eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stare Czarnowo › Dostawa samochodu strażackiego dla OSP w Kołbaczu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-24

Stare Czarnowo: Dostawa samochodu strażackiego dla OSP w Kołbaczu
Numer ogłoszenia: 434382 - 2013; data zamieszczenia: 24.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Stare Czarnowo , ul. Św. Floriana 10, 74-106 Stare Czarnowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 3124131, faks 91 3124131.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.stareczarnowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Stowarzyszenie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa samochodu strażackiego dla OSP w Kołbaczu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa samochodu strażackiego dla OSP w Kołbaczu Podwozie z kabiną spełnia wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym, z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych, zgodnie z ustawą Prawo o ruchu drogowym tj. Dz.U. z 2003r. Nr 58 poz. 515 z późniejszymi zmianami. Napęd: 4x2 z blokadą mostu, Rok produkcji: nie starszy niż 1998, Skrzynia biegów: manualna z minimum 6 biegami do przodu, DMC: powyżej 15000KG, Przebieg: maksymalnie do 80000 km Pojazd nie przerabiany, oryginalnie przystosowany do ruchu prawostronnego. . Kabina załogi: - jednomodułowa, czterodrzwiowa na 8 osób z szybami opuszczanymi, - ocieplenie ścian, sufitu i podłogi, - wyłożenie wykładziną twardą sufitu, ścian i tapicerki drzwi, - siedzenie skrzynkowe, uchylne, plastikowe, przodem oraz tyłem do kierunku jazdy, - minimum cztery mocowania do aparatów ODO zainstalowane nad siedzeniami załogi, - pod siedzeniami miejsce na drobny sprzęt i narzędzia, - stopnie wyłożone materiałem antypoślizgowym, - półka nad szybą przednią z miejscem na radiotelefon, - panel sterowniczy wyposażenia nad przednią szybą, - oświetlenie wewnętrzne kabiny - w tym niezależne dla dowódcy, - dodatkowe oświetlenie LED doświetlające kabinę, Zabudowa pożarnicza: - konstrukcja wykonana z profili aluminiowych zamkniętych, - poszycie zewnętrzne wykonane z aluminium oraz kompozytu, - po dwie skrytki na bokach pojazdu, kryte żaluzją aluminiową, oraz jedna z tyłu zabezpieczająca autopompę, - po dwa otwierane schowki na bokach pojazdu z możliwością wykorzystania jako podesty robocze, - żaluzje aluminiowe pyło- i wodoszczelne, z uszczelkami bocznymi, ze wspomaganiem otwarcia i systemem wykluczającym samoczynne opadanie, - spody i ścianki schowków wyłożone blachą aluminiową o właściwościach przeciwpoślizgowych - skrytki przeznaczone na osprzęt wodny: prądownice, smok ssawny, rozdzielacz, itp., - konstrukcja skrytek zapewnia odprowadzanie wody z ich wnętrza, - oświetlenie wewnętrzne schowków w technologii LED, - dach pojazdu użytkowy w formie podestu wyłożony blachą aluminiową o właściwościach przeciwpoślizgowych - na dachu uchwyty na drabinę, - na dachu zamontowana skrzynia na węże ssawne oraz tłumice itp, - balustrada ochronna, wykonana jako jednolita nierozłączna część z nadbudową, - z tyłu nadwozia nierdzewna drabinka wejściowa na dach, kogut, sygnał cofania z lampą sygnalizacyjną, Instalacja wodna: - autopompa o wydajności minimum 2000L, MIN napędzana przez przystawkę wyjścia mocy, - zbiornik wody o pojemności minimum 3000 l z falochronami i włazem rewizyjnym, wykonany z tworzywa, konserwowany obustronne lakierem, - zbiornik wyposażony w instalację napełniania z hydrantu, jeden króciec o 75, - zbiornik wyposażony w instalację przelewową z możliwością grawitacyjnego opróżniania, - linia ssawna zakończona jednym króćcem (nasada francuska), - automatyczny trokomat (moduł zasysania wody), - instalacja tłoczna z autopompy 4 x o 75, 1 x o 52, - co najmniej jedna linia szybkiego natarcia wraz z wężem wysokociśnieniowym o długości min 40m, - prądownica typu TURBO-JET do linii szybkiego natarcia, - elektryczny układ zwijania linii szybkiego natarcia, - elektroniczny miernik ilości wody w zbiorniku, - przedział autopompy posiada tablicę z manometrem, monowakuometrem, wyłącznikiem silnika pojazdu (STOP), regulator obrotów silnika, Instalacja elektryczna: - oświetlenie schowków wewnętrzne w technologii LED, - sygnalizacja otwarcia skrytek w kabinie kierowcy, - sygnał cofania z białą lampą oraz sygnałem dźwiękowym, - lampy obrysowe i boczne w technologii LED, - sygnalizacja świetlna pojazdu uprzywilejowanego: - jedna lampa LBX z tyłu na zabudowie w technologii LED, - zestaw lamp naprzemiennych na masce pojazdu w technologii LED, - zestaw lamp naprzemiennych po bokach zabudowy w technologii LED, - sygnalizacja dźwiękowa pojazdu uprzywilejowanego: - modulator sygnałów o mocy min 200W wraz z manipulatorem, - głośnik 200W - zestaw rozgłoszeniowy, - oświetlenie pola pracy w technologii LED, - dwie lampy ostrzegawcze, stroboskopowe barwy żółtej na tylnej zabudowie pojazdu, Wyposażenie dodatkowe: - Zdalnie sterowany szperacz pogorzeliskowy w technologii LED, - Dodatkowy sygnał pneumatyczny AIR-HORN, - Systemu zdalnego sterowania wyposażeniem pojazdu, - Kamera cofania, - System nawigacji satelitarnej wraz z mapą POLSKI, - Kamera rejestrująca trasę przejazdu, - Pneumatycznie wysuwany maszt oświetleniowy wraz z najaśnicami, - Pojazd musi być oznakowany folią refleksyjną: - taśma refleksyjna na masce pojazdu - taśma refleksyjna na bokach pojazdu - taśma refleksyjna na tylnej części zabudowy Parametry nie określone w powyższej specyfikacji muszą być zgodne z Wymaganiami dla samochodów ratowniczo-gaśniczych i samochodów ratownictwa technicznego przeznaczonych dla Ochotniczych Straży Pożarnych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.14.42.10 - Wozy strażackie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnił niniejszy warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 1 usługę polegającą na dostawie samochodu strażackiego dla OSP o wartości minimum 200 000,00 zł brutto.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Istotne dla stron postanowienia, zgodnie z którymi realizowane będzie niniejsze zamówienie publiczne, zawiera załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji - wzór umowy. 1)Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmian treści zawartej umowy w przypadku, gdy konieczność ich wprowadzenia wyniknie z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. Zmiany mogą dotyczyć okoliczności wynikających z przyczyn: technicznych, gospodarczych, finansowych, organizacyjnych, jeżeli będzie to konieczne dla uzyskania celu określonego w postanowieniach umowy zawartej z Wykonawcą. 2) Niezależnie od wymienionych okoliczności, Zamawiający ma prawo dokonywać zmian umowy dotyczących w szczególności: a) zmiany parametrów przedmiotu umowy na wyższe (korzystniejsze dla Zamawiającego) w cenie pojazdu z oferty, b) zmiany osób odpowiedzialnych za realizację przedmiotu umowy, c) zmiany siedziby jednej ze stron umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.stareczarnowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ochotnicza Straż Pożarna w Kołbaczu ul. Warcisława 3 74-106 Stare Czarnowo lub www.bip.stareczarnowo.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.10.2013 godzina 09:30, miejsce: Urząd Gminy Stare Czarnowo ul. Św. Floriana 10 74 - 106 Stare Czarnowo.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.