Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-18
Łowicz: Pielęgnacja i utrzymanie zieleni miejskiej na terenie Gminy Miasta Łowicza w latach 2010 - 2011
Numer ogłoszenia: 434700 - 2009; data zamieszczenia: 18.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Łowicza , Stary Rynek 1, 99-400 Łowicz, woj. łódzkie, tel. 046 8309151, faks 046 8309160.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lowicz.eu
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pielęgnacja i utrzymanie zieleni miejskiej na terenie Gminy Miasta Łowicza w latach 2010 - 2011.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na pielęgnacji i utrzymaniu zieleni miejskiej na terenie Gminy Miasta Łowicza w okresie od 01.02.2010 r. do 31.12.2011 r., określonej we Wspólnym Słowniku Zamówień (CPV) pod nazwą /Usługi sadzenia roślin i utrzymania terenów zielonych/ i oznaczonej kodem /77310000-6/. Zakres zamówienia obejmuje: 1) pielęgnacja i utrzymanie terenów zieleni miejskiej o łącznej powierzchni 24,84 ha wyszczególnionych w załączniku nr 1 do SIWZ, polegające na systematycznym strzyżeniu trawy przy odroście powyżej 10 cm oraz uporządkowaniu jezdni i chodników przyległych do tych terenów, o ile zostaną zanieczyszczone ściętą trawą ; 2) zbieranie śmieci oraz czterokrotne koszenie trawy na terenach zieleni miejskiej o powierzchni 16,741 ha wyszczególnionych w załączniku nr 2 do SIWZ, jak również uporządkowaniu jezdni i chodników przyległych do tych terenów, o ile zostaną zanieczyszczone ściętą trawą ; 3) pielęgnacja pasów drogowych o łącznej powierzchni 3,813 ha wyszczególnionych w załączniku nr 3 do SIWZ, polegająca na systematycznym zbieraniu śmieci, koszeniu trawy oraz przycinaniu odrostów drzew rosnących w pasach drogowych; 4) zagospodarowanie poprzez obsadzenie i utrzymanie 86 szt. betonowych donic kwiatowych na terenie Gminy Miasta Łowicza, po uprzednim uzgodnieniu miejsca ich lokalizacji z przedstawicielem Zamawiającego; 5) pielęgnacja donic na kostce wraz ze znajdującymi się na nich siedziskami zlokalizowanych przy ul. Starzyńskiego o powierzchni 56 m2, w tym bieżące uzupełnianie nasadzeń drzew lub krzewów w tych donicach (dobór gatunków w uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego) oraz bieżąca konserwacja przedmiotowych donic oraz drzew w nich rosnących, jak również siedzisk; 6) systematyczne koszenie kwater żołnierskich, bieżące ich porządkowanie, opryskiwanie alejek żwirowych preparatem chwastobójczym, pielęgnacja żywopłotu, koszenie terenu wokół cmentarza Prawosławnego przy ul. Listopadowej, na cmentarzu Katedralnym oraz Emaus, przygotowanie kwater żołnierskich do obchodów świąt i rocznic państwowych oraz święta 1 - go Listopada oraz uporządkowanie tych kwater po tych świętach - obszar objęty niniejszym punktem wyszczególniony został w załączniku nr 4 do SIWZ; 7) pielęgnacja żywopłotów o długości 1110 mb obejmująca sześciokrotne strzyżenie w ciągu sezonu wegetacyjnego, pielenie i nasadzenia uzupełniające, przy czym żywopłoty rosnące przy ciągach komunikacyjnych winny być strzyżone ponadto w przypadku ograniczania widoczności na pisemne żądanie Zamawiającego - obszar objęty niniejszym punktem wyszczególniony został w załączniku nr 5 do SIWZ; 8) pielęgnacja i utrzymanie terenów zieleni miejskiej na tzw.: Parku Błonie, obejmujące dodatkowo, poza wymienionymi w pkt 1, wykonanie następujących prac: oczyszczanie kanału Malinówka na odcinku od rzeki Uchanki do rzeki Bzury z zanieczyszczeń i glonów, ze szczególnym uwzględnieniem kraty przy przepuście wałowym - długość cieku 1332 m., regulacja poziomu wody w cieku Malinówka na zastawkach przy przepuście wałowym i na rzece Uchance oraz naprawa skarp na całej długości cieku Malinówka - w przypadku ich obsuwania się ; opróżnianie koszy oraz uprzątanie śmieci z terenu Parku Błonie i ich wywózka na miejskie wysypisko śmieci; naprawa zniszczonych elementów małej architektury (ławki, kosze) ; dwukrotne grabienie Parku wykonywane w trakcie i pod koniec sezonu wegetacyjnego w celu uprzątnięcia opadłych liści i skoszonej trawy - obszar objęty niniejszym punktem, wchodzący w skład obszaru opisanego w załączniku nr 1 do umowy, wyszczególniony został w załączniku Nr 6 do SIWZ. Uwaga: Wschodnia część Parku Błonie - zaznaczona na załączniku nr 6 do umowy kolorem różowym - nie jest objęta niniejszym zamówieniem 2010 r. w związku z realizowaną w tym roku inwestycją związaną z rewitalizacją Parku Błonie, w ramach której nowe nasadzenia oraz bieżąca pielęgnacja roślin wykonane będą przez Wykonawcę urządzającego tę zieleń - wyłonionego w drodze odrębnego postępowania. Teren ten objęty będzie umową podpisaną z Wykonawcą wyłonionym w ramach niniejszego postępowania w 2011 r. 9) czterokrotne koszenie skarp wału przeciwpowodziowego po obu stronach od jego podstawy do korony wału, na odcinku od ul. Mostowej do ul. Zamkowej (1185 m); usuwanie ze skarp i korony wałów powalonych drzew i innych zanieczyszczeń, uzupełnianie ubytków gruntu w skarpach i koronie wałów - obszar objęty niniejszym punktem wyszczególniony został w załączniku nr 7 do SIWZ; 10) oczyszczanie i udrażnianie rowu przebiegającego przez teren pomiędzy ulicami Łyszkowicką, Motylińskiego i Chmielińskiej; 11) przygotowanie podłoża i obsadzanie rabat kwiatowych o pow. 1568,8 m2 - wg załącznika nr 8 do SIWZ, z zastosowaniem materiału roślinnego gwarantującego estetyczny wygląd rabat w okresie od kwietnia do października (koszt zakupionego materiału roślinnego pokrywa Wykonawca); w ramach tej części zamówienia należy założyć 2 zmiany nasadzeń w trakcie sezonu - pierwszą od kwietnia do połowy czerwca, drugą od połowy czerwca do października - na podstawie projektu zagospodarowania rabat sporządzonego przez Wykonawcę i zaakceptowanego przez Zamawiającego, przy czym nie dotyczy to rabat kwiatowych zlokalizowanych na Nowym Rynku i w Parku w al. Sienkiewicza ; realizacja rabat zlokalizowanych na Nowym Rynku i al. Sienkiewicza będzie wykonana według następujących zasad: obsadzenie rabat w Parku w al. Sienkiewicza nastąpi zgodnie z dokumentacją pn. /Aleje Sienkiewicza i skwer wokół pomnika Artura Zawiszy Czarnego - Rewitalizacja/; obsadzenie zaś rabat zlokalizowanych na terenie Nowego Rynku nastąpi zgodnie z dokumentacją pn. /Nowy Rynek w Łowiczu - projekt szaty roślinnej - wariant I/; 12) utrzymanie i pielęgnacja obsadzonych rabat kwiatowych objętych niniejszym zamówieniem obejmujące : pielenie, podlewanie, nawożenie i dosadzanie na koszt Wykonawcy brakujących roślin w ciągu całego sezonu wegetacyjnego; 13) posadzenie i opalikowanie 100 szt. drzew, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, a następnie ich pielęgnacja w ciągu trwania umowy, w tym podlewanie; (koszty materiału roślinnego w tym zakresie pokryje Zamawiający, natomiast koszty palików - Wykonawca); 14) systematyczne oczyszczanie oczka wodnego zlokalizowanego przy ul. Chmielińskiej oraz bieżąca naprawa mostka nad tym oczkiem oraz jego skarp; 15) uprzątnięcie liści w okresie jesiennym ze wszystkich obszarów objętych umową, obejmujące systematyczne grabienie i wywózkę odpadów ulegających biodegradacji do kompostowni - zgodnie z /Planem gospodarki odpadami dla miasta Łowicza w latach 2004 - 2011/; 16) konserwacja siatki okalającej żywopłot na wysepce /Pod dębem/ na ul. Starzyńskiego, obejmująca malowanie, naciąganie, uzupełnianie braków i wymianę zniszczonej siatki na koszt wykonawcy; 17) bieżące utrzymanie w należytej czystości ciągów komunikacyjnych wszelkich zieleńców i parków na terenie Gminy Miasta Łowicza, polegające w szczególności na ich odchwaszczaniu (mechanicznym w przypadku nawierzchni z kruszywa Hanse Grand, oraz chemicznym na ciągach wykonanych z kostki betonowej lub granitowej); 18) utrzymanie porządku na wszelkich terenach objętych umową, polegające na uprzątaniu śmieci i opróżnianiu koszy na śmieci w miarę potrzeb, nie rzadziej jednak niż 4 razy w tygodniu (ilość koszy ulicznych objętych zamówieniem wynosi 76 szt.) 19) utrzymanie wszelkich ławek na terenie Gminy Miasta Łowicza w estetycznym wyglądzie poprzez ich malowanie, uzupełnianie brakujących elementów, remont zniszczonych ławek oraz powtórne osadzanie ławek w przypadku ich wyrwania z gruntu przy użyciu materiałów i na koszt wykonawcy - rozmieszczenie ławek przedstawia załącznik nr 9 do SIWZ; 20) zainstalowanie dostarczonych przez Zamawiającego nowych ławek i koszy na śmieci na terenach zielonych, a po ich zainstalowaniu, ławki i kosze te objęte zostaną postanowieniami umowy, w szczególności w zakresie konserwacji ławek i opróżniania koszy; 21) dokonywanie bieżących przeglądów stanu technicznego obiektów małej architektury znajdujących się na miejskich placach zabaw (nie rzadziej niż 2 razy w tygodniu) oraz odnotowywanie wszelkich uwag co do ich stanu technicznego w dzienniku placu zabaw, zgłaszanie Zamawiającemu zauważonych uszkodzeń urządzeń wymagających naprawy bądź wymiany - obszar objęty niniejszym punktem wyszczególniony został w załączniku nr 10 do SIWZ; 22) usuwanie drzew suchych, chorych i uszkodzonych przez niekorzystne warunki atmosferyczne oraz wiatrołomów z terenów zielonych objętych umową, po uprzednim zawiadomieniu przedstawicieli Zamawiającego odpowiedzialnych za nadzór nad terenami zielonymi ; 23) omiatanie, odśnieżenie i usuwanie śliskości na głównych ciągach komunikacyjnych we wszelkich parkach i zieleńcach na terenie Gminy Miasta Łowicza; powyższe działania winny być rozpoczęte, gdy warstwa śniegu nie udeptanego przekroczy 5 cm, zakończone zaś maksymalnie 5 h po ustaniu opadów; w przypadku wystąpienia gołoledzi działania te winny być podjęte w trybie natychmiastowym i zakończone najpóźniej w ciągu 3 h od chwili wystąpienia ww. zjawiska atmosferycznego; 24) dostarczenie i ustawienie na koszt wykonawcy w roku 2010 i 2011 - po 1 szt. /drzewa choinkowego/ w każdym roku o wysokości od 12 do 15 m na Starym Rynku w Łowiczu, na potrzeby imprezy pn. /Choinka/; dostarczenie przedmiotowego drzewa może nastąpić po uprzedniej akceptacji przedstawiciela Zamawiającego; propozycje drzew do ustawienia Wykonawca winien przedstawić Zamawiającemu najpóźniej w terminach odpowiednio do dnia 15 listopada 2010 i do dnia 15 listopada 2011 r. Uwaga: zamówienie nie obejmuje prac konserwatorskich oraz prac o charakterze technicznym, o których mowa w § 8 ust. 3 i 4 rozporządzenia Ministra Kultury z dnia 09.06.2004 r. w sprawie prac konserwatorskich, restauratorskich, robót budowlanych, badań konserwatorskich i architektonicznych, a także innych działań przy zabytku wpisanym do rejestru zabytków oraz badań archeologicznych i poszukiwań ukrytych lub porzuconych zabytków ruchomych (Dz. U. z 2004 Nr 150, poz. 1579) - na obszarze parków zabytkowych na terenie Gminy Miasta Łowicza..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 23.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 1) Wadium należy wnieśc przed upływem terminu składania ofert. 2)Za dzień wniesienia wadium w pieniądzu uważa się datę wpływu środków finansowych (wadium) na rachunek Zamawiającego, a nie datę obciążenia rachunku Wykonawcy (wpłaty). 3)Wadium w wysokości: 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) (zgodnie z art. 45 ust. 6 Ustawy) Wykonawca może wnieść w: a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.), 4)Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Miejskiego w Łowiczu nr 81 1500 1689 1216 8005 0182 0000 Kredyt Bank S.A. Oddział w Skierniewicach. 5)Dowód wpłaty wadium należy dołączyć do złożonej oferty. 6)Oferta nie zabezpieczona wadium (w formie zgodnej z art. 45 ust. 6 Ustawy) zostanie odrzucona. 7)W przypadku wniesienia wadium w postaci poręczenia lub gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczenio?wej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości, oryginał musi być złożony wraz z ofertą w oddzielnej kopercie z informacją dotyczącą sposobu ich zwrotu i musi być wystawiony na cały okres związania ofertą, natomiast potwierdzona za zgodność z oryginałem kopia musi być załączona (wpięta) do oferty. Uwaga: Niedopuszczalne jest wpłacenie wadium w kasie Urzędu Miejskiego w Łowiczu.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy, tj.: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; w tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odbioru odpadów komunalnych z terenów powierzonych umową, wydane w trybie ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008, ze zm.) oraz zaświadczenie zarządcy składowiska odpadów komunalnych na gotowość odbioru tych odpadów na składowisko odpadów w okresie objętym zamówieniem; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; w tym zakresie Zamawiający wymaga, aby wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedna usługę odpowiadającą swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, o wartości wynagrodzenia brutto Wykonawcy nie niższej niż 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100) ; c)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; w tym zakresie Zamawiający wymaga, aby Wykonawca był ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (ubezpieczenie kontraktowe i deliktowe) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, obejmującym także przedmiot zamówienia, w wysokości nie mniejszej niż 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100), przy czym ważność polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu ubezpieczenia, musi obejmować co najmniej okres związania ofertą; d)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z powodów wymienionych w art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy. Ponadto warunkiem udziału w postępowaniu jest: a)złożenie zgodnie ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia w wymaganym terminie jednej pisemnej kompletnej oferty w języku polskim; b)wniesienie wadium w formie zgodnej z niniejszą specyfikacją. Uwagi: 1.Wykonawcą może być osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej oraz podmioty te występujące wspólnie, o ile spełniają warunki określone w Ustawie oraz niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 2.Wykonawcy występujący wspólnie (spółki cywilne, konsorcja) ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. WYKAZ OŚWIADCZEŃ a)oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków określonych w art. 22 Ustawy - wg Załącznika Nr 11 do niniejszej SIWZ, Uwaga: W przypadku spółki cywilnej lub konsorcjum wymaga się dostarczenia oświadczeń wymienionych w ust. 6 pkt 1 lit. a złożonych przez każdego wspólnika lub konsorcjanta z osobna. 2. WYKAZ DOKUMENTÓW a)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 (sześć) miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 (trzy) miesiące przed upływem terminu składania ofert, c)prawomocną decyzję zezwalającą na prowadzenie działalności w zakresie odbioru odpadów komunalnych z terenów powierzonych umową, wydaną w trybie ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. z 2005 r. Nr 236, poz. 2008, ze zm.) wraz z zaświadczeniem zarządcy składowiska odpadów komunalnych na gotowość odbioru tych odpadów na składowisko odpadów w okresie objętym zamówieniem; d)wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, o wartości wynagrodzenia brutto Wykonawcy nie niższej niż 200.000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych 00/100), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie (np. listy referencyjne) - wg Załącznika Nr 12 do SIWZ, e)polisa, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (ubezpieczenie kontraktowe i deliktowe) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, obejmującym także przedmiot zamówienia, w wysokości nie mniejszej niż 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100), przy czym ważność polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu ubezpieczenia, musi obejmować co najmniej okres związania ofertą. Uwagi: 1. Wykonawca, który zostanie wybrany na Wykonawcę niniejszego zamówienia, zobowiązany jest do przedstawienia Zamawiającemu przed podpisaniem umowy polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej (ubezpieczenie kontraktowe i deliktowe) w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, obejmującym także przedmiot zamówienia, w wysokości nie mniejszej niż 50.000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100), obejmujący cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. Obowiązek ten nie dotyczy Wykonawcy, którego polisa lub inny dokument ubezpieczenia złożony wraz z ofertą obejmuje okres objęty realizacją przedmiotu zamówienia. 2. Dokumenty, o których mowa w ust. 6 pkt 2 niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, muszą zawierać aktualne informacje o okolicznościach w nich zawartych na dzień złożenia oferty. 3. Kopie dokumentów winny być potwierdzone co do zgodności z oryginałem przez Wykonawcę - zgodnie z formą reprezentacji określoną w rejestrze przedsiębiorców, kodeksie cywilnym lub w ewidencji działalności gospodarczej i opatrzone datą potwierdzenia. 4. Kopie dokumentów mogą być potwierdzone co do zgodności z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, dla którego zamiesz?czono w ofercie upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy. 5. Złożenie przez wykonawcę fałszywych lub stwierdzających nieprawdę dokumentów jest karalne. Zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 Ustawy Wykonawca, który złożył nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik postępowania zostaje wykluczony z postępowania. Gdy fakt podania nieprawdziwych informacji wyjdzie na jaw po zawarciu umowy - umowa taka jest nieważna z mocy prawa. 6. W przypadku spółki cywilnej lub konsorcjum wymaga się dostarczenia dokumentów wymienionych w ust. 6 pkt 2 lit. a i b złożonych przez każdego wspólnika lub konsorcjanta z osobna. 7. W przypadku spółki cywilnej lub konsorcjum należy złożyć dodatkowo: a)wykaz wspólników lub konsorcjantów ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, b)pełnomocnictwo udzielone jednemu ze wspólników lub konsorcjantów lub innej osobie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, c)przed podpisaniem umowy w sprawie zamówienia publicznego wspólnicy spółki cywilnej lub konsorcjanci okażą Zamawiającemu umowę spółki cywilnej lub konsorcjum regulującą ich współpracę, 1.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w zakresie wymaganych dokumentów ma zastosowanie § 2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich zamawiający może żądać od wykonawcy, oraz form, w jakichte dokumenty mogą być składane (Dz.U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http//www.bip.lowicz.eu.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Łowiczu, Stary Rynek 1, 99-400 Łowicz, bud. C, pok. 45.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.01.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Łowiczu, Stary Rynek 1, 99-400 Łowicz, bud. A - Sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z ŁOWICZA
- zorganizowanie i przeprowadzenie sześciodniowego wyjazdu profilaktyczno-edukacyjnego (5 noclegów) dla 16 osób zgodnie z założeniami projektu pn. "Rodzina z przyszłością".
- Sukcesywna dostawa oleju napędowego 2025/2026
- świadczenie usługi osoby wspomagającej dla dzieci z niepełnosprawnościami umieszczonych w rodzinnej pieczy zastępczej na terenie powiatu łowickiego.
- DOSTAWA KRUSZYWA
więcej: przetargi w Łowiczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Bieżące utrzymanie terenów rekreacyjnych w Legnicy"
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania terenów zielonych w mieście i gminie Pisz
- Bieżące utrzymanie drzew i krzewów na terenie Powiatu Pruszkowskiego
- Utrzymanie zieleni na terenie miasta - pielęgnacja nasadzeń roślinnych
- Utrzymanie czystości na terenach zielonych przylegających bezpośrednio do wielorodzinnych budynków mieszkalnych wraz z pielęgnacją zieleni niskiej i wysokiej
- Bieżące utrzymanie i konserwację terenów zieleni oraz utrzymanie terenów niezabudowanych położonych w Gminie Namysłów
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.