Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-02-07
Toruń: Usługa poboru opłaty parkingowej na płatnych parkingach niestrzeżonych.
Numer ogłoszenia: 43399 - 2011; data zamieszczenia: 07.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Targi Toruńskie Sp. z o.o. , ul. Szosa Chełmińska 27, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6582090, faks 056 6582099.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.targitorunskie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: osoba prawna, o której mowa w art.3 ust.1 pkt 3 ustawy - Pzp.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa poboru opłaty parkingowej na płatnych parkingach niestrzeżonych..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Część I - usługa poboru opłaty parkingowej na płatnych parkingach niestrzeżonych w Toruniu przy ul. Szosa Chełmińska 27 (94 stanowiska) i ul. Szosa Chełmińska 35 (40 stanowisk) 2) Cześć II - usługa poboru opłaty parkingowej na płatnym parkingu niestrzeżonym w Toruniu przy Alei Solidarności 3-13 (120 stanowisk).
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.24.00-7.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.03.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a. w okresie ostatnich trzech lat wykonywanie przez Wykonawcę usługi poboru opłaty parkingowej na parkingach o co najmniej 100 miejscach parkingowych bądź pobieranie przez Wykonawcę opłaty parkingowej na własnych parkingach o co najmniej 100 miejscach parkingowych b. uzyskiwanie przez Wykonawcę przychodów z tytułu wymienionego w pkt. a w wysokości średnio co najmniej 80.000,00 PLN rocznie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
a. Wykonawca winien dysponować minimum 4 osobami, które będą wykonywać zamówienie ze znajomością obsługi ręcznych kas fiskalnych b. Wykonawca winien zapewnić jednolity ubiór dla osób wykonujących zamówienie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej z sumą gwarancyjną w wysokości nie mniejszej niż 100.000,00 PLN na jedno i wszystkie zdarzenia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.targitorunskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Targi Toruńskie Sp.z o.o.
87-100 Toruń, ul. Szosa Chełmińska 27.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.02.2011 godzina 10:00, miejsce: Targi Toruńskie Sp. z o.o (sekretariat) 87-100 Toruń, ul. Szosa Chełmińska 27.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część I - usługa poboru opłaty parkingowej na płatnych parkingach niestrzeżonych w Toruniu przy ul. Szosa Chełmińska 27 (94 stanowiska) i ul. Szosa Chełmińska 35 (40 stanowisk).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dotyczący Części I zamówienia obejmuje w szczególności : - pobieranie opłaty parkingowej przy użyciu kas fiskalnych Zamawiającego, - prowadzenie raportu dziennej sprzedaży opłaty parkingowej, - rozliczanie się w każdy czwartek będący dniem roboczym lub w pierwszy roboczy dzień po czwartku, jeżeli czwartek jest dniem wolnym od pracy z gotówki pochodzącej z poboru opłaty parkingowej. Usługa poboru opłaty parkingowej dotycząca Części I zamówienia ma się odbywać w następujący sposób: A/ od 1 marca do 31 grudnia 2011 r.: - od poniedziałku do piątku: od godziny 8:00 do godziny 18:00 - w soboty i niedziele: od godziny 8:00 do godziny 16:00. B/ od 1 stycznia do 29 lutego 2012 r.: - od poniedziałku do piątku: od godziny 8:00 do godziny 17:00 - w soboty i niedziele: od godziny 8:00 do godziny 15:00 W święta państwowe, narodowe i kościelne, takie jak: 1 stycznia, 6 stycznia, pierwszy i drugi dzień Świąt Wielkanocnych, 1 i 3 maja, Boże Ciało, 15 sierpnia, 1 i 11 listopada, pierwszy i drugi dzień Świąt Bożego Narodzenia opłata parkingowa nie będzie pobierana.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.24.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.03.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Cześć II - usługa poboru opłaty parkingowej na płatnym parkingu niestrzeżonym w Toruniu przy Alei Solidarności 3-13 (120 stanowisk).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia dotyczący Części II obejmuje w szczególności : - pobieranie opłaty parkingowej przy użyciu kas fiskalnych Zamawiającego, - prowadzenie raportu dziennej sprzedaży opłaty parkingowej, - rozliczanie się w każdy czwartek będący dniem roboczym lub w pierwszy roboczy dzień po czwartku, jeżeli czwartek jest dniem wolnym od pracy z gotówki pochodzącej z poboru opłaty parkingowej. Usługa poboru opłaty parkingowej dotycząca Części II zamówienia ma się odbywać w następujący sposób: - od poniedziałku do piątku: od godziny 8:00 do godziny 17:00 - w soboty: od godziny 8:00 do godziny 13:00. W święta państwowe, narodowe i kościelne, takie jak: 1 stycznia, 6 stycznia, pierwszy i drugi dzień Świąt Wielkanocnych, 1 i 3 maja, Boże Ciało, 15 sierpnia, 1 i 11 listopada, pierwszy i drugi dzień Świąt Bożego Narodzenia opłata parkingowa nie będzie pobierana.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 63.71.24.00-7.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.03.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Sukcesywny zakup benzyny i oleju napędowego
- Usługa serwisowa aparatu BD BRUKER MALDI BIOTYPER SIRIUS (II)
- Dostawa zestawów do usuwania kalcyfikacji w naczyniach wieńcowych z dzierżawą generatora.
- Dostawa sprzętu IT
- Świadczenie usługi sprzątania i utrzymania czystości obiektów Centrum Nowoczesności Młyn Wiedzy w Toruniu w 2025 r.
- Przygotowanie, dowóz i wydawanie ciepłych posiłków dla podopiecznych Miejskiego Schroniska dla Bezdomnych Mężczyzn w Toruniu z podziałem na części
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie i administrowanie strefą płatnego parkowania w Namysłowie
- Administrowanie Strefą Płatnego Parkowania (SPP) na terenie miasta Grodziska Wielkopolskiego
- Zorganizowanie i zarządzanie Strefą Płatnego Parkowania (SPP) na terenie miasta Chełmża
- "Wyposażenie strefy płatnego parkowania w Łodzi w urządzenia parkingowe (parkomaty) oraz komputerowe Centrum Przetwarzania Danych wraz z obsługą i utrzymaniem".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.