Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-03-27
Skała: MODERNIZACJĘ ODDZIAŁÓW PRZEDSZKOLNYCH NA TERENIE GMINY SKAŁA etap II Wykonanie nawierzchni placów zabaw oraz prace modernizacyjne toalet
Numer ogłoszenia: 43449 - 2015; data zamieszczenia: 27.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Szkół Gminy Skała , ul. Szkolna 4, 32-043 Skała, woj. małopolskie, tel. 12 389 01 70, faks 12 389 01 70.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.skala.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: MODERNIZACJĘ ODDZIAŁÓW PRZEDSZKOLNYCH NA TERENIE GMINY SKAŁA etap II Wykonanie nawierzchni placów zabaw oraz prace modernizacyjne toalet.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1) Wykonanie bezpiecznej nawierzchni placu zabaw wraz z ogrodzeniem. CPV - 45112723-09 Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw Prace mają mieć miejsce na terenie poniższych szkół. a. Szkoła Podstawowa w Cianowicach. (Opis w Zał. 7 a) -zagospodarowanie terenów zielonych, - wykonanie strefy bezpiecznej zgodnej z PN EN 1177 , -zakup materiałów i wykonanie prac ziemnych w celu wykonania nawierzchni bezpiecznej EPDM (gumowej lub piankowej zgodnej z norma i wytycznymi), wykonanie ogrodzenia, wykonanie powierzchni utwardzonej, b. Szkoła Podstawowa w Minodze. (Opis w Zał. 7 b) - zagospodarowanie terenów zielonych , - wykonanie strefy bezpiecznej zgodnej z PN EN 1177 , - zakup materiałów i wykonanie prac ziemnych w celu wykonania nawierzchni bezpiecznej EPDM (gumowej lub piankowej zgodnej z norma i wytycznymi) , - wykonanie powierzchni utwardzonej, -wykonanie ogrodzenia, c. Szkoła Podstawowa w Skale. (Opis w Zał. 7 c.) - zagospodarowanie terenów zielonych , - wykonanie strefy bezpiecznej zgodnej z PN EN 1177 , - zakup materiałów i wykonanie prac ziemnych w celu wykonania nawierzchni bezpiecznej (z piasku, ziarno 0,2 do 2 bez cząstek mułu i gliny) , - zakup materiałów i wykonanie prac ziemnych w celu wykonania nawierzchni bezpiecznej EPDM (gumowej lub piankowej zgodnej z norma i wytycznymi) , d. Szkoła Podstawowa Szczodrkowicach. (Opis w Zał. 7 d). - zagospodarowanie terenów zielonych , - wykonanie strefy bezpiecznej zgodnej z PN EN 1177 , - zakup materiałów i wykonanie prac ziemnych w celu wykonania nawierzchni bezpiecznej EPDM (gumowej lub piankowej zgodnej z norma i wytycznymi) , - wykonanie powierzchni utwardzonej - wykonanie ogrodzenia, 2.2) Dostosowanie pomieszczeń. (Opis w Zał. 7 e) Wykonawca wykona następujące prace mające na celu dostosowanie starych pomieszczeń do aktualnych standardów. Wykonawca wykona następujące prace mające na celu dostosowanie starych pomieszczeń do aktualnych standardów. a. Szkoła Podstawowa w Cianowicach. Oddział I -Zakup umywalki z baterią umywalkową szt. 1 -Montaż umywalki z baterią szt. 1 -Zakup zestawu (muszla ustępowa, deska, spłuczka) szt. 1 -Montaż zestawu (muszla ustępowa, deska, spłuczka) szt. 1 -Zakup i montaż lustra szt. 1 -Zakup i montaż podajnika na mydło szt. 1 -Zakup i montaż podajnika na ręczniki szt. 1 -Zakup glazury i materiałów budowlanych (toaleta dla dzieci) 15 m2 - Demontaż starej i montaż nowej glazury (toaleta dla dzieci).15 m2 Oddział II - Zakup umywalki z baterią umywalkową szt. 1. - Montaż umywalki z baterią. szt. 1 - Zakup zestawu (muszla ustępowa, deska, spłuczka). szt. 1. - Montaż zestawu (muszla ustępowa, deska, spłuczka).szt. 1. - Zakup i montaż lustra szt. 1. - Zakup i montaż podajnika na mydło szt. 1. - Zakup i montaż podajnika na ręczniki szt. 1. - Zakup glazury i materiałów budowlanych (toaleta dla dzieci). 15 m2. - Demontaż starej i montaż nowej glazury (toaleta dla dzieci). 15 m 2. Personel - Zakup glazury i materiałów budowlanych (pomieszczenia dla personelu.15 m2 . - Demontaż starej i montaż nowej glazury (pomieszczenia dla personelu) 15 m2. b. Szkoła Podstawowa w Minodze. Oddział I -Zakup zestawu (muszla ustępowa, deska, spłuczka) szt. 1. -Montaż zestawu (muszla ustępowa, deska, spłuczka) szt. 1. -Zakup i montaż lustra szt. 2. -Zakup i montaż podajnika na mydło szt. 2. c. Szkoła Podstawowa w Smardzowicach. Personel - Zakup i montaż zestawu (muszla ustępowa, deska, spłuczka) szt. 2 . - Zakup umywalki z baterią szt. 2. - Montaż umywalki z baterią szt. 2. d. Szkoła Podstawowa Szczodrkowicach. Oddział I -Zakup zestawu (muszla ustępowa, deska, spłuczka) szt. 1. -Montaż zestawu (muszla ustępowa, deska, spłuczka) szt. 1. -Zakup umywalki z baterią umywalkową szt. 1. -Montaż umywalki z baterią szt. 1. -Zakup i montaż lustra szt. 2. Personel -Zakup i montaż podajnika na mydło szt. 2. -Zakup i montaż podajnika na ręczniki szt. 2. -Zakup i montaż uchwytów na papier toaletowy szt. 2. Szczegółowy opis został zawarty w załączniku nr 7a,7b,7c,7d,7e Opis przedmiotu zamówienia do SWIZ postępowania przetarg nieograniczony na MODERNIZACJĘ ODDZIAŁÓW PRZEDSZKOLNYCH NA TERENIE GMINY SKAŁA etap II Wykonanie nawierzchni placów zabaw oraz prace modernizacyjne toalet..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw 45.11.27.10 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych 45.34.20.00 - Wznoszenie ogrodzeń .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 60.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 zł (dziesięć tysięcy złotych). 2.Wadium może być wniesione w formach przewidzianych art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. 3.Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym Wolbrom Oddział Skała 69 84500005 0020 0200 0723 0006. (Odbiorca Urząd Miasta i Gminy Skała - Gmina Skała)
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca winien dysponować osobą z uprawnieniami do wykonywania prac ogólno-budowlanych.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Gwarancja - 20
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.skala.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: http://www.skala.pl/mod-przed1-2015.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2015 godzina 13:00, miejsce: Adresat Administracja Szkół Gminy Skała, ul Szkolna 4 ; 32-043 Skała, Sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI SKAŁA
więcej: przetargi SKAŁA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utwardzenie terenu, skwer i monitoring na ul. Franciszkańskiej w systemie zaprojektuj i wybuduj (BO nr ID: B021BD)
- Budowa pola do disc golfa w Parku im. Stefana Rogowicza Zielona Ostoja
- "Przebudowa nawierzchni ul. Akademickiej"
- "Budowa Remizy OSP w Krajowym Systemie Ratowniczo Gaśniczym".
- Adaptacja miasta Dębica do zmian klimatu - "Utworzenie parku kieszonkowego przy parkingu dla autobusów ul. Słoneczna"
- "Rewitalizacja placu zabaw w Parku im. ks. J. Poniatowskiego"
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.