Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-07
Wrocław: Usługa serwisowa kserokopiarek, drukarek, komputerów, urządzeń wielofunkcyjnych, faxów, maszyn do pisania, risographu będących w posiadaniu
Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu Zakładu Obsługi Urzędu,
pl. Powstańców Warszawy 1, 50-951 Wrocław i Oddziałach Zamiejscowych w Jeleniej Górze, Legnicy i w Wałbrzychu z podziałem na zadania
Numer ogłoszenia: 4338 - 2008; data zamieszczenia: 07.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu Zakład Obsługi Urzędu, Pl. Powstańców Warszawy 1, 50-951 Wrocław, woj. dolnośląskie.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.duw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gospodarstwo pomocnicze jednostki budżetowej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa serwisowa kserokopiarek, drukarek, komputerów, urządzeń wielofunkcyjnych, faxów, maszyn do pisania, risographu będących w posiadaniu Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu Zakładu Obsługi Urzędu, pl. Powstańców Warszawy 1, 50-951 Wrocław i Oddziałach Zamiejscowych w Jeleniej Górze, Legnicy i w Wałbrzychu z podziałem na zadania.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia : przedmiotem zamówienia jest zamówienia jest wykonywanie prac polegających na obsłudze serwisowej, sprawnych na dzień podpisania umowy, drukarek, kserokopiarek, risograhu, komputerów, urządzeń wielofunkcyjnych, maszyn do pisania, znajdujących się w wydziałach i działach Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu i Oddziałach Zamiejscowych w Jeleniej Górze w Legnicy i w Wałbrzychu szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdz. II i zał. Nr 3-3C do SIWZ
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.31.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego Kod CPV wg słownika 2008: 50.31.20.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego Oryginalny kod CPV: 50.31.30.00 - Konserwacja i naprawa maszyn reprograficznych Kod CPV wg słownika 2008: 50.31.30.00 - Konserwacja i naprawa maszyn reprograficznych Oryginalny kod CPV: 50.10.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi Kod CPV wg słownika 2008: 50.10.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi Oryginalny kod CPV: 50.31.40.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn faksowych Kod CPV wg słownika 2008: 50.31.40.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji maszyn faksowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 06.02.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy którzy: 1.1.są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami Prawa zamówień publicznych, 1.2. posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania prac będących przedmiotem zamówienia, 1.3. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.4.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.5. nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych, 1.6. zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokument wymieniony w § 1 ust. 1 pkt. 2, Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy, oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 z dnia 24 maja 2006 r. poz. 605) 2. akceptują warunki zawarte w niniejszej specyfikacji. 3. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów, według zasady: spełnia- nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz oferty (wg wzoru załącznika nr 1 do SIWZ), 1.1. Dokumenty zgodne z art. 26 ust. 2 PZP i wyszczególnione w § 1 ust. 1 pkt 2, Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy (Dz. U. Nr 87, poz. 605) tj.: a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.2. W przypadku podmiotów występujących wspólnie o udzielenie zamówienia dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania lub reprezentowania i podpisania umowy zgodnie z art. 23 ustawy W przypadku wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, dokument wymieniony pkt. 1.1 i .2 winien dołączyć każdy podmiot występujący wspólnie. 1.3.Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 1.1., składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, c) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 1.4. Dokumenty o których mowa w pkt 1.3 lit. a, b - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy, a lit. c - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, winny zostać złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii przetłumaczone na język polski i zawierające poświadczenia zgodnie z konwencją haską z 1961r. W przypadku, gdy Wykonawca pochodzi z państwa, które nie podpisało konwencji haskiej dokumenty o których mowa w pkt 1.1. winien złożyć w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii przetłumaczone na język polski i zawierające poświadczenia przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów. Dokumenty sporządzone w języku obcym, inne niż określone w pkt 1.1 są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. 3.2.Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Prawa zamówień publicznych oraz że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie Art. 24 Ustawy - zgodnie z formularzem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ (dotyczy zadania nr 1,2,3,4) 3. Zestawienie kosztów zadania (załącznik Nr 3-3C do SIWZ w zależności od zadania) 4. Zaakceptowany projekt umowy - załącznik nr 5 do SIWZ Uwaga: W przypadku złożenia oferty więcej niż na jedno zadanie Wykonawca winien złożyć 1 dokument wyszczególniony w pkt. 3.1.1 lit. a i 3.2.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.duw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu Zakład Obsługi Urzędu pl. Powstańców Warszawy 1, 50-951 Wrocław pok 2154.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.01.2008 godzina 10:00, miejsce: Dolnośląski Urząd Wojewódzki we Wrocławiu Zakład Obsługi Urzędu pl. Powstańców Warszawy 1, 50-951 Wrocław pokój 2150 (sekrestariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: usługę serwisową kserokopiarek, drukarek, komputerów, urządzeń wielofunkcyjnych, faxów, maszyn do pisania, risographu będących w posiadaniu Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu i Oddziałach Zamiejscowych w Jeleniej Górze, Legnicy i w Wałbrzychu z podziałem na zadania Zakładu Obsługi Urzędu, pl. Powstańców Warszawy 1, 50-951 Wrocław.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest zamówienia jest wykonywanie prac polegających na obsłudze serwisowej, sprawnych na dzień podpisania umowy, drukarek, kserokopiarek, risograhu, komputerów, urządzeń wielofunkcyjnych, maszyn do pisania, znajdujących się w wydziałach i działach Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu , szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdz. II i zał. Nr 3.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.20.00-5, 50.31.30.00-2, 50.10.00.00-1, 50.31.40.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.02.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługa serwisową kserokopiarek, drukarek, komputerów, urządzeń wielofunkcyjnych, faxów, maszyn do pisania, risographu będących w posiadaniu Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu Zakładu Obsługi Urzędu, pl. Powstańców Warszawy 1, 50-951 Wrocław i Oddziałach Zamiejscowych w Jeleniej Górze, Legnicy i w Wałbrzychu z podziałem na zadania.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest zamówienia jest wykonywanie prac polegających na obsłudze serwisowej, sprawnych na dzień podpisania umowy, drukarek, kserokopiarek, risograhu, komputerów, urządzeń wielofunkcyjnych, maszyn do pisania, znajdujących się w wydziałach i działach Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu Oddział Zamiejscowy w Jeleniej Górze szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdz. II i zał. Nr 3A.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.20.00-5, 50.31.30.00-2, 50.10.00.00-1, 50.31.40.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.02.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: usługę serwisową kserokopiarek, drukarek, komputerów, urządzeń wielofunkcyjnych, faxów, maszyn do pisania, risographu będących w posiadaniu Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu Zakładu Obsługi Urzędu, pl. Powstańców Warszawy 1, 50-951 Wrocław i Oddziałach Zamiejscowych w Jeleniej Górze, Legnicy i w Wałbrzychu z podziałem na zadania.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest zamówienia jest wykonywanie prac polegających na obsłudze serwisowej, sprawnych na dzień podpisania umowy, drukarek, kserokopiarek, komputerów, urządzeń wielofunkcyjnych, maszyn do pisania, znajdujących się w wydziałach i działach Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu Oddział Zamiejscowy w Legnicy i szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdz. II i zał. Nr 3B do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.20.00-5, 50.31.30.00-2, 50.10.00.00-1, 50.31.40.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.02.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Usługa serwisowa kserokopiarek, drukarek, komputerów, urządzeń wielofunkcyjnych, faxów, maszyn do pisania, , risographu będących w posiadaniu Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu Zakładu Obsługi Urzędu, pl. Powstańców Warszawy 1, 50-951 Wrocław i Oddziałach Zamiejscowych w Jeleniej Górze, Legnicy i w Wałbrzychu z podziałem na zadania.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: przedmiotem zamówienia jest zamówienia jest wykonywanie prac polegających na obsłudze serwisowej, sprawnych na dzień podpisania umowy, drukarek, kserokopiarek, risograhu, komputerów, urządzeń wielofunkcyjnych, maszyn do pisania, znajdujących się w wydziałach i działach Dolnośląskiego Urzędu Wojewódzkiego we Wrocławiu Oddział Zamiejscowy w Wałbrzychu szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia zawiera Rozdz. II i zał. Nr 3C do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.31.20.00-5, 50.31.30.00-2, 50.10.00.00-1, 50.31.40.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 06.02.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Usługi serwisowe i naprawy pojazdów służbowych Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu - 5 części
- Sukcesywne usługi pralnicze dla Areszt Śledczego we Wrocławiu
- "Świadczenie usług outsourcingu pracowniczego dla Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach - zadania"
- Usługa dostarczenia zapasowego łącza internetowego dla Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu na okres 36 miesięcy
- Sukcesywna dostawa odczynników do typowania antygenów zgodności tkankowej klasy I i II, a także zestawów do oznaczania genów KIR metodą PCR-SSP oraz programu do analizy.
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Wojewódzkiej Rady Dialogu Społecznego Województwa Dolnośląskiego
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonywanie przeglądów technicznych oraz kompleksową naprawę ambulansów sanitarnych
- Zakup usług wsparcia technicznego infrastruktury serwerowej
- Naprawy i przeglądy samochodów służbowych, ciągników, przyczep i sprzętu do utrzymania dróg wraz z częściami w RDW Białystok i Zarządzie z podziałem na zadania.
- Dzierżawa urządzeń wielofunkcyjnych na potrzeby WFOŚiGW w Poznaniu
- Naprawy pojazdów silnikowych: samochodów osobowych, samochodów ciężarowych, ciągników, rębaków, przyczep i kosiarek będących w dyspozycji Zarządu Dróg Wojewódzkich w Łodzi
- usługa informatyczna dla biur poselskich.
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji pojazdów i podobnego sprzętu oraz podobne usługi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.