Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-02-28
Łódź: Dostawa ogumienia letniego do pojazdów służbowych KWP garnizonu łódzkiego
Numer ogłoszenia: 43339 - 2014; data zamieszczenia: 28.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Wojewódzka Policji w Łodzi , ul. Lutomierska 108/112, 91-048 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6652295, faks 042 6652080.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.lodzka.policja.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa ogumienia letniego do pojazdów służbowych KWP garnizonu łódzkiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa ogumienia letniego do pojazdów służbowych KWP garnizonu łódzkiego (CPV-34351100-3, 34352100-0, 34411200-3). Szczegółowy opis warunków realizacji zamówienia został określony w załączniku nr 6 do SIWZ, tj. wzorze umowy. Wykaz najczęściej zamawianego asortymentu, będącego przedmiotem zamówienia, podany jest w formularzu asortymentowo - cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Faktyczna liczba i asortyment zrealizowanych dostaw będzie zależna od potrzeb Zamawiającego i posiadanych środków finansowych Zamawiającego. Zamawiający przewiduje możliwość dokonywania zakupu opon nie ujętych w formularzu pod warunkiem, że ich cena będzie konkurencyjna w stosunku do cen tożsamych opon obowiązujących na rynku sprzedaży. Wykaz magazynów, do których będzie dostarczany przedmiot zamówienia w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 15:00: Wydział Transportu KWP w Łodzi, 92-104 Łódź, ul. Stokowska 21/25 Komenda Miejska Policji w Piotrkowie Tryb., 97-300 Piotrków Tryb., ul. Szkolna 30/38 Komenda Powiatowa Policji w Sieradzu, 98-200 Sieradz, ul. Sikorskiego 2. Realizacja dostaw będzie obowiązywała przez okres 6 miesięcy od dnia podpisania umowy, lecz nie dłużej niż do wyczerpania kwoty umowy, w zależności od tego, co nastąpi pierwsze. Termin dostawy nie może być dłuższy niż 2 dni robocze od chwili złożenia zamówienia. Dostarczane opony: nie mogą być starsze niż 12 miesięcy od daty muszą posiadać na bieżniku etykiety w formie naklejek Rozporządzenie UE Nr 1222/2009 (z późn. zm.), spełniać wymogi techniczne i jakościowe odpowiednich norm PN-EN, być dopuszczone do stosowania zgodnie z §10 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia /Dz. U. 2003 Nr 32, poz.262 z późn. zm./.spełniać wymagania LI/SI określone w formularzu asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Dla każdej opony Wykonawca przedstawi proponowaną wartość indeksów z zachowaniem minimalnych wartości wymaganych przez Zamawiającego oraz poda markę opony, rodzaj oferowanego bieżnika oraz dane z etykiety. Zamawiający wymaga, aby: Współczynnik oporów toczenia opon letnich do samochodów osobowych, terenowych i dostawczych był klasy minimum E, do samochodów ciężarowych był klasy minimum D dla opon uniwersalnych (do samochodów ciężarowych i autobusów) był klasy minimum E. Współczynnik przyczepności na mokrej nawierzchni opon do samochodów osobowych, terenowych, dostawczych, ciężarowych i autobusów był klasy minimum C - dla opon letnich i minimum E - dla opon uniwersalnych. Poziom hałasu zewnętrznego dla opon wymienionych w rozporządzeniu UE nie może być większy niż 72 dB Wykonawca zapewni ciągłość dostaw ogumienia z zaproponowanym bieżnikiem przez cały okres obowiązywania umowy. Przedmiot zamówienia obejmuje również cotygodniowy nieodpłatny odbiór zużytych opon ze wskazanego przez Zamawiającego miejsca i przekazanie ich do utylizacji lub recyklingu. Wykonawca raz w miesiącu sporządzi zestawienie wagowe odebranych opon i wystawi kartę przekazania odpadu. Ilość ogumienia odebranego (zużytego) przez Wykonawcę nie przekroczy ilości zamówionego przez Zamawiającego w ramach umowy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.35.11.00 - Opony do pojazdów silnikowych 34.35.21.00 - Opony do pojazdów ciężarowych 34.41.12.00 - Opony do motocykli .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisania przedmiotowego warunku
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisania przedmiotowego warunku
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisania przedmiotowego warunku
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisania przedmiotowego warunku
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisania przedmiotowego warunku
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.lodzka.policja.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja ds. Funduszy Pomocowych i Zamówień Publicznych KWP w Łodzi, ul. Lutomierska 108/112, 91-048 Łódź.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2014 godzina 09:00, miejsce: Sekcja ds. Funduszy Pomocowych i Zamówień Publicznych KWP w Łodzi, ul. Lutomierska 108/112, 91-048 Łódź.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Modernizacja dróg wojewódzkich
- DZP.26.95.2025 zawarcie umowy ramowej na wykonanie robót zduńskich w lokalach wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich
- Dostawa subskrypcji oprogramowania do analizy wyników NGS i raportowania danych jakościowych z sekwencjonowania
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych i wielkogabarytowych z Miejskiego Ogrodu Zoologicznego w Łodzi Sp. z o.o. wraz z dzierżawą kontenerów w latach 2025 - 2026
- Remont dachu przybudówki budynku Urzędu Statystycznego w Łodzi.
- Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń w budynku Sali Koncertowej Zespołu Szkół Muzycznych im. S. Moniuszki w Łodzi
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.