To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-11-06
Warszawa: Zakup usług polegających na zapewnieniu kompleksowej realizacji projektu: Hodowla owiec z uwzględnieniem ras rodzimych i przetwórstwa mleka
Numer ogłoszenia: 434316 - 2012; data zamieszczenia: 06.11.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 347082 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Fundacja Programów Pomocy dla Rolnictwa FAPA, ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 623 19 01, faks 22 623 19 09.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Fundacja.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usług polegających na zapewnieniu kompleksowej realizacji projektu: Hodowla owiec z uwzględnieniem ras rodzimych i przetwórstwa mleka.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup usług polegających na zapewnieniu kompleksowej realizacji projektu: Hodowla owiec z uwzględnieniem ras rodzimych i przetwórstwa mleka, zwanego dalej Projektem. Celem projektu jest pokazanie dobrych praktyk związanych z chowem owiec ras rodzimych oraz przetwórstwem mleka owczego, promowanie przedsiębiorczości na obszarach wiejskich oraz zwiększanie świadomości dotyczącej znaczenia zachowania rodzimych ras owiec. W celu realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zorganizuje Biuro Projektu, zwane dalej Biurem, odpowiedzialne za całość prac związanych z realizacją Projektu. W celu sprawnego funkcjonowania Biura Wykonawca zapewni: a) zespół składający się z osób zapewniających prawidłową i terminową realizację Projektu; b) minimum jeden numer telefonu stacjonarnego, numer telefonu komórkowego, numer faksu oraz adres mailowy i korespondencyjny; c) organizację pracy, która umożliwi łatwy kontakt z przedstawicielami Biura. Czas odpowiedzi na zapytanie mailowe nie może przekroczyć dwóch dni roboczych; Przedstawiciele Biura będą ściśle współpracować z Zamawiającym i na bieżąco dostarczać wszelkich informacji o realizacji Projektu. Podstawowe zadania Biura: 1. Kompleksowa organizacja i realizacja dwóch trzydniowych szkoleń. W ramach tego zadania Wykonawca zapewni: a) realizację programu szkolenia, stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ, zgodnie z poniższymi wymaganiami: - program zostanie zrealizowany podczas dwóch trzydniowych szkoleń, które zostaną przeprowadzone w terminie do dnia 30 listopada 2012 r. w miejscach wybranych przez Wykonawcę, - wykładowcy muszą być ekspertami w dziedzinach objętych programem szkolenia i posiadać wykształcenie co najmniej wyższe o profilu zgodnym z tematyką szkolenia, Listę wykładowców Wykonawca przekaże Zamawiającemu każdorazowo najpóźniej w terminie 14 dni przed dniem realizacji każdego ze szkoleń. Wykonawca wykona niniejsze zadanie w terminie do dnia 30 listopada 2012 r. b) nabór uczestników dwóch trzydniowych szkoleń, zgodnie z poniższymi wymaganiami: - w każdym ze szkoleń weźmie udział 40 osób, - do udziału w szkoleniach zaproszone zostaną osoby wykonujące zawód doradcy rolniczego, Listę osób zaproszonych do uczestnictwa w każdym ze szkoleń, wraz z podaniem podstawy zaproszenia do uczestnictwa, Wykonawca przekaże Zamawiającemu najpóźniej w terminie 14 dni przed dniem realizacji każdego ze szkoleń. c) sale konferencyjne oraz gospodarstwa rolnicze, w których odbędą się szkolenia, zgodnie z poniższymi wymaganiami: - miejsce: każdorazowo w miejscu szkoleń, - termin: każdorazowo w terminie szkoleń, - minimalne wymagania: liczba miejsc siedzących każdorazowo odpowiadająca liczbie uczestników szkolenia, sprzęt do prezentacji multimedialnych (co najmniej komputer, rzutnik oraz ekran) Wykonawca zawiadomi Zamawiającego o miejscu realizacji każdego ze szkoleń najpóźniej w terminie 14 dni przed dniem realizacji każdego ze szkoleń. d) noclegi dla wszystkich uczestników każdego ze szkoleń, zgodnie z poniższymi wymaganiami: - termin: każdorazowo w nocy pomiędzy pierwszym i drugim oraz drugim i trzecim dniem każdego ze szkoleń, - miejsce: każdorazowo miejsce realizacji każdego ze szkoleń, - ilość osób: każdorazowo liczba osób odpowiadająca liczbie uczestników szkolenia, Nocleg zostanie zapewniony w pokojach jedno- i/lub dwuosobowych, w hotelu o standardzie co najmniej dwugwiazdkowym lub innym obiekcie o równorzędnym standardzie. e) wyżywienie dla wszystkich uczestników każdego ze szkoleń, zgodnie z poniższymi wymaganiami: - ilość osób: każdorazowo liczba odpowiadająca liczbie uczestników każdego ze szkoleń, - termin: każdorazowo termin realizacji każdego ze szkoleń, - miejsce: każdorazowo miejsce realizacji każdego ze szkoleń, śniadania oraz kolacje zostaną zapewnione każdorazowo w miejscu zakwaterowania, - zakres usługi - podczas każdego ze szkoleń Wykonawca zapewni: pierwszego dnia: obiad składający się z co najmniej dwóch dań gorących oraz napoju; kolacja w formie bufetu składająca się z co najmniej pieczywa, trzech rodzajów wędlin, nabiału (w szczególności sera białego oraz żółtego), dżemu, dwóch rodzajów sałatek, kawy oraz herbaty; serwis kawowy podczas trwania szkolenia składający się z co najmniej kawy, herbaty oraz ciasteczek; drugiego dnia: śniadanie składające w formie bufetu się z co najmniej składająca się z co najmniej pieczywa, trzech rodzajów wędlin, nabiału (w szczególności sera białego oraz żółtego), dżemu, dwóch rodzajów sałatek, kawy oraz herbaty; obiad składający się z co najmniej dwóch dań gorących oraz napoju; kolacja w formie bufetu składająca się z co najmniej pieczywa, trzech rodzajów wędlin, nabiału (w szczególności sera białego oraz żółtego), dżemu, dwóch rodzajów sałatek, kawy oraz herbaty; trzeciego dnia: śniadanie składające w formie bufetu się z co najmniej składająca się z co najmniej pieczywa, trzech rodzajów wędlin, nabiału (w szczególności sera białego oraz żółtego), dżemu, dwóch rodzajów sałatek, kawy oraz herbaty; obiad składający się z co najmniej dwóch dań gorących oraz napoju; f) transport wszystkich uczestników każdego ze szkoleń, w zakresie niezbędnym do realizacji ich programu, zgodnie z poniższymi wymaganiami: - transport będzie realizowany autokarem wyposażonym w klimatyzację, wyposażonym każdorazowo w liczbę miejsc odpowiadającej liczbie uczestników każdego ze szkoleń, g) pełna obsługa administracyjna i techniczna każdego ze szkoleń, h) jednorazowe ubiory ochronne dla wszystkich uczestników każdego ze szkoleń, w zakresie niezbędnym do realizacji ich programu. Podczas każdego ze szkoleń Wykonawca umieści w widocznym miejscu banner zawierający logotypy i slogany określone w Załączniku nr 7 do SIWZ. Wykonawca wykona niniejsze zadanie w terminie do dnia 30 listopada 2012 r.. 2. Promocja projektu. W ramach tego zadania Wykonawca zapewni: a) opracowanie graficzne, druk oraz dystrybucję programu szkolenia, zgodnie z poniższymi wymaganiami: - forma: broszura w pełnym kolorze, - wszyscy uczestnicy każdego ze szkoleń, o których mowa w pkt. 1, otrzymają po jednym egzemplarzu programu szkolenia podczas i w związku z uczestnictwem w szkoleniach, b) notesy dla uczestników szkoleń, zgodnie z poniższymi wymaganiami: - format: A5, - liczba kartek: od 50 do 96, - wszyscy uczestnicy każdego ze szkoleń, o których mowa w pkt. 1, otrzymają po jednym notesie podczas i w związku z uczestnictwem w szkoleniach, c) długopisy dla uczestników szkoleń, zgodnie z poniższymi wymaganiami: - wszyscy uczestnicy każdego ze szkoleń, o których mowa w pkt. 1, otrzymają po jednym długopisie podczas i w związku z uczestnictwem w szkoleniach, Każdy materiał promocyjny, o którym mowa w niniejszym punkcie, musi zawierać stałą i trwałą wizualizację logotypów i sloganów określonych w Załączniku nr 7 do SIWZ. Długopisy, z uwagi na ich mały rozmiar, mogą zawierać wyłącznie logotypy określone w Załączniku nr 7 do SIWZ. Wykonawca wykona niniejsze zadanie w terminie do dnia 30 listopada 2012 r. 3. Wykonawca zrealizuje projekt w porozumieniu z partnerami projektu. Partnerami projektu są: a) Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie, b) Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego, c) Instytut Zootechniki - Państwowy Instytut Badawczy. 4. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków 60.00.00.00 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) 79.82.25.00 - Usługi projektów graficznych 30.19.20.00 - Wyroby biurowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Schemat III Pomocy Technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.10.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM DORADZTWA ROLNICZEGO W BRWINOWIE
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM DORADZTWA ROLNICZEGO W BRWINOWIE
- Centrum Doradztwa Rolniczego w Brwinowie, ul. Pszczelińska 99, 05-940 Brwinów, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40650,41 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 49872,80
Oferta z najniższą ceną: 49872,80 / Oferta z najwyższą ceną: 49872,80
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Organizacja konferencji, zapewnienie usług hotelarskich, restauracyjnych, sal konferencyjnych podczas Narady Kierowników Placówek Zagranicznych w dniach 6 - 12 lipca 2025 r.
- Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie usługi szkoleniowej dla 7 osób bezrobotnych w zakresie "ABC przedsiębiorczości".
- "Świadczenie usługi restauracyjnej"
- Sukcesywne świadczenie usług cateringowych dla Departamentu Gospodarki Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego w Poznaniu w 2025 roku
- "Przeprowadzenie szkoleń specjalistycznych dla pracowników i kandydatów na pracowników centrum usług społecznych"
- Obsługa transportu pasażerskiego w zakresie czarteru samolotu pasażerskiego i transferów lokalnych oraz świadczenie kompleksowej usługi w zakresie rezerwacji i sprzedaży biletów lotniczych
więcej: Wyroby biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.