eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TucholaDostawa sprzętu i materiałów niezbędnych do realizacji projektu Borowiacy w teatrze życia dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-12-18

Tuchola: Dostawa sprzętu i materiałów niezbędnych do realizacji projektu Borowiacy w teatrze życia dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 435352 - 2009; data zamieszczenia: 18.12.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 406000 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Tuchola, pl. Zamkowy 1, 89-500 Tuchola, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0 52 56 42 500, faks 052 3342138.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu i materiałów niezbędnych do realizacji projektu Borowiacy w teatrze życia dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu i materiałów niezbędnych do realizacji projektu Borowiacy w teatrze życia dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Zakres przedmiotu zamówienia został szczegółowo opisany w zestawieniach stanowiących załączniki od 1 do 7. Ze względu na różnorodność potrzebnego sprzętu i materiałów Zamawiający podzielił przedmiot zamówienia na 10 odrębnych części tj.: Zadanie I - dostawa odzieży i dodatków - zał. nr 1 Zadanie II - dostawa tkanin - zał. nr 2 Zadanie III- dostawa materiałów papierniczych - zał. nr 3 Zadanie IV - dostawa urządzeń elektrycznych i oświetlenia - zał. nr 4 Zadanie V - dostawa sprzętu radiowego, telewizyjnego i podobnego - zał. nr 5 Zadanie VI - dostawa sprzętu laboratoryjnego, optycznego i precyzyjnego - zał. nr 6 Zadanie VII - dostawa oprogramowania - zał. nr 7 Zestawienia stanowiące załączniki od 1 do 7 określają zakres zamówienia dla poszczególnych jego części oraz stanowią dla Wykonawców podstawę do wyceny oferty. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty kosztorys ofertowy wykonany na podstawie załączonych zestawień (od 1 do 7) uwzględniający cenę jednostkową oferowanego towaru. Każdy z Wykonawców może złożyć ofertę na jedną, dwie, trzy, cztery, pięć, sześć lub siedem części zamówienia. W druku oferty Wykonawca wypełnia tę część, na którą składa ofertę, pozostałe części pozostawia bez wypełniania. Dostawa ww. sprzętu i materiałów nastąpi do siedziby Zamawiającego, pl. Zamkowy 1, 89-500 Tuchola w terminie 14 dni od uzyskania zamówienia. Wykonawca w cenie oferty uwzględni dowóz artykułów do siedziby Zamawiającego oraz wszelkie koszty związane z przygotowaniem niniejszego zamówienia. Sprzęt oraz materiały powinny spełniać wymagania Zamawiającego określone w załącznikach. W przypadku, gdy dostarczony towar nie będzie spełniał minimalnych warunków technicznych i jakościowych określonych przez Zamawiającego lub okaże się wadliwy Wykonawca (na własny koszt) zobowiązany będzie wymienić go (lub naprawić) na odpowiadający wymogom siwz w terminie 14 dni od daty dostarczenia wadliwego towaru..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki 19.00.00.00 - Skóra i tkaniny włókiennicze, tworzywa sztuczne i guma 30.00.00.00 - Maszyny biurowe i liczące, sprzęt i materiały, z wyjątkiem mebli i pakietów oprogramowania 31.00.00.00 - Maszyny, aparatura, urządzenia i wyroby elektryczne; oświetlenie 32.00.00.00 - Sprzęt radiowy, telewizyjny, komunikacyjny, telekomunikacyjny i podobny 38.00.00.00 - Sprzęt laboratoryjny, optyczny i precyzyjny (z wyjątkiem szklanego) 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 10631.46 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: dofinansowane ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 4   

Nazwa: Zadanie IV - dostawa urządzeń elektrycznych i oświetlenia

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.12.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ZPChr OSTEL Michał Ostafiński, ul. Żeleńskiego 23, Rzeszów, kraj/woj. Polska.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 1178.00
  • Oferta z najniższą ceną: 1178.00 oferta z najwyższą ceną: 1840.00
  • Waluta: PLN.

Część NR: 5   

Nazwa: Zadanie V - dostawa sprzętu radiowego, telewizyjnego i podobnego

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.12.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ATAPOL Piotr Wyrwiński, ul. Marcinkowskiego 11, 85-056 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 7302.46
  • Oferta z najniższą ceną: 7302.46 oferta z najwyższą ceną: 7302.46
  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Zadanie VII - dostawa oprogramowania

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14.12.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KLADREW Szymon Klamann, ul. 3 Maja 17/6, Kartuzy, kraj/woj. Polska.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 2151.00
  • Oferta z najniższą ceną: 2151.00 oferta z najwyższą ceną: 2168.85
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.