Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-10-24
Świdnica: Stała, całodobowa i bezpośrednia ochrona obiektu, osób i mienia w budynku Sądu Rejonowego w Świdnicy przy ul. Okulickiego 2-4
Postępowanie nr ZP_3_2013
Numer ogłoszenia: 435090 - 2013; data zamieszczenia: 24.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Świdnicy , ul. Okulickiego 2-4, 58-100 Świdnica, woj. dolnośląskie, tel. 74 8518400, faks 74 8518466.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Stała, całodobowa i bezpośrednia ochrona obiektu, osób i mienia w budynku Sądu Rejonowego w Świdnicy przy ul. Okulickiego 2-4 Postępowanie nr ZP_3_2013.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa niepriorytetowa, kategoria 23, kod CPV: 79710000-4 tj. Całodobowa ochrona obiektu, (obiekt nie jest w ewidencji obiektów podlegających obowiązkowej ochronie), osób i mienia Sądu Rejonowego w Świdnicy położonego przy ul. Okulickiego 2-4 realizowana w formie bezpośredniej i stałej ochrony fizycznej oraz polegająca na stałym dozorze sygnałów przesyłanych, gromadzonych i przetwarzanych w elektronicznych urządzeniach i systemach alarmowych pozostających na wyposażeniu Sądu Rejonowego w Świdnicy w budynku przy ul. Okulickiego 2-4: a) w dni pracy Sądu w godz. 7oo - 16oo przez 3 (trzech) licencjonowanych pracowników ochrony, z których przynajmniej jeden musi posiadać licencję II stopnia b) w dni pracy Sądu w godz. 16°° - 18°° przez 2 (dwóch) licencjonowanych pracowników ochrony, z których przynajmniej jeden musi posiadać licencję II stopnia c) w pozostałych dniach i godzinach - ochrona przez 1 (jednego) pracownika ochrony posiadającego, co najmniej licencję I stopnia.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Przewiduje się możliwość zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 upzp, w wysokości do 50% zamówienia podstawowego dotyczącego przedmiotu zamówienia określonego w niniejszej specyfikacji.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4, 79.71.10.00-1, 79.71.30.00-5, 79.71.40.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają wymogi określone w art.22 ust.1 ustawy Pzp oraz wobec, których brak jest podstaw do wykluczenia na podstawie art.24 ust.1 ustawy Pzp,a ponadto spełniają powyższe warunki: 5.1. Wykonawca powinien posiadać koncesję MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej, zgodnie z ustawą z dnia 22.08.1997 r. O ochronie osób i mienia (t.j.Dz.U.2005,Nr 145,poz.1221). -Opis oceny: Na podstawie dokumentu koncesji.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
5.2. Wykonawca powinien posiadać wiedzę i doświadczenie, polegające na tym, że wykonał lub wykonuje, w okresie ostatnich trzech(3)lat, licząc od terminu składania ofert, co najmniej dwie (2)usługi o wartości niemniejszej niż 100.000,00 zł (brutto) każda , w obiektach użyteczności publicznej o powierzchni 3.000m2 każda, w zakresie ochrony osób i mienia wraz z monitoringiem, każda trwająca przez okres 1 roku minimum. -Opis oceny: Na podstawie doświadczenia zawodowego tj. Wykazu głównych usług oraz dowodów potwierdzających, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
5.3. Wykonawca powinien dysponować osobami posiadającymi licencje pracownika ochrony zgodnie z ustawą z dnia 22,08.1997 r. O ochronie osób i mienia (t.j.Dz.U.2005,Nr 145,poz.1221)legitymującymi się przynajmniej 12 miesięcznym doświadczeniem w ochronie obiektów użyteczności publicznej (§3 pkt.6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie-Dz.U.2002,Nr 75,poz.690).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Za spełnienie warunku Zamawiający uzna wykazanie przez Wykonawcę dysponowania, co najmniej 10 osobami spełniającymi następujące wymagania: -osiem (8) osób z co najmniej 12 miesięcznym stażem pracy na stanowisku pracownika ochrony pełniących służbę w budynku, w tym cztery( 4) osoby posiadające licencje pracownika ochrony I stopnia, kolejne cztery(4 )osoby posiadające licencję II stopnia i dwie ( 2 ) osoby, z co najmniej 6 miesięcznym stażem pracy na stanowisku pracownika ochrony w budynku, posiadające licencję pracownika ochrony I stopnia oraz dla każdego pracownika aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego. Do wykazu dla wszystkich pracowników w nim wskazanych ( co najmniej10 pracowników) należy dołączyć, w terminie określonym w §3 pkt 7 projektu umowy - załącznik nr 13 do SIWZ, informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust1 pkt.4-8 upzp -Opis oceny: Na podstawie wykazu osób.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
5.4. Wykonawca w dniu składania ofert, powinien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 250.000,00 zł -Opis oceny: Na podstawie opłaconej polisy lub innego dokumentu potwierdzającego.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
6.1. Oświadczenie zgodne z art.22 ust.1 ustawy Pzp i art.44 ustawy Pzp-oryginał - Załącznik Nr 1 do SIWZ (wzór Nr 1) 6.2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej , jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art.24 ust.1 pkt.2 ustawy Pzp,wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Załącznik Nr2 6.3. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4- 8 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. (wystawioną na kierownictwo firmy i przygotowanych do wykonania zamówienia pracowników) - Załącznik Nr3 6.4. Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert .- Załącznik Nr 4 6.5. Wykaz wykonanych lub wykonywanych głównych usług w okresie ostatnich trzech (3)lat przed upływem terminu składania ofert wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania /wykonywania i podmiotów na rzecz, których usługi zostały wykonane/wykonywane oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie w obiektach użyteczności publicznej. - Załącznik Nr 5 - do SIWZ (wzór Nr2) 6.6. Opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 250.000,00 złotych - Załącznik Nr 6 6.7. Kopię koncesji MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia zgodnie z ustawa z 22.08.1997r.O ochronie osób i mienia(t.j.Dz.U.2005,Nr 145,poz.1221) - Załącznik Nr 7 6.8. Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonywania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż trzy(3)miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Załącznik nr 8 6.9. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie bądź rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. -Załącznik nr 9 6.10. Oświadczenie uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy o tym, że nie zostało wszczęte i nie toczy się wobec niego postępowanie o odebranie koncesji, - Załącznik Nr 10 do SIWZ (wzór nr 3) 6.11. Wykonawca zgodnie z pkt.5.3. składa wraz z ofertą wykaz z co najmniej dziesięcioma(10) osobami posiadającymi licencję pracownika ochrony spełniającymi następujące wymagania: -osiem(8) osób z co najmniej 12 miesięcznym stażem pracy na stanowisku pracownika ochrony pełniących służbę w budynku, w tym cztery( 4) osoby posiadające licencje pracownika ochrony I stopnia , cztery(4) osoby posiadające licencję pracownika ochrony II stopnia i dwie(2) osoby z 6 miesięcznym stażem pracy na stanowisku pracownika ochrony pełniących służbę w budynku, posiadające licencje I stopnia wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych,doświadczenia,wykształcenia - niezbędnych do wykonania zamówienia(kopie licencji, zaświadczeń o przeszkoleniu w zakresie ochrony) a także zakresu wykonywanych przez nie czynności . - Załącznik Nr 11 do SIWZ (wzór Nr 4) 6.12. Wykonawca wraz z ofertą składa listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.2 pkt.5 ustawy Pzp, albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej art.26 ust.2 d ustawy Pzp - Załącznik nr 12 do SIWZ. (wzór nr 5) 6.13. Zaparafowany projekt umowy - Załącznik Nr 13 6.14. Pełnomocnictwo w przypadku złożenia oferty wspólnej - Załącznik Nr 14 Do oferty należy załączyć dokument (-y-),określające zasady reprezentacji oraz osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy. W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo, z którego wynika umocowanie, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. Dokument pełnomocnictwa należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialne. 6.15. Na podstawie art.26 ust.3 ustawy Pzp Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli wymaganych przez Zamawiającego oświadczeń lub dokumentów, lub którzy nie złożyli pełnomocnictwa, albo którzy złożyli wymagane przez Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, zawierające błędy lub złożyli błędne pełnomocnictwo , do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba, że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu albo konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty, powinny potwierdzać spełnienie przez Wykonawców warunków udziału w postepowaniu oraz spełnienie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez Zamawiajacego, nie później niż w dniu, w którym upłynął termin składania ofert. Dokumenty składane są w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6.16. Oświadczenie uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy o tym, że nie zostało wszczęte i nie toczy się wobec niego postępowanie o odebranie koncesji.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - Doswiadczenie Wykonawcy w zakresie bezpośredniej ochrony fizycznej - 20
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający na wniosek Wykonawcy dopuszcza możliwość zmiany wynagrodzenia brutto umowy na skutek urzędowej zmiany stawek podatku od towarów i usług (VAT). Wskazany w ofercie miesięczny ryczałt netto nie podlega zmianom w okresie obowiązywania umowy i stanowi podstawę do przeliczenia wartości brutto o zmienioną stawkę podatku VAT.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swidnica.sr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Świdnicy ul. Okulickiego 2-4, 58-100 Świdnica.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.11.2013 godzina 08:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Świdnicy ul. Okulickiego 2-4, 58-100 Świdnica parter , pokój 121.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ŚWIDNICY
- Doposażenie placów zabaw w Przedszkolach Miejskich nr 14, 15 i 16 w Świdnicy w ramach projektu unijnego "Świdnickie przedszkolaki odkrywają świat" FEDS.08.03-IZ.00-0009/24
- Warsztaty dla rodziców w ramach Rządowego Programu ,,Za Życiem".
- "Bieżące utrzymanie drożności sieci kanalizacji deszczowej i urządzeń odwadniających drogi gminne i wojewódzkie, (...), w okresie od dnia podpisania umowy do 31.12.2025 r."
- "Dostawy materiałów do sterylizacji"
- Termomodernizacja trzech budynków komunalnych Gminy Miasto Świdnica ul. Kraszowicka 32, ul. Kraszowicka 34, ul. Kraszowicka 35 POSTĘPOWANIE Z PODZIAŁEM NA ZADANIA
- Utrzymanie i wymiana oznakowania pionowego i urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na drogach gminnych w Świdnicy w 2025 r.
więcej: przetargi w Świdnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Ochrona osób i mienia - Kochcice
- Dozorowanie i ochrona obiektów, terenu i mienia poprzez monitorowanie systemów w Zakładzie Gospodarki Odpadami S.A. w Bielsku-Białej"
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia oraz usługi konwojów środków pieniężnych dla Stadionu Miejskiego w Katowicach Sp. z o. o.
- Ochrona osób i mienia na terenie Teatru Baj w Warszawie
- Usługi całodobowego nadzoru w formie monitoringu elektronicznego nieruchomości stanowiących własność Gminy Wrocław oraz naprawy i konserwacje tych systemów.
- Usługa ochrony osób i mienia oraz imprez targowych i wystawienniczych Wielkopolskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Poznaniu
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.