Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-12-20
Biała Piska: Wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych miejskich i zamiejskich w 2012 r.
Numer ogłoszenia: 433276 - 2011; data zamieszczenia: 20.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Biała Piska , Plac Adama Mickiewicza 25, 12-230 Biała Piska, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-87 4241350, 4241363, faks 0-87 4241351.
- Adres strony internetowej zamawiającego: bip.bialapiska.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych miejskich i zamiejskich w 2012 r..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg gminnych miejskich i zamiejskich w 2012. Całość zamówienia została podzielona na cztery zadania: Zadanie I - Usługi zimowego utrzymania dróg i likwidacja śliskości nawierzchni dróg piaskarkami z pługiem do odśnieżania dróg. Zadanie II - Usługi zimowego utrzymania dróg pługami czołowymi na sprzęcie ciężkim kołowym (4x4 np; ciągnik rolniczy) - min. szerokość pługa 3 m. Zadanie III - Usługi zimowego utrzymania dróg ładowarko - spycharkami przystosowanymi do odśnieżania - min. szerokość pługa 2,5 m. Zadanie IV - Usługi zimowego utrzymania dróg spycharką gąsienicową z pługiem do odśnieżania..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.12.20.00-6, 90.21.30.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie szczegółowych wymagań.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie oświadczenia określonego w pkt 6 ppkt 6.3 SIWZ Zadanie pierwsze: Wykonawca dysponuje minimum jedną piaskarką z pługiem do odśnieżania dróg. Zadanie drugie: Wykonawca dysponuje minimum jednym pługiem czołowym na sprzęcie ciężkim kołowym (4x4 np; ciągnik rolniczy)-min. szerokość pługa 3m. Zadanie trzecie: Wykonawca dysponuje minimum jedną ładowarko-spycharką przystosowaną do odśnieżania - min. szerokość pługa 2,5m. Zadanie czwarte: Wykonawca dysponuje minimum spycharką gąsienicową z pługiem do odśnieżania. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie wykazu sprzętu określonego w pkt 6 ppkt 6.6.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
5.3.3 Osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Zadanie pierwsze: Wykonawca dysponuje minimum jedną osobą do obsługi piaskarki z pługiem, posiadającą stosowne uprawnienia do prowadzenia pojazdów silnikowych zgodnie z prawem o ruchu drogowym lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych do udostępnienia takich osób. Zadanie drugie: Wykonawca dysponuje minimum jedną osobą do obsługi ciężkiego sprzętu kołowego ( np.; ciągnik rolniczy), posiadającą stosowne uprawnienia do prowadzenia pojazdów silnikowych zgodnie z prawem o ruchu drogowym lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych do udostępnienia takich osób. Zadanie trzecie: Wykonawca dysponuje minimum jedną osobą do obsługi ładowarko-spycharki, posiadającą stosowne uprawnienia do prowadzenia pojazdów silnikowych zgodnie z prawem o ruchu drogowym lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych do udostępnienia takich osób. Zadanie czwarte: Wykonawca dysponuje minimum jedną osobą do obsługi spycharki gąsienicowej, posiadającą stosowne uprawnienia do prowadzenia pojazdów silnikowych zgodnie z prawem o ruchu drogowym lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych do udostępnienia takich osób. Za spełnienie tego warunku uznaje się złożenie wykazu osób określonego w pkt 6 ppkt 6.2 SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza w tym zakresie szczegółowych wymagań.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę istotnych postanowień umowy, które mogą dotyczyć zmiany wynagrodzenia w przypadku zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa w trakcie obowiązywania umowy, w szczególności dotyczących przepisów podatkowych, np. zmiany ustawowej stawki podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.bialapiska.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Białej Piskiej, Plac Adama Mickiewicza 25, 12-230 Biała Piska, w pokoju nr 9.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.12.2011 godzina 11:00, miejsce: Urząd Miejski w Białej Piskiej, Plac Adama Mickiewicza 25, 12-230 Biała Piska, w pokoju nr 16.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi zimowego utrzymania dróg i likwidacja śliskości nawierzchni dróg piaskarkami z pługiem do odśnieżania dróg.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi zimowego utrzymania dróg i likwidacja śliskości nawierzchni dróg piaskarkami z pługiem do odśnieżania dróg.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi zimowego utrzymania dróg pługami czołowymi na sprzęcie ciężkim kołowym (4x4 np; ciągnik rolniczy) - min. szerokość pługa 3 m..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi zimowego utrzymania dróg pługami czołowymi na sprzęcie ciężkim kołowym (4x4 np; ciągnik rolniczy) - min. szerokość pługa 3 m..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Usługi zimowego utrzymania dróg ładowarko - spycharkami przystosowanymi do odśnieżania - min. szerokość pługa 2,5 m..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi zimowego utrzymania dróg ładowarko - spycharkami przystosowanymi do odśnieżania - min. szerokość pługa 2,5 m..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługi zimowego utrzymania dróg spycharką gąsienicową z pługiem do odśnieżania..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługi zimowego utrzymania dróg spycharką gąsienicową z pługiem do odśnieżania..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI BIAŁA PISKA
- Zakup sprzętu i oprogramowania informatycznego związany z realizacją projektu w ramach grantu Cyberbezpieczny Samorząd
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej Szkoły Podstawowej im. Tadeusza Kościuszki w Białej Piskiej z podziałem na części.
- Modernizacja oświetlenia ulicznego w Gminie Biała Piska
więcej: przetargi BIAŁA PISKA »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.