Ogłoszenie z dnia 2012-11-06
Warszawa: Utrzymanie stanu czystości w pomieszczeniach i na terenie posesji kina ILUZJON Filmoteki Narodowej
Numer ogłoszenia: 433306 - 2012; data zamieszczenia: 06.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Filmoteka Narodowa, ul. Puławska 61, 00-975 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8455074, faks 022 540 83 33.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie stanu czystości w pomieszczeniach i na terenie posesji kina ILUZJON Filmoteki Narodowej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres usług: 1. ul. Narbutta 50 A 1.1. Powierzchnie objęte usługami: Wewnętrzne (łącznie 1163,81 m2): - pomieszczenia biurowe i dydaktyczne 90,92 m2 - sale kinowe 403,19 m2 - pomieszczenia pomocnicze 151,45 m2 - hall, ciągi komunikacyjne, klatki schodowe 518,25 m2 w tym: - podłoga drewniana - 284,90 m2 - terakota - 50,40 m2 - gres - 178,88 m2 - kamień - 376,70 m2 - wykładzina dywanowa - 222,35 m2 - PCV - 13,43 m2 - izolowana - 18,83 m2 - traktora chemoodporna - 11,40 m2 - PCV antystatyczne - 4,35 m2 - WINDA - 2,57 m2 Dodatkowe: - powierzchnia okien + szklanych drzwi 82,20 m2 + 28,62 m2 - ekrany telewizyjne 7,17 m2 Zewnętrzne: - chodniki i ulice 983,0 m2 Dodatkowe: - rynny dachowe 237 mb 1.2. Zakres usług obejmuje: Sprzątanie powierzchni wewnętrznych: - Codzienne - 7 dni w tygodniu: sale kinowe, pomieszczenia biurowe i dydaktyczne, hall, ciągi komunikacyjne, sanitariaty); - okresowe (pomieszczenia pomocnicze, mycie okien). Sprzątanie terenu zewnętrznego: - codzienne - 7 dni w tygodniu(chodniki, ulice); - okresowe (czyszczenie rynien dachowych). 1.3. Częstotliwości i szczegółowy opis wykonywanych czynności: Prace wykonywane codziennie - 7 dni w tygodniu: - mycie i dezynfekcja urządzeń sanitarnych (umywalek, zlewów, WC ); - mycie, zamiatanie, odkurzanie i krystalizacja podłóg; - opróżnianie pojemników na śmieci, usuwanie worków z odpadami,; - czyszczenie powierzchni biurek, stołów, blatów, szaf, parapetów, telefonów, komputerów, odbiorników TV, monitorów; - mycie luster, powierzchni szklanych (m.in. szyb w drzwiach wejściowych, ścian w foyer); - uzupełnianie mydła i papieru toaletowego w toaletach; - zamiatanie chodników i ulic; - utrzymanie sprawności kratek ściekowych. Prace wykonywane raz w tygodniu: - sprzątanie pomieszczenia śmietnika; - czyszczenie boazerii - 146 m2 - czyszczenie oświetlenia; Prace wykonywane dwa razy w miesiącu: - odkurzanie i konserwacja mebli tapicerowanych (fotele kinowe 260 + 47 szt., kanapy, krzesła); Prace wykonywane raz w miesiącu: - sprzątanie serwerowi w obecności przedstawiciela zamawiającego; - sprzątanie pomieszczenia UPS w obecności przedstawiciela zamawiającego; - przedsionek fosy i fosa Prace wykonywane raz na kwartał: - sprzątanie rozdzielni elektrycznej w obecności przedstawiciela zamawiającego; - sprzątanie przepompowni; - pranie wykładziny dywanowej w małej sali kinowej; - odkurzanie gipsowych syrenek - czyszczenie rynien; Prace wykonywane dwa razy w roku (na wezwanie Zamawiającego): - mycie okien we wszystkich pomieszczeniach. Prace wykonywane raz w roku - odkurzanie tkaniny na ścianach dużej sali kinowej - 215 m2 - pranie foteli w dużej sali kinowej (260 szt) Prace wykonywane w okresie zimowym - z częstotliwością gwarantującą czystość i bezpieczeństwo użytkowników (Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody spowodowane nienależytym wykonaniem usługi): - usuwanie śniegu i gołoledzi z chodników, ciągów komunikacyjnych i dróg; - posypywanie chodników mieszanką piasku i soli lub preparatów chemicznych; - utrzymanie sprawności kratek ściekowych. Materiały niezbędne do wykonania zamówienia: Dostarczane przez Wykonawcę: - worki na śmieci - bardzo mocne, czarne, 35 i 60 l; - środki do mycia i dezynfekcji - proszki, płyny, żele; - pozostałe środki myjąco-czyszczące - preparaty; - piasek + sól lub dopuszczone środki chemiczne; - dmuchawa do liści. Dostarczane przez Zamawiającego: - mydło w płynie, ręczniki papierowe i papier toaletowy.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
AWIMA SPÓŁKA JAWNA B. WIŚNIEWSKI
jakie przetargi wygrała firma
AWIMA SPÓŁKA JAWNA B. WIŚNIEWSKI
- AWIMA Sp. J., B. Wiśniewski, ul. 3-go Maja 2b/22, 05-410 Józefów, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 204784,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 104899,68
Oferta z najniższą ceną: 104899,68 / Oferta z najwyższą ceną: 195152,11
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamówienie zostało udzielone w trybie zapytania o cenę - zgodnie z art. 70 ustawy Prawo zamówień publicznych. Art. 70 ustawy PZP stanowi, iż Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie zapytania o cenę, jeżeli przedmiotem zamówienia są dostawy lub usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy tj. 200 000 euro. Utrzymanie czystości (sprzątanie i czyszczenie) jest usługą powszechnie dostępną o określonym standardzie. Znalezienie potencjalnego wykonawcy nie stanowi trudności. Na terenie kraju tożsamą działalność prowadzi kilkadziesiąt tysięcy podmiotów gospodarczych. Działalność gospodarcza polegająca na utrzymaniu czystości nie jest ograniczona poprzez obowiązek uzyskania przez Wykonawcę pozwolenia lub koncesji. Zamówienie tego typu usług (90910000-9 Usługi sprzątania) nie powoduje trudności w znalezieniu potencjalnego wykonawcy. Usługi powszechnie dostępne to takie, które jako dobra popularne są wszędzie na rynku oferowane i wykonywane przez wszystkich wykonawców działających w określonej branży. Można je nabywać bez względu na miejscowość i czas. Natomiast przyjęcie, że określone usługi są standardowe oznacza, iż niezależnie od faktu, kto będzie ich wykonawcą (o ile jest przynajmniej pięciu wykonawców świadczących usługi określonego rodzaju), jedyną różnicą będą zaoferowane ceny (tzn. sam przedmiot będzie zestandaryzowany - identyczny, niezależnie od tego, który z wykonawców go wykona). Przedmiotowa usługa spełnia cechy powszechnie dostępnej i posiadającej ustalony standard jakościowy i tym samym wypełnia dyspozycję art. 70 ustawy, co potwierdzone zostało w opinii Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych (data publikacji: 2010-09-16).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont pustostanu w budynku mieszkalnym przy ul. Lawinowej 6 lok 1 w Warszawie.
- Remont poddasza i pokrycia dachowego w budynku Szkoły Podstawowej nr 246 przy ul. Białowieskiej 22 w Warszawie.
- Przebudowa sali konferencyjnej wraz z przyległymi pomieszczeniami na pierwszym piętrze w budynku Urzędu Dzielnicy przy Placu Czerwca 1976 nr 1 w Warszawie.
- Zakup wraz z dostawą artykułów spożywczych do Lotniczego Pogotowia Ratunkowego.
- Zakup subskrypcji na oprogramowanie Academic VMware Horizon Enterprise
- Zabudowa powierzchni wystawienniczej wraz z obsługą na potrzeby organizacji polskiego stoiska promocyjnego podczas targów Food&Drinks Malaysia 2025 w dniach 01-03.07.2025 r. w Kuala Lumpur w Malezji
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi sprzątania w budynkach Prokuratury Regionalnej w Warszawie przy ul. Krakowskie Przedmieście 25/Kozia 1/Trębacka 4/ Nowowiejska 26 B oraz terenu przyległego do tych budynków
- Letnie oczyszczanie utwardzonych dróg gminnych na terenie Gminy Raszyn w 2025 roku
- Kompleksowe sprzątanie w budynku Urzędu Miejskiego w Pyrzycach Plac Ratuszowy 1 oraz budynków Archiwum Zakładowego
- Kompleksowe utrzymanie czystości w siedzibach prokuratur okręgu włocławskiego.
- Usługi sprzątania i utrzymywania w czystości pomieszczeń w obiektach trzech Przychodni należących do Samodzielnego Publicznego Zakładu Lecznictwa Ambulatoryjnego w Katowicach "Moja Przychodnia"
- Usługi kompleksowego sprzątania i bieżącego utrzymywania w należytej czystości i stanie higieniczno-sanitarnym obiektów administrowanych przez Bielsko-Bialski Ośrodek Sportu i Rekreacji - 2 Cz_v2
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.