posiadaæ, co najmniej 2 lata sta¿u pracy jako kierownik robót telekomunikacyjnych oraz uprawnienia budowlane w specjalno¶ci telekomunikacyjnej Kierownik budowy i kierownik robót sanitarnych musz± posiadaæ do¶wiadczenie w wykonawstwie technologii basenu, co oznacza, ¿e ka¿da z tych osób kierowa³a realizacj± i instalowaniem technologii basenu, na co najmniej 1 obiekcie. W celu potwierdzenia spe³niania warunku dysponowania odpowiednim personelem nale¿y z³o¿yæ wykaz kluczowych specjalistów przewidzianych do wykonania przedmiotowego zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i do¶wiadczenia, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nich czynno¶ci wg wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 4 do SIWZ wraz z o¶wiadczeniami o spe³nianiu przez poszczególnych specjalistów okre¶lonych powy¿ej wymagañ, a tak¿e kserokopie wymaganych uprawnieñ budowlanych wraz z aktualnymi za¶wiadczeniami o przynale¿no¶ci do w³a¶ciwej Izby Samorz±du zawodowego. Zamawiaj±cy nie dopuszcza ³±czenia przez 1 osobê kilku stanowisk przewidzianych dla kluczowych specjalistów. b) wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczêcia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie, minimum dwie roboty budowlane, w tym: * jedna robota budowlana polegaj±ca na wykonaniu przebudowy lub budowy nowego obiektu u¿yteczno¶ci publicznej (kubaturowego) o warto¶ci co najmniej równej kwocie 10,0 mln z³. z VAT i o kubaturze nie mniejszej ni¿ 10.000m3. * jedna robota budowlana polegaj±ca na wykonaniu budowy basenu o warto¶ci co najmniej 10, mln. z³. z VAT. W celu potwierdzenia spe³niania niniejszego warunku Wykonawca zobowi±zany jest przed³o¿yæ wykaz wykonanych robót budowlanych sporz±dzony wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik nr 2 do niniejszej SIWZ oraz dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie (opinie, referencje, protoko³y itp.). 1.4. znajduj± siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie niniejszego zamówienia, Wykonawca musi spe³niaæ nastêpuj±ce warunki: (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, oceniana bêdzie ich ³±czna sytuacja ekonomiczna i finansowa): a)¶rednie roczne obroty wykonawcy w robotach budowlanych w ostatnich 3 latach powinny wynosiæ co najmniej 10 000 000 PLN. b)posiadaæ ¶rodki finansowe w wysoko¶ci co najmniej 5 000 000 PLN, lub posiadaæ zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci co najmniej 5 000 000 PLN. c)posiadaæ ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej z tytu³u prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej na warto¶æ nie ni¿sz± ni¿ 5.000.000 PLN. 1.5. Ocena spe³niania przedstawionych powy¿ej warunków zostanie dokonana wg formu³y: /spe³nia - nie spe³nia/ na podstawie wskazanych w pkt 6 dokumentów i o¶wiadczeñ za³±czonych do oferty. Informacja o o¶wiadczeniach i dokumentach, jakie maj± dostarczyæ wykonawcy w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu (je¿eli dotyczy): 2. O¶wiadczenia i dokumenty, jakie maj± dostarczyæ Wykonawcy w celu potwierdzenia spe³nienia warunków udzia³u w postêpowaniu. 2.2. Wykonawca winien z³o¿yæ o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu okre¶lonych w Art. 22 ust. 1 Ustawy wg za³±czonego do IDW wzoru - Za³±cznik nr 3. 2.4. W celu potwierdzenia, ¿e Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie Art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy, Wykonawca musi za³±czyæ do oferty wymagane ni¿ej dokumenty (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia musz± byæ z³o¿one przedmiotowe dokumenty dla ka¿dego z nich): 2.2.1. aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru albo aktualne za¶wiadczenie o wpisie do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub zg³oszenia do ewidencji dzia³alno¶ci gospodarczej, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert, który potwierdza prawo Wykonawcy do wystêpowania w obrocie prawnym oraz wskazuje osobê/osoby upowa¿nione do reprezentacji Wykonawcy. W przypadku, gdy nie wszystkie powy¿sze informacje znajduj± siê w dokumencie rejestrowym nale¿y równie¿ za³±czyæ inne dokumenty prezentuj±ce powy¿sze dane np. statut, umowê spó³ki itp. Je¿eli uprawnienie do reprezentacji osoby podpisuj±cej ofertê nie wynika z za³±czonych dokumentów, do oferty nale¿y do³±czyæ tak¿e pe³nomocnictwo w oryginale lub uwierzytelnion± notarialnie kopiê. 2.2.2. aktualn± informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w Art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 2.2.3.aktualn± informacjê z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie okre¶lonym w Art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 2.2.4. aktualne za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika Urzêdu Skarbowego oraz w³a¶ciwego oddzia³u Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków, op³at oraz sk³adek na ubezpieczenie zdrowotne i spo³eczne, lub za¶wiadczenia, ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. 2.3. W celu potwierdzenia, ¿e Wykonawca posiada niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie oraz dysponuje potencja³em technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca musi za³±czyæ do oferty wymagane ni¿ej dokumenty (w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia ni¿ej wymienione dokumenty mog± byæ z³o¿one wspólnie): 2.3.1. wykaz osób, które bêd± wykonywaæ zamówienie obejmuj±cy co najmniej wskazanie osób wymienionych w pkt 5.3a) wg wzoru stanowi±cego Za³±cznik nr 4. Dla Kierownika budowy i Kierownika robót sanitarnych nale¿y za³±czyæ wykaz do¶wiadczenia zawodowego przygotowanego wg wzoru - Za³±cznik nr 5. Dla ka¿dej z osób wymienionych w wykazie nale¿y do³±czyæ równie¿ dokumenty stwierdzaj±ce, ¿e osoby te posiadaj± wymagane uprawnienia, zgodne z polskim Prawem budowlanym. Nale¿y do³±czyæ kserokopiê uprawnieñ oraz za¶wiadczeñ o przynale¿no¶ci do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego aktualne na dzieñ sk³adania ofert. 2.3.2. wykaz wykonanych w okresie ostatnich piêciu lat, przed dniem wszczêcia postêpowania, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie - minimum dwóch robót budowlanych, w tym: * jedna robota budowlana polegaj±ca na wykonaniu przebudowy lub budowy nowego obiektu u¿yteczno¶ci publicznej (kubaturowego) o warto¶ci co najmniej równej kwocie 10,0 mln z³. z VAT i o kubaturze nie mniejszej ni¿ 10.000m3. * jedna robota budowlana polegaj±ca na wykonaniu budowy basenu o warto¶ci co najmniej 10, mln. z³. z VAT. z podaniem ich warto¶ci, dat i miejsca wykonania i odbiorców oraz za³±czenia dokumentów potwierdzaj±cych ( np. referencje ), ¿e roboty te zosta³y wykonane nale¿ycie (Za³±cznik nr 6). W przypadku wykazania kontraktów zawartych w walucie innej ni¿ PLN, warto¶æ kontraktu nale¿y przeliczyæ na PLN po kursie ¶rednim NBP obowi±zuj±cym w dniu podpisania kontraktu (w takim przypadku prosimy o podanie daty podpisania kontraktu). 2.4. W celu potwierdzenia, ¿e Wykonawca znajduje siê w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniaj±cej wykonanie zamówienia, Wykonawca musi za³±czyæ do oferty wymagane ni¿ej dokumenty: 2.4.1. rachunek zysków i strat, a w przypadku Wykonawców, którzy nie s± zobowi±zani do sporz±dzania sprawozdania finansowego, dokumenty okre¶laj±ce obroty - za okres ostatnich trzech lat obrotowych, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - za ten okres. Dodatkowo, Wykonawca powinien za³±czyæ do oferty informacjê okre¶laj±c± obroty w robotach budowlanych, przygotowan± na podstawie ww. dokumentów na druku za³±czonym do specyfikacji istotnych warunków zamówienia (Za³±cznik nr 7). Dane w informacji nale¿y przedstawiæ w PLN. ( W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, wymagane dokumenty musi z³o¿yæ co najmniej jeden podmiot ). 2.4.2. informacjê banku, w którym Wykonawca posiada rachunek bankowy, potwierdzaj±c± wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± Wykonawcy w wysoko¶ci okre¶lonej w punkcie 1.4.b) niniejszej IDW, wystawion± nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert. ( W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia wymagane dokumenty musi z³o¿yæ co najmniej jeden podmiot ). 2.4.3. Wykonawca musi z³o¿yæ wa¿n± polisê lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzaj±cy, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej, na warto¶æ nie ni¿sz± ni¿ 5.000.000 PLN. ( W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ka¿dy z wykonawców sk³ada polisê lub inny dokument ubezpieczenia, potwierdzaj±cy ubezpieczenie od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej. £±czna kwota ubezpieczenia nie mo¿e byæ ni¿sza ni¿ 5.000.000 PLN). 2.5. Wymagane w punktach 2.1 do 2.4 dokumenty nale¿y przedstawiæ w formie orygina³ów lub kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ z orygina³em przez Wykonawcê (z zastrze¿eniem p. 2.2.1. dotycz±cego pe³nomocnictwa) 2.6. Dodatkowo do oferty nale¿y za³±czyæ: a)parafowany formularz umowy - dokument ten powinien zostaæ parafowany na ka¿dej stronie przez osobê upowa¿nion± do wystêpowania w imieniu Wykonawcy b±d¼ te¿, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, przez ustanowionego pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia oraz wype³nione dane kontraktowe, stanowi±ce Za³±cznik nr 2 do IDW. b)kosztorys ofertowy c)wstêpny harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji zadania, który powinien obejmowaæ wykonanie wszystkich zadañ okre¶lonych SIWZ przy uwzglêdnieniu wszystkich osób i podmiotów zaanga¿owanych w realizacjê zadania w czasie okre¶lonym przez Zamawiaj±cego. d)pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. 2.7. Stosownie do tre¶ci § 2 Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mog± byæ sk³adane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605): 2.7.1. je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa powy¿ej w pkt. 2.2.1., 2.2.3, 2.2.4 sk³ada dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e: a)nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci; b)nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania siê o zamówienie; c)nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at lub sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu; d)zamiast dokumentu wymienionego w pkt 2.2.2. sk³ada za¶wiadczenie w³a¶ciwego organu s±dowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotycz±. 2.7.2. je¿eli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, nie wydaje siê dokumentów, o których mowa w powy¿szym pkt. 2.7.1. zastêpuje siê je dokumentem zawieraj±cym o¶wiadczenie z³o¿one przed notariuszem, w³a¶ciwym organem s±dowym, administracyjnym albo organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania. 2.8. Dokumenty sporz±dzone w jêzyku obcym Wykonawca dostarcza wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski, po¶wiadczone przez Wykonawcê. 6.9. 2.9. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia. 1. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie niniejszego zamówienia powinni spe³niaæ warunki udzia³u w postêpowaniu oraz z³o¿yæ dokumenty potwierdzaj±ce spe³nianie tych warunków zgodnie z zapisami zawartymi w pkt 5 i 6 SIWZ. Ponadto tacy Wykonawcy ustanawiaj± Pe³nomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postêpowaniu albo reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zaleca siê aby Pe³nomocnikiem by³ jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Dokument ustanawiaj±cy Pe³nomocnika powinien byæ za³±czony do oferty. Pe³nomocnictwo powinno jednoznacznie okre¶laæ postêpowanie, do którego siê odnosi i precyzowaæ zakres umocowania. Z pe³nomocnictwa powinna wynikaæ wola wszystkich wspó³wykonawców o ich wspólnym wystêpowaniu w postêpowaniu. Zaleca siê by pe³nomocnictwo wymienia³o wszystkich wykonawców, którzy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia. 2.Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z Pe³nomocnikiem. 3.Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o niniejsze zamówienie, których oferta zostanie uznana za najkorzystniejsz±, przed podpisaniem umowy o realizacjê zamówienia, s± zobowi±zani przyj±æ formê prawn± konsorcjum lub inn± równowa¿n± formê prawn±. W tym celu przed podpisaniem umowy o niniejsze zamówienie s± oni zobowi±zani przedstawiæ Zamawiaj±cemu stosowne porozumienie zawieraj±ce w swojej tre¶ci nastêpuj±ce postanowienia: okre¶lenie celu gospodarczego, oznaczenie czasu trwania konsorcjum obejmuj±cego okres realizacji przedmiotu zamówienia i rêkojmi za wady, okre¶lenie lidera konsorcjum (powinien nim byæ Pe³nomocnik wskazany w ofercie Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia), wykluczenie mo¿liwo¶ci wypowiedzenia umowy konsorcjum przez któregokolwiek z jego cz³onków do czasu wykonania zamówienia oraz up³ywu czasu rêkojmi za wady, okre¶lenie odpowiedzialno¶ci solidarnej cz³onków Konsorcjum wzglêdem Zamawiaj±cego, okre¶lenie zakresu przedmiotu zamówienia, realizowanego przez ka¿dego z cz³onków Konsorcjum,.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Wykorzystana bêdzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostêpna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.braniewo.pl.
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Urz±d Miasta Braniewa ul. Ko¶ciuszki 111 14-500 Braniewo.

IV.3.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 12.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Urz±d Miasta Braniewa ul. Ko¶ciuszki 111 14-500 Braniewo pok. nr 16 - sekretariat.

IV.3.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Projekt wspó³finansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionaknego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Warmia i Mazury na lata 2007 - 2013.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.