eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwiebodzinKompleksowe wykonanie usługi p.n.Wykonanie oświetlenia świątecznego miasta Świebodzin

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-06

Świebodzin: Kompleksowe wykonanie usługi p.n.: Wykonanie oświetlenia świątecznego miasta Świebodzin
Numer ogłoszenia: 433870 - 2012; data zamieszczenia: 06.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świebodzin , ul. Rynkowa 2, 66-200 Świebodzin, woj. lubuskie, tel. 68 4750916, faks 68 4750916.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.swiebodzin.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe wykonanie usługi p.n.: Wykonanie oświetlenia świątecznego miasta Świebodzin.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie usługi p.n.: Wykonanie oświetlenia świątecznego miasta Świebodzin wg następującego zakresu: 1.1. Etap I: I. Przegląd i naprawa oświetlenia świątecznego na terenie miasta Świebodzin - dekoracja zamawiającego: 1. Naprawa słupowych elementów dekoracyjnych - szt. 45, polegająca na wymianie węża w technologii LED z diodami LED oraz przewodów zasilających, następujących dekoracji: a) gwiazda betlejemska - szt. 3 wymiana węża świetlnego z diodami LED o dł. 1 szt. - 8 mb, kolor diod żółty, b) choinka - szt. 16 wymiana węża świetlnego z diodami LED o dł. 1 szt. - 6 mb, kolor diod zielony, c) śnieżynka - szt. 1 wymiana węża świetlnego z diodami LED o dł. 1 szt. - 10 mb, kolor diod żółty, d) choinka - szt. 2 wymiana przewodu zasilającego w dekoracji z diodami LED Al-028 ENEOS, e) dzwonki - szt. 20, w tym: - wymiana węża świetlnego z diodami LED Al-064S ENEOS o dł. 1 szt. - 3 mb, kolor diod czerwony - szt. 13, - wymiana węża świetlnego z diodami LED Al-064S ENEOS o dł. 1 szt. - 8 mb, kolor diod żółty- szt. 3, - wymiana przewodu zasilającego - szt. 4, f) girlanda - szt. 3, w tym: - wymiana węża świetlnego z diodami LED Al-1008 ENEOS o dł. 1 szt. - 7 mb, kolor diod czerwony - szt. 2, - wymiana przewodu zasilającego - szt. 1. 2. Przegląd i naprawa sznurów świetlnych - szt. 9 o łącznej dł. 730 mb (9 szt. x 73,00 mb), gwint E-27, moc żarówek 15 W, odstęp żarówek na sznurze - 0,70 m. 3. Przegląd i naprawa kurtyn świetlnych montowanych na drzewach - kpl. 15 w tym: - typ LED - kpl. 9 - typ żarówkowy - kpl. 6, które w zależności od sprawności mogą być zespolone np. 2 lub 3 sprawne tzw. częściówki. 4. Przegląd i naprawa kompletów choinkowych - kpl. 2, w tym: - 1 kpl. = 7 szt. kurtyn świetlnych, każda kurtyna: typu LED, kolor diod: biały-zimny, kolor kabla: czarny, o wymiarach: szer. 2,7 m x dł. 9,0 m, 25 nitek po 90 LED na nitce = 2250 szt. wraz z żarówkami stroboskopowymi - szt. 20. - 1 kpl. = 5 szt. kurtyn świetlnych, każda kurtyna: typu LED, kolor diod: biały-zimny, kolor kabla: czarny, o wymiarach: szer. 2,7 m x dł. 9,0 m, 25 nitek po 90 LED na nitce = 2250 szt. 1.2. Etap II: I. Montaż oświetlenia świątecznego na terenie miasta Świebodzin - dekoracja zamawiającego: 1. Montaż oświetlenia świątecznego - szt. 222 na słupach oświetlenia drogowego na terenie miasta Świebodzin, w następujących miejscach: a) ul. Sulechowska - gwiazda, kolor żółty - szt. 21 b) ul. Kolejowa - gwiazda, kolor żółty - szt. 3 dodatkowo w rezerwie 3 szt. gwiazd Zamawiającego, w kolorze żółtym - do uzupełnienia w przypadku awarii c) ul. M. Żymierskiego - choinka, kolor zielony - szt. 7 d) ul. Generała Świerczewskiego (od Hotelu SEN do Lecznicy Zwierząt) - choinka, kolor zielony - szt. 13 e) ul. Generała Świerczewskiego (k/Hali Sportowej) - choinka, kolor zielony - szt. 4 f) ul. Sobieskiego - choinka, kolor zielony - szt. 13 g) ul. Wojska Polskiego: - słupy rurowe - choinka, kolor zielony - szt. 2 - słupy betonowe - choinka, kolor zielony - szt. 8 h) ul. Łąki Zamkowe - słupy rurowe - choinka, kolor zielony - szt. 8 i) ul. Grottgera: - słupy rurowe - choinka, kolor zielony - szt. 2 - słupy rurowe - śnieżynka, kolor biały - szt. 3 j) w ciągu ulic: ul. Konarskiego, ul. Łukowej i ul. Generała Świerczewskiego (do Eltermy) - śnieżynki, kolor biały - szt. 27 k) ul. Poznańska do torowiska - słupy rurowe - śnieżynki, kolor biały - szt. 8 l) ul. Poznańska od torowiska, wyjazd w kierunku Poznania: - słupy rurowe - śnieżynki, kolor biały - szt. 4 - słupy betonowe - śnieżynki, kolor biały - szt. 7 m) ul. Wałowa, ul. 30 Stycznia - słupy rurowe - śnieżynki, kolor biały - szt. 11 n) w ciągu ulic: ul. J. Piłsudskiego, Placu Wolności, ul. Kawaleryjskiej, ul. Gen. Sikorskiego: - girlanda - zarys z żarówek koloru czerwonego, element dekoracyjny z żarówek koloru żółtego, o wymiarach: wys. 2,15 m, szer. 1,00 m - szt. 17 - choinka - zarys z żarówek koloru zielonego, element dekoracyjny z żarówek koloru żółtego, o wymiarach: wys.1,40 m, szer. 0,95 m - szt. 8 o) ul. Sobieskiego - słupy rurowe - choinka, zarys z żarówek koloru zielonego, element dekoracyjny z żarówek koloru żółtego, o wymiarach: wys. 1,40 m, szer. 0,95 m - szt. 10 p) ul. Łużycka - słupy rurowe - dzwonki, LED (diody), kolor żółty, czerwony, o wymiarach: wys. 1,80 m, szer. 1,00 m - szt. 20 q) ul. Osiedlowa - słupy rurowe - dzwonki, żarówki typ żarowy, kolor żółty, czerwony, o wymiarach: wys. 1,80 m, szer. 1,00 m - szt. 12 dodatkowo w rezerwie 11 szt. dzwonków Zamawiającego, w kolorze żółtym, czerwonym -do uzupełnienia w przypadku awarii. 2. Montaż kurtyn świetlnych na drzewach oraz podłączenie do zasilania elektrycznego przy użyciu podnośnika - kpl. 15 (po 1 kpl. na drzewie), w następujących miejscach: a) ul. J. Piłsudskiego k/Starostwa Powiatowego - kpl. 1 b) ul. Kolejowa - wjazd na wiadukt - kpl. 1 c) Plac Wolności k/Poczty Polskiej - kpl. 1 d) ul. Sulechowska k/przystanku PKS (wjazd na ul. Szkolną) - kpl. 1 e) skrzyżowanie ulic: ul. Łużyckiej i ul. Pułaskiego k/Biedronki - kpl. 1 f) skrzyżowanie ulic: ul. Sulechowskiej i ul. Słonecznej k/przedszkola - kpl. 1 g) skrzyżowanie ulic: ul. Łużyckiej i ul. Osiedlowej k/Szkoły nr 3 - kpl. 1 h) skrzyżowanie ulic: ul. Łużyckiej i ul. Matejki - kpl. 1 i) skrzyżowanie ulic: ul. Poznańskiej i ul. Łąki Zamkowe k/CPN - kpl. 1 j) skrzyżowanie ulic: ul. M. Żymierskiego k/Biedronki - kpl. 1 k) skrzyżowanie ulic: ul. Konarskiego i ul. Topolowej - kpl. 1 l) skrzyżowanie ulic: ul. Konarskiego i ul. Łukowej - kpl. 1 ł) skrzyżowanie ulic: ul. Wojska Polskiego i ul. Partyzanckiej - kpl. 1 m) ul. 30- Stycznia k/Szkoły nr 5 - kpl. 1 n) Plac Browarniany k/Kościoła p.w. Matki Bożej Królowej Polski - kpl.1 Typ kurtyn świetlnych do montażu na drzewach: - typ LED - kpl. 9 - typ żarówkowy - kpl. 6, które w zależności od sprawności mogą być zespolone np. 2 lub 3 sprawne tzw. częściówki. 3. Montaż kompletów choinkowych na choinkach oraz podłączenie do zasilania elektrycznego - kpl. 2, w następujących miejscach: a) montaż kompletów choinkowych na choinkę - kpl. 1 (1 kpl. = 7 szt. kurtyn świetlnych, każda kurtyna: typu LED, kolor diod: biały-zimny, kolor kabla: czarny, o wymiarach: szer. 2,7 m x dł. 9,0 m, 25 nitek po 90 LED na nitce = 2250 szt, moc 280 W) przed wejściem do Ratusza Miejskiego na Placu Jana Pawła II z montażem żarówek stroboskopowych typu ZSTR - szt. 20 i przystrojeniem choinki - szt. 1, b) montaż kompletów choinkowych na choinkę - kpl. 1 (1 kpl. = 5 szt. kurtyn świetlnych, każda kurtyna: typu LED, kolor diod: biały-zimny, kolor kabla: czarny, o wymiarach: szer. 2,7 m x dł. 9,0 m, 25 nitek po 90 LED na nitce = 2250 szt., moc 280 W) na ul. Gen. Sikorskiego - Rondo Solidarności z przystrojeniem choinki - szt. 1. 4. Montaż gwiazdy na czubek choinki - szt. 2, w następujących miejscach: a) gwiazda z węża świetlnego typu LED, kolor diod: biały-zimny, o wymiarach: wys. 60 cm x szer. 50 cm na Placu Jana Pawła II k/Ratusza Miejskiego - szt. 1, b) gwiazda z węża świetlnego typu LED, kolor diod: biały-zimny, o wymiarach: wys. 35 cm x szer. 30 cm Rondo Solidarności - szt. 1. 5. Montaż oświetlenia linowo-elewacyjnego elementów dekoracyjnych - szt. 3, w następujących miejscach: a) montaż baneru z napisem WESOŁYCH ŚWIĄT w kolorze czerwonym z elementami dekoracyjnymi linami Zamawiającego na istniejących hakach zamontowanych w ścianach budynków pomiędzy budynkami nr 1-4 ul. Głogowskiej, odległość pomiędzy budynkami ok. 12 m, o wymiarach: wys. 1,66 m, szer. 4,63 m - napis czytany od strony ul. J. Piłsudskiego - szt. 1, b) montaż baneru o świątecznych akcentach z efektem ruchu światła w kolorze białym-zimnym linami Zamawiającego na istniejących hakach zamontowanych w ścianach budynków pomiędzy budynkami nr 16-23 przy ul. Głogowskiej, odległość pomiędzy budynkami ok. 15 m, o wymiarach: wys. 0,70 m i szer. 4,00 m - szt. 2. 6. Montaż sznurów świetlnych przy użyciu drabiny - szt. 10 o łącznej dł. 730 mb (10 szt. x 73,00 mb), gwint E-27, moc żarówek 15 W, odstęp żarówek na sznurze - 0,70 m na latarniach w centrum miasta Świebodzina oraz na ulicach przyległych do centrum oraz podłączenie do zasilania elektrycznego, w następujących miejscach: a) wzdłuż ul. Głogowskiej od budynku nr 29 do nr 17 i od nr 11 do nr 5 przy ul. Kilińskiego, b) przez ul. Kilińskiego od ul. Głogowskiej do ul. Kościelnej, c) na deptaku koło Ratusza Miejskiego: ul. Kościelna, Plac Jana Pawła II, ul. 1- Maja i ciąg pieszy k/Kościoła p.w. Św. Michała Archanioła. wraz z wymianą uszkodzonych i niesprawnych (przepalonych) źródeł światła w sznurach świetlnych przed 24.12.2012 r. i 31.12.2012 r. - materiał zamawiającego. 1.3. Etap III: I. Demontaż oświetlenia świątecznego na terenie miasta Świebodzin, obejmuje: 1. Demontaż oświetlenia świątecznego ze słupów oświetlenia drogowego - szt. 222, w tym: a) gwiazd - 27 szt., b) choinek - 57 szt., c) śnieżynek - 60 szt., d) girland - 17 szt., e) choinek Al-64S ENEOS - 18 szt. f) dzwonków - 43 szt. 2. Demontaż kurtyn świetlnych z drzew - kpl. 15 3. Demontaż kompletów choinkowych z choinek - kpl. 2 4. Demontaż gwiazdy z czubka choinki - szt. 2 5. Demontaż oświetlenia linowo-elewacyjnego elementów dekoracyjnych - banerów - szt. 3 6. Demontaż sznurów świetlnych - szt. 10 2. Szczegółowy zakres prac do wykonania został określony w kosztorysach ofertowych, stanowiących załączniki do SIWZ. 3. Wykonawca musi uwzględnić w swojej ofercie wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym m.in. koszty: 1) Przeglądu i naprawy dekoracji. 2) Transportu dekoracji z ul. Cegielnianej 2 w Świebodzinie z montażem i podłączeniem. 3) Przeprowadzenia prób i badań technicznych oraz uzyskania uzgodnień i zezwoleń, które wymagane są do eksploatacji przedmiotu zamówienia. 4) Zabezpieczenia i oznakowania terenu prac. 5) Przeglądu dekoracji przy czynnym oświetleniu i sporządzenia zestawienia z zaznaczeniem uszkodzonych elementów dekoracji, przed ich demontażem. 6) Demontażu dekoracji z transportem na ul. Cegielnianą 2 w Świebodzinie. 7) Uporządkowania terenu prac.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 51.11.00.00 - Usługi instalowania sprzętu elektrycznego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.01.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 1 800,00 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Gminy Świebodzin Nr 10 1090 1593 0000 0000 5900 9210. Dokument przelewu należy opisać: Wadium - Oświetlenie świąteczne miasta Świebodzin Kopię przelewu wadium należy załączyć do oferty. 4. Wadium w: - poręczeniach lub gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach należy złożyć w siedzibie Urzędu Miejskiego w Świebodzinie, I piętro - pokój nr 17 - w godzinach pracy Urzędu. Kopię dokumentu wadium należy załączyć do oferty. 5. Poręczenia instytucji kredytowych i gwarancje ubezpieczeniowe obejmować winny czas związania Wykonawcy ofertą oraz zawierać informacje dotyczące utraty wadium zgodnie z art. 46. ust. 5 Ustawy - Prawo zamówień publicznych. 6. Termin wniesienia wadium - do dnia 14.11.2012 r. do godz. 12:00. 7. Zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 Wykonawcę, który nie wniósł wadium do dnia 14.11.2012 r. do godz. 12:00 wyklucza się z postępowania. 8. Wadium wnoszone w pieniądzu uznane będzie za wniesione w terminie tylko w przypadku wpłynięcia na konto Zamawiającego przed upływem terminu wyznaczonego na złożenie wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać spełnianie warunku dysponowania co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznych. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu wg kryteriów: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na równowartość co najmniej 50 000,00 zł. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu wg kryteriów: spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Pisemne zobowiązanie podmiotów, o których mowa w Rozdziale X. SIWZ, o ile wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Dowód potwierdzający opłacenie należnych składek za polisę od odpowiedzialności cywilnej lub za inny dokument w przypadku, gdy z treści polisy lub innego dokumentu nie wynika opłacenie należnych składek. 4. Pełnomocnictwo do podpisania oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. 5. Formularz oferty. 6. Zestawienie kosztorysów i innych kosztów. 7. Kosztorysy ofertowe.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy wraz z określeniem warunków takich zmian zawarta jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.swiebodzin.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Świebodzinie, ul. Rynkowa 2, 66-200 Świebodzin, pok. nr 17.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Świebodzinie, ul. Rynkowa 2, 66-200 Świebodzin, pok. nr 22.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.