eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JabłonkaPełnienie funkcji inspektora nadzoru w zakresie robót wod.-kan. i c.o., oraz kanalizacji sanitarnej realizowanych przez Gminę Jabłonka w 2011 roku.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-03-14

Jabłonka: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w zakresie robót wod.-kan. i c.o., oraz kanalizacji sanitarnej realizowanych przez Gminę Jabłonka w 2011 roku.
Numer ogłoszenia: 43420 - 2011; data zamieszczenia: 14.03.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 41845 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jabłonka, ul. 3 Maja 1/206, 34-480 Jabłonka, woj. małopolskie, tel. 018 2611146, faks 018 2652468.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w zakresie robót wod.-kan. i c.o., oraz kanalizacji sanitarnej realizowanych przez Gminę Jabłonka w 2011 roku..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w zakresie robót wod.-kan. i c.o., oraz kanalizacji sanitarnej realizowanych przez Gminę Jabłonka w 2011 roku 1. Zakres pełnienia nadzoru inwestorskiego: pełny zakres czynności nad realizacją robót budowlanych - zgodnie z ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. - Prawo Budowlane;( t.j. Dz. U. z 2006 r Nr 156, poz. 118 z póz. zm.) stwierdzenia gotowości do odbioru; dokonywanie odbioru końcowego robót; przekazanie Zamawiającemu protokołu odbioru; sprawdzanie i kontrolowanie rozliczeń przekładanych przez Wykonawcę; sprawdzanie dokumentów załączonych do rozliczania robót, merytoryczne akceptowanie faktur Wykonawcy; niezwłoczne powiadamianie Zamawiającego o wszystkich robotach nie objętych umową a niezbędnych do wykonania ze względu na bezpieczeństwo i zabezpieczenie przed awarią; niezwłoczne powiadomienie Zamawiającego o wszystkich robotach nieprzewidzianych umową; niezwłoczne powiadamianie o wszelkich przerwach w realizacji robót; sprawdzanie rozwiązań zamiennych; koordynowanie wszelkich działań związanych z wykonywaniem przedmiotu zamówienia rozstrzyganie w porozumieniu z Kierownikiem Budowy wątpliwości natury technicznej powstałych w toku wykonania robót, w razie potrzeby zasięgając odpowiednio opinii Projektanta; występowanie z odpowiednim wnioskiem do Zamawiającego o przeprowadzenie w dokumentacji projektowej zmian lub poprawek w terminie uzgodnionym z Projektantem, w razie stwierdzenia w niej wad lub niedokładności, albo konieczności wprowadzenia zmian, w celu zastosowania innych rozwiązań konstrukcyjnych lub innych materiałów, niż przewidziane w dokumentacji projektowej, także w celu osiągnięcia oszczędności i obniżenia kosztów; potwierdzenie wykonanych robót oraz usunięcia wad; bieżące kontrolowanie wpisów dokonywanych w dzienniku budowy; podejmowanie decyzji o robotach w stosunku do których wymagane jest natychmiastowe wykonanie; utrzymanie bieżącej łączności i koordynacji prac pomiędzy wszystkimi uczestnikami przedsięwzięcia, bieżącego informowania zamawiającego o postępach prac, występujących problemach, sposobach ich załatwiania itp., inwentaryzacji dokumentacji budowlanej oraz całego procesu inwestycyjnego wraz z zawartymi Umowami zadania, koordynacji nadzoru autorskiego i inwestorskiego, pełnienia funkcji przedstawiciela zamawiającego, zapewniając realizację robót według projektu i zgodnie z zbiorczy zestawieniem kosztów rozstrzygania sporów i określania zakresu planowanych prac,nadzoru przy przekazaniu zadania do eksploatacji, akceptacji płatności przysługujących wykonawcy robót i kontroli dokumentów rozliczeniowych, obecność na każdej budowie jeden raz w tygodniu w okresie trwania inwestycji, częściej jeżeli zajdzie taka konieczność bieżące informowanie Zamawiającego o postępie prac i o problemach natury techniczno-organizacyjnej wykonanie czynności nadzoru przez osoby uprawnione i wskazane w złożonej ofercie przekazanie terenu budowy wykonawcy robót przeprowadzenie odbiorów częściowych oraz końcowego zadania sprawdzenie i zatwierdzenie faktur przejściowych i końcowych przedkładanych przez wykonawcę robót bieżące kontrolowanie rozliczeń robót a ponadto dokonanie końcowego rozliczenia finansowego całego zadania inwestycyjnego lub remontowego każdorazowe uczestnictwo w spotkaniach i naradach organizowanych przez Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w zakresie robót wod.-kan. i c.o. realizowanych przez Gminę Jabłonka w 2011 roku

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Firma SMAJDOR Nowy Sącz inż. Leszek Smajdor, Ul. Grunwaldzka 200f, 33-300 Nowy Sącz, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60975,61 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 38125,00

  • Oferta z najniższą ceną: 38125,00 / Oferta z najwyższą ceną: 151562,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru w zakresie robót kanalizacji sanitarnej realizowanych przez Gminę Jabłonka w 2011 roku.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.03.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Usługi Budowlano - Inżynieryjne mgr inż. Andrzej Pietrzak, os. Kasprusie 10/12, 34-500 Zakopane, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 142276,42 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 54687,50

  • Oferta z najniższą ceną: 54687,50 / Oferta z najwyższą ceną: 353645,83

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.