eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GrudziądzDostawa i montaż nowych wanien do kąpieli solankowych wirowych całkowitych hydromasaż i częściowych.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-18

Grudziądz: Dostawa i montaż nowych wanien do kąpieli solankowych wirowych całkowitych hydromasaż i częściowych.
Numer ogłoszenia: 434208 - 2009; data zamieszczenia: 18.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Geotermia Marusza Sp. z o.o. , ul. Warszawska 36, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4644583, faks 056 4644584.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.geotermiagrudziadz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż nowych wanien do kąpieli solankowych wirowych całkowitych hydromasaż i częściowych..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zamówienie obejmuje: zakup i kompleksowy montaż wanien do kąpieli solankowej całkowitej wirowej (hydromasaż) - sztuk 2 zakup i kompleksowy montaż wanienki do kąpieli solankowej wirowej kończyn górnych - sztuk 1 zakup i kompleksowy montaż wanienki do kąpieli solankowej wirowej kończyn dolnych - sztuk 1 uruchomienie wanien przeszkolenie (z zakresu obsługa wanien i ich dezynfekcja) 4 pracowników W celu podniesienia poziomu oddziaływania terapeutycznego kąpieli solankowych istotna jest możliwość wykonywania kąpieli całkowitych wirowych /zwanych hydromasażem/. Wanny do takich kąpieli muszą być wyrobem medycznym, przeznaczonym do użytkowania profesjonalnego w zakładach opieki zdrowotnej. Niezbędna jest możliwość wykonywania skutecznej kąpieli wirowej /hydromasażu/ całkowitej /całego ciała/ co oznacza rozmieszczenie dysz obejmujących swym działaniem kończyny dolne, kończyny górne, i tułów po stronie /plecy/. Urządzenia muszą być zbudowane z materiałów nieszkodliwych dla zdrowia, odporne na agresywne działanie solanki oraz być bezpieczne dla pacjentów i pracowników /stosowne certyfikaty/. Niezbędne jest wyprofilowane ergonomicznie wnętrze wanny. Wskazana jest możliwość redukcji ciśnienia wody wydobywającej się z dysz i grupy pracujących dysz. Wanny muszą być sterowane mechanicznie. Regulacji kierunku i strumienia z dysz automatyczna. Dzienne praca wanien: 11 godzin Wykonawca będzie zobowiązany przygotować podejścia do zamontowania nowych wanien i zdemontować istniejące wanny: wanny do kąpieli solankowej całkowitej wirowej (hydromasaż) - sztuk 2 wanienki do kąpieli solankowej wirowej kończyn górnych - sztuk 1 wanienki do kąpieli solankowej wirowej kończyn dolnych - sztuk 1 Zamawiający żąda od Wykonawcy dołączenia zaświadczenia, że wanny i osprzęt mogą być stosowane w solance. Zamawiający dołącza do SIWZ Analizę Fizyczno chemiczną wody z odwiertu. Pakiet nr 1. Wanna kąpieli solankowej wirowej całkowitej /hydromasaż/ - jednoosobowa - szt 2 Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać poniższym wymaganiom technicznym: Maksymalny wymiar: zewnętrzny: ok. 2000 x 825 x620 mm pojemność wanny 250 l. System dezynfekcji dysz Umiejscowienie dysz obejmujące partie całego ciała Odkamienianie Gwarancja - minimum 24 miesiące Pakiet nr 2: Wanna do kąpieli solankowej wirowej kończyn górnych. - sztuk 1 Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać poniższym wymaganiom technicznym: Maksymalny wymiar: zewnętrzny ok 650x450x1050 mm Pojemność wanny ok 50 l Gwarancja minimum 24 miesiące Pakiet nr 3: Wanna do kąpieli solankowej wirowej kończyn dolnych - sztuk 1 Przedmiot zamówienia powinien odpowiadać poniższym wymaganiom technicznym: Maksymalny wymiar: zewnętrzny ok 1000 x 850 x 680mm Pojemność wanny ok 90 l Gwarancja minimum 24 miesiące 4. Nie używany towar będący przedmiotem zamówienia dostarczony będzie transportem Wykonawcy, na jego koszt. 5.Wykonawca zobowiązany jest do dołączenia DTR, certyfikatów, pozwoleń dotyczących dopuszczenia do eksploatacji na terytorium RP. 6.Towar nie odpowiadający normom jakościowym zakwestionowany w dostawie przez Zamawiającego podlegać będzie reklamacji zgłoszonej telefonicznie lub pisemnie w ciągu 7 dni od daty dostawy. Wszelkie koszty związane z reklamacją ponoszone będą przez Wykonawcę. 7. Wykonawca zobowiązuje się udzielić 2 letniej gwarancji jakości na zrealizowaną usługę..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.00.00.00 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.01.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od Wykonawców wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; Wykonawcy muszą wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował (zakończył) 1 zadanie obejmujące dostawę i montaż nowych wanien do kąpieli solankowych wirowych całkowitych /hydromasaż/ i częściowych o wartości nie mniejszej niż 50 tys. zł (brutto). znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp). W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie warunek opisany w ppkt 1.1.4. musi spełniać każdy z Wykonawców. SPOSÓB DOKONANIA OCENY SPEŁNIANIA WYMAGANYCH WARUNKÓW: Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą spełnia albo nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia wymagane warunki i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp Wykonawca przedkłada: 1.1 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; oświadczenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 2 do SIWZ; oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp zgodnym z treścią załącznika nr 3 do SIWZ. Dołączą wykaz wykonanej 1 dostawy w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawie lub usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia z podaniem wartości przedmiotu, daty wykonania i odbioru wraz z dokumentami potwierdzającymi (referencje), że dostawa lub usługa została wykonane należycie - załącznik nr 4 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: 2.1 dokument wymieniony pkt 1 ppkt 1.1. oraz oświadczenia wymienione w pkt 1 ppkt 1.2. i 1.3. niniejszego rozdziału winny być przedłożone przez każdego Wykonawcę; Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia, stosownie do art. 23 ust. 2 ustawy Pzp; dokument pełnomocnictwa musi być załączony do oferty w oryginale i zawierać w szczególności wskazanie: postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Wykonawcę - Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania; dokument pełnomocnictwa musi być podpisany przez wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, poprzez reprezentujące ich osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej Wykonawcy. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej stosuje się do przepisów § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605). 4. Pozostali Wykonawcy dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu przedkładają zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:


  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin wykonania zamówienia - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.geotermiagrudziadz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat Geotermii Grudziądz Sp. z o.o. przy ul. Warszawskiej 36, 86-300 Grudziądz , mieszczącego się w budynku Studio Sylwetki Fit Line.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.12.2009 godzina 10:00, miejsce: GEOTERMIA GRUDZIĄDZ Sp. z o.o. ul. Warszawska 36, 86-300 Grudziądz, Studio Sylwetki Fit-Line pok. nr 21 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt nie jest finansowany ze środków Unii Europejskiej..

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wanny do kąpieli solankowej całkowitej wirowej hydromasaż.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup 2 szt wanien.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2010.
  • 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Termin wykonania zamówienia - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wanna do kąpieli solankowej wirowej kończyn górnych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup 1 wanny.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2010.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wanna do kąpieli solankowej wirowej kończyn dolnych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup 1 wanny.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.01.2010.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.