Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-05
Warszawa: Dostawa artykułów komputerowych dla Miejskiego Biura Finansów Oświaty m. st. Warszawy.
Numer ogłoszenia: 432968 - 2012; data zamieszczenia: 05.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejskie Biuro Finansów Oświaty m. st. Warszawy , ul. Mokotowska 55, 00-542 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6969015, faks 022 6213045.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mbfo.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa artykułów komputerowych dla Miejskiego Biura Finansów Oświaty m. st. Warszawy..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Komputer - 5szt. Typ obudowy komputera Mini Tower Ilość zainstalowanych procesorów 1 szt. Maksymalna ilość procesorów 1 szt. Technologia wykonania procesora 32 nm Liczba rdzeni procesora 2 Częstotliwość procesora 3,3 GHz Pojemność pamięci cache [L2] 3 MB Ilość zainstalowanych dysków 1 szt. Maksymalna ilość dysków 2 szt. Pojemność zainstalowanego dysku 500 GB Typ zainstalowanego dysku SATA III Zainstalowane sterowniki dysków 4 x SATA III Pojemność zainstalowanej pamięci 8192 MB Rodzaj zainstalowanej pamięci DDR3 Typ pamięci Non-ECC Częstotliwość szyny pamięci 1600 MHz Ilość banków pamięci 2 szt. Ilość wolnych banków pamięci 2 szt. Zintegrowana karta graficzna Tak Zintegrowana karta dźwiękowa Tak Zintegrowana karta sieciowa Tak Typ zintegrowanej karty sieciowej 10/100/1000 Mbit/s Ilość slotów PCI-E 1x 1 szt. Ilość wolnych slotów PCI 1 szt. Ilość slotów PCI-E 16x 1 szt. Ilość wolnych slotów PCI-E 16x 1 szt. Interfejsy 1 x 15-stykowe D-Sub (wyjście na monitor) 1 x DVI (wyjście na monitor) 4 x USB 2.0 1 x USB 3.0 1 x RJ-45 (LAN) 1 x PS/2 (klawiatura)/(mysz) 3 x gniazdo audio Napędy wbudowane (zainstalowane) DVD?RW Moc zasilacza (zasilaczy) 300 Wat z aktywnym PFC, o sprawności 90% umożliwiający bezproblemową pracę komputera przy pełnym wyposażeniu w dodatkowe urządzenia podpięte poprzez porty i sloty rozszerzeń, przy pełnym obciążeniu System operacyjny Microsoft Windows 7 Professional PL 64-bit, nie wymagający aktywacji przez Internet, dołączone płyty ze sterownikami dla Windows 7 Professional, Windows XP Professional Powyższe parametry są wartościami minimalnymi. System oraz oprogramowanie muszą być zainstalowane na każdym komputerze. Wszystkie komponenty muszą być objęte gwarancją producenta. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert na sprzęt równoważny; przez ofertę równoważną rozumie się dostawę artykułów komputerowych o parametrach nie gorszych niż określone przez zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość zakupu programów równoważnych do programów wskazanych w pkt II.1 SIWZ . Za równoważny program należy uznać program o takich samych lub lepszych parametrach i który jest kompatybilny ze wszystkimi programami i platformami co program wskazany. Oferowane Zamawiającemu równoważne oprogramowania i systemy muszą być dostosowane do aktualnej infrastruktury informatycznej Zamawiającego i nie mogą powodować konieczności jej przebudowania bądź powiększenia. 3. Oferowany sprzęt wyszczególniony w pozostałych częściach zamówienia musi być fabrycznie nowy, objęty co najmniej 36 miesięczną gwarancją z zapewnieniem producenta o międzynarodowych uprawnieniach gwarancyjnych poza granicami Polski. Dostarczone urządzenia muszą posiadać karty gwarancyjne wydane przez producenta urządzenia. 4. Wszelkie koszty związane z wykonywaniem obowiązków gwarancyjnych ponosi Wykonawca. 5. Strony ustalają, że naprawy będą dokonywane w zależności od potrzeb, w miejscu wskazanym przez Wykonawcę. Ewentualne dostarczenie sprzętu do punktu napraw obciąża kosztami Wykonawcę. 6. Zamawiający wymaga, by czas naprawy sprzętu nie przekraczał 2 dni roboczych. Przekraczając ten termin Wykonawca jest obowiązany dostarczyć sprzęt zastępczy (odpowiadający parametrom technicznym wymienianego sprzętu). Naprawa sprzętu trwająca dłużej niż 31 dni kalendarzowych będzie się wiązała z obowiązkiem wymiany sprzętu przez Wykonawcę na nowy. 7. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony do Miejskiego Biura Finansów Oświaty m. st. Warszawy ul. Mokotowska 55, 00-542 Warszawa, do pomieszczenia wskazanego przez osobę nadzorującą umowę ze strony Zamawiającego. 8. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy, najwyższej jakości oraz musi posiadać europejski certyfikat zgodności CE, i spełniać wszelkie normy obowiązującego prawa dopuszczającego dany produkt do obrotu, a w przypadku komputerów certyfikat zgodności z normą Energy Star 5.0. 9. Zapewnia sprzęt zastępczy o parametrach nie gorszych niż uszkodzony sprzęt na okres naprawy dłuższy niż 2 (dwa) dni. 10. Wykonawca będzie odpowiedzialny względem Zamawiającego za to, że jest uprawniony do wprowadzenia do obrotu oprogramowania wchodzącego w skład zamówienia oraz za to, że Zamawiający wskutek zawarcia umowy będzie upoważniony do korzystania w ramach zwykłego użytku ze wszelkiego oprogramowania dostarczonego wraz ze sprzętem. 11. Wykonawca przekaże wraz ze sprzętem szczegółowe instrukcje obsługi (w języku polskim) dla każdej właściwej jednostki dostarczonego sprzętu. 12. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 30213100-6 30237000-9 13. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 14. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia oferty przewidującej odmienny niż określony w niniejszej SIWZ sposób wykonania zamówienia (oferty wariantowej). 15. Zamawiający informuje, iż dopuszcza możliwość zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1, pkt 7 pzp. 16. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy na podstawie art. 144 pzp poprzez wydłużenie terminu realizacji umowy w sytuacji, w której wykonawca z obiektywnych przyczyn nie jest w stanie wykonać zamówienia w terminie pierwotnie wskazanym w umowie, zaś nie można było tego przewidzieć w chwili podpisywania umowy. 17. Cena jednostkowa brutto jakiegokolwiek urządzenia nie może przekraczać kwoty 3 500 zł..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający informuje, iż dopuszcza możliwość zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1, pkt 7 pzp.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.23.70.00-9.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełniania ww. warunków zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty zgodnie ze szczegółowym opisem rodzajów dokumentów i oświadczeń zawartym w V rozdziale do SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wypełniony i podpisany wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy-w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, data wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie (załącznik nr 3) - należy podać co najmniej 3 dostawy artykułów komputerowych o wartości nie niższej niż 10 000,00 zł brutto każda. Ocena spełniania ww. warunków zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty zgodnie ze szczegółowym opisem rodzajów dokumentów i oświadczeń zawartym w V rozdziale do SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji winien przedstawić zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ.Ocena spełniania ww. warunków zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty zgodnie ze szczegółowym opisem rodzajów dokumentów i oświadczeń zawartym w V rozdziale do SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Polisa wraz z dowodem jej opłacenia, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę nie niższą niż 10 000,00 zł ważna na cały okres realizacji niniejszego zamówienia, a w przypadku, gdy ważność polisy jest krótsza, niż okres realizacji niniejszego zamówienia, oświadczenie Wykonawcy zapewniające o kontynuowaniu ubezpieczenia zgodnie z okresem realizacji niniejszego zamówienia Ocena spełniania ww. warunków zostanie przeprowadzona zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty zgodnie ze szczegółowym opisem rodzajów dokumentów i oświadczeń zawartym w V rozdziale do SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie chociażby jednego z ww. warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy na podstawie art. 144 pzp poprzez wydłużenie terminu realizacji umowy w sytuacji, w której wykonawca z obiektywnych przyczyn nie jest w stanie wykonać zamówienia w terminie pierwotnie wskazanym w umowie, zaś nie można było tego przewidzieć w chwili podpisywania umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mbfo.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejskie Biuro Finansów Oświaty m.st. Warszawy ul. Mokotowska 55 00-542 Warszawa..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.11.2012 godzina 09:00, miejsce: Miejskie Biuro Finansów Oświaty m.st. Warszawy ul. Mokotowska 55 00-542 Warszawa..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "dostosowanie infrastruktury technicznej w Zakładach Diagnostyki Obrazowej i Radiologii do wymogów technicznych stacji diagnostycznych" - stacje diagnostyczne i sprzęt sieciowy - powtórka
- "Wykonanie izolacji poziomej fragmentu murów w Pałacu w Sztynorcie"
- Dostawa warzyw i owoców
- naprawy i usuwanie awarii wraz z pogotowiem na terenach zewnętrznych administrowanych przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy w 2025 r.
- Świadczenie usługi przeglądów i konserwacji 2 wind produkcji ORONA zainstalowanych na parkingu wielopoziomowym na terenie Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej -Curie PIB w Warszawie
- Świadczenie usług pocztowych na rzecz Zarządu Mienia Skarbu Państwa w okresie latach 2025-2026 r.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- KAMERY ZDALNIE STEROWANE PTZ - 3 szt.: zakup, dostawa, montaż, instalacja i uruchomienie
- Dostawa sprzętu komputerowego: notebooki, tablety, komputery stacjonarne, dyski, urządzenia sieciowe, akcesoria komputerowe
- Dostawa komputerów przenośnych 15,6", urządzeń wielofunkcyjnych A3 oraz monitorów komputerowych 32" do Centrum Szkolenia Policji w Legionowie.
- Dostawa Sprzętów IT
- Dostawa komputerów przenośnych na potrzeby Sądu Okręgowego w Zamościu, Sądu Rejonowego w Janowie Lubelskim i Krasnymstawie.
- Dostawa pomocy dydaktycznych i narzędzi do szkół podstawowych z terenu Gminy Pionki w ramach Rządowego Programu "Aktywna tablica"
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.