Ogłoszenie z dnia 2006-08-21
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Katowice: kompleksowa obsługa w zakresie windykacji należności płatniczych Publikacja obowiązkowa.
I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa, do kontaktów: mgr Michał Szafrański mgr Tomasz Krawieczek, ul. Raciborska 15, 40-074 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2087300, fax 032 2516144, e-mail: rckik@rckik-katowice.com.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.rckik-katowice.com.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej; Zdrowie. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.
II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: kompleksowa obsługa w zakresie windykacji należności płatniczych. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 66. Główne miejsce świadczenia usług: RCKiK Katowice. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa w zakresie windykacji należnosci płatniczych w kwocie ok.400 000 zł miesiecznie , od dłuzników bedacych głównie jednostkami słuzby zdrowia 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Potwierdzenie wymagań zamawiajacego w zakresie opisu przedmiotu zamówienia 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 66.00.00.00 - Usługi pośrednictwa finansowego Kod CPV wg słownika 2008: 66.00.00.00 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa w okresie 28 miesiecy ,w zakresie windykacji należnosci płatniczych w kwocie ok.400 000 zł miesiecznie , od dłuzników bedacych głównie jednostkami słuzby zdrowia. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 28
III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 5 600,00 zł 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O zamówienie moga sie ubiegac wykonawcy , którzy nie podlegaja wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1i2 oraz spełniaja warunki okreslone w art.22 ust.1 prawa zamówień publicznych Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiajacy zbada, czy oferty złozone przez wykonawców spełniaja podane w SIWZ wymagania tzn. czy zawieraja wymagane oswiadczenia i dokumenty oraz załączone oswiadczenia i dokumenty odpowiadaja warunkom zamawiajacego. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do Oferty Wykonawca winien dołączyć nizej wymienione oświadczenia i dokumenty, które stanowią jkej integralną część : oświadczenie w trybie art.22 ust.1, wykaz wykonanych zamówień, wykaaz wykonanych zamówień, wykaz pracowników, dokument potwierdzający dopuszczanie do obrotu prawnego, za swiadczenie z Urzędu Skarbowego i Z.U.S-u, aktualna informacja z KRK w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 i pkt.9, dokument potwierdzajacy współpracę z kancelaria prawniczą, potwierdzenie wniesienia wadium,
IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: minimalna liczba: 1 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: wwww.rckik-katowice.com.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2006 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 21.08.2006, godzina 12:30, RCKiK - sala wykładowa.
VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 11.08.2006.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- APARAT DO ZNIECZULANIA DLA POTRZEB BLOKU OPERACYJNEGO ODDZIAŁU CHIRURGII SZCZĘKOWO- TWARZOWEJ
- Dostawa profilografometru
- Świadczenie usług cateringowych dla GIG-PIB
- Zakup samochodów do przewozu osób dializowanych
- Projekt i modernizacja ciągów komunikacyjnych, oświetlenia zewnętrznego i monitoringu.
- Budowa połączenia nowo budowanej ul. Kolonii Amandy z ul. Porcelanową w związku z koniecznością powiązania wysokościowego terenów przyległych z nowo powstałym układem drogowym
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa (zakup) w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego samochodu osobowego
- USŁUGI UBEZPIECZENIOWE Z PODZIAŁEM NA 2 CZĘŚCI
- UDZIELENIE GMINIE MIASTA GDYNI KREDYTU DŁUGOTERMONOWEGO DO KWOTY 90 000 000 PLN NA REALIZACJĘ INWESTYCJI I FINANSOWANIE WYDATKÓW NIE ZNAJDUJĄCYCH POKRYCIA W ZAPLANOWANYCH DOCHODACH.
- wykonywanie obsługi bankowej gminy Legnica i jej jednostek organizacyjnych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.