Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-11-06
Bochnia: Przeprowadzenie specjalistycznych kursów zawodowych - 6 zadań w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Numer ogłoszenia: 435022 - 2012; data zamieszczenia: 06.11.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Bochni , ul. Kazimierza Wielkiego 31, 32-700 Bochnia, woj. małopolskie, tel. 014 6153700, faks 014 6153708.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.bochnia.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie specjalistycznych kursów zawodowych - 6 zadań w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie specjalistycznych kursów zawodowych - 6 zadań w związku z realizacja projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, w latach 2010 - 2014 - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać się doświadczeniem zawodowym w zakresie co najmniej 2 usług polegających na przeprowadzeniu kursów zawodowych, odpowiadających tematyce treści, na którą składa ofertę, legitymując się ich wykonaniem, jako wykonawca w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, dlatego też musi wykazać, iż posiada osoby zdolne do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż dysponuje co najmniej jedną osobą, która będzie uczestniczyć w wykonaniu zamówienia w tematyce treści, na którą składa ofertę i posiadającą: - wykształcenie co najmniej średnie; - przygotowanie pedagogiczne; - co najmniej 2 letnie doświadczenie w przeprowadzeniu kursów w tematyce i treści, na którą Wykonawca składa ofertę. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełniania warunku na podstawie złożonego oświadczenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w zakresie terminu jej realizacji, w związku z koniecznością dostosowania harmonogramu realizacji kursów do innych zajęć edukacyjnych uczniów
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.malopolska.pl/bip/bochenski
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Bochni ul. Kazimierza Wielkiego 31, 32-700 Bochnia..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.11.2012 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Bochni ul. Kazimierza Wielkiego 31, 32-700 Bochnia - Punkt Obsługi Mieszkańca..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce realizowany w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki - działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego, w latach 2010 - 2014 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kurs kosztorysowania i planowania (programy Zuzia, Metri Cad, Planista) dla drogowców (dla uczniów ZS nr 2 w Bochni).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Liczba uczestników zajęć - 1 grupa 8 uczniów 2. Czas trwania kursu wynosi: 84 godzin 3. Kurs odbywał się będzie na terenie Zespołu Szkół Nr 2 w Bochni. Zajęcia mogą być realizowane od poniedziałku do soboty (za wyjątkiem dni ustawo wolnych od pracy) w godzinach od 8.00 do 19.00. Harmonogram zajęć ustala się w porozumieniu z Zamawiającym, który ma prawo do podania własnych przedziałów czasowych odbywania zajęć. 4. Kurs ma obejmować naukę programów Zuzia, Metri Cad, Planista. Uczestnicy nabędą wiedzę i umiejętności dotyczące rozwiązywania zagadnień kosztorysowych, posługiwania się katalogami KNR i cennikami. Samodzielnego sporządzania kosztorysów i harmonogramów. Wykonawca ponosi koszty opłat egzaminacyjnych i wydania certyfikatów. Wykonawca zapewnia oprogramowanie: Zuzia, Metri Cad i Planista. Każda osoba uczestnicząca w szkoleniu będzie mieć do dyspozycji 1 stanowisko komputerowe. Uczestnicy mają otrzymać informacje dotyczące rozwiązywania zagadnień kosztorysowych, posługiwania się katalogami KNR i cennikami. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić oprogramowanie niezbędne do przeprowadzenia kurs w wersji umożliwiającej pełną funkcjonalność..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kurs kosztorysowania i planowania (programy Zuzia, Metri Cad, Planista) dla technika budownictwa (dla uczniów ZS nr 2 w Bochni).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Liczba uczestników zajęć - 16 uczniów - 2 grupy po 8 uczniów 2. Czas trwania kursu wynosi: 84 godzin dla każdej z grup 3. Kurs odbywał się będzie na terenie Zespołu Szkół Nr 2 w Bochni. Zajęcia mogą być realizowane od poniedziałku do soboty (za wyjątkiem dni ustawo wolnych od pracy) w godzinach od 8.00 do 19.00. Harmonogram zajęć ustala się w porozumieniu z Zamawiającym, który ma prawo do podania własnych przedziałów czasowych odbywania zajęć. 4. Kurs ma obejmować naukę programów Zuzia, Metri Cad, Planista. Uczestnicy nabędą wiedzę i umiejętności dotyczące rozwiązywania zagadnień kosztorysowych, posługiwania się katalogami KNR i cennikami. Samodzielnego sporządzania kosztorysów i harmonogramów. Wykonawca ponosi koszty opłat egzaminacyjnych i wydania certyfikatów. Wykonawca zapewnia oprogramowanie: Zuzia, Metri Cad i Planista. Każda osoba uczestnicząca w szkoleniu będzie mieć do dyspozycji 1 stanowisko komputerowe. Uczestnicy mają otrzymać informacje dotyczące rozwiązywania zagadnień kosztorysowych, posługiwania się katalogami KNR i cennikami. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić oprogramowanie niezbędne do przeprowadzenia kurs w wersji umożliwiającej pełną funkcjonalność..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Szkolenie GPS w geodezji (dla uczniów Zespołu Szkół Nr 2 im. Stanisława Konarskiego w Bochni).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: . Liczba uczestników zajęć - 2 grupy po 5 uczniów Zespołu Szkół Nr 2 im. Stanisława Konarskiego w Bochni w zawodzie technik geodeta 2. Czas trwania kursu wynosi: 2 grupy po 24 godziny każda 3. Zajęcia mogą być realizowane od poniedziałku do soboty (za wyjątkiem dni ustawo wolnych od pracy) w godzinach od 8.00 do 19.00. Harmonogram zajęć ustala się w porozumieniu z Zamawiającym, który ma prawo do podania własnych terminów odbywania zajęć. Wykonawca ma zapewnić odpowiednie miejsce do przeprowadzenia szkolenia m.in. salę wykładową (w odległości nie większej niż 50 kilometrów od siedziby zamawiającego) oraz sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia. 4. Celem kursu jest nabycie przez uczniów umiejetności w zakresie obsługi GPS w geodezji, potwierdzone zdaniem egzaminu przygotowanego przez wykonawcę i wydaniem certyfikatu w przypadku pozytywnej oceny. Koszt egzaminu oraz wydania certyfikatu ponosi wykonawca. Kurs ma obejmować naukę obsługi GPS w formie wykładów i ćwiczeń praktycznych. Uczestnicy mają otrzymać informacje dotyczące: zasady działania GPS, pomiarów satelitarnych, systemu ASG-EUPOS, wykorzystania systemu ASG-EUPOS do wykonania prac geodezyjnych, wykonywania pomiarów GPS-em w nawiązaniu do ASG-EUPOS - ćwiczenia terenowe, opracowanie wyników pomiarów, sporządzenie operatu pomiarowego..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Szkolenie z obsługi stacji fotogrametrycznej Zespołu Szkół Nr 2 im. Stanisława Konarskiego w Bochni).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Liczba uczestników zajęć - 2 grupy po 10 uczniów Zespołu Szkół Nr 2 im. Stanisława Konarskiego w Bochni w zawodzie technik geodeta 2. Czas trwania kursu wynosi: 2 grupy po 24 godziny każda 3. Zajęcia mogą być realizowane od poniedziałku do soboty (za wyjątkiem dni ustawo wolnych od pracy) w godzinach od 8.00 do 19.00. Harmonogram zajęć ustala się w porozumieniu z Zamawiającym, który ma prawo do podania własnych terminów odbywania zajęć. Wykonawca ma zapewnić odpowiednie miejsce do przeprowadzenia szkolenia m.in. salę wykładową (w odległości nie większej niż 50 kilometrów od siedziby zamawiającego) oraz sprzęt niezbędny do przeprowadzenia szkolenia. 4. Celem kursu jest nabycie umiejętności obsługi Cyfrowej Stacji Fotogrametrycznej. Szkolenie ma być zakończone certyfikatem uzyskanym przez uczestników. Kurs ma obejmować naukę obsługi Cyfrowej Stacji Fotogrametrycznej. Uczestnicy mają otrzymać informacje dotyczące: zakładania projektu, obliczania orientacji wewnętrznej dla kamer cyfrowych, usuwania dystorsji ze zdjęć, tworzenia map wektorowych oraz edycji numerycznego modelu terenu..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kurs kulinarny z zakresu kuchni molekularnej dla uczniów Zespołu Szkół w Dąbrowicy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Liczba uczestników zajęć - 1 grupa 8 uczniów z Zespołu Szkół w Dąbrowicy 2. Czas trwania kursu wynosi: 10 godziny dla każdej z grup 3. Zamawiający zaleca, aby zajęcia były realizowane po godz.14.00 w dni powszednie oraz w soboty od godz. 8.00 do 18.00 . Harmonogram zajęć ustala się w porozumieniu z Zamawiającym, który ma prawo do podania własnych terminów odbywania zajęć. 4. Zadanie polega na przeprowadzeniu kursu Szkolenie kulinarne z zakresu kuchni molekularnej (dla uczniów Zespołu Szkół w Dąbrowicy). Celem kursu jest zdobycie niezbędnej wiedzy teoretycznej i praktycznej oraz uzyskanie stosownych dyplomów, certyfikatów, potwierdzających posiadanie wiedzy i umiejętności. Uczestnicy po zakończonym kursie otrzymają zaświadczenie o ukończeniu kursu, a po pozytywnym zdaniu egzaminu uczestnicy uzyskują certyfikat. Program szkolenia zawierający zajęcia teoretyczne z przewagą zajęć praktycznych. W programie powinno się znaleźć minimum: przedstawienie produktów używanych w kuchni molekularnej, kawior z soków owocowych, sferyczne ravioli, gotowanie w niskich temperaturach, technika wędzenia, pianki na ciepło i zimno, pianka z espuma, gotowanie w azocie, wykorzystanie kwiatów jadalnych. Tematy przedstawiane przez wykładowców na zajęciach powinny być przygotowane i prezentowane tak, aby każdy słuchacz mógł przynajmniej jeden raz w trakcie zajęć samodzielnie wykonać ćwiczenia związane z wykładanym tematem. Zajęcia mają być prowadzone na surowcach określonych w recepturach z użyciem dekoracji. Na zakończenie zajęć ma być przeprowadzona profesjonalna degustacja..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kurs carvingu (dla uczniów Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Bochni.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Liczba uczestników zajęć - 1 grupa 10 uczniów Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Bochni 2. Czas trwania kursu wynosi: 16 godziny łącznie 3. Zamawiający zaleca, aby zajęcia były realizowane po godz.14.00 w dni powszednie oraz w soboty od godz. 8.00 do 18.00 . Harmonogram zajęć ustala się w porozumieniu z Zamawiającym, który ma prawo do podania własnych terminów odbywania zajęć. 4. Zadanie polega na przeprowadzeniu kursu carvingu (dla uczniów Specjalnego Ośrodka Szkolno - Wychowawczego w Bochni). Celem kursu jest zdobycie niezbędnej wiedzy teoretycznej i praktycznej oraz uzyskanie stosownych dyplomów, certyfikatów, potwierdzających posiadanie wiedzy i umiejętności. W ramach kursu uczeń nabędzie wiedzę i umiejętności z zakresu: Rzeźbienie metodą Carvingu w warzywach i owocach dostępnych w sezonie np.: melon, buraki, marchew, jabłka, arbuz oraz układanie kompozycji z wykonanych owoców i warzyw. Tematy przedstawiane przez wykładowców na zajęciach powinny być przygotowane i prezentowane tak, aby każdy słuchacz mógł przynajmniej jeden raz w trakcie zajęć samodzielnie wykonać ćwiczenia związane z wykładanym tematem. Zajęcia prowadzone są na surowcach określonych w recepturach..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.12.2012.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BOCHNI
- Transport uczestników sekcji sportowych MOSiR Bochnia na zawody sportowe, turnieje i zgrupowania w okresie styczeń - grudzień 2025 r.
- Wyłapywanie bezdomnych zwierząt z terenu Gminy Miasta Bochnia oraz zapewnienie im opieki
- Świadczenie usługi cateringowej dla dzieci w Miejskim Przedszkolu nr 2 w Bochni w roku 2025
- Dostawa produktów farmaceutycznych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Bochni Szpital Powiatowy im. bł. Marty Wieckiej.
- Sukcesywna dostawa żywności oraz artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Bochni w okresie od 01.01.2025 r. do 30.06.2025 r.
- Administrowanie Targowiskiem "Mój Rynek" przy ul. Partyzantów w Bochni
więcej: przetargi w Bochni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie kursu z druku 3D - rodzaje technologii addytywnych - poziom zaawansowany w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Energia kwalifikacji"
- "Usługa zorganizowania i przeprowadzenia kursów zawodowych dla uczestników projektu "Aktywna szkoła zawodowa bez barier" nr FELD.08.08-IZ.00-0116/23
- Przeprowadzenie szkoleń dla uczniów i uczennic w ramach realizacji projektu "Z certyfikatem w przyszłość" - z podziałem na II części
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.