To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-10-24
Warszawa: Wyposażenie Akademika Żeńskiego znajdującego się na terenie Akademii Wychowania Fizycznego J. Piłsudskiego w Warszawie.
Numer ogłoszenia: 434424 - 2013; data zamieszczenia: 24.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 312132 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego, ul. Marymoncka 34, 00-968 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 834 05 14, faks 834 76 65.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wyposażenie Akademika Żeńskiego znajdującego się na terenie Akademii Wychowania Fizycznego J. Piłsudskiego w Warszawie..
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Wyposażenie Akademika Żeńskiego znajdującego się na terenie Akademii Wychowania Fizycznego J. Piłsudskiego w Warszawie (CPV - 39.00.00.00 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące 39.71.00.00 - Elektryczny sprzęt gospodarstwa domowego ) 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Wykonawca musi dostarczyć własnym transportem i na własny koszt przed?miot zamówienia do siedziby głównej Akademii Wychowania Fizycznego Józefa Piłsudskiego w Warszawie przy ul. Marymonckiej 34. 4. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w następujących częściach: Część I - dostawa mebli wraz z montażem i ustawieniem w budynku Akademika (robota budowlana); Część II - dostawa sprzętu RTV i AGD wraz z montażem; Część III - dostawa pościeli; Cześć IV dostawa pralnico - wirówek wraz z montażem; Część V - Akcesoria łazienkowe; Część VI - klucze systemowe wraz z montażem; Część VII - Flipchart, wózek oraz kasa fiskalna; Część VIII - Dostawa wraz z montażem rolet. 5. Wszystkie pozycje z zamówienia muszą być wysokiej jakości, fabrycznie nowe, nieużywane, wykonane zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia. 6. Wszystkie dostarczone pozycje muszą być wniesione i ustawione w miejsce wskazane przez Zamawiającego a meble zamontowane w sposób tworzący stabilną konstrukcję.. 7. Wymienione w opisie zamówienia artykuły powinny posiadać niezbędne atesty, świadectwa jakości i certyfikaty zgodnie z obowiązującymi normami. 8. Okres gwarancji na wszystkie pozycje min. 24 m-ce. 9. Ewentualne usterki, wady powinny być usunięte w przeciągu 2 tygodni od ich wykrycia (zgłoszenia). 10. Meble i rolrty - pomiar z natury przed przystąpieniem do wykonania przedmiotu zamówienia. Wykonane pod wymiar, z montażem (w tym montaż zlewozmywaków i kuchni indukcyjnych). Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu do akceptacji próbki kolorów (wybarwień) płyt przed przystąpieniem do wykonywania przedmiotu zamówienia. Gotowe do użytku meble i rolety powinny zostać umieszczone oraz ustawione lub zawieszone w pomieszczeniach i miejscach wskazanych przez Zamawiającego. 11. Sprzęt AGD - okapy kominowe z montażem. 12. Artykuły bieliźniane - dostarczyć zamawiającemu do akceptacji próbki kolorów, materiałów przed przystąpieniem do wykonywania przedmiotu zamówienia. 13. Klucze systemowe - z montażem. 14. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość wykonywanych dostaw oraz zastosowanych materiałów..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.00.00.00-2, 39.71.00.00-2.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Dostawa mebli wraz z montażem i ustawieniem w budynku Akademika
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 7.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PUH WALDI Waldemar Saternus,, ul. Racławicka 24,, 42-200 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 284874,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 20081,92
Oferta z najniższą ceną: 204081,92 / Oferta z najwyższą ceną: 343059,30
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Dostawa sprzętu RTV i AGD wraz z montażem
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ELMAR Anna Karnas, ul. 3-go Maja 1m3, 36-030 Błażowa, kraj/woj. podkarpackie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 105720,44 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 117725,05
Oferta z najniższą ceną: 117725,05 / Oferta z najwyższą ceną: 154806,57
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Dostawa pościeli
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- VENA Kapka Anna, ul. Przy Rynku Wełnianym 13m2, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 60548,37 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 52619,40
Oferta z najniższą ceną: 37958,41 / Oferta z najwyższą ceną: 120362,43
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Dostawa pralnico - wirówek wraz z montażem
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ABRI-LUX Adam Brzozowski, ul. Klonowa 84, 25-240 Tłuszcz, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 34266,67 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 41820,00
Oferta z najniższą ceną: 41820,00 / Oferta z najwyższą ceną: 92250,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Akcesoria łazienkowe
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHPU ZUBER Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11069,60 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 14710,80
Oferta z najniższą ceną: 14710,80 / Oferta z najwyższą ceną: 20681,22
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Klucze systemowe wraz z montażem
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Grupa Infinity Ireneusz Czajkowski, ul. Andersena 36, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7889,76 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 7380,00
Oferta z najniższą ceną: 7380,00 / Oferta z najwyższą ceną: 9840,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Flipchart, wózek oraz kasa fiskalna
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PHPU ZUBER Andrzej Zuber, ul. Krakowska 29C, 50-424 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1910,87 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 4305,00
Oferta z najniższą ceną: 4305,00 / Oferta z najwyższą ceną: 4305,00
Waluta: PLN.
Część NR: 8
Nazwa: Dostawa wraz z montażem rolet
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PPHU Verti Line Grzegorz Sobkowiak, ul. Główna 30A, 61-007 Poznań, kraj/woj. wielkopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 40119,36 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12049,08
Oferta z najniższą ceną: 11595,20 / Oferta z najwyższą ceną: 19725,51
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu AGD na potrzeby Politechniki Lubelskiej z podziałem na części
- ZP.261.13.2024 Zakup mebli na potrzeby Sądu Okręgowego w Gliwicach - postępowanie nr 3.
- Przebudowa pomieszczeń biblioteki wydziałowej na salę dydaktyczną (wykładową) i salę konferencyjną w budynku Uniwersytetu Jana Długosza w Częstochowie przy ulicy Zbierskiego 2/4
- Dostawa sprzętu biurowego, RTV i AGD dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego
- DOSTAWA SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA W PROJEKCIE PN.: "CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W GMINIE MIELNO"
- Doposażenie Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w sprzęt i pomoce dydaktyczne w ramach projektu: Przez zabawę do nauki - wsparcie edukacji przedszkolnej w Gminie Udanin
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.