eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdańskŚwiadczenie usług ochrony fizycznej obiektu i mienia wraz z obsługą monitoringu w Centrum św. Jana w Gdańsku, przy ul. Świętojańskiej 50

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-11-06

Gdańsk: Świadczenie usług ochrony fizycznej obiektu i mienia wraz z obsługą monitoringu w Centrum św. Jana w Gdańsku, przy ul. Świętojańskiej 50
Numer ogłoszenia: 434526 - 2012; data zamieszczenia: 06.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadbałtyckie Centrum Kultury , ul. Korzenna 33/35, 80-851 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3011051, faks 058 3011957.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nck.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług ochrony fizycznej obiektu i mienia wraz z obsługą monitoringu w Centrum św. Jana w Gdańsku, przy ul. Świętojańskiej 50.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest usługa ochrony fizycznej obiektu i mienia wraz z obsługą monitoringu w Centrum św. Jana w Gdańsku 2) Przedmiot zamówienia obejmuje: a) stalą całodobową codzienną bezpośrednią ochronę fizyczną obiektu (budynków i pomieszczeń Centrum św. Jana w Gdańsku wraz z terem na którym jest ono posadowione oraz terenem przyległym będącym w użytkowaniu Centrum) b) stałą całodobową codzienną bezpośrednią ochronę fizyczną mienia znajdującego się na terenie Centrum: (wyposażenia stałego i ruchomego wraz z obiektami muzealnymi) c) stałą codzienną bezpośrednią ochronę fizyczną wystaw organizowanych w Centrum d) doraźną bezpośrednią ochronę fizyczną w czasie imprez organizowanych w Centrum 3) Miejsce wykonywania ochrony Centrum św. Jana w Gdańsku, ul. Świętojańska 50, składające się z: budynku kościoła św. Jana w Gdańsku, budynków zrekonstruowanych kamieniczek barokowych przylegających do kościoła, terenu na którym posadowione są ww. budynki, terenu przyległego będącego w użytkowaniu Centrum. 4) Zakres ochrony opisanej w ust. 2: a) ochrona opisana w ust. 2 lit. a-c będzie wykonywana przez dwóch pracowników ochrony w następującym wymiarze czasowym: - jeden pracownik ochrony przez 24 h na dobę przez cały okres trwania umowy - jeden pracownik ochrony przez 10 h na dobę przez cały okres trwania umowy b) ochrona opisana w ust 2 lit. d będzie wykonywana w następującym zakresie: - przewiduje się maksymalnie 180 imprez w okresie trwania umowy, podczas których wykonawca zapewni ochronę wykonywaną jednocześnie przez dwóch do pięciu pracowników ochrony przez maksymalnie 5 h - szczegółowe wymagania zamawiającego dotyczące ilości wymaganych pracowników ochrony oraz liczby godzin imprezy zostaną każdorazowo podane przez zamawiającego w zleceniu - zamawiający zastrzega, że ilość imprez wskazana w ust. 4 lit. b w przypadku pojedynczej imprezy może być zwiększona przez Zamawiającego za zapłatą wynagrodzenia za zwiększoną liczbę godzin pod warunkiem, że maksymalna nominalna wartość usługi określona w ofercie i umowie nie zostanie przekroczona 3) Zamawiający nie przewiduje składania ofert częściowych.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, wykonawcy usług wybranemu w przetargu, zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50 % wartości niniejszego zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek posiadania uprawnień do wykonywania niniejszego będzie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że posiada aktualną koncesję wydaną przez ministra właściwego do spraw wewnętrznych, na działalność gospodarczą w zakresie usług ochrony osób i mienia, zgodnie z przepisami ustawy o ochronie osób i mienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek wiedzy i doświadczenia będzie potwierdzony jeżeli wykonawca wykaże, że wykonał lub wykonuje, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej jedną usługę bezpośredniej stałej ochrony fizycznej obiektu i mienia. Usługa musi dotyczyć ochrony obiektu kulturalnego z funkcją wystawienniczą lub/i koncertową (np. muzea, galerie, obiekty wystawiennicze)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia będzie potwierdzony jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje następującymi osobami: a) co najmniej 12 osobami posiadającymi licencję pracownika ochrony fizycznej I stopnia, spełniającymi łącznie poniższe warunki - posiadającymi podstawową znajomość języka angielskiego lub niemieckiego, posiadającymi umiejętność obsługi elektronicznych systemów zabezpieczeń w obiekcie b) co najmniej 2 osobami posiadającymi licencję pracownika ochrony fizycznej II stopnia (do dozoru)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek finansowy będzie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia nie niższą niż 2 500 000 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, zdolnościach finansowych innych podmiotów.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Istotne zmiany zawartej umowy będą wymagały pisemnego aneksu, w zakresie ustalonym w załączonym do SIWZ wzorze umowy. Istotne zmiany umowy mogą dotyczyć: 1)wynagrodzenia wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku VAT 2)warunków płatności 3)podwykonawstwa za uprzednią zgodą zamawiającego: a)powierzenia podwykonawcom innej części zamówienia niż wskazana w ofercie wykonawcy, lub nie wskazanej w ofercie wykonawcy b)zmiany podwykonawcy na etapie realizacji zamówienia 4)sposobu wykonywania usługi, jeśli zmiana taka nie spowoduje konieczności zmiany wynagrodzenia i nie będzie wykraczała poza zakres przedmiotu zamówienia okreslony w SIWZ 2.Zmiany, o których mowa w ust. 1 mogą być dokonane w przypadku: 1)przeszkód technicznych uniemożliwiających zastosowanie przyjętych w SIWZ rozwiązań 2)wystąpienia zdarzeń losowych mających charakter siły wyższej, które uzasadniają wprowadzenie zmian do umowy 3)ustawowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) 4)wystąpienia innych nieprzewidzianych przeszkód zewnętrznych 5)jeżeli przyczynią się do lepszego, pełniejszego spełnienia celu określonego w umowie, w szczególności usprawnienia wykonywania usługi 6)w przypadkach określonych we wzorze umowy. Strona wnioskująca o zmianę umowy przedkłada drugiej stronie pisemne uzasadnienie konieczności wprowadzenia zmian do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nck.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: j.w. lub waldemar.krotki@nck.org.pl.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.11.2012 godzina 10:30, miejsce: w siedzibie Nadbałtyckiego Centrum Kultury w Gdańsku, ul. Korzenna 33/35, 80-851 Gdańsk, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.