To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-11-06
Katowice: Dostawa urządzeń laboratoryjnych nr rej.: DZP.381.131.2012.DW
Numer ogłoszenia: 433288 - 2012; data zamieszczenia: 06.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 327806 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych, ul. Bankowa 12, 40-007 Katowice, woj. śląskie, tel. 32 3592048, faks 32 3592048.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń laboratoryjnych nr rej.: DZP.381.131.2012.DW.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: I.Przedmiot zamówienia:
1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa następujących urządzeń laboratoryjnych
tj.: 1)Część A- analizator wielokanałowy (2 szt.)
2)Część B- zestaw kontrolno- pomiarowy(1 szt.),
2.Wymagane parametry oraz szczegółowy opis zostały określone w Załączniku nr 2 (2.1-2.2) do SIWZ, będącym integralną częścią SIWZ.
Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części, co oznacza możliwość złożenia oferty częściowej na dowolną ilość części.
3.Zakres zamówienia obejmuje: Wybrany w wyniku niniejszego postępowania Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na swój koszt oraz na swoją odpowiedzialność przedmiot zamówienia do miejsca właściwego wskazanego w SIWZ wraz z wniesieniem towaru.
Przedmiot zamówienia obejmuje ponadto zapewnienie bezpłatnego, autoryzowanego serwisu technicznego urządzeń w okresie gwarancyjnym.
Oferowane urządzenia muszą być fabrycznie nowe i nie używane, pochodzić z bieżącej produkcji, posiadać stosowne certyfikaty i aprobaty dopuszczające urządzenia do sprzedaży i użytkowania na terenie RP.
4.Wymagany termin realizacji zamówienia:
Część A,- do 4 tygodni od daty zawarcia umowy,
Część B- do 12 tygodni od daty zawarcia umowy.
5.Miejsce dostawy:
1)Część A- Zakład Fizyki Jądrowej i Jej Zastosowań ul. Uniwersytecka 4 40-007 Katowice
Osoba upoważniona do odbioru: p. dr hab. Elżbieta Stephan
2)Część B- Zakład Fizyki Jądrowej i Jej Zastosowań ul. Uniwersytecka 4 40-007 Katowice
Osoba upoważniona do odbioru: p. dr hab. Elżbieta Stephan
6.Wykonawca zobowiązuje się wykonać dostawę w opakowaniach (paczkach) zgodnych asortymentowo jak i ilościowo z ofertą Wykonawcy na ww. adres z protokołem odbioru zgodnym z umową.
Wymaga się aby Wykonawca poinformował Zamawiającego o terminie dostawy na 3 dni wcześniej.
Dostawa może nastąpić wyłącznie w godzinach od 08.00 do 12.00 w dni pracujące.
7.Wymagany termin gwarancji:
Zamawiający wymaga aby Wykonawca udzielił pełnej gwarancji na oferowane produkty zgodnie z gwarancją producenta, nie krótszej jednak niż:
1)Część A- zgodnie z gwarancja producenta- min. 24 miesiące
2)Część B- zgodnie z gwarancja producenta- min. 24 miesiące Gwarancja obejmuje wszelkie czynności i usługi serwisowe związane z przeglądami i bieżącą konserwacją urządzeń.
Wykonawca jest zobowiązany zapewnić w okresie gwarancji bezpłatny autoryzowany krajowy serwis producenta urządzenia na terenie Polski (wymagane oświadczenie producenta) oraz dostarczyć instrukcję obsługi urządzeń w języku polskim.
Autoryzowana przez producenta gwarancja obejmuje wymianę wszystkich niezużywalnych części mechanicznych i elektrycznych oraz pracę i dojazd serwisu.
Wykonawca zobowiązany jest do umieszczenia w każdym opakowaniu z urządzeniem karty gwarancyjnej.
8.Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji zamówienia z udziałem podwykonawców.
W przypadku korzystania z podwykonawców w ofercie należy wskazać część zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom (załącznik nr 4 do SIWZ).
9.Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
10.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
11.Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.
Za równoważne Zamawiający uzna urządzenie, którego parametry techniczne i funkcjonalne oraz standardy jakościowe będą takie same lub lepsze w stosunku do urządzenia opisanego przez Zamawiającego.
Podane nazwy urządzeń, należy traktować tylko przykładowo w celu lepszej orientacji Wykonawców co do jakości urządzenia.
Użycie znaków towarowych jest uzasadnione specyfiką przedmiotu zamówienia i Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia za pomocą innych dostatecznie dokładnych określeń.
12.Rozliczenia finansowe dokonywane między Zamawiającym, a Wykonawcą dokonywane będą w polskich złotych (PLN).
13.Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
14.Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
15.Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
16.Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
17.Zamawiający nie ogranicza możliwości ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla Wykonawców, u których ponad 50% zatrudnionych stanowią osoby niepełnosprawn.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.40.00 - Analizatory .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie realizowane jest w ramach projektu: UPGOW Uniwersytet Partnerem Gospodarki Opartej na Wiedzy nr umowy: UDA-POKL.04.01.01-00-215/08-00 w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. Priorytet IV Szkolnictwo wyższe i nauka; Działanie 4.1 Wzmocnienie i rozwój potencjału dydaktycznego uczelni oraz zwiększenie liczby absolwentów kierunków o kluczowym znaczeniu dla gospodarki opartej na wiedzy..
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Część A- analizator wielokanałowy
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
NARODOWE CENTRUM BADAŃ JĄDROWYCH
jakie przetargi wygrała firma
NARODOWE CENTRUM BADAŃ JĄDROWYCH
- Narodowe Centrum Badań Jądrowych, Ul. Andrzeja Sołtana 7, 05-400 Otwock, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 24600,00
Oferta z najniższą ceną: 24600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 24600,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Część B- zestaw kontrolno- pomiarowy(1 szt.)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EDUKA-FRSK SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
jakie przetargi wygrała firma
EDUKA-FRSK SP. Z O.O. W LIKWIDACJI
- EDUKA-FRSK Sp. z o.o., Ul. Jelonka 4, 05-506 Lesznowola, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 37087,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 45613,32
Oferta z najniższą ceną: 45613,32 / Oferta z najwyższą ceną: 45613,32
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- "Świadczenie usług konserwacyjnych wraz z wykonywaniem drobnych napraw oraz usuwanie awarii w obiekcie WFOŚiGW zlokalizowanym w Katowicach przy ul. Plebiscytowej 19 ...
- Serwis pogwarancyjny aparatury medycznej dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii
- Odbiór, wywóz i utylizacja odpadów komunalnych, segregowanych, odpadów wielkogabarytowych oraz gruzu z budynków Urzędu Miasta Katowice, siedzib OSP i Rad Dzielnic w roku 2025 r.
- Zakup i dostawa (wraz z rozładunkiem) sprzętu serwerowo -sieciowego na potrzeby Ministerstwa Przemysłu
- USŁUGA UBEZPIECZENIA SPZOZ MSWiA w KATOWICACH
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej dla spółki Katowickie Inwestycje S.A.
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa pasków z gradientem stężeń antybiotyku, odczynników do oznaczeń immunoenzym. wraz z najmem analizatora oraz odczynników do oznaczeń chorób infekcyjnych z najmem analizatora i testów.
- Dostawy odczynników wraz z dzierżawą analizatora parametrów krytycznych
- Dostawa analizatora nanocząstek (Zadanie nr 1) oraz systemu do preparatywnej chromatografii cieczowej do oczyszczania białek (Zadanie nr 2)
- Dostawa próbek i akcesoriów - próżniowy system zamknięty poboru materiału biologicznego z dzierżawą aparatu dla SPZOZ w Krotoszynie
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego, a także materiałów, odczynników i testów laboratoryjnych wraz z dzierżawą aparatów
- Dostawa odczynników i dzierżawa używanego analizatora koagulologicznego dla potrzeb Medycznego Laboratorium Diagnostycznego SP ZOZ w Mońkach.
więcej: Analizatory »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.