To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-10-24
Nowa Ruda: Pełnienie nadzorów inwestorskich nad prowadzonymi robotami w Gminie Miejskiej Nowa Ruda do 2015 roku
Numer ogłoszenia: 433626 - 2013; data zamieszczenia: 24.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 387166 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Nowa Ruda, ul. Rynek 1, 57-400 Nowa Ruda, woj. dolnośląskie, tel. 074 8720339, 8720300, faks (074) 872 22 68.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzorów inwestorskich nad prowadzonymi robotami w Gminie Miejskiej Nowa Ruda do 2015 roku.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie usług polegających na kompleksowym pełnieniu nadzoru inwestorskiego w imieniu i na rzecz Zamawiającego, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2010 r Nr 243, poz. 1623) w latach 2011-2012 w zakresie: Zamawiający dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych dla 4 części. Część 1 -branża ogólnobudowlana Część 2 - branża instalacje sanitarna Część 3 - branża instalacje elektryczne Część 4 - branża drogowa Zamawiający informuje, że wartości planowanych w budżecie inwestycji Gminy Miejskiej Nowa Ruda do realizacji w 2013 (3miesiąc X, XI, XII), 2014 i 2015 roku (na podstawie uchwały w sprawie wieloletniego programu finansowania miasta Nowa Ruda) wynosi - 8.311.157,75 zł brutto. Inspektor Nadzoru w ramach przedmiotu zamówienia wykonuje m.in.: 1)sprawdza w terminie do 7 dni od otrzymania dokumentacji projektowej jej stan, wskazuje elementy dokumentacji wymagające poprawek oraz przydatność do wykonania przewidzianego zadania; 2)organizuje i prowadzi proces przekazania placu budowy; 3)opiniuje: projekt organizacji robót, plan BIOZ, program zapewnienia jakości., przedstawiany przez Wykonawcę przed rozpoczęciem robót; 4)dokonuje uzgodnień z Wykonawcą procedur (wzory druków i obieg dokumentów), jakie będą obowiązywać podczas procesu prowadzenia inwestycji; 5)analizuje harmonogram robót, wnioskuje do wykonawcy robót o jego korektę bądź zmianę i przedkłada Zamawiającemu do zatwierdzenia; 6)dokonuje bieżącej kontroli zgodności wykonywanych prac z harmonogramem; 7)weryfikuje i zatwierdza Wykonawcy wszelkie źródła pozyskiwania materiałów wybudowanych na podstawie dostarczonych przez Wykonawcę wszelkich dla nich koniecznych prób i atestów; 8)wnioskuje w sprawie niezbędnych zmian w dokumentacji projektowej; 9)koordynuje prowadzenie nadzoru autorskiego przez projektantów, stwierdza konieczności pobytu projektanta na budowie oraz potwierdzenie wykonania nadzoru; 10)wnioskuje o wykonanie niezbędnych badań technicznych i ekspertyz; 11)podejmuje decyzję o dopuszczeniu do stosowania (lub odrzuceniu) materiałów i wszystkich elementów, sprzętu i urządzeń przewidzianych do realizacji robót w oparciu o przepisy norm i wymagania sformułowane w umowie z Wykonawcą, w dokumentacji projektowej i Szczegółowych Specyfikacjach Technicznych; 12)zatwierdza i odbiera roboty budowlane ulegające zakryciu lub zanikające, uczestniczy w próbach i badaniach oraz odbiorach częściowych, końcowych i przekazaniu ich do użytkowania; 13)powiadamia wszystkie instytucje o zakończeniu robót i uzyskuje pozwolenie na użytkowanie 14)dokonuje odbiorów częściowych, odbioru końcowego - ostatecznego, odbioru gwarancyjnego i odbioru pogwarancyjnego; 15)wydaje polecenia kierownikowi budowy dotyczące usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, które skutkować mogłyby zagrożeniem bezpieczeństwa lub spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem czy wydaną decyzją realizacyjną; 16)uczestniczy w kontrolach przeprowadzonych przez Nadzór Budowlany i inne organy uprawione do kontroli oraz sprawdza realizację ustaleń i decyzji podjętych podczas tych kontroli; 17)uczestniczy w uzupełnianiu i składaniu informacji i dodatkowych wyjaśnień związanych z realizacją inwestycji w przypadku wystąpienia takiej potrzeby; 18)bierze udział w przeglądach gwarancyjnych zrealizowanych robót budowlanych, które będą objęte gwarancją; 19)opiniuje na wniosek Zamawiającego polisy ubezpieczeniowe Wykonawcy i jej zgodności z warunkami przedstawionymi w SIWZ; 20)opiniuje wnioski Wykonawcy o przesunięcie planowanego terminu zakończenia robót; 21)potwierdza dopuszczenia do pracy, sprzętu, urządzeń i narzędzi przewidzianych do realizacji robót w oparciu o obowiązujące przepisy, normy techniczne i inne wymagania sformułowane w warunkach umowy, dokumentacji projektowej i Specyfikacjach Technicznych, a także w przepisach BHP i p/poż; 22)zleca usunięcie robót niewłaściwych i wykonanych poniżej obowiązującego standardu; 23)kontroluje wykonanie robót w zakresie zgodności z projektem budowlano-wykonawczym, Stwior i warunkami umowy; 24)zleca w uzasadnionych przypadkach wykonanie przez Wykonawcę: sprawdzenia punktów głównych wytyczonych obiektów, dokonania ocen geologicznych w sytuacjach tego wymagających, w sytuacjach budzących wątpliwość odnośnie wyników badań i zleca Wykonawcy robót wykonania kontrolnych badań polowych i laboratoryjnych; 25)wydaje polecenia Wykonawcy do wykonywania robót lub podjęcia niezbędnych przedsięwzięć jakie mogą być konieczne, aby uniknąć lub zmniejszyć ryzyko w przypadku jakiejkolwiek awarii mającej wpływ na bezpieczeństwo życia lub przylegającego majątku oraz powiadomia o tym Zamawiającego; 26)organizuje i prowadzi min. raz na 2 tygodnie narady koordynacyjne, sporządza z nich protokoły z podjętymi ustaleniami i przekazuje je w formie elektronicznej (skan dokumentu) oraz pisemnej zainteresowanym stronom w terminie do 3 dni po naradzie (dotyczy Inspektora wiodącego dla danej inwestycji). 27)organizuje dodatkowe robocze narady w zależności od potrzeb; 28)sporządza sprawozdanie końcowe z realizacji umowy; 29)przyjmuje, opiniuje wnioski Wykonawcy robót w sytuacji, kiedy wystąpi konieczność wykonania robót nieprzewidzianych w umowie (uzupełniających, dodatkowych), weryfikuje koszty ofertowe Wykonawcy na powyższy zakres; 30)sporządza protokoły konieczności na roboty uzupełniające lub dodatkowe po uprzednim zaakceptowaniu ich propozycji przez Zamawiającego; 31)kontroluje prawidłowe prowadzenie Dziennika Budowy, prawidłowe gromadzenie atestów materiałów, orzeczeń o jakości materiałów i innych dokumentów stanowiących załączniki do Operatu Kolaudacyjnego stanowiącego integralną część protokołu końcowego odbioru robót; 32)opracowuje dla Zamawiającego informacje z realizowanego zadania inwestycyjnego; 33)nadzoruje skompletowanie Operatu Kolaudacyjnego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: branża ogólnobudowlana
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Biuro Obsługi Nieruchomości ARS-BUD Andrzej Górzański, Rokitnica 61, 59-500 Złotoryja, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43202,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 67570,37
Oferta z najniższą ceną: 67570,37 / Oferta z najwyższą ceną: 125613,32
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: branża instalacje sanitarna
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WOJCIECH THIEL PRZEDSIĘBIORSTWO INŻYNIERYJNE - BUDTRANS
jakie przetargi wygrała firma
WOJCIECH THIEL PRZEDSIĘBIORSTWO INŻYNIERYJNE - BUDTRANS
- Przedsiębiorstwo Inżynieryjne BUDTRANS Wojciech Thiel, Os. Piastowskie 16/2/15, 57-400 Nowa Ruda, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43202,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 52704,89
Oferta z najniższą ceną: 52704,89 / Oferta z najwyższą ceną: 337851,86
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: branża drogowa
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- DROMA Jerzy Matczak, ul. Rodzinna 22/7, 57-300 Kłodzko, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43202,80 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 50002,08
Oferta z najniższą ceną: 50002,08 / Oferta z najwyższą ceną: 270281,49
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z NOWEJ RUDY
- Termomodernizacja budynków Szkoły Podstawowej w Woliborzu
- "Termomodernizacja budynków mieszkalnych wielorodzinnych w Gminie Miejskiej Nowa Ruda"
- "Zagospodarowanie terenu w otoczeniu Miejskiego Ośrodka Kultury w ramach projektu pn. Regeneracja przestrzeni Partnerstwa Noworudzko - Radkowskiego na rzecz turystów i mieszkańców"
- "Zagospodarowanie terenu zaplecza budynków przy ul. Piastów w Nowej Rudzie w ramach zadania pn.: Zmiana funkcji pogórniczych obszarów w Nowej Rudzie na zielone obszary transformacji miejskiej"
- "Adaptacja budynku po szkole przy ul. Fredry na Miejski Środowiskowy Dom Samopomocy w Nowej Rudzie"
- Utrzymanie urządzeń związanych z bezpieczeństwem i odwodnieniem dróg
więcej: przetargi w Nowej Rudzie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Nadzór inwestorski - kontrola realizacji inwestycji pn. "Budowa budynków mieszkalnych wielorodzinnych przy zbiegu ul. Wyspiańskiego i ul. Klasztornej w Leżajsku wraz z infrastrukturą towarzyszącą"
- 38.2025 Zarządzanie i nadzór nad realizacją zamierzenia inwestycyjnego pn. "Modernizacja i przebudowa budynku na cele dydaktyczno-naukowe Filii w Wałbrzychu..."
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej z uzyskaniem stosownych uzgodnień i pozwoleń na budowę chodnika przy ul. Chopina w Szczecinie pn. "Bezpieczny wyjazd z os. ARS/Etiuda"
- Sprawowanie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania: "Budowa urządzeń przeciwpowodziowych w zlewni rowu do ul. Wodnej w Czechowicach-Dziedzicach - rowy"
- Dokumentacja projektowa budowy ul. Samarytanka od ul. Dalanowskiej do ul. Gilarskiej w ramach zadania "Poprawa bezpieczeństwa drogowego na obszarze rewitalizacji".
- Budowa przydomowych oczyszczalni ścieków na terenie Gminy Hańsk.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.