Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-12-18
Kleszczów: Wykonanie systemu informacji wizualnej i identyfikacji Kompleksu Dydaktyczno-Sportowego /SOLPARK/ w Kleszczowie - IZP-3410/36/09
Numer ogłoszenia: 434964 - 2009; data zamieszczenia: 18.12.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kleszczów , ul. Główna 47, 97-410 Kleszczów, woj. łódzkie, tel. (044) 731 31 10, faks (044 ) 731 31 30.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kleszczow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie systemu informacji wizualnej i identyfikacji Kompleksu Dydaktyczno-Sportowego /SOLPARK/ w Kleszczowie - IZP-3410/36/09.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie systemu informacji wizualnej i identyfikacji Kompleksu Dydaktyczno-Sportowego SOLPARK w Kleszczowie, w tym : 1. Nośnik zewnętrzny zbiorczy - tablica ze szkła bezpiecznego grubości 19mm o wymiarach 2,0 na 3,1 (wysokość ponad trawnik) mocowana w fundamencie, oświetlona liniowo od spodu diodami LED; 2. Nośniki zewnętrzne przedbudynkowe - tablice z płyt akrylowych 3form chroma 25 mm, odpornych UV; 3. Nośniki wewnętrzne zbiorcze - tablice z płyt akrylowych chroma 25 mm; 4. Nośniki wewnętrzne zbiorcze/rozprowadzające - tablice z płyt akrylowych chroma 12 mm; 5. Nośniki wewnętrzne miejsca - tabliczki z płyt akrylowych chroma 12 mm; 6. Nośniki wewnętrzne semaforowe, trzydrzwiowe, numery - tabliczki z płyt akrylowych chroma 12 mm; Szczegółowy opis zawiera specyfikacja istotnych warunków zamówienia..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie jest wymaganeIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy: 1. spełniają wszystkie wymagania wynikające z oświadczeń, których listę przedstawiono w siwz w punkcie /Wymagane oświadczenia/; 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 3. Wykonali minimum dwie usługi odpowiadające rodzajem przedmiotowi zamówienia o łącznej wartości minimum 200 000,00 brutto PLN w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przy czym za odpowiadające rodzajem przedmiotowi zamówienia, Zamawiający uzna należycie wykonane zamówienia, których zakres obejmował co najmniej: wykonanie kompleksowego systemu informacji wizualnej dla obiektu (budynku) lub wykonanie wielkogabarytowych materiałów reklamowych polegających na wykonaniu tablic, banerów itp. obiektów reklamowych. Ocena ww. warunków zostanie dokonana zgodnie z formułą /spełnia-nie spełnia/ na podstawie złożonych wraz z ofertą oświadczeń, dokumentów i wykazów..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Lista wymaganych oświadczeń i dokumentów znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia w pkt. 8 i 9.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.kleszczow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Kleszczowie, pok. 32 (cena wersji papierowej - 40PLN).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.01.2010 godzina 14:00, miejsce: Kancelaria ogólna pok. 8.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI KLESZCZÓW
więcej: przetargi KLESZCZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów informacyjno-konferencyjnych w projekcie pn. "Zbudowanie systemu koordynacji i monitorowania regionalnych działań na rzecz kształcenia zawodowego, szkolnictwa wyższego (...)
- Dostawa materiałów promocyjno-reklamowych
- Zakup gadżetów promocyjnych- dzień sportu
- Sukcesywne wykonanie, druk i dostawa materiałów informacyjnych
- Wykonanie materiałów i gadżetów promocyjnych
- Dostawa oznakowanych materiałów promocyjnych w ramach Planu operacyjnego KSOW+ na 2025 rok dla Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.