eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ząbkowice ŚląskieZAMÓWIENIA NA USŁUGĘ OCHRONY OSÓB I MIENIA WRAZ Z ZAPEWNIENIEM GRUPY INTERWENCYJNEJ i KONSERWACJĄ SYSTEMU ALARMOWEGO ANTYWŁAMANIOWEGO



Ogłoszenie z dnia 2009-12-18

Ząbkowice Śląskie: ZAMÓWIENIA NA USŁUGĘ OCHRONY OSÓB I MIENIA WRAZ Z ZAPEWNIENIEM GRUPY INTERWENCYJNEJ i KONSERWACJĄ SYSTEMU ALARMOWEGO ANTYWŁAMANIOWEGO
Numer ogłoszenia: 434098 - 2009; data zamieszczenia: 18.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Skarbowy w Ząbkowicach Śląskich, ul. Waryńskiego 2A, 57-200 Ząbkowice Śląskie, woj. dolnośląskie, tel. 074 8151382, faks 074 8155294.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZAMÓWIENIA NA USŁUGĘ OCHRONY OSÓB I MIENIA WRAZ Z ZAPEWNIENIEM GRUPY INTERWENCYJNEJ i KONSERWACJĄ SYSTEMU ALARMOWEGO ANTYWŁAMANIOWEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Ochrona osób, mienia i obiektu Urzędu Skarbowego w Ząbkowicach Śl. mieszczącego się przy ul. Waryńskiego 2a wykonywana zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia oraz regulaminem służby, który będzie stanowił załącznik nr 1 do umowy. Ochrona fizyczna będzie pełniona w wymiarze 24 godzin na dobę przez 1 pracownika legitymującego się licencją pracownika ochrony fizycznej (co najmniej) pierwszego stopnia oraz okresowa konserwacja systemu alarmowego antywłamaniowego zainstalowanego u zleceniodawcy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.30.00 - Usługi strażnicze 79.71.50.00 - Usługi patrolowe 50.61.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu bezpieczeństwa .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 108168 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.12.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Refleks Sp. z.o.o., ul. Grabiszyńska nr 281, 53-224 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 87424,82
  • Oferta z najniższą ceną: 87424,82 oferta z najwyższą ceną: 127080
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.