Ogłoszenie z dnia 2011-12-22
Chełmża: DOSTAWA I INSTALACJA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, BUDOWA PLATFORMY PODATKOWEJ I INTEGRACJA PLATFORMY PODATKOWEJ Z SYSTEMEM PŁATNOŚCI ELEKTRONICZNYCH W RAMACH PROJEKTU: ROZLICZ SIĘ PRZEZ INTERNET, UZYSKAJ INFORMACJĘ Z ELEKTRONICZNEGO OKIENKA - STWORZENIE ELEKTRONICZNEGO SYSTEMU USŁUG DLA LUDNOŚCI W GMINIE CHEŁMŻA
Numer ogłoszenia: 434862 - 2011; data zamieszczenia: 22.12.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Chełmża , ul. Wodna 2, 87-140 Chełmża, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6756076-78, faks 056 6756079.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminachelmza.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA I INSTALACJA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO, BUDOWA PLATFORMY PODATKOWEJ I INTEGRACJA PLATFORMY PODATKOWEJ Z SYSTEMEM PŁATNOŚCI ELEKTRONICZNYCH W RAMACH PROJEKTU: ROZLICZ SIĘ PRZEZ INTERNET, UZYSKAJ INFORMACJĘ Z ELEKTRONICZNEGO OKIENKA - STWORZENIE ELEKTRONICZNEGO SYSTEMU USŁUG DLA LUDNOŚCI W GMINIE CHEŁMŻA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i instalacja sprzętu komputerowego, budowa platformy podatkowej i integracja platformy podatkowej z systemem płatności elektronicznych w ramach projektu: Rozlicz się przez Internet, uzyskaj informację z elektronicznego okienka - stworzenie elektronicznego systemu usług dla ludności w Gminie Chełmża zgodnie z niniejszą SIWZ oraz jej załącznikami. 2. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca: 1/ dostarczy i zainstaluje następujący sprzęt komputerowy: a) serwer w obudowie RACK - 2 szt.; b) szafę teleinformatyczną - 1 szt.; c) klimatyzator - 1 szt.; d) router VPN - 2 szt.; e) laptop - 1 szt.; f) projektor multimedialny - 1 szt.; g) ekran projekcyjny - 1 szt.; h) UPS do serwera - 1 szt.; i) switch - 1 szt.; j) czytnik kodów kreskowych - 2 szt.; k) drukarkę do druku kopert i etykiet - 2 szt.; l) komputer stacjonarny - 3 szt.; 2/ dokona budowy platformy podatkowej; 3/ dokona integracji platformy podatkowej z systemem płatności elektronicznych. 3. Szczegółowe informacje dotyczące wymagań w zakresie przedmiotu zamówienia znajdują się w niniejszej SIWZ - CZEŚĆ III - Specyfikacja techniczna dotycząca przedmiotu zamówienia..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.32.30.00 - 30.32.30.00 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.21.61.30 - Czytniki kodu kreskowego 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 32.41.31.00 - Rutery sieciowe 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 48.82.00.00 - Serwery 72.21.25.17 - Usługi opracowywania oprogramowania informatycznego 72.26.50.00 - Usługi konfiguracji oprogramowania 72.61.10.00 - Usługi w zakresie wsparcia technicznego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli: - złoży oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli wykaże, że: a) zainstalował w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w co najmniej trzech jednostkach samorządu terytorialnego system/program informatyczny dotyczący przynajmniej jednego z następujących podatków: od nieruchomości, leśny, rolny lub od środków transportowych, oraz b) zainstalował w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w co najmniej jednej jednostce samorządu terytorialnego platformę udostępniającą użytkownikowi-obywatelowi Internetu dane osobowe ( co najmniej imię, nazwisko, adres ) poprzez sieć Internet przynajmniej jednego z następujących systemów/programów: podatkowego, ewidencji ludności lub świadczeń rodzinnych.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli: - złoży oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli: - złoży oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie spełniony przez Wykonawcę, jeżeli: - złoży oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 Pzp 2) Stosowne Pełnomocnictwo(a). 3) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, 4) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia,
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1) zajdzie konieczność wprowadzenia zmian w sposobie, funkcjonalności lub technologii wykonania przedmiotu umowy; 2) zmianie może ulec przesunięcie terminu wykonania przedmiotu Umowy w przypadku: a) przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego, np. opóźnienie w udostępnieniu bazy danych itp, b) działania siły wyższej np. (klęski żywiołowej, strajki lokalne), mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonywania prac; c) wystąpienia warunków atmosferycznych i technicznych np. brak zasilania uniemożliwiających wykonywanie prac - fakt ten musi mieć odzwierciedlenie na piśmie i musi być potwierdzony przez obie strony; d) wystąpienia okoliczności, których strony umowy nie były w stanie przewidzieć, pomimo zachowania należytej staranności, np. zmiana przepisów prawa mających wpływ na zakres lub sposób realizacji przedmiotu zamówienia, e) ewentualnego wprowadzenia zmian w sposobie, funkcjonalności lub technologii wykonania przedmiotu Umowy; 3) zmianie może ulec sposób zapłaty (nie dotyczy wysokości ceny), jeżeli taka konieczność wynikać będzie z innych zmian wprowadzonych do umowy; 4) zmianie może ulec wysokość ceny brutto za przedmiot zamówienia jedynie jeśli wynikać to będzie ze zmiany obowiązującej stawki podatku VAT; 5) zmianie może ulec podwykonawca bądź może zostać wprowadzony nowy podwykonawca - na wniosek Wykonawcy i za zgodą Zamawiającego, nowy podwykonawca musi spełniać warunki określone dla pierwotnie wybranego podwykonawcy; 6) ponadto Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy, w stosunku do treści oferty na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, gdy zaistnieje inna, niemożliwa do przewidzenia w momencie zawarcia umowy okoliczność prawna, faktyczna, ekonomiczna lub techniczna, za którą żadna ze stron nie ponosi odpowiedzialności, skutkująca brakiem możliwości należytego wykonania umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gminachelmza.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Chełmża, ul. Wodna 2, 87-140 Chełmża, pokój nr 7.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.01.2012 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy Chełmża, ul. Wodna 2, 87-140 Chełmża, pokój nr 19, sekretariat ..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia realizowany jest na podstawie zawartej umowy nr WPW.I.3043-4-13-493/2010 w ramach projektu współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 4. Rozwój infrastruktury społeczeństwa informacyjnego Działania 4.2 Rozwój usług i aplikacji dla ludności Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2007-2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z CHEŁMŻY
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych z podziałem na 8 pakietów
- Przebudowa drogi gminnej nr 100541 C w miejscowości Dżwierzno w km od 0+096 do 0+310
więcej: przetargi w Chełmży »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa serwerów
- Zakup, dostawa, montaż, instalacja i uruchomienie projektora laserowego wraz z ekranem oraz dedykowanym komputerem.
- Dostawa sprzętu komputerowego: notebooki, tablety, komputery stacjonarne, monitory, dyski, urządzenia sieciowe, akcesoria komputerowe
- Zakup usług rozszerzonej gwarancji na oprogramowanie Trend Micro Deep Security
- Zakup i dostawa fabrycznie nowych akumulatorów, zasilaczy UPS, części sieci teleinformatycznej oraz dysków twardych
- Dostawa 33 sztuk komputerów stacjonarnych typu AIO, oprogramowania biurowego i 2 sztuk drukarek (cz. 1 zamówienia) oraz zakup aktualizacji oprogramowania na potrzeby Starostwa (część 2 zamówienia)
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.