eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁęczyceWykonanie przyłączy wodociągowych w miejscowości Strzebielino - Gmina Łęczyce

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-03-03

Łęczyce: Wykonanie przyłączy wodociągowych w miejscowości Strzebielino - Gmina Łęczyce
Numer ogłoszenia: 43364 - 2008; data zamieszczenia: 03.03.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Łęczyce, ul. Długa 49, 84-218 Łęczyce, woj. pomorskie, tel. 058 6789214, fax 058 6789125.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.leczyce.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie przyłączy wodociągowych w miejscowości Strzebielino - Gmina Łęczyce.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonie przyłączy wodociągowych w miejscowości Strzebielino - Gmina Łęczyce w/g posiadanej dokumentacji technicznej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.09.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 4.000zł (słownie: cztery tysiące złotych) 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. W zależności od wyboru oferenta, wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach: a) pieniądzu b) poręczeniach lub gwarancjach bankowych c) gwarancjach ubezpieczeniowych, d) poręczeniach udzielonych przez podmioty o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit b ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 oraz z 2002r. Nr 25, poz 253, Nr 66 poz. 596 i Nr 215 poz. 1824) 4. Złożone poręczenie lub gwarancja musi zawierać zobowiązanie zgodne z art. 46 ust 5 pkt 1-3 Ustawy. 5. Wadium w formie pieniądza oferent wniesie na konto Zamawiającego o Nr 73 8350 0004 3900 2437 2000 0070 w Kaszubskim Banku Spółdzielczym w Wejherowie Filia Łęczyce 6. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu wniesiono w wymaganym terminie, decyduje data wpływu środków na rachunek Zamawiającego. 7. Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego, w przypadku gdy dyspozycja przelania wadium na konto Zamawiającego zostanie dokonana przed terminem składania ofert, ale wadium nie wpłynie na konto zamawiającego przed upływem tego terminu, Zamawiający będzie zobowiązany wykluczyć wykonawcę z postępowania. 8. Dokument w formie poręczenia winien zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego wzywające do zapłaty wadium, zgodnie z warunkami przetargu, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń. 9. Zamawiający dokona zwrotu wadium jeżeli: a) upłynie termin związania ofertą b) zostanie zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego i zostanie wniesione zabezpieczenie należytego wykonania umowy, c) zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynie termin do ich składania. 10. Na podstawie art. 45 ust. 7 ustawy Prawo zamówień publicznych wadium wnoszone w pieniądzu winno być wpłacone przelewem na wyżej określony w pkt 5 rachunek bankowy. Nie dopuszcza się wpłat gotówkowych na rachunek zamawiającego (w kasie urzędu gminy czy w kasie banku)..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 1.2 posiadają wiedzę i doświadczenie niezbędne do wykonania zamówienia, tj: zrealizowali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej trzy zamówienia (potwierdzone dokumentami lub oświadczeniem wykonawcy, że roboty zostały wykonane należycie) odpowiadającym swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, 1.3 dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: osobami posiadającymi uprawnienia kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w branży instalacji sanitarnych, Wymagane jest aby w/w osoby były członkiem właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 1.4 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.5 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 1.6 są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności. 2 W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia (art. 23 Pzp), Wykonawcy muszą: 2.1 ustanowić pełnomocnika, 2.2 każdy z Wykonawców oddzielenie musi spełniać wymóg zawarty w ust. 1 pkt. 1.5 i udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, 2.3 wymogi zawarte w ust. 1 pkt. 1.1, 1.2, 1.3, 1.4, 1.6 Wykonawcy mogą spełniać łącznie. 3 Wykluczeniu z postępowania podlegają Wykonawcy w przypadkach określonych w art. 24 ustawy Pzp. 4 Ocena spełnienia powyższych warunków dokonywana będzie w oparciu o złożoną ofertę i załączniki do niej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy z Wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - stanowiący załącznik nr 2 do oferty, 2) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymogów zawartych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. (W przypadku składania oferty wspólnej oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną) - stanowiący załącznik nr 3 do oferty, 3) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu wymogów zawartych w art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej SIWZ. (W przypadku składania oferty wspólnej oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną) - stanowiący załącznik nr 4 do oferty, 4) doświadczenie zawodowe - wykaz zamówień zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat lub z okresu prowadzenia działalności jeżeli jest krótszy niż 5 lat z wyszczególnieniem przedsięwzięć o charakterze porównywalnym z zakresem zamówienia z podaniem ich wartości, okresu wykonania i inwestorów - stanowiący załącznik nr 5 do oferty, 5) dokumenty lub oświadczenia potwierdzające, że zamówienia o których mowa w pkt. 4 zostały wykonane należycie - stanowiące załącznik nr 6 do oferty, 6) wykaz osób przewidzianych do wykonania zamówienia - stanowiący załącznik nr 7 do oferty, 7) kopie uprawnień osób wymienionych w załączniku o którym mowa w pkt. 6 - stanowiące załącznik nr 8 do oferty, 8) aktualne zaświadczenia z Izby Samorządu Zawodowego o przynależności do Izby osób pełniących samodzielne funkcje w budownictwie (j.w.) - stanowiące załącznik nr 9 do oferty, 9) aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, (W przypadku składania oferty wspólnej oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną) - stanowiące załącznik nr 10 i 11 do oferty, 10) polisę, w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - stanowiący załącznik nr 12 do oferty. 2. Zamawiający wymaga także dołączenia do oferty: 1) wypełnionego formularza ofertowego, który stanowi załącznik nr 1a do SIWZ, 2) Kosztorysów ofertowych. 3) pełnomocnictwa dla osoby składającej ofertę w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, 4) pełnomocnictwa dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu. i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, 5) wykaz podwykonawców, podmiotów przewidzianych do realizacji zamówienia - stanowiący załącznik nr 13 do oferty, 6) projekt umowy - zaakceptowany przez Wykonawcę - stanowiący załącznik nr 14 do oferty, 7) kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium załączonego do oferty - stanowiąca załącznik nr 15 do oferty. 3. Zgodnie z art. 23 ust. 1 Prawa zamówień publicznych Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego, a w przypadku wyboru ich oferty złożyć umowę regulującą współpracę wykonawców występujących wspólnie (tj. Spółki Cywilne, konsorcja), w przypadku konsorcjum umowa winna określać strony, cel działania, okres ważności umowy, zasady odpowiedzialności za realizowane zamówienie, wykluczenie możliwości wypowiedzenia umowy przez którąkolwiek ze stron porozumienia przed okresem upłynięcia terminu gwarancji wykonanego zamówienia. 4. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt. 1 składa: dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 5. Dokument(y), o których mowa wyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6. Jeżeli w kraju pochodzenia lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub adres zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.leczyce.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Łęczyce ul. Długa 49 84-218 Łęczyce.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.03.2008 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego w Sekretariacie Urząd Gminy Łęczyce ul. Długa 49 84-218 Łęczyce.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.