Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-02-23
Nysa: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii
Numer ogłoszenia: 43397 - 2012; data zamieszczenia: 23.02.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Św. Piotra 1, 48-300 Nysa, woj. opolskie, tel. 77 4087830, faks 77 4333038.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.ipzp.pl/zoz-nysa
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku dla Oddziału Anestezjologii i Intensywnej Terapii, zgodnie z wykazem asortymentowo-cenowym stanowiącym załącznik Nr 5 do SIWZ Zamawiający dopuszcza składanie ofert na zadania: Zadanie nr 1 - dostawa filtrów elektrostatycznych i łączników karbowanych Zadanie nr 2 - dostawa systemów zamkniętych do bezpiecznego odsysania Zadanie nr 3 - dostawa zestawów trzykomorowych do drenażu klatki piersiowej Zadanie nr 4 - dostawa zestawów do tracheotomii przezskórnej metoda Griggsa Zadanie nr 5 - dostawa rurek tracheotomijnych z otworem foniatrycznych Zadanie nr 6 - dostawa zestawów do tracheotomii przezskórnej typu PercuTwist Zadanie nr 7 - dostawa zestawów do drenażu opłucnej Zadanie nr 8 - dostawa zestawów do niebronchoskopowego płukania oskrzelowo - pęcherzykowego Zadanie nr 9 - dostawa rurek tracheotomijnych Zadanie nr 10 - dostawa zestawów do tlenoterapii Zadanie nr 11 - dostawa nebulizatorów Zadanie nr 12 - dostawa prowadnic do rurek intubacyjnych Zadanie nr 13 - dostawa aparatów do przetoczeń z precyzyjnym regulatorem prędkości przepływu Zadanie nr 14 - dostawa rurek tracheotomijna z czystego silikonu oraz prowadnic jednorazowych i wielorazowych Zadanie nr 15 - dostawa strzykawek niskooporowych Zadanie nr 16 - dostawa zestawów do podawania płynów z portem bocznym Zadanie nr 17 - dostawa cewników do tętnicy promieniowej tętnicy udowej Zadanie nr 18 - dostawa zaworów zamykających dostępu naczyniowego Zadanie nr 19 - dostawa rurek intubacyjnych o grubości mankietu 50 mikronów z systemem odsysania znad mankietu uszczelniającego Zadanie nr 20 - dostawa rurek intubacyjnych z mankietem Soft-Seal i odsysaniem znad mankietu uszczelniającego Zadanie nr 21 - dostawa rurek tracheotomijnych z systemem odsysania znad mankietu uszczelniającego Zadanie nr 22 - dostawa rurek tracheotomijnych z mankietem Soft-Seal i odsysaniem z przestrzeni podgłośniowej Zadanie nr 23 - dostawa zestawów do biernej terapii dodatnim ciśnieniem w drogach oddechowych Zadanie nr 24 - dostawa lejców - szelek silikonowych do umocowania maski twarzowej dla dorosłych i dla dzieci Zadanie nr 25 - dostawa rurek intubacyjnych Zadanie nr 26 - dostawa igieł, zestawów, cewników, filtrów do znieczulenia podpajęczego i zewnątrzoponowego Zadanie nr 27 - dostawa zestawów do znieczulenia połączonego z regulacją umocowania igły podpajęczej w igle zewnątrzoponowej Zadanie nr 28 - dostawa jednorazowych masek krtaniowych Zadanie nr 29 - dostawa cewników do wkłuć centralnych Zadanie nr 30 - dostawa cewników do wkłuć centralnych z możliwością natychmiastowej kontroli położenia cewnika w EKG Zadanie nr 31 - dostawa obwodów oddechowych jednorazowego użytku Zadanie nr 32 - dostawa obwodów anestetycznych wielorazowych , masek, worków Zadanie nr 33 - dostawa masek oddechowych nagłośniowych jednorazowego użytku Zadanie nr 34 - dostawa masek anestetycznych jednorazowego użytku Zadanie nr 35 - dostawa zestawów do konikotomii dla dorosłych i dla dzieci Zadanie nr 36 - dostawa kaniul dotętniczych Zadanie nr 37 - dostawa pozycjonerów przeciwodleżynowych z wiskoelastomeru Zadanie nr 38 - dostawa mankietów ciśnieniowych do szybkiej infuzji Zadanie nr 39 - dostawa cewników Swanna - Ganza do pomiaru rzutu serca metodą termodylucji Zadanie nr 40 - dostawa zestawów do CPAP Boussigniac Zadanie nr 41 - dostawa zamkniętego systemu do nieinwazyjnego pomiaru ciśnienia śródbrzusznego metodą manometyryczną Zadanie nr 42 - dostawa elektrod do czasowej stymulacji serca wraz z introduktorami Zadanie nr 43 - dostawa ramp trójdrożnych Zadanie nr 44 - dostawa czujników do pomiaru ciśnienia śródczaszkowego Zadanie nr 45 - dostawa rurek tracheotomijnych Biegalskiego Zadanie nr 46 - dostawa wapna granulowanego z indykatorem Zadanie nr 47 - dostawa akcesoriów zużywalnych do kardiomonitora PM 6000 Zadanie nr 48 - dostawa akcesoriów zużywalnych do respiratora EVENT Zadanie nr 49 - dostawa akcesoriów zużywalnych do aparatu do znieczulenia S/5 Aespire.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 49.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Ocenę spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie analizy wymaganych od Wykonawców oświadczeń i dokumentów o których mowa w SIWZ. Ocena odbędzie się zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Ocenę spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie analizy wymaganych od Wykonawców oświadczeń i dokumentów o których mowa w SIWZ. Ocena odbędzie się zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Ocenę spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie analizy wymaganych od Wykonawców oświadczeń i dokumentów o których mowa w SIWZ. Ocena odbędzie się zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: Oświadczenie o spełnieniu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 ustawy, zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Ocenę spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie analizy wymaganych od Wykonawców oświadczeń i dokumentów o których mowa w SIWZ. Ocena odbędzie się zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty: 1. W zależności od rodzaju oferowanego sprzętu Zamawiający wymaga dostarczenia: 1) Deklaracji Zgodności - oświadczenie wytwórcy lub jego autoryzowanego przedstawiciela, stwierdzające na jego wyłączną odpowiedzialność, że wyrób jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi 2) Certyfikat Zgodności ( art. 2.1.8. ustawy o wyrobach medycznych - dokument wydany przez jednostkę notyfikowaną w zakresie wyrobów, poświadczający przeprowadzenie procedury oceny zgodności, potwierdzającej, że należycie zidentyfikowany wyrób, jego projekt, typ, proces wytwarzania, sterylizacji lub kontroli i badań końcowych jest zgodny z wymaganiami zasadniczymi) dla wyrobów medycznych zgodnie z art. 29 ustawy o wyrobach medycznych - dla wyrobów medycznych : a) klasy I z funkcją pomiarową b) klasy I sterylnej c) klasy II a d) klasy II b e) klasy III f) aktywnych wyrobów medycznych do implantacji g) do diagnostyki in vitro z wykazu A h) do diagnostyki in vitro z wykazu B 3) Formularz Powiadomienia/ Zgłoszenia/ do Rejestru Wyrobów Medycznych do każdej pozycji w zadaniach zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych z dnia z dnia 20 maja 2010r o wyrobach medycznych ( Dz. U. z 2010r Nr 107 poz. 679, art. 58, 59, 60 oraz 134 ), złożenie dokumentu potwierdzone przez Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych na dołączonym formularzu lub odrębne pismo potwierdzające złożenie wniosku poświadczone przez Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, w przypadku braku dokumentu potwierdzonego przez Urząd Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych wykonawca obowiązany jest załączyć do oferty oświadczenie podpisane prze upoważnioną osobę , że w dniu ......... zostały złożone wymagane dokumenty w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych 4) Ulotkę w języku polskim 5) Instrukcję obsługi w języku polskim 6) Materiały informacyjne - katalogi oferowanych produktów zawierające zdjęcia oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia potwierdzający wymagania określone przez zamawiającego, z nazwą producenta, opisem których pozycji formularza cenowego dotyczą - w języku polskim. W przypadku kiedy Zamawiający nie będzie w stanie na podstawie dostarczonych dokumentów oraz materiałów informacyjnych potwierdzić wszystkich żądanych parametrów - wymagań oferowanych wyrobów, Wykonawca zostanie wezwany do dostarczenia próbki. W przypadku wyboru oferty tego Wykonawcy, który dostarczył próbkę pozostanie ona u zamawiającego przez okres 4 lat zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Wszystkie dokumenty muszą być ważne przez okres na jaki zostanie zawarta umowa. W przypadku kończącego się terminu ważności dokumentu Wykonawca ma obowiązek dostarczyć wymagany aktualny dokument w terminie do ostatniego dnia miesiąca poprzedzającego miesiąc upływu terminu ważności dokumentu przedstawionego w ofercie przez Wykonawcę. W przypadku gdy dokument traci ważność podczas trwania umowy Wykonawca musi załączyć do aktualnego dokumentu oświadczenie, że dostarczy przedłużenie dokumentu do siedziby Zamawiającego. W przypadku gdy dokument traci ważność przed podpisaniem umowy Wykonawca wraz z egzemplarzem podpisanej umowy dostarczy Zamawiającemu aktualny dokument.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza zmianę ceny brutto jedynie w przypadku zmiany stawki podatku VAT w ramach niniejszej umowy. Zmiana ta następuje z dniem wejścia w życie aktu prawnego zmieniającego stawkę.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.ipzp.pl/zoz-nysa
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Opieki Zdrowotnej w Nysie, ul. Bohaterów Warszawy 34, 48-300 Nysa Ip. pok.18.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.03.2012 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Zespołu Opieki Zdrowotnej w Nysie, 48-300 Nysa, ul. Bohaterów Warszawy 34..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - dostawa filtrów elektrostatycznych i łączników karbowanych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 - dostawa filtrów elektrostatycznych i łączników karbowanych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - dostawa systemów zamkniętych do bezpiecznego odsysania.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 - dostawa systemów zamkniętych do bezpiecznego odsysania.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - dostawa zestawów trzykomorowych do drenażu klatki piersiowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 3 - dostawa zestawów trzykomorowych do drenażu klatki piersiowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - dostawa zestawów do tracheotomii przezskórnej metoda Griggsa.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 4 - dostawa zestawów do tracheotomii przezskórnej metoda Griggsa.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zadanie nr 5 - dostawa rurek tracheotomijnych z otworem foniatrycznych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 5 - dostawa rurek tracheotomijnych z otworem foniatrycznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zadanie nr 6 - dostawa zestawów do tracheotomii przezskórnej typu PercuTwist.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 6 - dostawa zestawów do tracheotomii przezskórnej typu PercuTwist.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Zadanie nr 7 - dostawa zestawów do drenażu opłucnej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 7 - dostawa zestawów do drenażu opłucnej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zadanie nr 8 - dostawa zestawów do niebronchoskopowego płukania oskrzelowo - pęcherzykowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 8 - dostawa zestawów do niebronchoskopowego płukania oskrzelowo - pęcherzykowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Zadanie nr 9 - dostawa rurek tracheotomijnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 9 - dostawa rurek tracheotomijnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Zadanie nr 10 - dostawa zestawów do tlenoterapii.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 10 - dostawa zestawów do tlenoterapii.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Zadanie nr 11 - dostawa nebulizatorów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 11 - dostawa nebulizatorów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Zadanie nr 12 - dostawa prowadnic do rurek intubacyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 12 - dostawa prowadnic do rurek intubacyjnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Zadanie nr 13 - dostawa aparatów do przetoczeń z precyzyjnym regulatorem prędkości przepływu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 13 - dostawa aparatów do przetoczeń z precyzyjnym regulatorem prędkości przepływu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Zadanie nr 14 - dostawa rurek tracheotomijna z czystego silikonu oraz prowadnic jednorazowych i wielorazowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 14 - dostawa rurek tracheotomijna z czystego silikonu oraz prowadnic jednorazowych i wielorazowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Zadanie nr 15 - dostawa strzykawek niskooporowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 15 - dostawa strzykawek niskooporowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Zadanie nr 16 - dostawa zestawów do podawania płynów z portem bocznym.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 16 - dostawa zestawów do podawania płynów z portem bocznym.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Zadanie nr 17 - dostawa cewników do tętnicy promieniowej tętnicy udowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 17 - dostawa cewników do tętnicy promieniowej tętnicy udowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Zadanie nr 18 - dostawa zaworów zamykających dostępu naczyniowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 18 - dostawa zaworów zamykających dostępu naczyniowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: Zadanie nr 19 - dostawa rurek intubacyjnych o grubości mankietu 50 mikronów z systemem odsysania znad mankietu uszczelniającego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 19 - dostawa rurek intubacyjnych o grubości mankietu 50 mikronów z systemem odsysania znad mankietu uszczelniającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: Zadanie nr 20 - dostawa rurek intubacyjnych z mankietem Soft-Seal i odsysaniem znad mankietu uszczelniającego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 20 - dostawa rurek intubacyjnych z mankietem Soft-Seal i odsysaniem znad mankietu uszczelniającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: Zadanie nr 21 - dostawa rurek tracheotomijnych z systemem odsysania znad mankietu uszczelniającego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 21 - dostawa rurek tracheotomijnych z systemem odsysania znad mankietu uszczelniającego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 22 NAZWA: Zadanie nr 22 - dostawa rurek tracheotomijnych z mankietem Soft-Seal i odsysaniem z przestrzeni podgłośniowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 22 - dostawa rurek tracheotomijnych z mankietem Soft-Seal i odsysaniem z przestrzeni podgłośniowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 23 NAZWA: Zadanie nr 23 - dostawa zestawów do biernej terapii dodatnim ciśnieniem w drogach oddechowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 23 - dostawa zestawów do biernej terapii dodatnim ciśnieniem w drogach oddechowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 24 NAZWA: Zadanie nr 24 - dostawa lejców - szelek silikonowych do umocowania maski twarzowej dla dorosłych i dla dzieci.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 24 - dostawa lejców - szelek silikonowych do umocowania maski twarzowej dla dorosłych i dla dzieci.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 25 NAZWA: Zadanie nr 25 - dostawa rurek intubacyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 25 - dostawa rurek intubacyjnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 26 NAZWA: Zadanie nr 26 - dostawa igieł, zestawów, cewników, filtrów do znieczulenia podpajęczego i zewnątrzoponowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 26 - dostawa igieł, zestawów, cewników, filtrów do znieczulenia podpajęczego i zewnątrzoponowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 27 NAZWA: Zadanie nr 27 - dostawa zestawów do znieczulenia połączonego z regulacją umocowania igły podpajęczej w igle zewnątrzoponowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 27 - dostawa zestawów do znieczulenia połączonego z regulacją umocowania igły podpajęczej w igle zewnątrzoponowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 28 NAZWA: Zadanie nr 28 - dostawa jednorazowych masek krtaniowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 28 - dostawa jednorazowych masek krtaniowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 29 NAZWA: Zadanie nr 29 - dostawa cewników do wkłuć centralnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 29 - dostawa cewników do wkłuć centralnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 30 NAZWA: Zadanie nr 30 - dostawa cewników do wkłuć centralnych z możliwością natychmiastowej kontroli położenia cewnika w EKG.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 30 - dostawa cewników do wkłuć centralnych z możliwością natychmiastowej kontroli położenia cewnika w EKG.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 31 NAZWA: Zadanie nr 31 - dostawa obwodów oddechowych jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 31 - dostawa obwodów oddechowych jednorazowego użytku.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 32 NAZWA: Zadanie nr 32 - dostawa obwodów anestetycznych wielorazowych , masek, worków.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 32 - dostawa obwodów anestetycznych wielorazowych , masek, worków.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 33 NAZWA: Zadanie nr 33 - dostawa masek oddechowych nagłośniowych jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 33 - dostawa masek oddechowych nagłośniowych jednorazowego użytku.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 34 NAZWA: Zadanie nr 34 - dostawa masek anestetycznych jednorazowego użytku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 34 - dostawa masek anestetycznych jednorazowego użytku.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 35 NAZWA: Zadanie nr 35 - dostawa zestawów do konikotomii dla dorosłych i dla dzieci.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 35 - dostawa zestawów do konikotomii dla dorosłych i dla dzieci.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 36 NAZWA: Zadanie nr 36 - dostawa kaniul dotętniczych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 36 - dostawa kaniul dotętniczych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 37 NAZWA: Zadanie nr 37 - dostawa pozycjonerów przeciwodleżynowych z wiskoelastomeru.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 37 - dostawa pozycjonerów przeciwodleżynowych z wiskoelastomeru.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 38 NAZWA: Zadanie nr 38 - dostawa mankietów ciśnieniowych do szybkiej infuzji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 38 - dostawa mankietów ciśnieniowych do szybkiej infuzji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 39 NAZWA: Zadanie nr 39 - dostawa cewników Swanna - Ganza do pomiaru rzutu serca metodą termodylucji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 39 - dostawa cewników Swanna - Ganza do pomiaru rzutu serca metodą termodylucji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 40 NAZWA: Zadanie nr 40 - dostawa zestawów do CPAP Boussigniac.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 40 - dostawa zestawów do CPAP Boussigniac.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 41 NAZWA: Zadanie nr 41 - dostawa zamkniętego systemu do nieinwazyjnego pomiaru ciśnienia śródbrzusznego metodą manometyryczną.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 41 - dostawa zamkniętego systemu do nieinwazyjnego pomiaru ciśnienia śródbrzusznego metodą manometyryczną.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 42 NAZWA: Zadanie nr 42 - dostawa elektrod do czasowej stymulacji serca wraz z introduktorami.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 42 - dostawa elektrod do czasowej stymulacji serca wraz z introduktorami.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 43 NAZWA: Zadanie nr 43 - dostawa ramp trójdrożnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 43 - dostawa ramp trójdrożnych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 44 NAZWA: Zadanie nr 44 - dostawa czujników do pomiaru ciśnienia śródczaszkowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 44 - dostawa czujników do pomiaru ciśnienia śródczaszkowego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 45 NAZWA: Zadanie nr 45 - dostawa rurek tracheotomijnych Biegalskiego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 45 - dostawa rurek tracheotomijnych Biegalskiego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 46 NAZWA: Zadanie nr 46 - dostawa wapna granulowanego z indykatorem.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 46 - dostawa wapna granulowanego z indykatorem.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 47 NAZWA: Zadanie nr 47 - dostawa akcesoriów zużywalnych do kardiomonitora PM 6000.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 47 - dostawa akcesoriów zużywalnych do kardiomonitora PM 6000.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 48 NAZWA: Zadanie nr 48 - dostawa akcesoriów zużywalnych do respiratora EVENT.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 48 - dostawa akcesoriów zużywalnych do respiratora EVENT.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 49 NAZWA: Zadanie nr 49 - dostawa akcesoriów zużywalnych do aparatu do znieczulenia S/5 Aespire.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 49 - dostawa akcesoriów zużywalnych do aparatu do znieczulenia S/5 Aespire.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z NYSY
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w rejonie ul. Sienkiewicza w Nysie
- Wykonanie robót instalacji elektrycznej po powodzi w Bastionie św. Jadwigi przy ul. Piastowskiej 19 w Nysie
- Rozbudowa Zakładu Karnego w Nysie o pawilon penitencjarny wraz z infrastrukturą - dokończenie budowy
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej dla budowy nowego kompleksu Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Nysie
- Doraźne koszenie chwastów i traw na różnych terenach gminnych
- Modernizacja nawierzchni drogi w ul. Orkana w Nysie
więcej: przetargi w Nysie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa ręczników Z-Z, ręczników papierowych, papieru toaletowego, podkładów medycznych papierowych, pokrowców na materace, pokrowców na wózek transportowy do materacy, (...), w podziale na 6 części.
- "Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku"
- Dostawa płytek do rekonstrukcji twarzoczaszki oraz żuchwy dla Oddziału Otolaryngologii Mazowieckiego Szpitala Specjalistycznego w Radomiu
- Dostawa elementów wymiennych do strzykawek Optistar Elite (Zadanie Nr 1) i Spectris Solaris EP (Zadanie Nr 2).
- Dostawa materiałów jednorazowego użytku
- Dostawa sprzętu medyczno-gospodarczego dla Szpitala Zachodniego w Grodzisku Mazowieckim
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.