Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-11-06
Staszów: Utrzymanie i funkcjonowanie Żłobka w Staszowie w ramach projektu Wsparcie dla życia zawodowego i rodzinnego w Gminie Staszów współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki Działanie 1.5 Wspieranie rozwiązań na rzecz godzenia życia zawodowego i rodzinnego - dostawa żywności
Numer ogłoszenia: 433776 - 2012; data zamieszczenia: 06.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 222987 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Żłobek w Staszowie, ul. Kilińskiego 20, 28-200 Staszów, woj. świętokrzyskie, tel. 15 864 14 84, faks 15 864 14 84.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka opiekuńcza.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie i funkcjonowanie Żłobka w Staszowie w ramach projektu Wsparcie dla życia zawodowego i rodzinnego w Gminie Staszów współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki Działanie 1.5 Wspieranie rozwiązań na rzecz godzenia życia zawodowego i rodzinnego - dostawa żywności.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa żywności dla Żłobka w Staszowie. Zamówienie składa się z dziewięciu, następujących części. 1. Część 1 - Przyprawy sypkie i różne produkty spożywcze Na przedmiot zamówienia objęty częścią Nr 1 składa się dostarczanie przypraw sypkich i różnych produktów spożywczych transportem Wykonawcy do siedziby Zamawiającego - ilość i asortyment wg formularza asortymentowo - cenowego dla części Nr 1, stanowiącego załącznik do formularza oferty (w załączeniu do SIWZ)CPV 15800000-6 Różne produkty spożywcze, CPV 15600000-4 - Produkty przemiału ziarna ,skrobi i produktów skrobiowych , CPV 15870000-7 Przyprawy i przyprawy korzenne,CPV 15410000-5 Surowe oleje i tłuszcze zwierzęce, 2. Część 2 - Warzywa, owoce i produkty podobne Na przedmiot zamówienia objęty częścią Nr 2 składa się dostarczanie warzyw, owoców produktów i podobnych transportem Wykonawcy do siedziby Zamawiającego - ilość i asortyment wg formularza asortymentowo - cenowego dla części Nr 2, stanowiącego załącznik do formularza oferty (w załączeniu do SIWZ) CPV 15300000-1 Warzywa, owoce i produkty podobne 3. Część 3 - Pieczywo i świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie Na przedmiot zamówienia objęty częścią Nr 3 składa się dostarczanie pieczywa produktów świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich transportem Wykonawcy do siedziby Zamawiającego - ilość i asortyment wg formularza asortymentowo - cenowego dla części Nr 3, stanowiącego załącznik do formularza oferty (w załączeniu do SIWZ) CPV 15810000-9 Pieczywo i świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie 4. Część 4 - Jogurt i pozostałe przefermentowane przetwory mleczne Na przedmiot zamówienia objęty częścią Nr 4 składa się dostarczanie jogurtów produktów pozostałych przefermentowanych przetworów mlecznych transportem Wykonawcy do siedziby Zamawiającego - ilość i asortyment wg formularza asortymentowo - cenowego dla części Nr 4, stanowiącego załącznik do formularza oferty (w załączeniu do SIWZ) CPV 15551000-5 Jogurty i pozostałe przefermentowane przetwory mleczne, CPV 15551300-8 Jogurt, CPV 15551310- 1 Jogurty bez dodatków substancji smakowych CPV 15551320- 4 Jogurty z dodatkami substancji smakowych, 5. Część 5 - Mleko i jego przetwory, jaja Na przedmiot zamówienia objęty częścią Nr 5 składa się dostarczanie mleka przefermentowanych jego przetworów, jaj transportem Wykonawcy do siedziby Zamawiającego - ilość i asortyment wg formularza asortymentowo - cenowego dla części Nr 5, stanowiącego załącznik do formularza oferty (w załączeniu do SIWZ) CPV 15542200-1 Ser miękki, CPV 15500000-3 Produkty mleczarskie, CPV 15512000-0,CPV15530000-2 Masło, CPV 15542000-9 Ser świeży, CPV 03142500-3 jaja, CPV 15544000-3 Ser twardy, CPV 15545000-0 Pasty serowe do smarowania 6. Część 6 - Mrożonki i ryby Na przedmiot zamówienia objęty częścią Nr 6 składa się dostarczanie mrożonek i ryb transportem Wykonawcy do siedziby Zamawiającego - ilość i asortyment wg formularza asortymentowo - cenowego dla części Nr 6, stanowiącego załącznik do formularza oferty (w załączeniu do SIWZ) CPV 15220000-6 Ryby mrożone, filety, pozostałe mięso ryb, CPV-03311000-2 Ryby, CPV 15331100-8 Warzywa świeże lub mrożone 7. Część 7 - Mięso i jego przetwory Na przedmiot zamówienia objęty częścią Nr 7 składa się dostarczanie mięsa i jego przetworów transportem Wykonawcy do siedziby Zamawiającego - ilość i asortyment wg formularza asortymentowo - cenowego, dla części Nr 7, stanowiącego załącznik do formularza oferty (w załączeniu do SIWZ) CPV 15110000-2 Mięso, CPV 15100000-9 Produkty zwierzęce, CPV 15131130-5 Wędliny 8. Część 8 - Ziemniaki Na przedmiot zamówienia objęty częścią Nr 8 składa się dostarczanie ziemniaków transportem Wykonawcy do siedziby Zamawiającego - ilość i asortyment wg formularza asortymentowo - cenowego dla części Nr 8, stanowiącego załącznik do formularza oferty (w załączeniu do SIWZ) CPV 15310000-4 Ziemniaki 9. Część 9 - Produkty żywieniowe dla dzieci Na przedmiot zamówienia objęty częścią Nr 9 składa się dostarczanie produktów żywieniowych dla dzieci transportem Wykonawcy do siedziby Zamawiającego - ilość i asortyment wg formularza asortymentowo - cenowego dla części Nr 9, stanowiącego załącznik do formularza oferty (w załączeniu do SIWZ) CPV 15884000-8 Produkty dla niemowląt. Uwaga: Ilość i asortyment artykułów żywnościowych dla poszczególnych części określono w odrębnych formularzach cenowych, stanowiących załącznik do formularza oferty (załącznik Nr 1 SIWZ). a) Ilości poszczególnych artykułów, objęte przedmiotową dostawą wskazane w SIWZ, odrębnie dla każdej z części mogą ulec zarówno zwiększeniu jak i zmniejszeniu z tym że ogólna wartość przedmiotu zamówienia dla danej części nie może przekroczyć kwoty określonej w § 5 ust. 3 umowy. b) Gwarantuje się w trakcie trwania umowy zakup min.75% ilości poszczególnych artykułów, wskazanych we właściwym dla danej części formularzu asortymentowo - cenowym. c) Realizacja rozszerzonego zakresu nie będzie wymagała aneksu do umowy. d) Nazwy własne podane w formularzach asortymentowo - cenowych, które stanowią załączniki do SIWZ należy rozumieć jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych. Wykonawca może zaproponować produkty równoważne, np. o innej nazwie, jednak muszą one spełniać wymogi tej samej lub wyższej jakości. e) Poszczególne dostawy będą realizowane sukcesywnie w okresie obowiązywania niniejszej umowy, nie później niż w kolejnym dniu roboczym do godz. 9:00, na podstawie bieżących zamówień składanych do godz. 10 telefoniczne lub pisemnie (faksem) przez osobę upoważnioną przez Zamawiającego, wskazaną przy podpisaniu umowy, transportem i na koszt Wykonawcy. f) Oferowane produkty żywnościowe muszą być dobrej jakości, spełniać parametry jakościowe i wymogi sanitarno-epidemiologiczne i zasady systemu HACCP oraz posiadać oznaczony odpowiednio dla danego produktu termin przydatności do spożycia. g) Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania dla zaoferowanego asortymentu przedłożenia pisemnego potwierdzenia dopuszczającego dany produkt do obrotu i spożycia, wydanego przez organ uprawniony do kontroli jakości artykułów spożywczych. h) Dostawy artykułów żywnościowych muszą być realizowane zgodnie z zasadami GHP (Dobrej Praktyki Higienicznej) dotyczy to głównie: - świadectwa jakości przy dostawach mięsa i jego przetworów, mleka i przetworów mlecznych, ryb, - dostawy jaj - aktualne zaświadczenie z Powiatowego Inspektoratu Weterynarii o podleganiu kontroli. i) Dostarczony asortyment dotyczący mięsa i wyrobów wędliniarskich powinien posiadać handlowy dokument identyfikacyjny. j) Przedmiot zamówienia musi być dostarczony odpowiednim środkiem transportu spełniającym wymagania sanitarne, w opakowaniach gwarantujących bezpieczny transport i magazynowanie. k) Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia gwarancji na dostarczoną żywność w zakresie jakości. Okres gwarancji zgodny z terminem dla tego rodzaju asortymentu określonym stosownymi normami l) Dostarczone produkty winny być dostarczone w opakowaniach, z aktualną datą ważności, nie posiadających oznak uszkodzenia. m) Wykonawca powiadamia pisemnie zamawiającego o wycofaniu produktu ze sprzedaży przez producenta. Wykonawca może zaproponować zamiennik wycofanego produktu o tożsamej lub wyższej jakości za zgodą zamawiającego. Zmiana wymaga formy pisemnej. n) Zamawiający zastrzega sobie, że w okresach zimowych i wakacyjnych oraz przerw wynikających z kalendarza świąt i dni wolnych od zajęć - zamówienia nie będą zgłaszane lub będą zgłaszane w ograniczonym zakresie. Miejscem dostawy będzie Klub Dziecięcy w Staszowie, ul. Kilińskiego 20, 28 - 200 Staszów. Dostawy objęte przedmiotem zamówienia muszą być zrealizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz warunkami zawartymi w SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00 - Różne produkty spożywcze 15.41.00.00 - Surowe oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne 15.30.00.00 - Owoce, warzywa i podobne produkty 15.81.00.00 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie 15.55.10.00 - Jogurt i pozostałe przefermentowane przetwory mleczne 15.50.00.00 - Produkty mleczarskie 15.22.00.00 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb 15.33.11.00 - Warzywa świeże lub mrożone 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne 15.31.00.00 - Ziemniaki i produkty z ziemniaków 15.88.40.00 - Produkty dla niemowląt .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Wsparcie dla życia zawodowego i rodzinnego w Gminie Staszów współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego w Programie Operacyjnym Kapitał Ludzki Działanie 1.5 Wspieranie rozwiązań na rzecz godzenia życia zawodowego i rodzinnego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 2
Nazwa: Warzywa, owoce i produkty pochodne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.11.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Handel Obwoźny Artykułami Rolnymi i Spożywczymi Bożena Wudyka, ul. Tarnobrzeska 7, 28-221 Osiek, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7479,30 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 6253,80
Oferta z najniższą ceną: 6253,80 / Oferta z najwyższą ceną: 6253,80
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z STASZOWA
- "Nadzór inwestorski nad realizacją zad.pn.:"Staszowski Obszar Gospodarczy w Grzybowie-Etap I"realizowany w ramach zad. pn.:"Staszowski Obszar Gospodarczy w Grzybowie"w systemie"Zaprojektuj i Wybuduj".
- Artykuły medyczne
- "Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla pojazdów"
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego dla Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Staszowie
- Kompleksowa dostawa paliwa gazowego
- "Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Gminy Staszów i jednostek budżetowych Gminy Staszów w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2028 r.".
więcej: przetargi w Staszowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Przedszkole nr 39 w Gdańsku z podziałem na 7 części"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Przedszkola nr 2 " Plastusiowe Osiedle" w Nowym Tomyślu
- Sukcesywna dostawa płodów rolnych, warzyw i owoców
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ ZESPOŁU SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO NR 6 WE WROCŁAWIU
- Dostawa żywności do Szkoły Podstawowej w Jedliczu, Samorządowego Przedszkola w Jedliczu i Zespołu Szkolno Przedszkolnego w Jaszczwi
- Dostawa żywności na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Sieradzu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.