Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-18
Łódź: Stworzenie nowego serwisu BIP Urzędu Marszałkowskiego w Łodzi
Numer ogłoszenia: 434020 - 2009; data zamieszczenia: 18.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Łódzkie , al. Piłsudskiego 8, 90-051 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6633385, 6633384, faks 042 6633391.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodzkie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Stworzenie nowego serwisu BIP Urzędu Marszałkowskiego w Łodzi.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest stworzenie nowego serwisu BIP Urzędu Marszałkowskiego w Łodzi oraz szkolenie redaktorów, a w szczególności: - stworzenie nowej struktury serwisu dostosowanej do wymagań Urzędu Marszałkowskiego w Łodzi oraz stosownych przepisów prawa w oparciu o posiadane przez Urząd oprogramowanie (WebSphere Portal) z uwzględnieniem schematu ogólnego struktury informacji umieszczanych w serwisie BIP Urzędu Marszałkowskiego w Łodzi (załącznik nr 1 do umowy), opisu wymaganych funkcjonalności serwisu BIP Urzędu Marszałkowskiego w Łodzi (załącznik nr 2 do umowy) oraz wdrożenie stworzonego serwisu, - przedłużenie wsparcia technicznego dla posiadanych licencji WebSphere Portal (20 szt.), - dostarczenie dodatkowych licencji dla redaktorów serwisu (20 szt), - certyfikowane szkolenie administratorów serwisów w zakresie IBM WebSphere Portal Application Development (lub równoważny) (3 osoby), - szkolenie nowych redaktorów serwisu w zakresie obsługi serwisu BIP zrealizowanego w oparciu o WebSphere Portal (lub równoważny) (max. 40 osób). Szkolenie powinno: odbywać się w siedzibie zamawiającego, trwać nie dłużej niż dwa dni robocze, być realizowane w grupach nie większych niż 15 osób. Szkolenie musi zakończyć się testem potwierdzającym zdobytą wiedzę umożliwiającym określenie poziomu uzyskanych kompetencji - zaliczenie szkolenia pod warunkiem uzyskania min. 70% punktów możliwych do zdobycia w ramach testu..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.41.30.00 - Usługi w zakresie projektowania stron WWW 72.41.60.00 - Dostawcy usług aplikacyjnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadiumIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6.1 O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 6.1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 6.1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. spełnią nw. warunki: - posiadają doświadczenie we wdrażaniu stron internetowych realizowanych w oparciu o technologię IBM WebSphere Portal (lub równoważną technologię) oraz certyfikat autoryzowanego biznes partnera IBM (lub równoważny certyfikat) - posiadają doświadczenie w zakresie organizacji szkoleń informatycznych, - posiadanie w zespole minimum 3 inżynierów posiadających certyfikat ukończenia kursu IBM WebSphere Portal Application Development (lub równoważny certyfikat) 6.1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 6.1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. 6.2 Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę oświadczeń lub dokumentów metodą spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.1 W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca obowiązany jest dołączyć do oferty: 7.1.1 oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, wskazanych w pkt 6.1.1 - 6.1.3 SIWZ (wg wzoru na Załączniku nr 2 do SIWZ), 7.1.2 oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, według Załącznika Nr 2a do SIWZ, oraz następujące dokumenty: 7.1.3.1 na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu wskazanego w pkt 6.1.1 SIWZ: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7.1.3.2 na potwierdzenie spełniania warunku udziału w postępowaniu wskazanego w pkt 6.1.2 SIWZ: - sporządzony zgodnie ze wzorem znajdującym się na Załączniku nr 3 do SWIZ wykaz wykonanej (zakończonej) - co najmniej 1 usługi budowy i wdrażania stron internetowych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem wartości, przedmiotu, daty wykonania i odbiorców, - potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię certyfikatu autoryzowanego biznes partnera IBM (Lu innego równoważnego certyfikatu), - potwierdzone za zgodność z oryginałem kopie certyfikatów ukończenia kursu IBM WebSphere Portal Application Development (lub innego równoważnego kursu) przez min. 3 pracowników zaangażowanych w realizację zamówienia zgodnie ze wzorem znajdującym się na Załączniku nr 4 do SWIZ 7.2 Wykonawca, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa oświadczenia z pkt 7.1.1 i 7.1.2 SIWZ oraz dokument z pkt 7.1.3.2 SIWZ, a także - w miejsce dokument z pkt 7.1.3.1 SIWZ - dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że, nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, zgodnie z § 2 ust. 1 pkt 1 lit. a) Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605 ze zm.). Stosownie do § 2 ust. 2 ww. rozporządzenia dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające że, nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7.3 Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia (np. konsorcjum). W takim przypadku ich oferta musi spełniać następujące wymagania: a) Wykonawcy występujący wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania, b) formularz stanowiący Załącznik Nr 2 do SIWZ (Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Pzp) podpisuje pełnomocnik (uwaga: treść pełnomocnictwa powinna dokładnie określać zakres umocowania); c) dokumenty, wskazane w pkt 7.1.2 i 7.1.3.1 SIWZ każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia składa z osobna. d) dokumenty, wskazane w pkt 7.1.3.2 SIWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają łącznie lub każdy z osobna..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lodzkie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski w Łodzi
al. Piłsudskiego 8
90-051 Łódź.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.12.2009 godzina 10:00, miejsce: Urząd Marszałkowski w Łodzi Biuro Podawcze pok. 403, pietro IV al. Piłsudskiego 8 90-051 Łódź.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Wykonywanie przeglądów, konserwacji i napraw instalacji systemów sygnalizacji w budynkach I Oddziału ZUS w Łodzi (postępowanie prowadzone z dopuszczeniem składania ofert częściowych - trzy części).
- Przebudowa połączona ze zmianą sposobu użytkowania lokalu usługowego na żłobek miejski wraz z przebudową strefy wejściowej przy ul. Narutowicza 78A w Łodzi wraz z dostawą i montażem wyposażenia
- "Dostawa piasku do zimowego utrzymania dróg w 2025 roku z podziałem na zadania"
- Zakup wraz z sukcesywną dostawą i rozładunkiem do Apteki szpitalnej Spec. Psych. ZOZ w Łodzi leku Spravato do Programu Lekowego leczenia chorych na depresję lekooporną.
- Usługa prania bielizny szpitalnej oraz dzierżawa systemu UHF z automatyczną identyfikacją asortymentu pralniczego dla Uniwersyteckiego Szpitala Klinicznego Nr. 1 im. N. Barlickiego w Łodzi
- Zapewnienie sal warsztatowych wraz z usługą restauracyjną.
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.