Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-01-31
Żmigród: Dostawa materiałów drogowych
Numer ogłoszenia: 43536 - 2013; data zamieszczenia: 31.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej , ul. Poznańska 6, 55-140 Żmigród, woj. dolnośląskie, tel. 071 3853031, faks 071 3853032.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów drogowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywny zakup i dostawa materiałów drogowych wg załącznika nr 5a i 5b do SIWZ dla Miejskiego Zakładu Gospodarki Komunalnej w Żmigrodzie. Przedmiot zamówienia składa się z następujących 2 zadań: Zadanie nr 1 Zakup i dostawa materiałów betonowych 1. Szczegółowy o opis materiałów i szacunkowe ilości materiałów zawiera załącznik nr 5a do niniejszej specyfikacji 2. Oferowane materiały muszą odpowiadać wymaganiom jakościowym wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. Na dostarczone materiały Dostawca zobowiązany jest przedstawić niezbędne atesty i certyfikaty zgodności. 3. Wszystkie artykuły będące przedmiotem umowy muszą być fabrycznie nowe, w oryginalnych opakowaniach producenta. 4. Zamawiający zastrzega, że wymienione w załączniku nr 5a ilości materiałów są szacunkowe i służą do wyboru najkorzystniejszej oferty. 5. Dostawca nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu niewykorzystania ilości podanych w załączniku nr 5a. 6. Do obowiązków Dostawcy należy transport i rozładunek materiałów w siedzibie Zamawiającego lub we wskazanym miejscu przez Zamawiającego. 7. Dostawca zobowiązany jest dostarczać materiały określone w załączniku nr 5a każdorazowo na odrębne zamówienia Zamawiającego, określające ilość i rodzaj materiałów. 8. Dostawca zobowiązany jest dostarczać zamawiane materiały w ciągu 3 dni roboczych od dnia otrzymania zamówienia. 9. Dopuszcza się złożenie oferty równoważnej o parametrach i właściwościach takich samych bądź lepszych niż określono w SIWZ. Zadanie nr 2 Zakup i dostawa kruszywa drogowego 1. Szczegółowy o opis materiałów i szacunkowe ilości materiałów zawiera załącznik nr 5b do niniejszej specyfikacji 2. Oferowane materiały muszą odpowiadać wymaganiom jakościowym wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. Na dostarczone materiały Dostawca zobowiązany jest przedstawić niezbędne atesty i certyfikaty zgodności. 3. Wszystkie artykuły będące przedmiotem umowy muszą być fabrycznie nowe, w oryginalnych opakowaniach producenta. 4. Zamawiający zastrzega, że wymienione w załączniku nr 5b ilości materiałów są szacunkowe i służą do wyboru najkorzystniejszej oferty. 5. Dostawca nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu niewykorzystania ilości podanych w załączniku nr 5b. 6. Do obowiązków Dostawcy należy transport i rozładunek materiałów w siedzibie Zamawiającego lub we wskazanym miejscu przez Zamawiającego. 7. Dostawca zobowiązany jest dostarczać materiały określone w załączniku nr 5b każdorazowo na odrębne zamówienia Zamawiającego, określające ilość i rodzaj materiałów. 8. Dostawca zobowiązany jest dostarczać zamawiane materiały w ciągu 3 dni roboczych od dnia otrzymania zamówienia. 9. Dopuszcza się złożenie oferty równoważnej o parametrach i właściwościach takich samych bądź lepszych niż określono w SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.42.00-4, 14.21.22.00-2, 14.21.00.00-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych w SIWZ, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://zmigrod.ibip.wroc.pl/public/?id=100070
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej w Żmigrodzie, ul. Poznańska 6, 55-140 Żmigród - sekretariat.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.02.2013 godzina 09:30, miejsce: Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej w Żmigrodzie, ul. Poznańska 6, 55-140 Żmigród - sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup i dostawa materiałów betonowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szczegółowy o opis materiałów i szacunkowe ilości materiałów zawiera załącznik nr 5a do niniejszej specyfikacji 2. Oferowane materiały muszą odpowiadać wymaganiom jakościowym wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. Na dostarczone materiały Dostawca zobowiązany jest przedstawić niezbędne atesty i certyfikaty zgodności. 3. Wszystkie artykuły będące przedmiotem umowy muszą być fabrycznie nowe, w oryginalnych opakowaniach producenta. 4. Zamawiający zastrzega, że wymienione w załączniku nr 5a ilości materiałów są szacunkowe i służą do wyboru najkorzystniejszej oferty. 5. Dostawca nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu niewykorzystania ilości podanych w załączniku nr 5a. 6. Do obowiązków Dostawcy należy transport i rozładunek materiałów w siedzibie Zamawiającego lub we wskazanym miejscu przez Zamawiającego. 7. Dostawca zobowiązany jest dostarczać materiały określone w załączniku nr 5a każdorazowo na odrębne zamówienia Zamawiającego, określające ilość i rodzaj materiałów. 8. Dostawca zobowiązany jest dostarczać zamawiane materiały w ciągu 3 dni roboczych od dnia otrzymania zamówienia. 9. Dopuszcza się złożenie oferty równoważnej o parametrach i właściwościach takich samych bądź lepszych niż określono w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.42.00-4.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup i dostawa kruszywa drogowego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Szczegółowy o opis materiałów i szacunkowe ilości materiałów zawiera załącznik nr 5b do niniejszej specyfikacji 2. Oferowane materiały muszą odpowiadać wymaganiom jakościowym wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. Na dostarczone materiały Dostawca zobowiązany jest przedstawić niezbędne atesty i certyfikaty zgodności. 3. Wszystkie artykuły będące przedmiotem umowy muszą być fabrycznie nowe, w oryginalnych opakowaniach producenta. 4. Zamawiający zastrzega, że wymienione w załączniku nr 5b ilości materiałów są szacunkowe i służą do wyboru najkorzystniejszej oferty. 5. Dostawca nie przysługują wobec Zamawiającego roszczenia odszkodowawcze z tytułu niewykorzystania ilości podanych w załączniku nr 5b. 6. Do obowiązków Dostawcy należy transport i rozładunek materiałów w siedzibie Zamawiającego lub we wskazanym miejscu przez Zamawiającego. 7. Dostawca zobowiązany jest dostarczać materiały określone w załączniku nr 5b każdorazowo na odrębne zamówienia Zamawiającego, określające ilość i rodzaj materiałów. 8. Dostawca zobowiązany jest dostarczać zamawiane materiały w ciągu 3 dni roboczych od dnia otrzymania zamówienia. 9. Dopuszcza się złożenie oferty równoważnej o parametrach i właściwościach takich samych bądź lepszych niż określono w SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 14.21.22.00-2, 14.21.00.00-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI ŻMIGRÓD
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" oraz budowa sprawnościowego placu zabaw przy Szkole Podstawowej w Żmigrodzie ul. Sienkiewicza 6
- Odnowa przestrzeni miejskiej - zagospodarowanie podwórek oraz montaż monitoringu w Żmigrodzie - etap II
więcej: przetargi ŻMIGRÓD »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą mieszanki kruszywa naturalnego - sianego 0/31,5 mm przeznaczonego do remontu dróg na terenie Gminy Grajewo
- Dostawa kruszywa na drogi leśne oraz szlaki zrywkowe na terenie Nadleśnictwa Narol
- Dostawa żwirów kruszonych
- Dostawa kruszywa betonowego i pospółki żwirowej do bieżącego utrzymania dróg
- ,,Zakup kruszywa do budowy drogi w Leśnictwie Płociczno nr L12160010 oraz remontów i bieżącego utrzymania dróg w Nadleśnictwie Skrwilno"
- Pozyskanie, transport wraz z rozplantowaniem piasku w miejscowości Swarzewo wraz z pracami towarzyszącymi w celu ochrony brzegu morskiego.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.