To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-14
Ogłoszenie nr 43456 - 2017 z dnia 2017-03-14 r.
Myszków: Wykonanie prac geodezyjnych - 11 zadań
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 19599-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Myszkowski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Myszkowie, krajowy numer identyfikacyjny
15139907700000, ul.
ul. Pułaskiego
6,
42300
Myszków, państwo
Polska, woj.
śląskie, tel.
343 159 100, faks
343 159 160, e-mail
starostwo@powiatmyszkowski.pl
Adres strony internetowej (URL): http://powiatmyszkowski.bip.net.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie prac geodezyjnych - 11 zadań
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):Nr OR-I.272.1.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest "Wykonanie prac geodezyjnych" w zakresie wymienionych części - zadań: Zadanie Nr 1 Wykonania pomiaru geodezyjnego do regulacji stanu prawnego pasa drogowego drogi powiatowej nr 1016 S wzdłuż działek ozn. nr: 313, 311, 314, 337, 234, 111 (karta mapy 3,4,1,) położonych w obrębie Mzurów oraz wzdłuż działek ozn. nr 898/1, 898/2 (karta mapy 3,4) położonych w obrębie Niegowa. W ramach przedmiotu zamówienia należy: 1. Wydzielić i sporządzić projekty podziału działek gruntu zajętych pod pas drogowy w trybie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. Nr 133, poz. 872 z późn. zm.). 2. Przygotować projekty podziału i wyrysy dla działek o nieuregulowanym stanie prawnym użytkowanych jako droga. 3. Przygotować projekty podziału działek gruntu zajętych pod drogę w trybie przepisów o gospodarce nieruchomościami w stosunku do działek o uregulowanym stanie prawnym, których nie można nabyć na rzecz Powiatu w trybie art.73 ww. ustawy. 4. Zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic wszystkich (obecnych i będących w dniu 31.12.1998 r.) właścicieli i współwłaścicieli, użytkowników wieczystych, władających i użytkowników działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi. 5. Wznowić granice ewidencyjne w/w działek i zastabilizować wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi (dopuszcza się również rurki stalowe, geo - punkty itp.) po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, które po wykonaniu powyższego Wykonawca okaże Zamawiającemu. 6. Dokonać badania ksiąg wieczystych, zbioru dokumentów, Rep. hip i innych dokumentów mających na celu ustalenie czy istnieją dokumenty własności dla działek objętych pomiarem: a) przy badaniu ksiąg wieczystych oraz poszukiwaniu dokumentów prawnych należy wziąć pod uwagę fakt, że drogi publiczne urządzane były w różnych okresach czasu i przechodziły na własność Skarbu Państwa na podstawie różnych przepisów prawa. b) w przypadku braku dokumentów własności należy porównać mapy, plany parcelacyjne wykonane przed dniem 1.1.1947 r. z mapami ewidencji gruntów w zakresie przebiegu działek drogowych i wykazać, że działki gruntu odpowiadają działkom drogowym na mapach, a ich przebieg, nie zmienił się od daty wykonania i wykonać wykazy synchronizacyjne niezbędne do założenia księgi wieczystej w oparciu o Kodeks Napoleona. 7. W przypadku niezgodności pomiędzy zapisami w księgach wieczystych, zbiorach dokumentów lub zapisami w aktach notarialnych i innych dokumentach z danymi zawartymi w ewidencji gruntów wykonać wykazy synchronizacyjne. 8. Przygotować i przekazać Zamawiającemu następujące materiały: a) projekty podziału działek w liczbie n + 3 (gdzie n stanowi liczbę współwłaścicieli działek) z klauzulą przyjęcia do zasobu PODG i K, b) projekty podziału i wyrysy dla działek o nieuregulowanym stanie prawnym w 4 egz. z klauzulą przyjęcia do zasobu PODG i K, c) wykazy zmian danych ewidencyjnych w 2 egz. (jeden egzemplarz oryginał + 1 kopia) z klauzulą przyjęcia do zasobu PODG i K, d) wykazy synchronizacyjne w 3 egz. (jeden egzemplarz oryginał + 2 kopie) z klauzulą przyjęcia do zasobu PODG i K, e) poświadczone przez Wykonawcę: ? kserokopie badań KW lub ZD w 1 egz., ? za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów własności w przypadku braku urządzonej księgi wieczystej, ? kserokopie zawiadomień o ustaleniu granic (wraz z potwierdzeniem) w 1 egz., ? kserokopia protokołu granicznego w 1 egz., ? kserokopia szkicu polowego w 1 egz. 9. Brać udział w wizjach terenowych, okazywaniu granic nieruchomości na podstawie pisemnego zawiadomienia od Zamawiającego oraz wykonać pomiar kontrolny w uzasadnionych przypadkach. Zadanie Nr 2 Wykonania pomiaru geodezyjnego do regulacji stanu prawnego pasa drogowego drogi powiatowej nr 3806 S wzdłuż działki ozn. nr 312 /1 (karta mapy 2 ) położonej w obrębie Gorzków Nowy oraz wzdłuż działki ozn. nr 124 (karta mapy 1,2) położonej w obrębie Ludwinów . W ramach przedmiotu zamówienia należy: 1. Wydzielić i sporządzić projekty podziału działek gruntu zajętych pod pas drogowy w trybie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. Nr 133, poz. 872 z późn. zm.). 2. Przygotować projekty podziału i wyrysy dla działek o nieuregulowanym stanie prawnym użytkowanych jako droga. 3. Przygotować projekty podziału działek gruntu zajętych pod drogę w trybie przepisów o gospodarce nieruchomościami w stosunku do działek o uregulowanym stanie prawnym, których nie można nabyć na rzecz Powiatu w trybie art.73 ww. ustawy. 4. Zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic wszystkich (obecnych i będących w dniu 31.12.1998 r.) właścicieli i współwłaścicieli, użytkowników wieczystych, władających i użytkowników działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi. 5. Wznowić granice ewidencyjne w/w działek i zastabilizować wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi (dopuszcza się również rurki stalowe, geo - punkty itp.) po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, które po wykonaniu powyższego Wykonawca okaże Zamawiającemu. 6. Dokonać badania ksiąg wieczystych, zbioru dokumentów, Rep. hip i innych dokumentów mających na celu ustalenie czy istnieją dokumenty własności dla działek objętych pomiarem: I. przy badaniu ksiąg wieczystych oraz poszukiwaniu dokumentów prawnych należy wziąć pod uwagę fakt, że drogi publiczne urządzane były w różnych okresach czasu i przechodziły na własność Skarbu Państwa na podstawie różnych przepisów prawa. II. w przypadku braku dokumentów własności należy porównać mapy, plany parcelacyjne, wykonane przed dniem 1.1.1947 r. z mapami ewidencji gruntów w zakresie przebiegu działek drogowych i wykazać, że działki gruntu odpowiadają działkom drogowym na mapach, a ich przebieg, nie zmienił się od daty wykonania i wykonać wykazy synchronizacyjne niezbędne do założenia księgi wieczystej w oparciu o Kodeks Napoleona. 7. W przypadku niezgodności pomiędzy zapisami w księgach wieczystych, zbiorach dokumentów lub zapisami w aktach notarialnych i innych dokumentach z danymi zawartymi w ewidencji gruntów wykonać wykazy synchronizacyjne. 8. Przygotować i przekazać Zamawiającemu następujące materiały: ? projekty podziału działek w liczbie n + 3 (gdzie n stanowi liczbę współwłaścicieli działek) z klauzulą przyjęcia do zasobu PODG i K, ? projekty podziału i wyrysy dla działek o nieuregulowanym stanie prawnym w 4 egz. z klauzulą przyjęcia do zasobu PODG i K, ? wykazy zmian danych ewidencyjnych w 2 egz. (jeden egzemplarz oryginał + 1 kopia) z klauzulą przyjęcia do zasobu PODG i K, ? wykazy synchronizacyjne w 3 egz. (jeden egzemplarz oryginał + 2 kopie) z klauzulą przyjęcia do zasobu PODG i K, ? poświadczone przez Wykonawcę: ? kserokopie badań KW lub ZD w 1 egz., ? za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów własności w przypadku braku urządzonej księgi wieczystej, ? kserokopie zawiadomień o ustaleniu granic (wraz z potwierdzeniem) w 1 egz., ? kserokopia protokołu granicznego w 1 egz., ? kserokopia szkicu polowego w 1 egz. 9. Brać udział w wizjach terenowych, okazywaniu granic nieruchomości na podstawie pisemnego zawiadomienia od Zamawiającego oraz wykonać pomiar kontrolny w uzasadnionych przypadkach. Zadanie Nr 3 Wykonania podziałów geodezyjnych i sporządzenie dokumentacji geodezyjno - prawnej do regulacji stanu prawnego nieruchomości położonych w obrębie Sokolniki zajętych pod drogę powiatową nr 3807 S wzdłuż działek ozn. nr 246,247,91,1350 (karta mapy 1,3,6 ) w trybie przepisów ustawy z dnia 13 października 1998 r. Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną oraz ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami. W ramach przedmiotu zamówienia należy: 1. Wydzielić i sporządzić projekty podziału działek gruntu zajętych pod pas drogowy w trybie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. Nr 133, poz. 872 z późn. zm.). 2. Przygotować projekty podziału i wyrysy dla działek o nieuregulowanym stanie prawnym użytkowanych jako droga. 3. Przygotować projekty podziału działek gruntu zajętych pod drogę w trybie przepisów o gospodarce nieruchomościami w stosunku do działek o uregulowanym stanie prawnym, których nie można nabyć na rzecz Powiatu w trybie art.73 ww. ustawy. 4. Zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic wszystkich (obecnych i będących w dniu 31.12.1998 r.) właścicieli i współwłaścicieli, użytkowników wieczystych, władających i użytkowników działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi. 5. Wznowić granice ewidencyjne w/w działek i zastabilizować wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi (dopuszcza się również rurki stalowe, geo - punkty itp.) po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, które po wykonaniu powyższego Wykonawca okaże Zamawiającemu. 6. Dokonać badania ksiąg wieczystych, zbioru dokumentów, Rep. hip i innych dokumentów mających na celu ustalenie czy istnieją dokumenty własności dla działek objętych pomiarem: a) przy badaniu ksiąg wieczystych oraz poszukiwaniu dokumentów prawnych należy wziąć pod uwagę fakt, że drogi publiczne urządzane były w różnych okresach czasu i przechodziły na własność Skarbu Państwa na podstawie różnych przepisów prawa. b) w przypadku braku dokumentów własności należy porównać mapy, plany parcelacyjne, wykonane przed dniem 1.1.1947 r. z mapami ewidencji gruntów w zakresie przebiegu działek drogowych i wykazać, że działki gruntu odpowiadają działkom drogowym na mapach, a ich przebieg, nie zmienił się od daty wykonania i wykonać wykazy synchronizacyjne niezbędne do założenia księgi wieczystej w oparciu o Kodeks Napoleona. 7. W przypadku niezgodności pomiędzy zapisami w księgach wieczystych, zbiorach dokumentów lub zapisami w aktach notarialnych i innych dokumentach z danymi zawartymi w ewidencji gruntów wykonać wykazy synchronizacyjne. 8. Przygotować i przekazać Zamawiającemu następujące materiały: a) projekty podziału działek w liczbie n + 3 (gdzie n stanowi liczbę współwłaścicieli działek) z klauzulą przyjęcia do zasobu PODG i K, b) projekty podziału i wyrysy dla działek o nieuregulowanym stanie prawnym w 4 egz. z klauzulą przyjęcia do zasobu PODG i K, c) wykazy zmian danych ewidencyjnych w 2 egz. (jeden egzemplarz oryginał + 1 kopia) z klauzulą przyjęcia do zasobu PODG i K, d) wykazy synchronizacyjne w 3 egz. (jeden egzemplarz oryginał + 2 kopie) z klauzulą przyjęcia do zasobu PODG i K, e) poświadczone przez Wykonawcę: ? kserokopie badań KW lub ZD w 1 egz., ? za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów własności w przypadku braku urządzonej księgi wieczystej, ? kserokopie zawiadomień o ustaleniu granic (wraz z potwierdzeniem) w 1 egz., ? kserokopia protokołu granicznego w 1 egz., ? kserokopia szkicu polowego w 1 egz. 9. Brać udział w wizjach terenowych, okazywaniu granic nieruchomości na podstawie pisemnego zawiadomienia od Zamawiającego oraz wykonać pomiar kontrolny w uzasadnionych przypadkach. Zadanie Nr 4 Wykonania podziałów geodezyjnych i sporządzenia dokumentacji geodezyjno - prawnej do regulacji stanu prawnego nieruchomości położonych w obrębie Sokolniki zajętych pod drogę powiatową nr 1017 S wzdłuż działek ozn. nr 593/2, 716, 712, 913/1, 913/2, 913/3 (karta mapy 2,5,6,9,11 ) w trybie przepisów ustawy z dnia 13 października 1998 r Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną oraz ustawy z dnia 21 sierpnia 1997r. o gospodarce nieruchomościami. W ramach przedmiotu zamówienia należy: 1. Wydzielić i sporządzić projekty podziału działek gruntu zajętych pod pas drogowy w trybie art. 73 ustawy z dnia 13 października 1998 r. - Przepisy wprowadzające ustawy reformujące administrację publiczną (Dz. U. Nr 133, poz. 872 z późn. zm.). 2. Przygotować projekty podziału i wyrysy dla działek o nieuregulowanym stanie prawnym użytkowanych jako droga. 3. Przygotować projekty podziału działek gruntu zajętych pod drogę w trybie przepisów o gospodarce nieruchomościami w stosunku do działek o uregulowanym stanie prawnym, których nie można nabyć na rzecz Powiatu w trybie art.73 ww. ustawy. 4. Zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic wszystkich (obecnych i będących w dniu 31.12.1998 r.) właścicieli i współwłaścicieli, użytkowników wieczystych, władających i użytkowników działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi. 5. Wznowić granice ewidencyjne w/w działek i zastabilizować wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi (dopuszcza się również rurki stalowe, geo - punkty itp.) po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, które po wykonaniu powyższego Wykonawca okaże Zamawiającemu. 6. Dokonać badania ksiąg wieczystych, zbioru dokumentów, Rep. hip i innych dokumentów mających na celu ustalenie czy istnieją dokumenty własności dla działek objętych pomiarem: a) przy badaniu ksiąg wieczystych oraz poszukiwaniu dokumentów prawnych należy wziąć pod uwagę fakt, że drogi publiczne urządzane były w różnych okresach czasu i przechodziły na własność Skarbu Państwa na podstawie różnych przepisów prawa. b) w przypadku braku dokumentów własności należy porównać mapy, plany parcelacyjne, wykonane przed dniem 1.1.1947 r. z mapami ewidencji gruntów w zakresie przebiegu działek drogowych i wykazać, że działki gruntu odpowiadają działkom drogowym na mapach, a ich przebieg, nie zmienił się od daty wykonania i wykonać wykazy synchronizacyjne niezbędne do założenia księgi wieczystej w oparciu o Kodeks Napoleona. 7. W przypadku niezgodności pomiędzy zapisami w księgach wieczystych, zbiorach dokumentów lub zapisami w aktach notarialnych i innych dokumentach z danymi zawartymi w ewidencji gruntów wykonać wykazy synchronizacyjne. 8. Przygotować i przekazać Zamawiającemu następujące materiały: a) projekty podziału działek w liczbie n + 3 (gdzie n stanowi liczbę współwłaścicieli działek) z klauzulą przyjęcia do zasobu PODG i K, b) projekty podziału i wyrysy dla działek o nieuregulowanym stanie prawnym w 4 egz. z klauzulą przyjęcia do zasobu PODG i K, c) wykazy zmian danych ewidencyjnych w 2 egz. (jeden egzemplarz oryginał + 1 kopia) z klauzulą przyjęcia do zasobu PODG i K, d) wykazy synchronizacyjne w 3 egz. (jeden egzemplarz oryginał + 2 kopie) z klauzulą przyjęcia do zasobu PODG i K, e) poświadczone przez Wykonawcę: ? kserokopie badań KW lub ZD w 1 egz., ? za zgodność z oryginałem kserokopie dokumentów własności w przypadku braku urządzonej księgi wieczystej, ? kserokopie zawiadomień o ustaleniu granic (wraz z potwierdzeniem) w 1 egz., ? kserokopia protokołu granicznego w 1 egz., ? kserokopia szkicu polowego w 1 egz. 9. Brać udział w wizjach terenowych, okazywaniu granic nieruchomości na podstawie pisemnego zawiadomienia od Zamawiającego oraz wykonać pomiar kontrolny w uzasadnionych przypadkach. Zadanie Nr 5 Wykonania podziału nieruchomości położonej w obrębie Siedlec Duży, ozn. w ewidencji jako działka nr 56 karta mapy nr 1, polegającego na wydzieleniu części działki zajętej pod drogę powiatową nr 2310 S oraz sporządzenie dokumentacji geodezyjnej, niezbędnej do uregulowania stanu prawnego na rzecz Skarbu Państwa, na podstawie Kodeksu Napoleona. W ramach przedmiotu zamówienia należy: 1. Wydzielić części działki zajętej pod drogę powiatową oraz sporządzić mapę niezbędną do uregulowania stanu prawnego na rzecz Skarbu Państwa na podstawie Kodeksu Napoleona. 2. Zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic wszystkich właścicieli i współwłaścicieli, użytkowników wieczystych, władających i użytkowników działki objętej pomiarem i działek graniczących z nią, których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi 3. Dokonać badania ksiąg wieczystych lub zbioru dokumentów dla działek objętych pomiarem oraz działek z nią graniczących 4. W przypadku konieczności wykonać wykaz synchronizacyjny. 5. Zastabilizować wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem, a w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi (dopuszcza się również rurki stalowe, geo - punkty itp.) po wcześniejszym uzgodnieniu ze zleceniodawcą 6. Nanieść na mapy ze współrzędnych granice ewidencyjne przedmiotowych działek 7. Brać udział w wizjach terenowych na podstawie pisemnego zawiadomienia od Zamawiającego oraz wykonać pomiar kontrolny w uzasadnionych przypadkach 8. Przygotować i przekazać Zamawiającemu następujące materiały: a) mapy do regulacji stanu prawnego na rzecz Skarbu Państwa działek z klauzulą przyjęcia do zasobu PODG i K w 4 egz. (dwa oryginały + 2 kopie) b) Wykazy synchronizacyjne z klauzulą przyjęcia do zasobu PODG i K w 3 egz. (jeden oryginał + 2 kopie) c) wykazy zmian danych ewidencyjnych z klauzulą przyjęcia do zasobu PODG i K w 3 egz. (jeden oryginał + 2 kopie) d) poświadczone za zgodność przez wykonawcę w 1 egz. kserokopie: - badań KW lub ZD - zawiadomień o ustaleniu granic (wraz z potwierdzeniem) - szkiców polowych. - protokołu granicznego w 1 egz. Zadanie Nr 6 Wykonania podziałów nieruchomości stanowiących własność Skarbu Państwa położonych w gminie Żarki : 1) obręb Zaborze oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 1298 o pow. 3,1590 ha (karta mapy 8 ) uregulowanej w księdze wieczystej prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Myszkowie KW Nr CZ1M/00027362/2. 2) obręb Jaworznik oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 40/1 o pow. 3,3648 ha (karta mapy 2 ) uregulowanej w księdze wieczystej prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Myszkowie KW Nr CZ1M/00086383/6 w celu wydzielenia nieruchomości rolnych . W ramach przedmiotu zamówienia należy dla pkt.1 i 2 : 1. Wydzielić nieruchomość rolną zgodnie z wstępnym projektem podziału nieruchomości rolnej. 2. Zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic wszystkich właścicieli i współwłaścicieli, użytkowników wieczystych, władających i użytkowników działki objętej pomiarem i działek graniczących z nią, których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi. 3. Zastabilizować wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem, a w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi(dopuszcza się również rurki stalowe, geo-punkty itp.) po wcześniejszym uzgodnieniu ze Zleceniodawcą. 4. Nanieść na mapę ze współrzędnych granice ewidencyjne wydzielonych działek. 5. Brać udział w wizjach terenowych, okazywaniu granic na podstawie pisemnego zawiadomienia od Zamawiającego oraz wykonać pomiar kontrolny w uzasadnionych przypadkach. 6. Przygotować i przekazać Zamawiającemu następujące materiały: a) wykazy zmian danych ewidencyjnych z klauzulą przyjęcia do zasobu PODGiK w 3 egz. b) poświadczone za zgodność przez wykonawcę w 1 egz. kserokopie: - zawiadomień o ustaleniu granic (wraz z potwierdzeniem), - protokołu z czynności wyznaczenia punktów granicznych ujawnionych w ewidencji gruntów, - szkiców polowych, - pisma do Wydziału Geodezji i Kartografii tut. Starostwa o wprowadzeniu zmiany w ewidencji gruntów i budynków. dot. podziału nieruchomości zgodnie z wykazem zmian danych ewidencyjnych. 7. Po wprowadzeniu zmian w ewidencji gruntów przygotować i przekazać Zamawiającemu: * protokół graniczny z czynności wyznaczenia punktów granicznych ujawnionych w ewidencji gruntów. Zadanie Nr 7 Wykonania pomiarów geodezyjnych i sporządzenie dokumentacji geodezyjno - prawnej do regulacji stanu prawnego na rzecz Skarbu Państwa dla nieruchomości położonych w gminie Żarki: 1) obręb Przybynów oznaczonej w ewidencji jako działka nr 1251 o pow. 0,1144 ha. (karta mapy nr 13) 2) obręb Żarki oznaczonej w ewidencji jako działka nr 726 o pow. 0,1706 ha.(karta mapy nr 7) 3) obręb Żarki oznaczonej w ewidencji jako działka nr 2454 o pow. 1,3809 ha.(karta mapy nr 25). W ramach przedmiotu zamówienia należy dla pkt.1,2 i 3 : 1. Dokonać badania ksiąg wieczystych, zbiorów dokumentów oraz Rep. hip. i innych dokumentów, mającego na celu ustalenie czy istnieją dokumenty własności dla działek objętych zamówieniem. 2. Zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic wszystkich właścicieli i współwłaścicieli, użytkowników wieczystych, władających i użytkowników działek objętych pomiarem i działek graniczących z nimi, których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi. 3. Wznowić granice ewidencyjne w/w działek i zastabilizować wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem, a w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi (dopuszcza się również rurki stalowe, geopunkty, itp.) po wcześniejszym uzgodnieniu ze zleceniodawcą. 4. Sporządzić dokumentację geodezyjno prawną niezbędną do uregulowania stanu prawnego w/w działek oraz urządzenia lub sprostowania ksiąg wieczystych. 5. Nanieść na mapę zasadniczą ze współrzędnych granice ewidencyjne w/w działek. 6. Brać udział w wizjach terenowych na podstawie pisemnego zawiadomienia od Zamawiającego oraz wykonać pomiar kontrolny w uzasadnionych przypadkach. 7. Przygotować i przekazać Zamawiającemu następujące materiały: a) Wyrysy do regulacji stanu prawnego w 3 egz. (dwa egzemplarze oryginał + 1 kopia). b) Wykazy zmian danych ewidencyjnych w 3 egz. (jeden egzemplarz oryginał + 2 kopie) z klauzulą przyjęcia do zasobu PODG i K c) W przypadkach niezgodności pomiędzy zapisami w księgach wieczystych, zbiorach dokumentów lub zapisami w aktach i innych dokumentach z danymi zawartymi w ewidencji gruntów wykonać wykazy synchronizacyjne w 3 egz. (jeden egzemplarz oryginał + 2 kopie). d) poświadczone przez wykonawcę kserokopie: - zawiadomień o ustaleniu granic (wraz z potwierdzeniem) w 1 egz. - protokołu granicznego w 1 egz. - badań KW, ZD i Rep. hip. wraz z opinią w 1 egz. - szkicu polowego w 1 egz. Zadanie Nr 8 Wykonania podziału nieruchomości położonej w obrębie Siedlec Duży, ozn. w ewidencji jako działka nr 555/2 karta mapy nr 3, polegającego na wydzieleniu części działki zajętej pod drogę krajową oraz sporządzenie dokumentacji geodezyjnej, niezbędnej do uregulowania stanu prawnego na rzecz Skarbu Państwa, na podstawie Kodeksu Napoleona. W ramach przedmiotu zamówienia należy: 1. Wydzielić części działki zajętej pod drogę krajową oraz sporządzić mapę niezbędną do uregulowania stanu prawnego na rzecz Skarbu Państwa na podstawie Kodeksu Napoleona. 2. Zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic wszystkich właścicieli i współwłaścicieli, użytkowników wieczystych, władających i użytkowników działki objętej pomiarem i działek graniczących z nią, których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi 3. Dokonać badania ksiąg wieczystych lub zbioru dokumentów dla działek objętych pomiarem oraz działek z nią graniczących 4. W przypadku konieczności wykonać wykaz synchronizacyjny. 5. Zastabilizować wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem, a w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi (dopuszcza się również rurki stalowe, geo - punkty itp.) po wcześniejszym uzgodnieniu ze zleceniodawcą 6. Nanieść na mapy ze współrzędnych granice ewidencyjne przedmiotowych działek 7. Brać udział w wizjach terenowych na podstawie pisemnego zawiadomienia od Zamawiającego oraz wykonać pomiar kontrolny w uzasadnionych przypadkach 8. Przygotować i przekazać Zamawiającemu następujące materiały: a) mapy do regulacji stanu prawnego na rzecz Skarbu Państwa działek z klauzulą przyjęcia do zasobu PODG i K w 4 egz. (dwa oryginały + 2 kopie) b) Wykazy synchronizacyjne z klauzulą przyjęcia do zasobu PODG i K w 3 egz. (jeden oryginał + 2 kopie) c) wykazy zmian danych ewidencyjnych z klauzulą przyjęcia do zasobu PODG i K w 3 egz. (jeden oryginał + 2 kopie) d) poświadczone za zgodność przez wykonawcę w 1 egz. kserokopie: - badań KW lub ZD - zawiadomień o ustaleniu granic (wraz z potwierdzeniem) - szkiców polowych. - protokołu granicznego w 1 egz. Zadanie nr 9 Wykonania podziału nieruchomości położonej w Myszkowie obręb Myszków oznaczonej w ewidencji gruntów jako działka nr 4228/2 o pow. 0,0135 ha (karta mapy 22 ) uregulowanej w księdze wieczystej prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Myszkowie KW Nr CZ1M/00014430/6 niezbędnego do zwrotu wywłaszczonej nieruchomości. W ramach przedmiotu zamówienia należy: 1. Wydzielić i sporządzić mapę z projektem podziału działki w trybie przepisów ustawy o gospodarce nieruchomościami. 2. Zawiadomić wnioskodawców o terminie przyjęcia przebiegu granic nieruchomości w związku z ich podziałem. 3. Zastabilizować wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem, a w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi (dopuszcza się również rurki stalowe, geo - punkty itp.) po wcześniejszym uzgodnieniu z Zamawiającym, które po wykonaniu powyższego Wykonawca okaże Zamawiającemu. 4. Przygotować i przekazać Zamawiającemu po wykonaniu poszczególnych części zamówienia następujące materiały: - projekt podziału działki z klauzulą przyjęcia do zasobu PODGiK - w 4 egz. - kserokopie wykazu zmian gruntowych w 2 egz. - kserokopie protokołu granicznego w 1 egz. - kserokopie zawiadomień o ustaleniu granic ( wraz z potwierdzeniem) w 1 egz. - kserokopie szkicu granicznego w 1 egz. 5. Zapewnić udział geodety uprawnionego w pomiarach kontrolnych i wizjach terenowych oraz okazaniu granic na podstawie pisemnego zawiadomienia od Zamawiającego. Zadanie Nr 10 Wykonania podziału nieruchomości stanowiącej własność Powiatu Myszkowskiego położonej w Myszkowie obręb Będusz oznaczonej w ewidencji gruntów nr 2/52 o pow. 28.4098 ha ( karta mapy 2 ) uregulowanej w księdze wieczystej prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Myszkowie KW Nr CZ1M/00052276/6, w trybie ustawy o gospodarce nieruchomościami polegającego na wydzieleniu części nieruchomości zabudowanej budynkami dawnych chlewni zgodnie z wstępnym projektem podziału. W ramach przedmiotu zamówienia należy: 1. wydzielić nieruchomość zgodnie z wstępnym projektem podziału nieruchomości rolnej, 2. zawiadomić o czynnościach przyjęcia granic wszystkich właścicieli i współwłaścicieli, użytkowników wieczystych, władających i użytkowników działki objętej pomiarem i działek graniczących z nią, których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi, 3. zastabilizować wszystkie punkty załamania granic granicznikami betonowymi z podcentrem, a w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi (dopuszcza się również rurki stalowe, geo-punkty itp.) po wcześniejszym uzgodnieniu ze Zleceniodawcą. 4. nanieść na mapę ze współrzędnych granice ewidencyjne wydzielonych działek, 5. brać udział w wizjach terenowych, okazywaniu granic na podstawie pisemnego zawiadomienia od Zamawiającego oraz wykonać pomiar kontrolny w uzasadnionych przypadkach, 6. przygotować i przekazać Zamawiającemu następujące materiały: a. wykazy zmian danych ewidencyjnych z klauzulą przyjęcia do zasobu PODGiK w 3 egz. b. poświadczone za zgodność przez wykonawcę w 1 egz. kserokopie: - zawiadomień o ustaleniu granic (wraz z potwierdzeniem), - protokołu z czynności wyznaczenia punktów granicznych ujawnionych w ewidencji gruntów, - szkiców polowych, - pisma do Wydziału Geodezji i Kartografii tut. Starostwa o wprowadzeniu zmiany w ewidencji gruntów i budynków. dot. podziału nieruchomości zgodnie z wykazem zmian danych ewidencyjnych. 7. Po wprowadzeniu zmian w ewidencji gruntów przygotować i przekazać Zamawiającemu: - protokół graniczny z czynności wyznaczenia punktów granicznych ujawnionych w ewidencji gruntów. Zadanie Nr 11 Wykonania podziału nieruchomości położonej w Myszkowie obręb Myszków ozn. nr 5751/2 o pow. 5,4510 ha ( k.m. 31 ) uregulowanej w księdze wieczystej prowadzonej przez Sąd Rejonowy w Myszkowie KW Nr CZ1M/00069669/0 mającego na celu wydzielenie części nieruchomości zajętej pod rzekę Czarna Struga w trybie art. 15 ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne ( tekst jednolity Dz. U. z 2015, poz. 469). W ramach przedmiotu zamówienia należy: 1. wydzielić i sporządzić projekt rozgraniczenia gruntów pokrytych wodami od gruntów przyległych w trybie art. 15 ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. Prawo wodne, 2. przygotować i przekazać Zamawiającemu po wykonaniu zamówienia projekt rozgraniczenia gruntów pokrytych wodami od gruntów przyległych w ilości n+2 - gdzie "n" stanowi liczbę właścicieli działek przylegających do projektowanej linii brzegu, który zawiera: a) opis uwzględniający oznaczenie wnioskodawcy, ze wskazaniem jego siedziby i adresu, przyjęty sposób ustalenia projektowanej linii brzegu, ustalenie stanu prawnego nieruchomości objętych projektem z oznaczeniem właścicieli wraz ze wskazaniem ich siedziby i adresu oraz stan stosunków wodnych na gruntach przylegających do projektowanej linii brzegu; b) mapę inwentaryzacji powykonawczej budowli regulacyjnych lub zaktualizowaną kopię mapy zasadniczej, w skali, w jakiej jest sporządzony projekt regulacji wód śródlądowych, lub w skali 1:500, 1:1000, 1:2000 albo 1:5000, z wykazaniem: * punktów stałych osnowy poziomej nawiązanych do sieci państwowej, * granicy stałego porostu traw, * krawędzi brzegów, przymulisk, odsypisk i wysp, * proponowanej linii brzegu. 3. zawiadomić o terminie przyjęcia granic Zleceniodawcę oraz właścicieli, użytkowników wieczystych, władających i użytkowników działek graniczących z działkami objętymi podziałem, których granice nie zostały ustalone protokolarnie operatami uzupełniającymi, 4. po wydaniu decyzji zatwierdzającej projekt podziału zastabilizować granice nowo wydzielonych działek granicznikami betonowymi z podcentrem, w uzasadnionych przypadkach prętami metalowymi (dopuszcza się również rurki stalowe, geo-punkty, itp. po wcześniejszym uzgodnieniu ze Zleceniodawcą), 5. nanieść na mapę zasadniczą ze współrzędnych granice ewidencyjne wydzielonych działek, 6. brać udział w wizjach terenowych na podstawie pisemnego zawiadomienia od Zamawiającego oraz wykonać pomiar kontrolny w uzasadnionych przypadkach.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Tak
II.5) Główny Kod CPV:
71300000-1
Dodatkowe kody CPV:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 | NAZWA: Wykonanie prac geodezyjnych |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT59000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM Cena wybranej oferty/wartość umowy 77900.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 2 | NAZWA: Wykonanie prac geodezyjnych |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Działając zgodnie z art. 93 ust. 3pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego Nr OR-I.272.1.2017 pn. "Wykonanie prac geodezyjnych" - 11 zadań - w części dotyczącej: Zadania nr 2 ogłoszonego w Biuletynie Zamówień Publicznych na portalu Urzędu Zamówień Publicznych pod numerem 19599-2017 w dniu 03.02.2017 r. U z a s a d n i e n i e Zgodnie z art. 93 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z poźn. zm.) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, gdyż oferty z najniższą ceną złożone dla Zadania nr 2, przewyższały kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 3 | NAZWA: Wykonanie prac geoezyjnych |
Postępowanie/część zostało unieważnione
tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Działając zgodnie z art. 93 ust. 3pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego Nr OR-I.272.1.2017 pn. "Wykonanie prac geodezyjnych" - 11 zadań - w części dotyczącej: Zadania nr 3ogłoszonego w Biuletynie Zamówień Publicznych na portalu Urzędu Zamówień Publicznych pod numerem 19599-2017 w dniu 03.02.2017 r. U z a s a d n i e n i e Zgodnie z art. 93 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z poźn. zm.) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, gdyż oferta z najniższą ceną złożona dla Zadania nr 3, przewyższała kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 4 | NAZWA: Wykonanie prac geodezyjnych |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT125400.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 166050.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 5 | NAZWA: Wykonanie prac geodezyjnych |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT3600.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 4700.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 6 | NAZWA: Wykonanie prac geodezyjnych |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT8000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 6480.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 7 | NAZWA: Wykonanie prac geodezyjych |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT18000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 19900.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 8 | NAZWA: Wykonanie prac gedezyjnych |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT3600.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 4800.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 9 | NAZWA: Wykonanie prac geodezyjnych |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT3600.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 2780.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 10 | NAZWA: Wykonanie prac geodezyjnych |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT5500.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert3 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 3880.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
CZĘŚĆ NR: 11 | NAZWA: Wykonanie prac geodezyjnych |
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT6000.00 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert4 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 4500.00 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z MYSZKOWA
więcej: przetargi w Myszkowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.