Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-02-27
Przasnysz: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ OLSZEWIEC - KIJEWICE - PRZASNYSZ NA ODCINKU KIJEWICE - PRZASNYSZ
Numer ogłoszenia: 43520 - 2009; data zamieszczenia: 27.02.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Przasnysz , ul. Św. St. Kostki 5, 06-300 Przasnysz, woj. mazowieckie, tel. 029 7522709, faks 029 7522709.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.przasnysz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ OLSZEWIEC - KIJEWICE - PRZASNYSZ NA ODCINKU KIJEWICE - PRZASNYSZ.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej Olszewiec - Kijewice - Przasnysz na odcinku Kijewice - Przasnysz w km 2 + 135 do km 5 + 340 o długości 3.205 mb poprzez wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno - asfaltowej na odcinku o łącznej długości 3.205 mb, w tym wykonanie ścieralnej warstwy nawierzchni z masy mineralno - asfaltowej - 1 warstwa grubości 3 cm na odcinku 1.680 mb - 8.601,60 m2 i 2 warstwa grubości 4 cm na całym odcinku 3.205 mb - 13.737,50 m2. Szczegółowy zakres prac przewidzianych do realizacji oraz technologia ich wykonania zostały określone w załączniku nr 4 do SIWZ - przedmiarze robót i kosztorysie ślepym..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.08.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ust. 1 i 2, spełniający warunki udziału w postępowaniu określone w niniejszej SIWZ oraz w art. 22 ust. 1 pkt. 1 - 3 ustawy PZP, oraz spełniający warunki dodatkowe: 2. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn. prowadzą działalność gospodarczą w ww. zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej 3. Posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na minimum 800.000,00 zł 4. Dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. Osoby kierujące robotami muszą posiadać uprawnienia w specjalności drogowej i muszą być wpisane na listę członków Izby Inżynierów Budownictwa i ubezpieczone od odpowiedzialności cywilnej, co daje prawo wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 5. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. przedstawią informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy ( w wysokości nie mniejszej niż oferowana cena w ofercie za wykonanie zamówienia). 6. Zrealizowali jako Wykonawcy (Generalny Wykonawca lub Partner Konsorcjum) w okresie ostatnich 3 lat, co najmniej 3 roboty budowlane o wielkości i złożoności porównywalnej z zamówieniem zamawiającego. 7. Dysponują odpowiednim sprzętem i w liczbie i wydajności gwarantującej bezusterkowe przeprowadzenie robót zgodnie z zasadami określonymi w SIWZ w terminie przewidzianym umową. Zamawiający oceniając spełnienie warunków wymaganych od wykonawców będzie stosował formułę: spełnia - nie spełnia na podstawie załączonych dokumentów do oferty zgodnie z pkt.9 SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww. warunki Wykonawca spełnił..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony Formularz ofertowy. (wg załączonego wzoru) 2. Szczegółowy kosztorys ofertowy 3. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Polisa lub dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 6. Informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - pożyczkowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy (w wysokości nie mniejszej niż oferowana cena w ofercie za wykonanie przedmiotu zamówienia) wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert o udzielenie zamówienia. 7. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia oraz dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy wymagają posiadanie takich uprawnień; uprawnienia branży drogowej oraz zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa. 8. Wykaz inwestycji dotyczących budowy nawierzchni drogowych z ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoich rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz załączeniem referencji, że roboty te wykonane zostały należycie. Wykaz powinien zawierać: nazwę, adres i dane teleadresowe inwestora, rodzaj i powierzchnię nawierzchni, datę zakończenia inwestycji. 9. Wykaz sprzętu specjalistycznego koniecznego do wykonania ww. inwestycji. 10. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 11. Pełnomocnictwo (pełnomocnictwa), jeśli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika, dotyczy to również przypadku, jeżeli jest ono wymagane dla Spółki Cywilnej lub uczestników konsorcjum. 12. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, dotycząca: A) Osób fizycznych (współwłaścicieli spółek, właścicieli firm) B) Urzędujących członków władz osób prawnych 13. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. 06.87.605); ww. dokumenty muszą być złożone w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczone na język polski i poświadczone przez wykonawcę za zgodność z oryginałem..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.przasnysz.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy
06-300 Przasnysz
ul. Św. Stanisława Kostki 5.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.03.2009 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy 06-300 Przasnysz ul. Św. Stanisława Kostki 5.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z PRZASNYSZA
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Miasta Przasnysz
- Dostawa sprzętu informatycznego związana z realizacją projektu w ramach grantu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- "Kompleksowe usługi społeczne w Gminie Przasnysz" - świadczenie sąsiedzkich usług opiekuńczych
- Budowa ul. Ks. Jana Twardowskiego w Przasnyszu
- Dostaw art. szewnych dla SPZZOZ w Przasnyszu.
- Termomodernizacja budynku przy ul. Szosa Ciechanowska 6 A
więcej: przetargi w Przasnyszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa drogi gminnej - ul. Kościuszki w Boguszowie - Gorcach wraz z niezbędną infrastrukturą, etap II"
- Wykonanie w systemie "zaprojektuj-buduj" dokumentacji projektowej oraz robót budowlanych zadanie "Rozbudowa DW nr 835 ... Grabownica Starzeńska polegająca na rozbudowie skrzyżowania z DW nr 886
- Przebudowa drogi gminnej nr 102041L w Radzyniu Podlaskim - ul. Chmielowskiego
- "Rozbudowa drogi powiatowej nr 4018W Szydłowiec - Majdów - granica województwa na odcinku od 3 + 147 do km 4 + 347"
- Realizacja zad. inwest. pn.: "Rozbudowa drogi gm. nr 160063Z na odcinku Jarosławiec - Jezierzany. Etap II" oraz realizacja pierwszego etapu zad. pn.: "Budowa kanal. sanit. w m. Nacmierz i Jezierzany"
- Przebudowa odcinka ulicy Zachodniej w Siemiatyczach
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.