Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-03-27
Mińsk Mazowiecki: Dostawa farb, rozpuszczalników, środków antykorozyjnych
dla Jednostki Wojskowej 1131
Numer ogłoszenia: 43505 - 2015; data zamieszczenia: 27.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1131 , 05-300 Mińsk Mazowiecki, woj. mazowieckie, tel. 25 74 74 510, faks 25 74 74 520.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.23blt.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: WOJSKO.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa farb, rozpuszczalników, środków antykorozyjnych dla Jednostki Wojskowej 1131.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1Zakres z Przedmiotem zamówienia jest jednorazowa dostawa farb, rozpuszczalników, produktów antykorozyjnych do Jednostki Wojskowej 1131 w Mińsku Mazowieckim. Przedmiot zamówienia podzielono na 13 zadań: Zadanie nr 1 - Farby i akcesoria malarskie - dla sekcji infrastruktury w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr 2A do SIWZ; Zadanie nr 2 - Farby- dla sekcji łączności w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr 2B do SIWZ; Zadanie nr 3 - Farby antyradiacyjne - dla sekcji łączności w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr 2C do SIWZ Zadanie nr 4 - Akcesoria malarskie dla sekcji łączności w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr 2D do SIWZ Zadanie nr 5 - Farby - dla służby inżynieryjno-saperskiej i OPBMR w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr 2E do SIWZ; Zadanie nr 6 - Akcesoria malarskie - dla służby inżynieryjno-saperskiej i OPBMR w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr 2F do SIWZ; Zadanie nr 7 - Farby - dla służby czołgowo samochodowej w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr 2G do SIWZ; Zadanie nr 8 - Akcesoria malarskie - dla służby czołgowo samochodowej w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr 2H do SIWZ; Zadanie nr 9 - Farby - dla służby ZLT w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku 2I do SIWZ Zadanie 10 - Akcesoria malarskie - dla służby ZLT w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku 2J do SIWZ; Zadanie 11 - Farby - dla służby żywnościowej w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku 2K do SIWZ; Zadanie 12 - Akcesoria malarskie - dla służby żywnościowej w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku 2L do SIWZ; Zadanie nr 13 - Farby i akcesoria malarskie - dla służby MPS w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr 2Ł do SIWZ; Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia oferty na dowolną ilość zadań, przy czym oferty dotyczące poszczególnych zadań muszą być kompletne. Oferty nie zawierające pełnego zakresu przedmiotu zamówienia określonego w poszczególnych zadaniach zostaną odrzucone. Wymagania zamawiającego w zakresie oferowanych produktów: Zamawiający wymaga by Wykonawca wypełnił kolumnę nr 7 (zadanie nr 1, 2, 3,5, 7, 9, 11, 13 ) oraz dla zadania nr 8 pozycja 1, 2, 3, 4 i dla zadania nr 10 pozycja1, 17, 18 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29, 30, 31, 32, 33, w celu umożliwienia porównania parametrów oferowanych produktów z żądanymi przez Zamawiającego. Nie wskazanie żądanych informacji skutkować będzie odrzuceniem oferty zgodnie z art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. Dostarczone farby, rozpuszczalniki, produkty antykorozyjne muszą być fabrycznie nowe wcześniej nie używane i posiadać cechy pierwotnego opakowania oraz odpowiadać wszystkim cechom określonym w formularzu cenowym; Dostarczone farby, rozpuszczalniki, produkty antykorozyjne będą posiadały parametry określone w specyfikacji oraz wymagane atesty, certyfikaty lub karty charakterystyki; Warunki dostawy Dostawy winny być realizowane w godzinach od 8.00 do 14.00 tylko w dni robocze do Jednostki Wojskowej 1131. Przekazanie przedmiotu zamówienia nastąpi w siedzibie Zamawiającego na podstawie protokołu odbioru sporządzonego w dniu dostawy, który będzie podstawą wystawienia faktury. Za przyjęcie przedmiotu umowy rozumie się podpisanie przez Zamawiającego protokołu odbioru lub dokumentu WZ i odesłanie go do Wykonawcy. Odpowiedzialność za jakość dostarczonego towaru przejmuje Wykonawca do końca okresu przydatności do użytku danego artykułu. W przypadku wykrycia wad dostarczonego towaru, Wykonawca zobowiązany jest wymienić na własny koszt towar wadliwy na towar wolny od wad w terminie obowiązywania umowy. Zamawiający wymaga, aby dostarczone artykuły były oznaczone zgodnie z danymi określonymi w Formularzu cenowym odpowiednio dla zadania. W przypadku braku takiego oznaczenia, Wykonawca zobowiązany jest, przy dostawie towaru, do przedstawienia odpowiedniej dokumentacji potwierdzającej, że dostarczony asortyment jest zgodny z wymaganiami Zamawiającego. W przypadku, gdy dostarczony towar (w części lub całości) nie będzie odpowiadał opisowi zawartemu w Formularzu cenowym, Zamawiający odmówi przyjęcia towaru, a Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia towaru zgodnego z przedmiotem zamówienia w terminie trwania umowy. Koszt dostawy asortymentu wolnego od wad poniesie Wykonawca. Wykonawca, przy dostawie farb, rozpuszczalników, lakierów oraz artykułów konserwujących musi dołączyć do każdego preparatu kartę charakterystyki (MSDS) w języku polskim. Wykonawca, wraz z dostawą dostarczy Zamawiającemu atesty potwierdzające zgodność bezpieczeństwa wymaganego przepisami dla danego produktu, jeśli takie posiada. Wraz z dostawą Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia informacji o terminie przechowywania oraz okresie przydatności do użycia towaru zgodnie z opisem zawartym w formularzu cenowym. Brak pisemnej informacji w w/w zakresie może stanowić bezpośrednią przesłankę do odstąpienia od umowy z powodu okoliczności, za które odpowiada Wykonawca..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.80.00.00-8, 44.81.00.00-1, 44.83.20.00-1, 39.22.42.10-3, 09.21.16.30-6, 39.50.00.00-7, 37.82.38.00-1, 44.17.60.00-4, 03.46.00.00-2, 24.91.00.00-6, 09.11.10.00-4, 14.81.00.00-2, 19.21.20.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 13.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA WNIESIENIA WADIUM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosownego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy pzp. metodą spełnia /nie spełnia.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosownego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy pzp. metodą spełnia /nie spełnia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosownego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy pzp. metodą spełnia /nie spełnia.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosownego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy pzp. metodą spełnia /nie spełnia.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie złożonego przez Wykonawcę stosownego oświadczenia z art. 22 ust. 1 ustawy pzp. metodą spełnia /nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W przypadku zaoferowania materiałów równoważnych informuję, że zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Wskazana w opisie przedmiotu zamówienia - formularza cenowego odpowiednio dla zadania marka lub nazwa handlowa określa standard, klasę produktu, a nie konkretną markę lub producenta. Produkt równoważny nie może mieć gorszych parametrów technicznych i jakościowych oraz niższego standardu od produktu wskazanego. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, spełniają wymagania określane przez Zamawiającego. W tym celu zamawiający wymaga dołączenia do oferty karty charakterystyki oferowanego produktu równoważnego potwierdzającej jego wymagania. Zamawiający wymaga również aby wykonawca wypełnił kolumnę nr 7 zgodnie z opisem w Rozdziale III pkt. 3 ppkt.1 , oraz dołączył Wypełniony formularz ofertowy zgodny co do treści ze wzorem zawartym w zał. nr 1, Wypełniony formularz cenowy zgodny co do treści ze wzorem zawartym w zał. nr 2A-2F. Wraz z dostawą zamawiający wymaga Wykonawca, przy dostawie farb, rozpuszczalników, lakierów oraz artykułów konserwujących musi dołączyć do każdego preparatu kartę charakterystyki (MSDS) w języku polskim. Wykonawca, wraz z dostawą dostarczy Zamawiającemu atesty potwierdzające zgodność bezpieczeństwa wymaganego przepisami dla danego produktu, jeśli takie posiada. Wraz z dostawą Wykonawca zobowiązany jest do przedstawienia informacji o terminie przechowywania oraz okresie przydatności do użycia towaru zgodnie z opisem zawartym w formularzu cenowym. Brak pisemnej informacji w w/w zakresie może stanowić bezpośrednią przesłankę do odstąpienia od umowy z powodu okoliczności, za które odpowiada Wykonawca
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin dostawy od dnia podpisania umowy - 5
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.13blt.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 1131, 05-300 Mińsk Mazowiecki.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.04.2015 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w Jednostce Wojskowej 1131, 05-300 Mińsk Mazowiecki; (kancelaria jawna) w dni robocze w godzinach 7:30 - 15:30.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Farby i akcesoria malarskie - dla sekcji infrastruktury.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Farby i akcesoria malarskie - dla sekcji infrastruktury w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr 2A do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.80.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: - Farby- dla sekcji łączności.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Farby- dla sekcji łączności w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr 2B do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.80.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin wykonania - 5
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Farby antyradiacyjne - dla sekcji łączności.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Farby antyradiacyjne - dla sekcji łączności w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr 2C do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.81.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin wykonania - 5
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Akcesoria malarskie dla sekcji łączności.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria malarskie dla sekcji łączności w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr 2D do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.42.10-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Farby - dla służby inżynieryjno-saperskiej i OPBMR.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Farby - dla służby inżynieryjno-saperskiej i OPBMR w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr 2E do SIWZ;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.81.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Akcesoria malarskie - dla służby inżynieryjno-saperskiej i OPBMR.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria malarskie - dla służby inżynieryjno-saperskiej i OPBMR w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr 2F do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.81.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin wykonania - 5
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Farby - dla służby czołgowo samochodowej;.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Farby - dla służby czołgowo samochodowej w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr 2G do SIWZ;.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.80.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Akcesoria malarskie - dla służby czołgowo samochodowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria malarskie - dla służby czołgowo samochodowej w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr 2H do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.80.00.00-8, 39.22.42.10-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Farby - dla służby ZLT.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Farby - dla służby ZLT w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku 2I do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.80.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Akcesoria malarskie - dla służby ZLT.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria malarskie - dla służby ZLT w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku 2J do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.83.20.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin wykonania - 5
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Farby - dla służby żywnościowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Farby - dla służby żywnościowej w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku 2K do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.80.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. termin dostawy - 5
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Akcesoria malarskie - dla służby żywnościowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Akcesoria malarskie - dla służby żywnościowej w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku 2L do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.80.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Farby i akcesoria malarskie - dla służby MPS.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Farby i akcesoria malarskie - dla służby MPS w ilościach i asortymencie opisanym w załączniku nr 2Ł do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.80.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 95
- 2. Termin wykonania - 5
INNE PRZETARGI Z MIŃSKA MAZOWIECKIEGO
- Dostawa preparatów myjących, dezynfekcyjnych oraz preparatów do myjni, basenów i kaczek
- Remont budynku na potrzeby integracji społecznej mieszkańców miasta Mińsk Mazowiecki II
- (IV/25) PRACE REMONTOWE WRAZ Z ROBOTAMI TOWARZYSZĄCYMI PAŁACU DWORSKIEGO BĘDĄCEGO SIEDZIBĄ DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W KĄTACH
- Ubezpieczenie majątku i innych interesów Gminy Mińsk Mazowiecki
więcej: przetargi w Mińsku Mazowieckim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa mebli oraz innego wyposażenia do budynku GCKiS w ramach zadania inwestycyjnego pn. Budowa Gminnego Centrum Kultury i Sportu - etap I.
- Sukcesywna dostawa środków czystości
- Dostawa materiałów budowlanych, elektrycznych i paneli podłogowych.
- DOSTAWA MATERIAŁÓW BUDOWLANO-TECHNICZNYCHNA NA ROK 2025/2026
- "Adaptacja pracowni/warsztatów ZSP/BR" w ramach projektu "Bialscy uczniowie kompetentni, wykwalifikowani, aktywni zawodowo"
- Sukcesywny zakup materiałów opisanych w OPZ w systemie sprzedaży bezgotówkowej
więcej: Masa papiernicza »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.