Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-06
Świebodzin: Kompleksowe wykonanie usługi p.n.: Wykonanie oświetlenia świątecznego miasta Świebodzin
Numer ogłoszenia: 433870 - 2012; data zamieszczenia: 06.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Świebodzin , ul. Rynkowa 2, 66-200 Świebodzin, woj. lubuskie, tel. 68 4750916, faks 68 4750916.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.swiebodzin.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe wykonanie usługi p.n.: Wykonanie oświetlenia świątecznego miasta Świebodzin.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowe wykonanie usługi p.n.: Wykonanie oświetlenia świątecznego miasta Świebodzin wg następującego zakresu: 1.1. Etap I: I. Przegląd i naprawa oświetlenia świątecznego na terenie miasta Świebodzin - dekoracja zamawiającego: 1. Naprawa słupowych elementów dekoracyjnych - szt. 45, polegająca na wymianie węża w technologii LED z diodami LED oraz przewodów zasilających, następujących dekoracji: a) gwiazda betlejemska - szt. 3 wymiana węża świetlnego z diodami LED o dł. 1 szt. - 8 mb, kolor diod żółty, b) choinka - szt. 16 wymiana węża świetlnego z diodami LED o dł. 1 szt. - 6 mb, kolor diod zielony, c) śnieżynka - szt. 1 wymiana węża świetlnego z diodami LED o dł. 1 szt. - 10 mb, kolor diod żółty, d) choinka - szt. 2 wymiana przewodu zasilającego w dekoracji z diodami LED Al-028 ENEOS, e) dzwonki - szt. 20, w tym: - wymiana węża świetlnego z diodami LED Al-064S ENEOS o dł. 1 szt. - 3 mb, kolor diod czerwony - szt. 13, - wymiana węża świetlnego z diodami LED Al-064S ENEOS o dł. 1 szt. - 8 mb, kolor diod żółty- szt. 3, - wymiana przewodu zasilającego - szt. 4, f) girlanda - szt. 3, w tym: - wymiana węża świetlnego z diodami LED Al-1008 ENEOS o dł. 1 szt. - 7 mb, kolor diod czerwony - szt. 2, - wymiana przewodu zasilającego - szt. 1. 2. Przegląd i naprawa sznurów świetlnych - szt. 9 o łącznej dł. 730 mb (9 szt. x 73,00 mb), gwint E-27, moc żarówek 15 W, odstęp żarówek na sznurze - 0,70 m. 3. Przegląd i naprawa kurtyn świetlnych montowanych na drzewach - kpl. 15 w tym: - typ LED - kpl. 9 - typ żarówkowy - kpl. 6, które w zależności od sprawności mogą być zespolone np. 2 lub 3 sprawne tzw. częściówki. 4. Przegląd i naprawa kompletów choinkowych - kpl. 2, w tym: - 1 kpl. = 7 szt. kurtyn świetlnych, każda kurtyna: typu LED, kolor diod: biały-zimny, kolor kabla: czarny, o wymiarach: szer. 2,7 m x dł. 9,0 m, 25 nitek po 90 LED na nitce = 2250 szt. wraz z żarówkami stroboskopowymi - szt. 20. - 1 kpl. = 5 szt. kurtyn świetlnych, każda kurtyna: typu LED, kolor diod: biały-zimny, kolor kabla: czarny, o wymiarach: szer. 2,7 m x dł. 9,0 m, 25 nitek po 90 LED na nitce = 2250 szt. 1.2. Etap II: I. Montaż oświetlenia świątecznego na terenie miasta Świebodzin - dekoracja zamawiającego: 1. Montaż oświetlenia świątecznego - szt. 222 na słupach oświetlenia drogowego na terenie miasta Świebodzin, w następujących miejscach: a) ul. Sulechowska - gwiazda, kolor żółty - szt. 21 b) ul. Kolejowa - gwiazda, kolor żółty - szt. 3 dodatkowo w rezerwie 3 szt. gwiazd Zamawiającego, w kolorze żółtym - do uzupełnienia w przypadku awarii c) ul. M. Żymierskiego - choinka, kolor zielony - szt. 7 d) ul. Generała Świerczewskiego (od Hotelu SEN do Lecznicy Zwierząt) - choinka, kolor zielony - szt. 13 e) ul. Generała Świerczewskiego (k/Hali Sportowej) - choinka, kolor zielony - szt. 4 f) ul. Sobieskiego - choinka, kolor zielony - szt. 13 g) ul. Wojska Polskiego: - słupy rurowe - choinka, kolor zielony - szt. 2 - słupy betonowe - choinka, kolor zielony - szt. 8 h) ul. Łąki Zamkowe - słupy rurowe - choinka, kolor zielony - szt. 8 i) ul. Grottgera: - słupy rurowe - choinka, kolor zielony - szt. 2 - słupy rurowe - śnieżynka, kolor biały - szt. 3 j) w ciągu ulic: ul. Konarskiego, ul. Łukowej i ul. Generała Świerczewskiego (do Eltermy) - śnieżynki, kolor biały - szt. 27 k) ul. Poznańska do torowiska - słupy rurowe - śnieżynki, kolor biały - szt. 8 l) ul. Poznańska od torowiska, wyjazd w kierunku Poznania: - słupy rurowe - śnieżynki, kolor biały - szt. 4 - słupy betonowe - śnieżynki, kolor biały - szt. 7 m) ul. Wałowa, ul. 30 Stycznia - słupy rurowe - śnieżynki, kolor biały - szt. 11 n) w ciągu ulic: ul. J. Piłsudskiego, Placu Wolności, ul. Kawaleryjskiej, ul. Gen. Sikorskiego: - girlanda - zarys z żarówek koloru czerwonego, element dekoracyjny z żarówek koloru żółtego, o wymiarach: wys. 2,15 m, szer. 1,00 m - szt. 17 - choinka - zarys z żarówek koloru zielonego, element dekoracyjny z żarówek koloru żółtego, o wymiarach: wys.1,40 m, szer. 0,95 m - szt. 8 o) ul. Sobieskiego - słupy rurowe - choinka, zarys z żarówek koloru zielonego, element dekoracyjny z żarówek koloru żółtego, o wymiarach: wys. 1,40 m, szer. 0,95 m - szt. 10 p) ul. Łużycka - słupy rurowe - dzwonki, LED (diody), kolor żółty, czerwony, o wymiarach: wys. 1,80 m, szer. 1,00 m - szt. 20 q) ul. Osiedlowa - słupy rurowe - dzwonki, żarówki typ żarowy, kolor żółty, czerwony, o wymiarach: wys. 1,80 m, szer. 1,00 m - szt. 12 dodatkowo w rezerwie 11 szt. dzwonków Zamawiającego, w kolorze żółtym, czerwonym -do uzupełnienia w przypadku awarii. 2. Montaż kurtyn świetlnych na drzewach oraz podłączenie do zasilania elektrycznego przy użyciu podnośnika - kpl. 15 (po 1 kpl. na drzewie), w następujących miejscach: a) ul. J. Piłsudskiego k/Starostwa Powiatowego - kpl. 1 b) ul. Kolejowa - wjazd na wiadukt - kpl. 1 c) Plac Wolności k/Poczty Polskiej - kpl. 1 d) ul. Sulechowska k/przystanku PKS (wjazd na ul. Szkolną) - kpl. 1 e) skrzyżowanie ulic: ul. Łużyckiej i ul. Pułaskiego k/Biedronki - kpl. 1 f) skrzyżowanie ulic: ul. Sulechowskiej i ul. Słonecznej k/przedszkola - kpl. 1 g) skrzyżowanie ulic: ul. Łużyckiej i ul. Osiedlowej k/Szkoły nr 3 - kpl. 1 h) skrzyżowanie ulic: ul. Łużyckiej i ul. Matejki - kpl. 1 i) skrzyżowanie ulic: ul. Poznańskiej i ul. Łąki Zamkowe k/CPN - kpl. 1 j) skrzyżowanie ulic: ul. M. Żymierskiego k/Biedronki - kpl. 1 k) skrzyżowanie ulic: ul. Konarskiego i ul. Topolowej - kpl. 1 l) skrzyżowanie ulic: ul. Konarskiego i ul. Łukowej - kpl. 1 ł) skrzyżowanie ulic: ul. Wojska Polskiego i ul. Partyzanckiej - kpl. 1 m) ul. 30- Stycznia k/Szkoły nr 5 - kpl. 1 n) Plac Browarniany k/Kościoła p.w. Matki Bożej Królowej Polski - kpl.1 Typ kurtyn świetlnych do montażu na drzewach: - typ LED - kpl. 9 - typ żarówkowy - kpl. 6, które w zależności od sprawności mogą być zespolone np. 2 lub 3 sprawne tzw. częściówki. 3. Montaż kompletów choinkowych na choinkach oraz podłączenie do zasilania elektrycznego - kpl. 2, w następujących miejscach: a) montaż kompletów choinkowych na choinkę - kpl. 1 (1 kpl. = 7 szt. kurtyn świetlnych, każda kurtyna: typu LED, kolor diod: biały-zimny, kolor kabla: czarny, o wymiarach: szer. 2,7 m x dł. 9,0 m, 25 nitek po 90 LED na nitce = 2250 szt, moc 280 W) przed wejściem do Ratusza Miejskiego na Placu Jana Pawła II z montażem żarówek stroboskopowych typu ZSTR - szt. 20 i przystrojeniem choinki - szt. 1, b) montaż kompletów choinkowych na choinkę - kpl. 1 (1 kpl. = 5 szt. kurtyn świetlnych, każda kurtyna: typu LED, kolor diod: biały-zimny, kolor kabla: czarny, o wymiarach: szer. 2,7 m x dł. 9,0 m, 25 nitek po 90 LED na nitce = 2250 szt., moc 280 W) na ul. Gen. Sikorskiego - Rondo Solidarności z przystrojeniem choinki - szt. 1. 4. Montaż gwiazdy na czubek choinki - szt. 2, w następujących miejscach: a) gwiazda z węża świetlnego typu LED, kolor diod: biały-zimny, o wymiarach: wys. 60 cm x szer. 50 cm na Placu Jana Pawła II k/Ratusza Miejskiego - szt. 1, b) gwiazda z węża świetlnego typu LED, kolor diod: biały-zimny, o wymiarach: wys. 35 cm x szer. 30 cm Rondo Solidarności - szt. 1. 5. Montaż oświetlenia linowo-elewacyjnego elementów dekoracyjnych - szt. 3, w następujących miejscach: a) montaż baneru z napisem WESOŁYCH ŚWIĄT w kolorze czerwonym z elementami dekoracyjnymi linami Zamawiającego na istniejących hakach zamontowanych w ścianach budynków pomiędzy budynkami nr 1-4 ul. Głogowskiej, odległość pomiędzy budynkami ok. 12 m, o wymiarach: wys. 1,66 m, szer. 4,63 m - napis czytany od strony ul. J. Piłsudskiego - szt. 1, b) montaż baneru o świątecznych akcentach z efektem ruchu światła w kolorze białym-zimnym linami Zamawiającego na istniejących hakach zamontowanych w ścianach budynków pomiędzy budynkami nr 16-23 przy ul. Głogowskiej, odległość pomiędzy budynkami ok. 15 m, o wymiarach: wys. 0,70 m i szer. 4,00 m - szt. 2. 6. Montaż sznurów świetlnych przy użyciu drabiny - szt. 10 o łącznej dł. 730 mb (10 szt. x 73,00 mb), gwint E-27, moc żarówek 15 W, odstęp żarówek na sznurze - 0,70 m na latarniach w centrum miasta Świebodzina oraz na ulicach przyległych do centrum oraz podłączenie do zasilania elektrycznego, w następujących miejscach: a) wzdłuż ul. Głogowskiej od budynku nr 29 do nr 17 i od nr 11 do nr 5 przy ul. Kilińskiego, b) przez ul. Kilińskiego od ul. Głogowskiej do ul. Kościelnej, c) na deptaku koło Ratusza Miejskiego: ul. Kościelna, Plac Jana Pawła II, ul. 1- Maja i ciąg pieszy k/Kościoła p.w. Św. Michała Archanioła. wraz z wymianą uszkodzonych i niesprawnych (przepalonych) źródeł światła w sznurach świetlnych przed 24.12.2012 r. i 31.12.2012 r. - materiał zamawiającego. 1.3. Etap III: I. Demontaż oświetlenia świątecznego na terenie miasta Świebodzin, obejmuje: 1. Demontaż oświetlenia świątecznego ze słupów oświetlenia drogowego - szt. 222, w tym: a) gwiazd - 27 szt., b) choinek - 57 szt., c) śnieżynek - 60 szt., d) girland - 17 szt., e) choinek Al-64S ENEOS - 18 szt. f) dzwonków - 43 szt. 2. Demontaż kurtyn świetlnych z drzew - kpl. 15 3. Demontaż kompletów choinkowych z choinek - kpl. 2 4. Demontaż gwiazdy z czubka choinki - szt. 2 5. Demontaż oświetlenia linowo-elewacyjnego elementów dekoracyjnych - banerów - szt. 3 6. Demontaż sznurów świetlnych - szt. 10 2. Szczegółowy zakres prac do wykonania został określony w kosztorysach ofertowych, stanowiących załączniki do SIWZ. 3. Wykonawca musi uwzględnić w swojej ofercie wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia, w tym m.in. koszty: 1) Przeglądu i naprawy dekoracji. 2) Transportu dekoracji z ul. Cegielnianej 2 w Świebodzinie z montażem i podłączeniem. 3) Przeprowadzenia prób i badań technicznych oraz uzyskania uzgodnień i zezwoleń, które wymagane są do eksploatacji przedmiotu zamówienia. 4) Zabezpieczenia i oznakowania terenu prac. 5) Przeglądu dekoracji przy czynnym oświetleniu i sporządzenia zestawienia z zaznaczeniem uszkodzonych elementów dekoracji, przed ich demontażem. 6) Demontażu dekoracji z transportem na ul. Cegielnianą 2 w Świebodzinie. 7) Uporządkowania terenu prac.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 51.11.00.00 - Usługi instalowania sprzętu elektrycznego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.01.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: 1 800,00 zł (słownie: jeden tysiąc osiemset złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Gminy Świebodzin Nr 10 1090 1593 0000 0000 5900 9210. Dokument przelewu należy opisać: Wadium - Oświetlenie świąteczne miasta Świebodzin Kopię przelewu wadium należy załączyć do oferty. 4. Wadium w: - poręczeniach lub gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach należy złożyć w siedzibie Urzędu Miejskiego w Świebodzinie, I piętro - pokój nr 17 - w godzinach pracy Urzędu. Kopię dokumentu wadium należy załączyć do oferty. 5. Poręczenia instytucji kredytowych i gwarancje ubezpieczeniowe obejmować winny czas związania Wykonawcy ofertą oraz zawierać informacje dotyczące utraty wadium zgodnie z art. 46. ust. 5 Ustawy - Prawo zamówień publicznych. 6. Termin wniesienia wadium - do dnia 14.11.2012 r. do godz. 12:00. 7. Zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 Wykonawcę, który nie wniósł wadium do dnia 14.11.2012 r. do godz. 12:00 wyklucza się z postępowania. 8. Wadium wnoszone w pieniądzu uznane będzie za wniesione w terminie tylko w przypadku wpłynięcia na konto Zamawiającego przed upływem terminu wyznaczonego na złożenie wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać spełnianie warunku dysponowania co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci elektrycznych. Wykonawca może polegać na osobach zdolnych do wykonania zamówienia niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu wg kryteriów: spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na równowartość co najmniej 50 000,00 zł. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu wg kryteriów: spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Pisemne zobowiązanie podmiotów, o których mowa w Rozdziale X. SIWZ, o ile wykonawca polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Dowód potwierdzający opłacenie należnych składek za polisę od odpowiedzialności cywilnej lub za inny dokument w przypadku, gdy z treści polisy lub innego dokumentu nie wynika opłacenie należnych składek. 4. Pełnomocnictwo do podpisania oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych przez Wykonawcę. 5. Formularz oferty. 6. Zestawienie kosztorysów i innych kosztów. 7. Kosztorysy ofertowe.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy wraz z określeniem warunków takich zmian zawarta jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik do SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.swiebodzin.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Świebodzinie, ul. Rynkowa 2, 66-200 Świebodzin, pok. nr 17.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2012 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Świebodzinie, ul. Rynkowa 2, 66-200 Świebodzin, pok. nr 22.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŚWIEBODZINA
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, sortowania, przemieszczania i doręczania przesyłek/paczek pocztowych
- Świadczenie kompleksowych usług w zakresie całodobowego usuwania pojazdów z dróg na terenie Powiatu Świebodzińskiego oraz prowadzenie parkingu strzeżonego dla pojazdów usuniętych.
- Usługa w zakresie wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych z obiektów Zamawiającego.
- Świadczenie usługi w zakresie transportu sanitarnego dla pacjentów leczonych w oddziałach szpitalnych Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o.o.
- Usługa w zakresie odbioru, transportu i unieszkodliwiania odpadów medycznych.
- Dostawa aparatu usg dla Lubuskiego Centrum Ortopedii Sp. z o. o. w Świebodzinie.
więcej: przetargi w Świebodzinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.