Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-18
Drzewica: REMONT PLACU WOLNOŚCI W DRZEWICY
Numer ogłoszenia: 434146 - 2009; data zamieszczenia: 18.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina i Miasto Drzewica , ul. Staszica 22, 26-340 Drzewica, woj. łódzkie, tel. 048 3756794, faks 048 3756641.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.drzewica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: REMONT PLACU WOLNOŚCI W DRZEWICY.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu Placu Wolności w Drzewicy polegającego na : usunięciu istniejącej nawierzchni asfaltowej i podbudowy z brukowca ( 2040 m2), wykonaniu wykopu ,podbudowy i nawierzchni z kostki granitowej 9x11 cm (1840 m2) oraz linii segregacyjnych o szer. 30 cm i pasów rozdzielających szer. 2 m z brukowca -kocie łby(436 m2), frezowaniu i odtworzeniu nawierzchni asfaltowej dróg ( 572 m2) wykonaniu nasadzeń drzew i krzewów, ułożenie 16 żeliwnych krat ochronnych przy drzewach, zainstalowanie 9 osłon na drzewa, montaż 10 koszy na śmieci ,a także wykonanie robót elektrycznych polegających na zainstalowaniu 9 stanowisk słupów parkowych w stylu RETRO wraz z oprawami 24szt (70W) i 3 szt.(150W) zasilanych kablami oraz demontażu 2 słupów, wymianie 1 słupa i przebudowie istniejących przyłączy..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.23.33.00 - Fundamentowanie autostrad, dróg, ulic i ścieżek ruchu pieszego 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego 45.31.53.00 - Instalacje zasilania elektrycznego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.07.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 20.000zł ( dwadzieścia tysięcy złotych)III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień Publicznych: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie tj. wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwa zamówienia o podobnym charakterze, tzn. zamówienia te łącznie powinny obejmować roboty brukarskie z zastosowaniem kostki granitowej lub brukowca. Ponadto wartość każdego z tych zamówień musi wynosić co najmniej 0,1 mln zł netto. c) dysponują potencjałem technicznym lub będą dysponować potencjałem technicznym, d) dysponują osobami lub będą dysponować osobami (uczestniczącymi w wykonaniu zamówienia) zdolnymi do wykonania zamówienia w szczególności dysponują lub będą dysponować osobami posiadającymi uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej i elektrycznej . Osoby te muszą wykazać również aktualną przynależność do właściwej izby inżynierów budownictwa. e) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: posiadają potwierdzoną przez Bank zdolność kredytową umożliwiającą realizację tego zadania oraz są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na sumę ubezpieczenia (suma gwarancyjna) w wysokości co najmniej 0,5 mln zł. f) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych dokumentów oświadczeń, zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia). Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że w/w warunki wykonawca spełnił..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenia wg art. 22 ust. 1 ( załącznik nr 2), 2. aktualny odpis z właściwego rejestru, albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) 3. wykaz osób odpowiedzialnych za realizacje zamówienia, w wykazie należy wskazać osoby posiadające uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej i elektrycznej. Do wykazu należy załączyć dokumenty potwierdzające posiadanie przez te osoby właściwych uprawnień zawodowych oraz aktualne dokumenty potwierdzające przynależność tych osób do właściwej Izby Inżynierów Budownictwa. 4. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w punkcie 3 wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował. 5. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające , ze wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające , że wykonawca nie zalega z opłaceniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 7. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch zamówień o podobnym charakterze, tzn. każde z tych zamówień powinno obejmować roboty brukarskie z zastosowaniem kostki granitowej lub brukowca Ponadto wartość każdego z tych zamówień musi wynosić co najmniej 0,1 mln zł netto. Do każdego wykazanego zamówienia należy załączyć dokumenty potwierdzające wykonanie tych zamówień z należyta starannością. 8. wykonawca wskaże w ofercie części zamówienia których wykonanie powierzy podwykonawcom, lub złoży oświadczenie że nie będzie korzystał z usług podwykonawców. 9. polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej ( wysokość ubezpieczenia co najmniej 0,5 mln zł) 10. informacja banku, w której potwierdza się wielkość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, 11. oświadczenie, że wykonawca : a. zapoznał się z dokumentacja techniczną ; b. zapoznał się z terenem budowy ; c. akceptuje postanowienia załączonego wzoru umowy ; d. udzieli 5 - letniej gwarancji na przedmiot umowy, na zamontowane urządzenia obowiązuje gwarancja udzielona przez producenta 12. dowód wniesienia wadium a. kserokopia dowodu wniesienia wadium. Dokumenty o których mowa wyżej należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku gdyby oferta, oświadczenia lub w/w dokumenty zawierały informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, Wykonawca winien w sposób nie budzący wątpliwości, nie później niż w terminie składania ofert zastrzec, które informacje stanowią tajemnice przedsiębiorstwa. Informacje te winny być umieszczone w osobnym wewnętrznym opakowaniu, trwale ze sobą połączone i ponumerowane..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.drzewica.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta w Drzewicy
ul. Staszica 22, 26-340 Drzewica
pokój nr 24.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.01.2010 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy i Miasta w Drzewicy ul. Staszica 22, 26-340 Drzewica pokój nr 10 (sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013 313,322 i 323 Odnowa i rozwój wsi.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa oświetlenia ulicznego przy ul. Jodłowej oraz części ul. Św. Jana Pawła II
- Zaprojektowanie i budowa pawilonu dydaktycznego P-7 w technologii kontenerowej dla Akademii Wychowania Fizycznego im. Polskich Olimpijczyków we Wrocławiu
- Zakup i montaż przydomowych oczyszczalni ścieków
- "Budowa Samorządowego Żłobka Miasta Rumi przy ul. Reja w Rumi w formule zaprojektuj i wybuduj".
- Przebudowa drogi gminnej wewnętrznej dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Płośnica
- Modernizacja oświetlenia Hali Sportowej AWF, ul. Droga Dębińska 10c, 61-555 Poznań, w formule "zaprojektuj i wybuduj".
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.