Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-24
Chorzów: Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych i szewnych oraz środków dezynfekcyjnych realizowana przez Aptekę szpitalną dla potrzeb Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie z podziałem na 22 części
Numer ogłoszenia: 433342 - 2013; data zamieszczenia: 24.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zespół Szpitali Miejskich w Chorzowie , ul. Strzelców Bytomskich 11, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 3499115, faks 032 2413952.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsm.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych i szewnych oraz środków dezynfekcyjnych realizowana przez Aptekę szpitalną dla potrzeb Zespołu Szpitali Miejskich w Chorzowie z podziałem na 22 części.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawy materiałów opatrunkowych i szewnych oraz środków dezynfekcyjnych z podziałem na 22 części, które zostały szczegółowo opisane w załączniku nr 2 do SIWZ, stanowiącym jednocześnie formularz cenowy. Wartość szacunkowa zamówienia wynosi ok. 461402,96 zł tj. 114788,28 euro.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4, 33.14.00.00-3, 33.63.16.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 22.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 13 220,00 zł (słownie: trzynaście tysięcy dwieście dwadzieścia złotych 00/100), natomiast dla ofert częściowych w wysokości: Nr i nazwa części zadania Kwota wadium Część nr 1 zadania - Nici specjalistyczne wchłanialne 900,00 zł Część nr 2 zadania - Nici specjalistyczne niewchłanialne 200,00 zł Część nr 3 zadania - Nici chirurgiczne - 1- 2 200,00 zł Część nr 4 zadania - Szwy specjalistyczne 80,00 zł Część nr 5 zadania - Nici okulistyczne -1- 100,00 zł Część nr 6 zadania - Nici okulistyczne - 2- 0 zł Część nr 7 zadania - Nici okulistyczne - 3- 0 zł Część nr 8 zadania - Sterylna gąbka żelatynowa wchłanialna- 0 zł Część nr 9 zadania - Wosk kostny -0 zł Część nr 10 zadania - Siatka przepuklinowa - 1 - 0 zł Część nr 11 zadania - Siatka przepuklinowa - 2 - 0 zł Część nr 12 zadania - Opatrunki - 1- 3 800,00 zł Część nr 13 zadania - Zestaw uniwersalny 60,00 zł Część nr 14 zadania - Opatrunki - 2 - 1 300,00 zł Część nr 15 zadania - Opatrunki specjalistyczne - 1 - 50,00 zł Część nr 16 zadania - Opatrunki specjalistyczne - 2 - 60,00 zł Część nr 17 zadania - Sterylne jednorazowe obłożenie chirurgiczne uniwersalne 100,00 zł Część nr 18 zadania - Mycie, pielęgnacja, dezynfekcja rąk, błon śluzowych i skóry oraz dezynfekcja i sterylizacja sprzętu medycznego 2 300,00 zł Część nr 19 zadania - Środki dezynfekcyjne i myjące -1 - 1 200,00 zł Część nr 20 zadania - Środki dezynfekcyjne i myjące -2 - 300,00 zł Część nr 21 zadania - Preparaty stosowane w myjni endoskopowej typu Olympus ETD-3 - 500,00 zł Część nr 22 zadania - Spirytus medyczny i alkohol etylowy skażony 70,00 zł Zamawiający dopuszcza wniesienie wadium w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: ING BANK ŚLĄSKI S.A. O/ CHORZÓW Nr 21 1050 1243 1000 0010 0009 7517 Wadium w pieniądzu wniesione zostaje na oprocentowany rachunek bankowy. Wadium w formie niepieniężnej należy złożyć w Kasie Głównej Zespołu Szpitali Miejskich. Termin wniesienia wadium upływa dnia 07.11.2013r. o godzinie 11.00 Zwrot oraz utrata wadium następuje zgodnie z art. 46 ustawy - Prawo zamówień publicznych z późn. zm.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności Zamawiający żąda przedstawienia w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę zezwolenia na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej uprawniającego Wykonawcę do dystrybucji produktów farmaceutycznych na terenie Rzeczypospolitej Polskiej dla części nr 1-7, oraz 9-11 zadania.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Celem potwierdzenia przez Wykonawcę spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Zamawiający wymaga załączenia do oferty przetargowej wykazu głównych wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych zamówień, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których zamówienia zostały wykonane, wraz z załączeniem dowodów potwierdzających czy zostały one należycie wykonane lub są wykonywane należycie - Załącznik nr 3 do SIWZ (§ 1.1. ppkt 3. Rozp. PRM 19.02.2013r.; Dz. U. 2013, poz. 231). Wykaz musi uwzględniać zamówienia o charakterze i złożoności oraz wartości porównywalnej z przedmiotem zamówienia. Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli załączony wykaz będzie uwzględniał przynajmniej jedno zamówienie wykonane należycie o charakterze i złożoności oraz wartości porównywalnej z zakresem zadania będącego przedmiotem zamówienia, czyli o wartości nie niższej niż 50% wartości szacunkowej części zamówienia, na którą Wykonawca składa ofertę. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia wykaz wraz z dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia składa się w zakresie dotyczącym uczestnictwa danych podmiotów przy realizacji przedmiotowego zamówienia publicznego. Wykazując spełnienie warunków posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Wyjaśnienie: Dowodami, o których mowa powyżej, są: I. poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw lub usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo ofert, z których wynika, iż zamówienie zrealizowano efektywnie, z rzetelnością lub w sposób potwierdzający kwalifikacje i doświadczenie Wykonawcy oraz - II. oświadczenie, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze nie jest on w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa powyżej (§ 1.2. ppkt 1 i 3. Rozp. PRM 19.02.2013r.; Dz. U. 2013, poz. 231). W razie konieczności, gdy wykaz usług lub przedłożone dowody budzą wątpliwości Zamawiający może zwrócić się do podmiotu, na rzecz którego realizowane było zamówienie, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu. Jednocześnie Zamawiający wyjaśnia, że w postepowaniach o udzielenie zamówienia publicznego wszczętych w okresie 12 miesięcy od dnia wejścia w życie Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 lutego 2013 r.. Wykonawcy w miejsce poświadczeń mogą przedkładać dokumenty potwierdzające należyte wykonanie dostaw zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający żąda przedstawienia informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Wysokość środków finansowych lub zdolność kredytowa winna wynosić nie mniej niż 50% wartości szacunkowej części zamówienia, do której przystępuje Wykonawca. Wykonawca przy realizacji zamówienia publicznego może polegać na zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Jeżeli Wykonawca będzie polegał na zdolności finansowej innych podmiotów zobowiązany jest załączyć do oferty: - pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia wraz ze wskazaniem zakresu oraz sposobu wykorzystania zasobów udostępnianych, charakteru stosunków, zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonaniu zamówienia, celem potwierdzenia i oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z podmiotem udostępniającym potencjał faktycznie gwarantuje rzeczywisty dostęp do wskazanych zasobów (można skorzystać z załączonego wzoru formularza - Załącznik nr 4 do SIWZ odpowiednio opisując ww. warunki); - informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w którym te podmioty posiadają rachunek, potwierdzający wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową podmiotów udostępniających potencjał, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert o wysokości środków finansowych nie mniej niż 50% wartości szacunkowej części zamówienia, do której przystępuje Wykonawca. Jeżeli z uzasadnionych przyczyn Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego powyżej, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnienie opisanego warunku.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Celem potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego, Zamawiający żąda przedstawienia w ofercie: 1. oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego, że wszystkie oferowane szwy chirurgiczne, materiały medyczne, środki antyseptyczne i dezynfekcyjne posiadają aktualne rejestracje i atesty wydawane przez upoważnione do tego jednostki badawcze, dopuszczające je do stosowania w lecznictwie zamkniętym na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. 2. Zgodnie z obowiązującymi przepisami dokumentem dopuszczającym dla środków myjących, czyszczących, konserwujących posiadających w swym składzie substancje niebezpieczne jest karta charakterystyki, dla preparatów dezynfekcyjnych będących wyrobami medycznymi deklaracja zgodności i certyfikat CE, dla preparatów dezynfekcyjnych będących produktami biobójczymi - Pozwolenie Ministra Zdrowia na obrót produktem biobójczym, dla kosmetyków. oświadczenie, że preparaty zarejestrowane są jako kosmetyk; 3. dla części zadania od nr 1 - 4 katalogów w języku polskim zawierających opisy oferowanych nici; 4. dla części nr 12 zadania poz. 12-26 oraz poz. 28 kserokopii deklaracji zgodności ze znakiem CE, oraz certyfikatu CE firmy notyfikowanej potwierdzającej Klasę IIa, reguła 7 - zgodnie z definicją Ustawy o Wyrobach Medycznych z dnia 30 kwietnia 2004r. a także po jednym opakowaniu handlowym wyrobu w celu weryfikacji zgodności oferty ze specyfikacją; 5. dla część zadania nr 17 - dla potwierdzenia minimalnych parametrów technicznych zawartych w opisie przedmiotu zamówienia zamawiający wymaga, aby oferent dołączył: - dane techniczne oferowanych w ofercie wyrobów wystawione przez producenta materiałów użytych do produkcji wyrobów gotowych, - dokumenty wydane przez producenta wyrobów potwierdzające zgodność oferowanych sterylnych zestawów serwet z normą PN EN 13795 1-3; 6. Wykonawcy, na rzecz których zostanie rozstrzygnięte postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązani są przed podpisaniem umowy przetargowej do przedstawienia w wersji elektronicznej ( na nośniku cd) w zakresie: a) części zamówienia nr 18-22 kart charakterystyki preparatów; b) części zamówienia nr 1- 22 aktualnych rejestracji i atestów wydawanych przez upoważnione do tego jednostki badawcze, dopuszczających je do stosowania w lecznictwie zamkniętym na terenie Rzeczpospolitej Polskiej.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Zamawiający wymaga załączenia w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następujących dokumentów: 1. oświadczenia Wykonawcy: - o niekaralności w zakresie określonym w art. 24. ust. 1 pkt. 4-8 ustawy; - o niekaralności w zakresie określonym w art. 24. ust. 1 pkt. 9 ustawy; - o nie zaleganiu z opłacaniem podatków w Urzędzie Skarbowym oraz składek w Zakładzie Ubezpieczeń Społecznych; - o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego; Wzór oświadczenia Wykonawcy stanowi załącznik nr 1 do SIWZ. 2. aktualnego odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt. 2 ustawy. UWAGA: w zakresie wymogu przedłożenia aktualnego odpisu z właściwego rejestru w przypadku podmiotów działających w oparciu o wpis do centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej Zamawiający wymaga, by Wykonawca wydrukował stosowny dokument ze stronie internetowej www.cedig.gov.pl. Wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zobowiązany jest zgodnie z art. 26 ust. 2 d ustawy do złożenia informacji w załączniku nr 1 do SIWZ o przynależności lub braku przynależności grupy kapitałowej (w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów), a w przypadku przynależności Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej. Wzór ujęto w załączniku nr 5 do SIWZ. W celu potwierdzenia zabezpieczenia złożonej oferty wadium Zamawiający wymaga załączenia do oferty przetargowej kserokopii wniesionego wadium. Wartość i formy w jakich Wykonawca może zabezpieczyć ofertę wadium zawarto w pkt. VII SIWZ. Wykonawca przystępujący do postępowania o udzielenie zamówienia publicznego może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w tej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Wzór oświadczenia podmiotu udostępniającego potencjał ujęto w załączniku nr 4 do SIWZ - Zobowiązanie podmiotu/ podmiotów oddających do dyspozycji Wykonawcy niezbędne zasoby. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu dopuszcza możliwość udziału Podwykonawców przy realizacji zamówienia publicznego. Wykonawca, który będzie korzystał w trakcie realizacji zamówienia z Podwykonawców powinien ująć w załączniku nr 1 do SIWZ informację dla Zamawiającego o częściach zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom w trakcie realizacji zamówienia publicznego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w szczególności terminu realizacji zamówienia w przypadku zaistnienia okoliczności leżących po stronie Zamawiającego np. spowodowanych sytuacją finansową, zdolnościami płatniczymi lub warunkami organizacyjnymi lub okolicznościami, które nie były możliwe do przewidzenia w chwili zawarcia umowy - zmianie ulegnie odpowiednio termin realizacji umowy. 2. W przypadku zaistnienia okoliczności określonych w pkt. 1 powodujących przedłużenie terminu realizacji umowy termin ten ulegnie wydłużeniu na okres niezbędny do wykorzystania całości asortymentu określonego w przedmiocie umowy, jednak nie dłużej niż na okres 3 miesięcy, tym samym Wykonawca zobowiązany jest do zachowania cen umownych. 3. Dane ilościowe zawarte w załączniku nr 2 do SIWZ są danymi szacunkowymi i mogą ulec zmianie w zależności od bieżących potrzeb Zamawiającego, w związku z czym Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia ilości zamówionego asortymentu określonego w opisie przedmiotu zamówienia w granicach 30% w ramach wartości umowy (czyli kosztem asortymentu nie kupowanego). W przypadku zwiększenia ilości zakupywanego asortymentu powyżej przewidywanej normy Wykonawca zobowiązany jest do zachowania cen proponowanych w ofercie przetargowej. 4. W przypadku, gdy wymieniony w załączniku nr 2 do SIWZ asortyment nie jest czasowo dostępny na rynku można zastąpić go innym, po uzyskaniu pisemnej zgody Zamawiającego uwzględniając identyczny zakres działania i sposób zastosowania produktu w stosunku do produktu zawartego w ofercie. Ilość produktu zamiennego należy wtedy również zaopiniować u Kierownika Apteki. 5. Niniejsze zmiany regulowane będą odpowiednim aneksem w okresie trwania umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsm.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ w formie drukowanej dostępna jest w siedzibie zamawiającego w Dziale Zamówień Publicznych znajdującym się w budynku administracji na II piętrze w pokoju nr 217.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2013 godzina 11:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w zamkniętym, nienaruszonym opakowaniu w siedzibie Zamawiającego: 41 - 500 Chorzów ul. Strzelców Bytomskich 11 - sekretariat szpitala.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Nici specjalistyczne wchlanialne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość szacunkowa netto wynosi ok. 30512,67 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Nici specjalistyczne niewchłanialne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość szacunkowa netto wynosi ok. 7395,56 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Nici chirurgiczne - 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość szacunkowa netto wynosi ok. 74217,92 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Szwy specjalistyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość szacunkowa netto wynosi ok. 2922,06 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Nici okulistyczne - 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość szacunkowa netto wynosi ok. 4008,00 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Nici okulistyczne - 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość szacunkowa wynosi netto ok. 1594,00 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Nici okulistyczne -3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość szacunkowa netto wynosi ok. 800,00 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.21-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Sterylna gąbka żelatynowa wchłanialna.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość szacunkowa netto wynosi ok. 391,76 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Wosk kostny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość szacunkowa netto wynosi ok. 470,37 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Siatka przepuklinowa - 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość szacunkowa netto wynosi ok. 1488,89 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Siatka przepuklinowa - 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość szacunkowa netto wynosi ok. 990,74 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Opatrunki - 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość szacunkowa netto wynosi ok. 129629,63 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zestaw uniwersalny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość szacunkowa netto wynosi ok. 2103,89 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Opatrunki - 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość szacunkowa netto wynosi ok. 44444,44 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Opatrunki specjalistyczne - 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość szacunkowa netto wynosi ok. 1952,78 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Opatrunki specjalistyczne - 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość szacunkowa netto wynosi ok. 2178,70 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Sterylne jednorazowe obłożenie chirurgiczne uniwersalne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość szacunkowa netto wynosi ok. 5444,44.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Mycie, pielęgnacja, dezynfekcja rąk, błon śluzowych i skóry oraz dezynfekcja i sterylizacja sprzętu medycznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość szacunkowa netto wynosi ok. 78220,12 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Środki dezynfekcyjne i myjące - 1.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość szacunkowa netto wynosi ok. 40727,32 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Środki dezynfekcyjne i myjące - 2.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość szacunkowa netto wynosi ok. 10740,74 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Preparaty stosowane w myjni endoskopowej typu Olympus ETD-3.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość szacunkowa netto wynosi ok. 18518,52 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Spirytus medyczny i alkohol etylowy skażony.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wartość szacunkowa netto wynosi ok. 2650,41 zł.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Dostawy warzyw i ziół doniczkowych w roku 2025
- Usługa cateringowa dla dzieci uczęszczających do Żłobka Miejskiego w Chorzowie, do oddziału mieszczącego się przy ul. Kochanowskiego 18, w roku kalendarzowym 2025
- Wymiana stolarki
- Dostawy zwierząt karmowych i owadów karmowych w roku 2025
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty elektryczne - paczka nr 2
- Usługa pełnienia pogotowia technicznego awaryjnego oraz wykonywanie robót remontowo - budowlanych dla Regionalnego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o.
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zestawów do usuwania kalcyfikacji w naczyniach wieńcowych z dzierżawą generatora.
- Dostawa środków jednorazowego użytku
- DOSTARCZANIE ŚRODKÓW DEZYNFEKCYJNYCH
- Sukcesywne dostawy środków ochrony osobistej
- (DFP.271.217.2024.KSK) Dostawa produktów leczniczych, produktów biobójczych oraz wyrobów medycznych.
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku i medycznych materiałów zużywalnych
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.