Ogłoszenie z dnia 2009-12-17
Boguty: Dostawa dla Gminy Boguty-Pianki artykółów szkolnych i biurowych oraz środków czystości na potrzeby projektu,,Wyrównywanie szans edukacyjnych dzieci w wieku 3-5 lat w Gminie Boguty-Pianki w latach 2008-2010 do siedziby zamawiajacego
Numer ogłoszenia: 433518 - 2009; data zamieszczenia: 17.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Boguty-Pianki, Aleja Papieża Jana Pawła II 45, 07-325 Boguty, woj. mazowieckie, tel. 086 2775003, faks 086 275003.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa dla Gminy Boguty-Pianki artykółów szkolnych i biurowych oraz środków czystości na potrzeby projektu,,Wyrównywanie szans edukacyjnych dzieci w wieku 3-5 lat w Gminie Boguty-Pianki w latach 2008-2010 do siedziby zamawiajacego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Dostawa dla Gminy Boguty-Pianki radiomagnetofonów, zabawek, artykółów szkolnych i biurowych oraz środków czystości do siedziby zamawiającego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.34.42.10 - Sprzęt radiowy 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 7215 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Negocjacje bez ogłoszenia
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Wyrównywanie szans edukacyjnych dzieci w wieku 3-5 lat w Gminie Boguty-Pianki w latach 2008-2010 nr POKL.09.01.01-14-098/08.
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Radiomagnetofony i Płyty CD
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.12.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Mirosław Zakrzewski "OLMAR"SKLEP SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWY
jakie przetargi wygrała firma
Mirosław Zakrzewski "OLMAR"SKLEP SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWY
- OLMAR Sklep Spożywczo-Przemysłowy Mirosław Zakrzewski, ul. Aleja Papieża Jana Pawła II 47, 07-325 Boguty-Pianki, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 1799,18
- Oferta z najniższą ceną: 1799,18 oferta z najwyższą ceną: 1799,18
- Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Środki czystości i artykuły higieniczne
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.12.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Mirosław Zakrzewski "OLMAR"SKLEP SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWY
jakie przetargi wygrała firma
Mirosław Zakrzewski "OLMAR"SKLEP SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWY
- OLMAR Sklep Spożywczo-Przemysłowy Mirosław Zakrzewski, ul. Aleja Papieża jana Pawła II 47, 07-325 Boguty-Pianki, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 1049,18
- Oferta z najniższą ceną: 1049,18 oferta z najwyższą ceną: 1049,18
- Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Artykuły szkolne i biurowe
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.12.2009.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- OLMAR Sklep Spozywczo-Przemysłowy Mirosław Zakrzewski, ul. Aleja Papieża Jana Pawła II 47, 07-325 Boguty-Pianki, kraj/woj. mazowieckie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 1795,08
- Oferta z najniższą ceną: 1795,08 oferta z najwyższą ceną: 1795,08
- Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów biurowych, papieru oraz niszczarek
- "Dostawa artykułów i urządzeń administracyjno - biurowych" Nr sprawy: 13/z/2025
- Dostawa tuszy i tonerów do plotera Canon Wave 3600 BK i plotera Canon iPF-PRO4600
- Dostawa materiałów biurowych dla projektu "Dziś Uczeń - Jutro Student"
- Zakup i dostawa nowych materiałów biurowych dla potrzeb wszystkich jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Jagiellońskiego (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum)
- Dostawa artykułów biurowych, urządzeń, papieru ksero, kopert
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.