eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › zakup wraz z montażem i uruchomieniem zestawu RTG do wykonywania zdjęć i prześwietleń wraz ze statywem płucnym

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2006-08-21

POZYCJA 43426

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy Katowice: zakup wraz z montażem i uruchomieniem zestawu RTG do wykonywania zdjęć i prześwietleń wraz ze statywem płucnym Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital im. Prof. Emila Michałowskiego, do kontaktów: Mariusz Jasiecki, ul. Strzelecka 9, 40-073 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2519027, fax 032 2519027, e-mail: urologia@konto.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.urologia.bip.od.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: SP ZOZ Szpital im. Prof. E.Michałowskiego-Dział Marketingu I Organizacji Pracy, w budynku RCK I K w Katowicach, pokój 105A, Mariusz Jasiecki, ul. Raciborska 15, 40-074 Katowice, woj. Ślaskie, tel. 032 2518154, fax 32 2519027, e-mail: urologia@konto.pl, www.urologia.bip.od.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ Szpital im. Prof. E.Michałowskiego-Dział Marketingu I Organizacji Pracy, w budynku RCK I K w Katowicach, pokój 105A, Mariusz Jasiecki, ul. Raciborska 15, 40-074 Katowice, woj. Śląskie, tel. 032 2518154, fax 32 2519027, e-mail: urologia@konto.pl, www.urologia.bip.od.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: SP ZOZ Szpital im. Prof. E.Michałowskiego-Dział Marketingu I Organizacji Pracy, w budynku RCK I K w Katowicach, pokój 105A, Mariusz Jasiecki, ul. Raciborska 15, 40-074 Katowice, woj. Śląskie, tel. 032 2518154, fax 32 2519027, e-mail: urologia@konto.pl, www.urologia.bip.od.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zakup wraz z montażem i uruchomieniem zestawu RTG do wykonywania zdjęć i prześwietleń wraz ze statywem płucnym. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: dostawy, kupno. Główne miejsce realizacji dostawy : siedziba zamawiającego. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z montażem i uruchomieniem zestawu RTG do wykonywania zdjęć i prześwietleń wraz ze statywem płucnymW skład zestawu musi wchodzić przesuwny i przechylny stół pacjenta, zawieszony nad stołem zespół lamp rentgenowskich, urządzenie do naświetlania filmu ze wzmacniaczem obrazu umieszczone pod stołem pacjenta oraz statyw do wykonywania zdjęć płucnych Cena oferowana powinna zawierać koszty: demontażu istniejącego zestawu RTG, dostawy, montażu wraz z uruchomieniem oraz szkolenia. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym tj. Deklaracja zgodności z wymaganiami zasadniczymi CE oraz certyfikat jednostki notyfikowanej, która brała udział w ocenie wyrobu medycznego i zgłoszenie do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania na zasadach (tj.o ile jest wymagane) określonych w ustawie z dnia 20 kwietnia 2004r o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2004r Nr 93, poz. 896). 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.11.10.00 - Aparatura rentgenowska Kod CPV wg słownika 2008: 33.11.10.00 - Aparatura rentgenowska 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Poniżej równowartości 137 000 euro 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 2

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 15 000 zł.Formy wnoszenia wadium: zgodnie z par. 45 ust.6 pkt 1do 5 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19 poz. 177, z późniejszymi zmianami)Termin złożenia wadium oraz nr konta zamawiającego dla wykonawców chcących wnieść wadium w formie pieniężnej znajduje się w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci, którzy spełniają następujące warunki: a)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; b)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;c) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne: a)Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się:wykonawców, którzy nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19/2004 poz. 177, z późniejszymi zmianami);- wykonawców, którzy wykonywali czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności; -wykonawców, którzy złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; -wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków. b)Zamawiający odrzuca ofertę, która: -jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia; -jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; -zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; -została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; -zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 lub błędy w obliczeniu ceny; -w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia wykonawca nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny; -jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu:Na podstawie przedstawionych oświadczeń i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniuInformacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy): 1 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19/224 poz. 177, z późniejszymi zmianami), wykonawca składa następujące dokumenty: a)Wypełniony formularz ofertowy, załącznik nr 1 do SIWZ; b)Wypełnione \Zestawienie parametrów technicznych i użytkowych\, załącznik nr 2 do SIWZ; c)Oświadczenie wykonawcy występującego w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19/2004 poz. 177, z późniejszymi zmianami) z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ. d)parafowany wzór umowy - załącznik nr 4 do SIWZ e)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; f)Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych; g)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19/2004 poz. 177, z późniejszymi zmianami), wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; h)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19/2004 poz. 177, z późniejszymi zmianami), wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; i)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne bądź społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2 W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a)wykazu wykonanych, , pięciu dostaw zestawów RTG w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie; b)wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 3 W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a)informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, minimum na kwotą równą wartości zamówienia i wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; b)polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, minimum na kwotą równą wartości zamówienia4 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 do 3, składa dokumenty zgodnie § 2 i 3 Rozporządzenia Prezesa Rady ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane Dz. U. Nr 87/2006 poz. 605 Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie przedstawionych oświadczeń i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19/224 poz. 177, z późniejszymi zmianami), wykonawca składa następujące dokumenty: a)Wypełniony formularz ofertowy, załącznik nr 1 do SIWZ; b)Wypełnione \Zestawienie parametrów technicznych i użytkowych\, załącznik nr 2 do SIWZ; c)Oświadczenie wykonawcy występującego w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19/2004 poz. 177, z późniejszymi zmianami) z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do SIWZ. d)parafowany wzór umowy - załącznik nr 4 do SIWZ e)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; f)Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych; g)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19/2004 poz. 177, z późniejszymi zmianami), wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; h)Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. Nr 19/2004 poz. 177, z późniejszymi zmianami), wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; i)Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne bądź społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 2 W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a)wykazu wykonanych, , pięciu dostaw zestawów RTG w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te dostawy zostały wykonane należycie; b)wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 3 W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: a)informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, minimum na kwotą równą wartości zamówienia i wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; b)polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, minimum na kwotą równą wartości zamówienia 4 Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 1 do 3, składa dokumenty zgodnie § 2 i 3 Rozporządzenia Prezesa Rady ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane Dz. U. Nr 87/2006 poz. 605

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: Cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie: 1. cena oferowana 60 2. parametry techniczne 40 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.urologia.bip.od.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2006 godzina 09:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 28.08.2006, godzina 09:15, Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital im. Prof. Emila Michałowskiego - Dział Marketingu I Organizacji Pracy, w budynku Regionalnego Centrum Krwiodawstwa I Krwiolecznictwa w Katowicach, pokój 105A.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak.; Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach priorytetu 3 (z wyłączeniem 3.4 - Mikroprzedsiębiorstwa) Zintegrowanego Programu Operacyjnego Rozwoju Regionalnego 2004-2006. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 11.08.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.