Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-06
Zduny: Przewóz środkami transportu Wykonawcy uczniów do Zespołu Szkół w Zdunach Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Zdunach przy ul. Łacnowej 26 oraz po zakończeniu nauki szkolnej do domów
Numer ogłoszenia: 433342 - 2012; data zamieszczenia: 06.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół w Zdunach , ul. Łacnowa 26, 63-760 Zduny, woj. wielkopolskie, tel. 62 7215513, faks 62 7215771.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs.zduny.pl/bip
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przewóz środkami transportu Wykonawcy uczniów do Zespołu Szkół w Zdunach Szkoła Podstawowa i Gimnazjum w Zdunach przy ul. Łacnowej 26 oraz po zakończeniu nauki szkolnej do domów.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Usługa w zakresie dowożenia uczniów do szkoły podstawowej i gimnazjum na zajęcia lekcyjne oraz odwożenie uczniów do miejsca zamieszkania w roku kalendarzowym 2013. Dowóz uczniów odbywał się będzie od poniedziałku do piątku każdego tygodnia tj. od 02 stycznia 2013 roku do 20 grudnia 2013 roku z wyjątkiem dni wolnych od zajęć szkolnych, a także w dniach innych niż dni nauki szkolnej - rekolekcje, odpracowania dni nauki w innych terminach, święta szkolne itp., których konieczność wynika z organizacji roku szkolnego - według pisemnego złożonego zapotrzebowania przez zamawiającego. 2. Liczba kilometrów dziennie - 280 km od poniedziałku do czwartku, 270 km w piątek. 3. Autobusy - 39 miejsc siedzących lub większe, w dobrym stanie technicznym - posiadające aktualne przeglądy techniczne, zapewnienie w razie potrzeby autobusów rezerwowych. 4. Liczba autobusów rano - 3. Wyjazd autobusów w porze umożliwiającej dojazd dzieciom i młodzieży na zajęcia do szkoły na godz. 800. 5. Liczba autobusów po południu - 3. 1 autobus odwozi wcześniej dzieci z klas młodszych, czeka i po lekcjach 3 autobusy rozwożą dzieci i młodzież do domów. 6. Ilość uczniów dowożonych będzie wynosić 178. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany liczby uczniów w trakcie roku szkolnego. Obsługę autobusu stanowić będzie kierowca, zaś opiekę nad przewożonymi uczniami zapewni zamawiający. SZCZEGÓŁOWE USTALENIA TRAS DOWOZU I ODWOZU UCZNIÓW: PRZYWÓZ 1. Linia: Krotoszyn-Perzyce-Zduny-Baszków-Bestwin-Ruda-Rochy-Baszków-Siejew-Zduny 655 Krotoszyn Perzyce -wieś - wsiada opiekun Szkoły Zduny - szkoła Baszków Bestwin Ruda Rochy Baszków - szkoła Piaski Siejew - przystanek 750 Zduny - szkoła 2. Linia: Krotoszyn-Konarzew-Zduny-Chachalnia-Zduny-Konarzew-Krotoszyn 700 Krotoszyn Konarzew - wsiada opiekun Zduny - szkoła Ujazd Chachalnia I Chachalnia - sklep Chachalnia - szkoła Borownica I Borownica II Borownica - przystanek PKS 757 Zduny - szkoła Zduny - Dom Pomocy Społecznej Konarzew - Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Krotoszyn 3. Linia: Krotoszyn-Konarzew-Baszków-Dziewiąte-Baszków-Zduny 705 Krotoszyn - wsiada opiekun - przystanek PKS ul. Zdunowska Konarzew - przystanek PKS Baszków Dziewiąte Baszków - przystanek PKS 755 Zduny - szkoła Krotoszyn ODWÓZ 1. Linia: Krotoszyn-Zduny-Siejew-Baszków-Bestwin-Ruda-Rochy-Baszków-Krotoszyn (poniedziałek, wtorek, środa, czwartek) Krotoszyn 1415 Zduny - szkoła - wsiada opiekun Siejew Piaski Baszków - szkoła Bestwin Ruda Rochy Baszków Zduny - wysiada opiekun Krotoszyn ( piątek) Krotoszyn 1320 Zduny - szkoła - wsiada opiekun Siejew Piaski Baszków - szkoła Bestwin Ruda Rochy Baszków - wysiada opiekun Krotoszyn 2. Linia: Krotoszyn-Zduny-Perzyce-Konarzew-Zduny Zduny-Chachalnia-Borownica-Ujazd-Zduny-Perzyce-Konarzew-Zduny-Krotoszyn (poniedziałek, wtorek, środa, czwartek) Krotoszyn 1230 Zduny - szkoła - wsiada opiekun Perzyce Konarzew Konarzew - Ośrodek Szkolno-Wychowawczy, czeka do 1305 lub 1310 - wsiada 2 opiekun Zduny - Dom Pomocy Społecznej Zduny (szkoła) czeka 1335 Chachalnia Borownica Ujazd Zduny (szkoła) czeka 1420 Zduny - szkoła Borownica Chachania Zduny - szkoła Perzyce Konarzew 1505 Konarzew - Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Zduny - Dom Pomocy Społecznej Krotoszyn (piątek) Krotoszyn 1205 Konarzew - Ośrodek Szkolno-Wychowawczy - wsiada opiekun Zduny - Dom Pomocy Społecznej 1220 Zduny - szkoła Perzyce Konarzew Zduny - szkoła (czeka) 1335 Zduny - szkoła Borownica Chachalnia Ujazd Zduny - szkoła Perzyce Konarzew Konarzew - Ośrodek Szkolno-Wychowawczy Zduny - Dom Pomocy Społecznej Krotoszyn 3. Linia: Krotoszyn-Zduny-Baszków-Dziewiąte-Konarzew-Krotoszyn (poniedziałek, wtorek, środa, czwartek) Krotoszyn 1415 Zduny - szkoła - wsiada opiekun Baszków Dziewiąte Konarzew Krotoszyn (piątek) Krotoszyn 1320 Zduny - szkoła - wsiada opiekun Baszków Dziewiąte Konarzew Krotoszyn.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00 - Usługi w zakresie transportu drogowego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 02.01.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadają aktualne zezwolenie, koncesję lub licencję na wykonywanie transportu drogowego osób. W celu wykazania spełniania niniejszego warunku należy załączyć ważną licencję na wykonywanie transportu drogowego.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykażą się wykonaniem co najmniej 1 usługi w zakresie przewozu dzieci do szkół w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. W celu wykazania spełniania niniejszego warunku należy złożyć wykaz wykonanej usługi z podaniem rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługa ta została wykonana z należytą starannością.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
posiadają niezbędny potencjał techniczny tj. zapewnią co najmniej 3 autobusy posiadające 39 miejsc siedzących lub większe, pojazdy w chwili składania oferty muszą być dopuszczone do ruchu drogowego i posiadać aktualne badania techniczne. W celu wykazania spełniania niniejszego warunku należy załączyć dowody rejestracyjne dla oferowanych autobusów.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
wykażą, że dysponują osobami z uprawnieniami do kierowania autobusami. W celu wykazania spełniania niniejszego warunku należy załączyć wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie z posiadanymi kwalifikacjami i uprawnieniami do prowadzenia pojazdów (uprawnienia kategorii D).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
muszą wykazać, że posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. W celu wykazania spełniania niniejszego warunku należy przedłożyć opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Inne dokumenty niewymienione w pkt. III.4: - formularz oferty - załącznik nr 1, - zaparafowany projekt umowy - załącznik nr 4.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zs.zduny.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego, Zduny, ul. Łacnowa 26, sekretariat zespołu..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.11.2012 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego, Zduny, ul. Łacnowa 26, sekretariat zespołu, godziny pracy: od poniedziałku do piątku od 700 - 1500..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zagospodarowanie i odbiór komponentu budowlanego powstałego z popiołu"
- Świadczenie usług transportu sanitarnego dla Specjalistycznego Szpitala Miejskiego im. M. Kopernika w Toruniu
- Usługa transportu sanitarnego dla WSS nr 4 w Bytomiu w zakresie transportu preparatów do żywienia pozajelitowego, płynów infuzyjnych oraz sprzętu medycznego
- Przewóz uczniów szkół podstawowych wraz z opiekunami na zajęcia nauki pływania do Parku Wodnego w Tarnowskich Górach wraz z odwiezieniem po zajęciach do szkoły w roku 2025
- Zakup i sukcesywne dostawy nowych płyt drogowych wielootworowych typu Jumbo o wymiarach 100x75x12,5 cm w ilości 6.500 sztuk.
- Dostawa kamienia wapiennego z przeznaczeniem na remont nawierzchni dróg gminnych na terenie Gminy Kowalewo Pomorskie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.