Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-24
Warszawa: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na obsługę informatyczną oraz usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego w Laboratoriach Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych. Nr sprawy: GI-BAD-231-11/13
Numer ogłoszenia: 435002 - 2013; data zamieszczenia: 24.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Główny Inspektor Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych , ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6232900, faks 022 6232991.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ijhars.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na obsługę informatyczną oraz usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego w Laboratoriach Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych. Nr sprawy: GI-BAD-231-11/13.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest obsługa informatyczna oraz usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego w Laboratoriach Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych. Opis przedmiotu zamówienia obejmuje: administrowanie sieci LAN Zamawiającego; utrzymywanie systemu kopii bezpieczeństwa danych Zamawiającego; konserwację urządzeń biurowych (faks, ksero) oraz komputerów i urządzeń peryferyjnych zgodnie z wymogami dokumentacji technicznej i instrukcji eksploatacyjnych; naprawę urządzeń biurowych (faks, ksero) oraz komputerów i urządzeń peryferyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku nr 7 do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.00.00-4, 50.32.30.00-5, 50.32.40.00-2, 50.32.41.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W przypadku zmiany stawek podatku VAT Strony sporządzą aneks określający ceny jednostkowe oraz całkowitą wartość umowy według aktualnych stawek podatku VAT. Do momentu wejścia w życie postanowień aneksu mają zastosowanie ceny brutto zapisane w obowiązującej umowie. Ceny netto usługi wskazane w umowie nie mogą ulec zmianie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ijhars.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa, pobrać ze strony internetowej www.ijhars.gov.pl lub na prośbę Wykonawcy (pisemną lub przesłaną faksem) zostanie wysłana pocztą.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2013 godzina 11:30, miejsce: Biuro Podawcze Ministerstwa Rolnictwa i Rozwoju Wsi, ul. Wspólna 30, 00-930 Warszawa lub przesyłając na adres Zamawiającego.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Rozdział I - Centralne Laboratorium GIJHARS w Poznaniu, ul. Reymonta 11/13, 60-791 Poznań.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest obsługa informatyczna oraz usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego w Laboratorium Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych. Opis przedmiotu zamówienia obejmuje: administrowanie sieci LAN Zamawiającego; utrzymywanie systemu kopii bezpieczeństwa danych Zamawiającego; konserwację urządzeń biurowych (faks, ksero) oraz komputerów i urządzeń peryferyjnych zgodnie z wymogami dokumentacji technicznej i instrukcji eksploatacyjnych; naprawę urządzeń biurowych (faks, ksero) oraz komputerów i urządzeń peryferyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku nr 7 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.00.00-4, 50.32.30.00-5, 50.32.40.00-2, 50.32.41.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Rozdział II - Laboratorium Specjalistyczne GIJHARS w Gdyni, Al. M. J. Piłsudskiego 8/12, 81-378 Gdynia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest obsługa informatyczna oraz usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego w Laboratorium Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych. Opis przedmiotu zamówienia obejmuje: administrowanie sieci LAN Zamawiającego; utrzymywanie systemu kopii bezpieczeństwa danych Zamawiającego; konserwację urządzeń biurowych (faks, ksero) oraz komputerów i urządzeń peryferyjnych zgodnie z wymogami dokumentacji technicznej i instrukcji eksploatacyjnych; naprawę urządzeń biurowych (faks, ksero) oraz komputerów i urządzeń peryferyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku nr 7 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.00.00-4, 50.32.30.00-5, 50.32.40.00-2, 50.32.41.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Rozdział III - Laboratorium Specjalistyczne GIJHARS w Lublinie, ul. Nowy Świat 3, 20-418 Lublin.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest obsługa informatyczna oraz usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego w Laboratorium Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych. Opis przedmiotu zamówienia obejmuje: administrowanie sieci LAN Zamawiającego; utrzymywanie systemu kopii bezpieczeństwa danych Zamawiającego; konserwację urządzeń biurowych (faks, ksero) oraz komputerów i urządzeń peryferyjnych zgodnie z wymogami dokumentacji technicznej i instrukcji eksploatacyjnych; naprawę urządzeń biurowych (faks, ksero) oraz komputerów i urządzeń peryferyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku nr 7 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.00.00-4, 50.32.30.00-5, 50.32.40.00-2, 50.32.41.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Rozdział IV - Laboratorium Specjalistyczne GIJHARS w Szczecinie, ul. Wały Chrobrego 4, 70-502 Szczecin.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest obsługa informatyczna oraz usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego w Laboratorium Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych. Opis przedmiotu zamówienia obejmuje: administrowanie sieci LAN Zamawiającego; utrzymywanie systemu kopii bezpieczeństwa danych Zamawiającego; konserwację urządzeń biurowych (faks, ksero) oraz komputerów i urządzeń peryferyjnych zgodnie z wymogami dokumentacji technicznej i instrukcji eksploatacyjnych; naprawę urządzeń biurowych (faks, ksero) oraz komputerów i urządzeń peryferyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku nr 7 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.00.00-4, 50.32.30.00-5, 50.32.40.00-2, 50.32.41.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Rozdział V - Laboratorium Specjalistyczne GIJHARS w Białymstoku, ul. Ogrodowa 10, 15-027 Białystok.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest obsługa informatyczna oraz usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu komputerowego w Laboratorium Głównego Inspektoratu Jakości Handlowej Artykułów Rolno-Spożywczych. Opis przedmiotu zamówienia obejmuje: administrowanie sieci LAN Zamawiającego; utrzymywanie systemu kopii bezpieczeństwa danych Zamawiającego; konserwację urządzeń biurowych (faks, ksero) oraz komputerów i urządzeń peryferyjnych zgodnie z wymogami dokumentacji technicznej i instrukcji eksploatacyjnych; naprawę urządzeń biurowych (faks, ksero) oraz komputerów i urządzeń peryferyjnych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został przedstawiony w załączniku nr 7 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.32.00.00-4, 50.32.30.00-5, 50.32.40.00-2, 50.32.41.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- 4WOG-1200.2712.9.2025 Usługa napraw i konserwacji komputerów, notebooków i komputerowych urządzeń peryferyjnych dla jednostek wojskowych/instytucji będących na zaopatrzeniu 4 WOG Gliwice
- "Obsługa techniczna i konserwacja urządzeń i instalacji w budynku przy ul. Siennej 82 w Warszawie - 5 części"
więcej: Usługi w zakresie napraw i konserwacji komputerów osobistych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.