To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-02-26
Psary: Świadczenie usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Psary w ramach zamówienia uzupełniającego do zawartej umowy Nr 477/2015 z dnia 17.11.2015r
Numer ogłoszenia: 43436 - 2016; data zamieszczenia: 26.02.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 31302 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy w Psarach, ul. Malinowicka 4, 42-512 Psary, woj. śląskie, tel. 32 294 49 00 wew. 41, faks 32 294 49 01.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Psary w ramach zamówienia uzupełniającego do zawartej umowy Nr 477/2015 z dnia 17.11.2015r.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dodatkowa usługa odbioru odpadów zielonych u źródła pochodzących z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Psary. Przewiduje się odbiór odpadów zielonych w workach koloru brązowego w ilości 2 000 sztuk w okresie od 1 marca 2016r. do 30 czerwca 2017r. Odbiór odpadów zielonych będzie realizowany po otrzymaniu od Zamawiającego wykazu określającego adres posesji, ilość worków do odbioru oraz datę odbioru worków z odpadami zielonymi. Wykonawca będzie zobowiązany do: a) odbioru i zagospodarowania odpadów zielonych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych z terenu Gminy Psary - odpady wystawione w workach przed posesję w dniu odbioru. Odbiór odpadów powinien następować w poniedziałki (jeżeli na ustalony dzień odbioru przypada dzień wolny od pracy to odbiór ma nastąpić w kolejnym dniu) co dwa tygodnie. b) dostarczenia worków w kolorze brązowym do siedziby Zamawiającego w celu wyposażenia właścicieli nieruchomości składających zamówienie na usługę dodatkową.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.02.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
REMONDIS TARNOWSKIE GÓRY SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
REMONDIS TARNOWSKIE GÓRY SP. Z O.O.
- REMONDIS Tarnowskie Góry Sp. z o.o., ul. Nakielska 1-3, 42-600 Tarnowskie Góry, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10800,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 16800,00
Oferta z najniższą ceną: 16800,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16800,00
Waluta: PLN .
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przedmiot zamówienia obejmuje usługi uzupełniające pn. -Świadczenie usługi odbioru i zagospodarowania odpadów komunalnych pochodzących z nieruchomości zamieszkałych położonych na terenie Gminy Psary, i zostanie udzielone w trybie zamówienia z wolnej ręki do umowy Nr 477/2015 z dnia 17.11.2015r. Przedmiotowe usługi będą udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego i polegają na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, co zamówienie podstawowe. Zamówienie uzupełniające było przewidziane zarówno w SIWZ jak i w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego (ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Dz. Urz. UE Nr 2015/S 167-305189 z dnia 29.08.2015 r.), i stanowi nie więcej niż 20%wartości zamówienia podstawowego
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór i transport oraz zagospodarowanie odpadów o kodzie 20 03 07 pochodzących z Instalacji Przetwarzania Odpadów w Giedlarowej
- Zagospodarowanie odpadów komunalnych pochodzących od właścicieli nieruchomości niezamieszkałych z terenu Gminy Gubin o statusie miejskim oraz z innych miejsc i terenów
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Sochaczewie
- Usługa w zakresie gospodarowania odpadami wytwarzanymi na terenie nieruchomości zarządzanych przez Powiatowego Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Drezdenku, nr sprawy: PCZSzp/TP-MN/4/2025
- Świadczenie usługi odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów komunalnych zmieszanych i segregowanych wytworzonych przez Powiatowe Centrum Zdrowia Sp. z o.o. w Otwocku
- Usługa odbierania odpadów komunalnych z koszy ulicznych na terenie gminy Osielsko na rok 2025
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.