Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-03-27
Zabierzów: a) Wykonanie projektu zagospodarowania działki nr 94,95,96 w Burowie w zakresie budowy boiska wielofunkcyjnego , placu zabaw oraz parkingu
b) Wykonanie projektu odprowadzenia wód opadowych z ul. Południowej dł. ok. 300 mb/ dz. nr 1465/ w Zabierzowie
Numer ogłoszenia: 43479 - 2015; data zamieszczenia: 27.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Zabierzów , ul. Rynek 1, 32-080 Zabierzów, woj. małopolskie, tel. +48 12 2830700, +48 12 2852116, faks +48 12 2852109.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zabierzow.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: a) Wykonanie projektu zagospodarowania działki nr 94,95,96 w Burowie w zakresie budowy boiska wielofunkcyjnego , placu zabaw oraz parkingu b) Wykonanie projektu odprowadzenia wód opadowych z ul. Południowej dł. ok. 300 mb/ dz. nr 1465/ w Zabierzowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: a) Wykonanie projektu zagospodarowania działki nr 94,95,96 w Burowie w zakresie budowy boiska wielofunkcyjnego , placu zabaw oraz parkingu b) Wykonanie projektu odprowadzenia wód opadowych z ul. Południowej dł. ok. 300 mb/ dz. nr 1465/ w Zabierzowie.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.10.00-3, 74.23.20.00-4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku, dotyczącego posiadania uprawnień do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek wiedzy i doświadczenia oceniony zostanie na podstawie wykazu wykonanych w ciągu ostatnich trzech lat minimum 2 usług projektowych odpowiadającymi swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia tj. wykonanie projektów budowlanych o wartości minimum: Dla projektu Burowie 10 000,00 zł brutto potwierdzone dowodami, iż usługi te zostały lub są wykonywane należycie - załącznik nr 5 Doświadczenie zawodowe. Dla projektu w Zabierzowie 5 000,00 zł brutto potwierdzone dowodami, iż usługi te zostały lub są wykonywane należycie - załącznik nr 5 Doświadczenie zawodowe.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. Dla projektu w Burowie - z uprawnieniami do projektowania w specjalności konstrukcyjno budowlanej - 2 osoby Dla projektu w Zabierzowie - z uprawnieniami do projektowania w specjalności wod.-kan. - 2 osoby Wykaz należy przygotować według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 Potencjał kadrowy . Każda z wskazanych osób musi posiadać aktualne zaświadczenie o wpisie do właściwej Izby Zawodowej.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełnienia warunku dotyczącego posiadania sytuacji ekonomicznej i finansowej.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. Formularz oferty - załącznik nr 1. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w przypadku podpisywania oferty i pozostałych dokumentów przez pełnomocnika 3. Podpisany lub zaparafowany projekt umowy - nie załączenie podpisanego lub zaparafowanego projektu umowy nie spowoduje odrzucenia oferty, zgodnie z oświadczeniem w załączniku nr 1 Oferta pkt. 12.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin wykonania - 10
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zabierzow.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SIWZ można uzyskać również w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 1.13 lub za pośrednictwem poczty (opłata 100 zł).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.04.2015 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Zabierzów, Biuro Obsługi Interesanta.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: a) Wykonanie projektu zagospodarowania działki nr 94,95,96 w Burowie w zakresie budowy boiska wielofunkcyjnego , placu zabaw oraz parkingu b) Wykonanie projektu odprowadzenia wód opadowych z ul. Południowej dł. ok. 300 mb/ dz. nr 1465/ w Zabierzowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie projektu zagospodarowania działki nr 94,95,96 w Burowie w zakresie budowy boiska wielofunkcyjnego , placu zabaw oraz parkingu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.22.10.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin wykonania - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: a) Wykonanie projektu zagospodarowania działki nr 94,95,96 w Burowie w zakresie budowy boiska wielofunkcyjnego , placu zabaw oraz parkingu b) Wykonanie projektu odprowadzenia wód opadowych z ul. Południowej dł. ok. 300 mb/ dz. nr 1465/ w Zabierzowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie projektu odprowadzenia wód opadowych z ul. Południowej dł. ok. 300 mb/ dz. nr 1465/ w Zabierzowie.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.20.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin wykonania - 10
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja niskiej części budynku A-10 Politechniki Łódzkiej w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa infrastruktury edukacyjnej w gminie Skrzyszów
- "Rozwój dziedzictwa historycznego na terenie Gminy Chęciny poprzez utworzenie Ośrodka Historii w Chęcinach".
- Przebudowa z rozbudową drogi gminnej w m. Krynice od km 0+000,00 do km 0+880,00 wraz z przebudową niezbędnej infrastruktury technicznej w formule zaprojektuj i wybuduj
- Modernizacja windy szpitalnej w budynku ,,I" w ramach zadania Modernizacja Kliniki Ortopedii w Klinicznym Szpitalu Wojewódzkim Nr 2 im. Św. Jadwigi Królowej w Rzeszowie
- Wykonanie dokumentacji projektowej wzmocnienia gruntu dla obiektu MOPS Katowice przy ul. Czecha 2, wraz z realizacją robót na podstawie sporządzonego projektu
więcej: Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.