eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Godziesze MałeNajem automatycznego analizatora hematologicznego wraz z dostawą odczynników do badań hematologicznych i krwi kontrolnej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-12-18

Godziesze Małe: Najem automatycznego analizatora hematologicznego wraz z dostawą odczynników do badań hematologicznych i krwi kontrolnej
Numer ogłoszenia: 434452 - 2009; data zamieszczenia: 18.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Specjalistyczny Zespół ZOZ Chorób Płuc i Gruźlicy w Wolicy k/Kalisza , Wolica 113, 62-872 Godziesze Małe, woj. wielkopolskie, tel. 062 7612553, faks 062 7612507.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.wolica.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Najem automatycznego analizatora hematologicznego wraz z dostawą odczynników do badań hematologicznych i krwi kontrolnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest najem automatycznego analizatora hematologicznego wraz z dostawą odczynników do badań hematologicznych i krwi kontrolnej dla Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej Wojewódzkiego Specjalistycznego ZZOZ Chorób Płuc i Gruźlicy w Wolicy k/Kalisza, CPV - 38 43 45 20-7, CPV - 33 69 62 00 - 7 Parametry jakościowo- techniczne automatycznego analizatora hematologicznego, których spełnienie jest koniecznie wymagane:
a. analizator fabrycznie nowy, rok produkcji 2009,
b. możliwość dwukierunkowej komunikacji analizatora z systemem informatycznym i wprowadzania danych pacjenta z LIS,
c. analizator wyposażony w oprogramowanie bazo-danowe zarządzające pracą analizatora, kontrolą jakości oraz umożliwiające przechowywanie wyników i danych demograficznych pacjenta,
d. automatyczna analiza minimum 19 parametrów morfologii krwi, z systemem flagowania oraz wydrukiem wyniku wraz z histogramami dla RBC, WBC, i PLT,
e. automatyczne różnicowanie krwinek białych (pływające dyskryminatory) na min. 3 grupy: limfocyty, granulocyty i komórki pośrednie,
f. wydajność: min. 60 analiz na godzinę,
g. automatyczne czyszczenie końcówki pobierającej krew,
h. wbudowana drukarka,
i. wynik hematokrytu jako parametr oznaczany, uzyskany w wyniku pomiaru (nie wyliczeniowy),
j. możliwość określenia tzw. dużych płytek (P-LCR),
k. możliwość alternatywnej oceny szerokości rozkładu erytrocytów jako RDW-SD albo RDE-CV,
l. aparat wykorzystujący do pracy tylko ekologiczne w pełni bezcyjankowe odczynniki (bez CN nawet w śladowych ilościach),
m. możliwość nadawania indywidualnych numerów dla badanych próbek,
n. analizator musi posiadać klawiaturę numeryczną i pamięć na min. 300 ostatnich wyników,
o. automatyczne procedury konserwacji- codzienne czyszczenie aparatu (tzw. ShutDown) musi być procedurą nie wymagającą otwierania aparatu (jedynie podstawienie odczynnika czyszczącego pod sondę aspiracyjną),
p. możliwość współpracy analizatora z komputerem (konieczność posiadania złącza RS 232),
q. analizator którego technologia opiera się na niezawodnej, sprawdzonej pracy z zaworem ceramicznym.
Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć interpretację histogramów wraz z przykładami wyników.
Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć instrukcję używania analizatora oraz metodyki odczynników w języku polskim.
Oferowany aparat musi spełniać wymagania dyrektywy nowego podejścia IVD/98/EC i musi być oznakowany symbolem CE; a producent powinien posiadać certyfikaty ISO 9001/9002 dotyczące technologii produkcji danego aparatu i odczynników.
Wykonawca zapewni serwis analizatora na uznanych przez siebie odczynnikach.
Wykonawca gwarantuje dostęp do nowych oryginalnych tj. pochodzących od producenta aparatu, części zamiennych do analizatora. Rocznie Zamawiający wykonuje około 6 500 oznaczeń. Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia w ofercie cenowej poza wszystkimi dostępnymi odczynnikami, krwi kontrolnej konfekcjonowanej jako fiolki o pojemności nie większej niż 1,5 ml każda na podaną ilość oznaczeń. Odczynniki i krew kontrolna zwane są dalej materiałami.
Wykonawca jest zobowiązany do podania w formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do siwz, podania niezbędnych materiałów (odczynników, krwi kontrolnej) do wykonania 6 500 oznaczeń rocznie::
a. rodzaju oferowanych odczynników i krwi kontrolnej,
b. producenta oferowanych odczynników i krwi kontrolnej,
c. wielkości proponowanych opakowań,
d. niezbędnej ilości materiałów do wykonania około 6500 oznaczeń rocznie. Wykonawca jest zobowiązany dołączyć karty charakterystyki odczynników. Dostarczone odczynniki i krew kontrolna powinny spełniać wymagania określone w ustawie z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2004 r. Nr 93, poz. 896 z późn. zm.) tzn., że przeprowadzono wymagane dla niego procedury oceny zgodności z wymaganiami zasadniczymi oraz, że oznakowany jest znakiem CE. Wykonawca do oferty zobowiązany jest dołączyć odpowiednie dokumenty poświadczające spełnienie tego wymogu. Wymagane jest dołączenie do oferty zgłoszeń do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych. Oferowane wyroby muszą spełniać wymagania zasadnicze określone w rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 3 listopada 2004 r. w sprawie wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych do diagnostyki in vitro (Dz. U. z 2004 r. Nr 251, poz. 2515) oraz załącznikach do wymienionego rozporządzenia. Wykonawca zobowiązuje się do dostawy materiałów (odczynników i krwi kontrolnej) do Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej zamawiającego na własny koszt i ryzyko w ilościach wskazanych przez zamawiającego podczas składania zamówienia. Data ważności poszczególnych odczynników nie może być krótsza niż 6 miesięcy a krwi kontrolnej min. 2 tygodnie. Wykonawca, od dnia złożenia przez zamawiającego zamówienia, dostarczał będzie zamówione materiały (odczynniki i krew kontrolną) w ciągu 5 dni, a dostawy interwencyjne najpóźniej w ciągu 24 godzin bez względu na wartość zamówienia. Wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia automatycznego analizatora hematologicznego do Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej w nieprzekraczalnym terminie 3 dni roboczych od dnia podpisania umowy. Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania odpowiednich pracowników szpitala o wymogach związanych z obsługą i eksploatacją analizatora. Wykonawca w nieprzekraczalnym terminie 2 dni roboczych, od dostarczenia i zainstalowania aparatu, jest zobowiązany do przeszkolenia personelu w obsłudze analizatora. Zamawiający zastrzega sobie, iż całość zamówienia musi być zrealizowana przez jednego wykonawcę bez udziału podwykonawców..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.43.45.20 - Analizatory krwi 33.69.62.00 - Odczynniki do badania krwi .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w ustawie oraz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 Ustawy: e. posiadają ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej dotyczące prowadzonej działalności objętej zamówieniem..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych: Wykonawca na potwierdzenie, iż posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, składa: a. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert, b. aktualnych zaświadczeń od właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, c. koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem, d. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, e. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: - pkt a, b i e - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b. nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; - pkt d - składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. Dokumenty, o których mowa w podpkt. a, d, e powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Dokument, o którym mowa w podpkt. b, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww dokumentów zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wykonawca na potwierdzenie, iż posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, składa: a. wykaz wykonanych zamówień w zakresie dostawy sprzętu do szpitali w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadający swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie, Wykonawca na potwierdzenie, iż znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, składa: a. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca zamówienia jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności do wysokości nie mniejszej niż wartość brutto przedmiotowego zamówienia. Wykonawca na potwierdzenie, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy składa: a. oświadczenie Wykonawcy zgodnie z art. 22 ust.1 oraz art. 24 ustawy - załącznik nr 3. W przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają sie o wykonanie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Do oferty każdy z wykonawców załącza dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt.6 siwz..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wolica.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Wojewódzkiego Specjalistycznego ZZOZ Chorób Płuc i Gruźlicy w Wolicy k/ Kalisza, 62-872 Godziesze Małe, tel. 0-62 76-12-553, fax. 76-12-507, budynek administrracji pok. nr 17.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.01.2010 godzina 09:00, miejsce: Siedziba Wojewódzkiego Specjalistycznego ZZOZ Chorób Płuc i Gruźlicy w Wolicy k/ Kalisza, 62-872 Godziesze Małe, tel. 0-62 76-12-553, fax. 76-12-507, budynek administrracji pok. nr 17.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.