eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów WielkopolskiWykonanie produktów upowszechniających produkt finalny pn. Interaktywny System Monitoringu dla MMŚP wielkopolskiego sektora komunalnegopodręcznika użytkownika, folderu informacyjnego, materiału multimedialnego oraz spotów filmowych. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w ramach projektuPI - PWP. System monitoringu dla MMŚP wielkopolskiego sektora komunalnego nr POKL.08.01.01-30-009-11.

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2014-02-28

Ostrów Wielkopolski: Wykonanie produktów upowszechniających produkt finalny pn. Interaktywny System Monitoringu dla MMŚP wielkopolskiego sektora komunalnego: podręcznika użytkownika, folderu informacyjnego, materiału multimedialnego oraz spotów filmowych. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w ramach projektu: PI - PWP. System monitoringu dla MMŚP wielkopolskiego sektora komunalnego nr POKL.08.01.01-30-009-11.
Numer ogłoszenia: 43475 - 2014; data zamieszczenia: 28.02.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Holdikom Spółka Akcyjna , ul. Partyzancka 27, 63-400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, tel. 62 735 25 60, faks 62 7350100.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka Akcyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie produktów upowszechniających produkt finalny pn. Interaktywny System Monitoringu dla MMŚP wielkopolskiego sektora komunalnego: podręcznika użytkownika, folderu informacyjnego, materiału multimedialnego oraz spotów filmowych. Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w ramach projektu: PI - PWP. System monitoringu dla MMŚP wielkopolskiego sektora komunalnego nr POKL.08.01.01-30-009-11..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: I. Opracowanie graficzne Podręcznika użytkownika pt.: Interaktywny System Monitoringu dla MMŚP wielkopolskiego sektora komunalnego. Podręcznik Użytkownika, jego skład, łamanie, korekta edytorska, wydruk oraz dostawa do Zamawiającego: 1. Opracowanie graficzne podręcznika w dwóch wersjach, na podstawie materiałów dostarczonych przez Zamawiającego; 2. Skład, łamanie i korekta edytorska; 3. Przygotowanie wersji elektronicznej podręcznika w formacie Word 2010 i PDF i przekazanie jej do akceptacji Zamawiającemu; 4. Przygotowanie do druku po korekcie merytorycznej Zamawiającego; 5. Druk podręcznika 6. Nakład 500 egzemplarzy. 7. Wykonawca jest zobowiązany wykonać druk publikacji i dostarczyć do siedziby Zamawiającego w terminie 7 dni roboczych od dnia przesłania przez Zamawiającego zaakceptowanego projektu podręcznika, jednak nie później niż do dnia 18 kwietnia 2014r. II. Opracowanie graficzne folderu informacyjnego upowszechniającego produkt finalny pn. Interaktywny System Monitoringu dla MMŚP wielkopolskiego sektora komunalnego, skład, łamanie, korekta edytorska, wydruk oraz dostawa do Zamawiającego: 1. Opracowanie projektu folderu w dwóch wersjach na podstawie przekazanej treści i logotypów dostarczonych przez Zamawiającego oraz w oparciu o materiały dostępne na stronie internetowej www.monitoring.holdikom.com.pl; 2. Skład, łamanie i korekta edytorska; 3. Przygotowanie wersji elektronicznej folderu w formacie Word 2010 i PDF i przekazanie jej do akceptacji Zamawiającemu 4. Przygotowanie do druku po korekcie merytorycznej Zamawiającego; 5. Druk folderu. 6. Nakład: 600 egzemplarzy. 7. Wykonawca jest zobowiązany wykonać druk folderu i dostarczyć do siedziby Zamawiającego w terminie 7 dni roboczych od dnia przesłania przez Zamawiającego zaakceptowanego projektu folderu, jednak nie później niż do dnia 18 kwietnia 2014r. III. Opracowanie spotów filmowych Wykonawca zrealizuje i dokona montażu trzech, trwających po 2 minuty spotów filmowych, dotyczących systemu i wymienionych poniżej spotkań w ramach upowszechniania projektu. Wykonawca będzie zobowiązany zrealizować je w postaci ujęć, wywiadów ze wskazanymi ekspertami oraz przebitek (przedstawiających system monitoringu i przedsiębiorstwa komunalne). Harmonogram wydarzeń: Spotkanie upowszechniające w Ostrowie Wielkopolskim - w okresie objętym umową. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o terminie minimum 7 dni roboczych przed realizacją spotu Konferencja upowszechniająca w Warszawie lub spotkanie branżowe na terenie Wielkopolski- w okresie objętym umową. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o terminie minimum 7 dni roboczych przed realizacją spotu. Konferencja międzynarodowa w Poznaniu - w okresie objętym umową. Zamawiający poinformuje Wykonawcę o terminie minimum 7 dni roboczych przed realizacją spotu. Specyfikacja techniczna: Dźwięk w jakości stereo; Rozdzielczość HD 1920x1080; Każdy ze spotów musi zawierać planszę zawierającą logotyp Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, logotyp Holdikom, logotyp projektu, Unii Europejskiej zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013. Wykonawca jest zobowiązany wykonać i dostarczyć spoty filmowe do siedziby Zamawiającego nie później niż do dnia 7 lipca 2014r. IV. Opracowanie materiału multimedialnego Materiał multimedialny - wykonany w technologii flash - będzie się składał z dwóch części stanowiących integralną całość - będzie to krótka animacja promująca produkt (System monitoringu) oraz interaktywna wersja demonstracyjna systemu: W materiale multimedialnym należy umieścić planszę z logotypem Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, logotypem Holdikom, logotypem projektu, Unii Europejskiej zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczenia projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013. Uwaga! Informacje o systemie można uzyskać z Podręcznika użytkownika systemu oraz materiałów dostępnych na stronie internetowej: www.monitoring.holdikom.com.pl Opracowanie właściwego materiału multimedialnego stworzonego w oparciu o koncepcję zaproponowaną w przedstawionej ofercie z uwzględnieniem uwag Zamawiającego. Czas trwania właściwego materiału powinien wynosić 2-3 minuty. Specyfikacja techniczna: Całość materiału multimedialnego będzie dostarczona do Zamawiającego w wysokiej rozdzielczości, w funkcjonalnym, standardowym dla materiału w danej technologii formacie, pozwalającym na jego powielanie i wykorzystywanie przez Zamawiającego we własnym zakresie, oraz: i. Otwierającym się na pełny ekran monitora i pozwalającym na atrakcyjne jakościowo wyświetlanie za pomocą rzutnika multimedialnego podczas konferencji; ii. Przeskalowanym, dostosowanym do zamieszczenia na portalach internetowych w celu promocji; Dodatkowe informacje: Wykonawca jest zobowiązany wykonać materiał multimedialny i dostarczyć go do siedziby Zamawiającego w terminach określonych harmonogramem ustalonym z Zamawiającym jednak nie później niż do dnia 18 kwietnia 2014r. Dodatkowo wytworzone produkty będące przedmiotem zamówienia tj. podręcznik użytkownika, folder informacyjny oraz materiał multimedialny, zostaną skopiowane i dostarczone na 600 sztukach nośników pamięci (pendrive,ów o pojemności min. 4 GB każdy przy czym każdy pendrive zawierał będzie trzy produkty: podręcznik, folder i materiał multimedialny) do siedziby Zamawiającego w terminie do dnia 18 kwietnia 2014 roku. Wykonawca umieści na pendrive,ach minimum logo Unii Europejskiej, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki i Holdikom SA..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji 79.81.00.00 - Usługi drukowania 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane 92.11.12.10 - Produkcja filmów reklamowych .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 07.07.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał przynajmniej: i. 5 usług, w zakres których wchodziło jednocześnie: opracowanie graficzne, skład oraz wydruk publikacji o objętości pozycji min. 50 stron, i ii. 5 usług, w zakres których wchodziło wykonanie produktu multimedialnego, i iii. 5 usług w zakres których wchodziło wykonanie spotów filmowych

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy; 2. Oświadczenie Wykonawcy wskazujące, która część zamówienia zostanie powierzona Podwykonawcom - zgodnie z zapisami pkt. Q SIWZ; 3. Koncepcja materiału multimedialnego oraz wstępny projekt graficzny prezentacji na płycie CD zgodnie z wytycznymi zawartymi w punkcie B, podpunkcie IV specyfikacji; 4. Dokument zawierający dowód, zgodnie z art. 26 ust, 2b ustawy Pzp, że Wykonawca będzie dysponował zasobami do realizacji zamówienia jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, będzie polegał na zasobach innych podmiotów; 5. Pełnomocnictwo - jeżeli osoba-osoby podpisujące ofertę działają na jego podstawie; 6. Dokument ustanawiający pełnomocnika w przypadku składania oferty wspólnej (art. 23 ustawy).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 60
  • 2 - Koncepcja prezentacji multimedialnej - 40

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwości dokonywania zmian postanowień umowy zawartej w wyniku niniejszego zamówienia w zakresie terminów wykonania poszczególnych części zamówienia w przypadku zaistnienia takich okoliczności, które niezależne będą od woli Zamawiającego (np. przedłużenie procedury wyboru najkorzystniejszej oferty). Zmiana terminu wykonania zamówienia wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.holdikom.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: HOLDIKOM S.A. ul. Partyzancka 27 63-400 Ostrów Wielkopolski.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.03.2014 godzina 09:00, miejsce: HOLDIKOM S.A. ul. Partyzancka 27 63-400 Ostrów Wielkopolski - bezwzględnie sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt: PI - PWP. System monitoringu dla MMŚP wielkopolskiego sektora komunalnego nr POKL.08.01.01-30-009-11..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.