To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2013-10-25
Połczyn-Zdrój: Budowa drogi leśnej nr 210 w Leśnictwie Krosino - etap II
Numer ogłoszenia: 435394 - 2013; data zamieszczenia: 25.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 404216 - 2013r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Połczyn, ul. 15 Grudnia 12, 78-320 Połczyn-Zdrój, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3662230, faks 094 3662230.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: PGL LP Nadleśnictwo Połczyn.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi leśnej nr 210 w Leśnictwie Krosino - etap II.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Szczegółowy zakres zamówienia określa: Projekt Budowlany, Przedmiar Robót STWiOR Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na budowie odcinka o długości 2090 mb drogi leśnej nr 210 w leśnictwie Krosino Stan istniejący: Trasa drogi przebiega w istniejącym pasie ograniczonym drzewostanem, na terenie Nadleśnictwa Połczyn na działkach ewidencyjnych o następujących numerach: 45/2, 46/1, 47, 48, 49, 50, 51/1obręb Sucha, Gmina Grzmiąca. Droga zaczyna się dowiązaniem do krawędzi obiektu mostowego a kończy dowiązaniem do granicy drogi leśnej o nawierzchni utwardzonej. Droga posiada w swoim śladzie szerokość zmienna w granicach 3,00 m. Jest zadarniona, skoleinowana, nierówna z poboczami wyniesionymi, zadarnionymi. W ciągu drogi leśnej lokalnie występują rowy jednostronne lub obustronne w stanie kwalifikującym je do przebudowy. W związku ze złym stanem drogi oraz brakiem odpowiedniego odwodnienia spływ wód opadowych jest utrudniony co sprzyja powstawania zastoisk wodnych i złemu odwodnienia korpusu drogi. Droga leży w terenie równinnym ze zmiennym łagodnym nachyleniem podłużnym. Istniejący pas drogowy jest wąski, jego szerokość nie pozwala na poprawne przeprowadzenie geometrii drogi z uwagi na parametry techniczne dróg pożarowych. W ciągu drogi leśnej zlokalizowane są zjazdy i skrzyżowania z innymi drogami. Brak jest mijanek i składnic na drewno. Teren drogi leśnej jak i jej okolica jest ogólnie podmokły i z uwagi na zalegające grunty może mieć istotny wpływ na odpływ wód opadowych. Długość całkowita budowanego odcinka drogi wynosi 2,09 km. Spadki podłużne istniejącego terenu wahają się od 0,250% do 4,200% zmiennie na całej długości drogi. Brak mijanek, zjazdów i skrzyżowań o nawierzchni utwardzonej oraz częściowo nie zachowany warunek minimalnej skrajni drogowej pomiędzy koronami drzew powoduje utrudnienia w ruchu pojazdów. Ogólnie droga wymaga kompleksowej odbudowy z dostosowaniem do obowiązujących przepisów. Parametry techniczne projektowanej drogi: prędkość projektowa Vmax = 30 km/h, obciążenie ruchem KR2 - 120 kN, ładowność 28 Mg, nacisk osi z ładunkiem 69 - 190 kN, szerokość korony drogi 5,00 m, szerokość jezdni 3,50 m, przekrój daszkowy 3,0%, szerokość poboczy 2 x 0,75 m, spadek poprzeczny poboczy 6,0%, szerokość zjazdów leśnych 3,00 m, promienie wyokrąglające na zjazdach leśnych 6,00 m, szerokość wlotów skrzyżowań 3,50 m, promienie wyokrąglające łuki na skrzyżowaniach 11,00 m, mijanki szerokość 2,50 m, długości 23,00 m ze skosami wjazdowymi 1:8. Plan sytuacyjny/geometria korpusu drogi Objęta opracowaniem droga leśna ma długość L=3 320,2 m, w tym odcinek podlegający budowie 2 090,00 m. Drogę zaprojektowano po trasie jej dotychczasowego przebiegu, dokonując nieznacznych korekt w miejscach załamań osi trasy oraz występowania łuków poziomych. Trasę wyznaczono na podstawie mapy do celów projektowych oraz na podstawie wizji i pomiarów własnych w terenie. W ciągu drogi leśnej zaprojektowano poszerzenia jezdnia na łukach poziomych o parametrach wg. tabeli na rys. nr 3 Przekroje normalne. Zaprojektowano proste przejściowe przed łukami poziomymi długości 25 m. Załamania trasy opisano w układzie współrzędnych i oznaczono odpowiednio od W1 do W33. Wzdłuż drogi zaprojektowano skrzyżowania, zjazdy, mijanki o parametrach jak wyżej. Projektowaną geometrię drogi przedstawiono na załączonych planach sytuacyjnych. Roboty ziemne związane z modernizacją polegać będą na zebraniu warstwy humusu, oraz wykonaniu wykopów i nasypów z gruntu pozyskanego w trakcie wykonywania robót, podłużnym i poprzecznym zniwelowaniu i wyprofilowaniu terenu oraz wykonaniu poszczególnych warstw konstrukcyjnych nawierzchni. Na całości projektowanej drogi przyjęto następujące wykonanie robót przygotowawczych: mechaniczne oczyszczenie nawierzchni z naniesionej ziemi oraz profilowanie istniejącej nawierzchni, usunięcie naniesionych zanieczyszczeń przez wodę, wyrównanie nierówności i zasypanie wybojów celem uzyskania prawidłowego profilu poprzecznego istniejącej nawierzchni, która stanowić będzie podbudowę pod projektowaną nawierzchnię. Na całości projektowanej drogi przyjęto następujące wykonanie robót przygotowawczych: mechaniczne oczyszczenie nawierzchni z naniesionej ziemi oraz profilowanie istniejącej nawierzchni, usunięcie naniesionych zanieczyszczeń przez wodę, wyrównanie nierówności i zasypanie wybojów celem uzyskania prawidłowego profilu poprzecznego istniejącej nawierzchni, która stanowić będzie podbudowę pod projektowaną nawierzchnię. Profil podłużny drogi/ rozwiązania wysokościowe Niweletę sporządzono o pomiary własne wykonane w terenie. Niweletę nawiązano do istniejącego poziomu terenu unosząc ją ponad istniejący teren. Projektowane spadki podłużne wąchają się w granicach od 0,300% do 5,570% . Konstrukcja nawierzchni: Przyjęto konstrukcję nawierzchni drogi/placu manewrowego/zjazdów/skrzyżowań/mijanek/ o następujących warstwach: warstwa górna - kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 0/31,5 mm wraz z warstwą klinującą z klińca 5/20 mm w ilości 50kg/m2 gr. 10 cm, warstwa dolna - kruszywo łamane stabilizowane mechanicznie 31,5/63 mm gr. 20 cm, warstwa odcinająca - pospółka gr. 10 cm. Grubość całkowita konstrukcji = 40 cm Pobocza szerokości 0,75 m zaprojektowano z pospółki gr. 10 cm. Skarpy rowu umocnić warstwa humusu 10 cm (materiał pozyskany ze zdjęcia humusu). UWAGA: Do wykonania nasypów zastosować materiał z wykopów. Dobór warstw konstrukcyjnych dokonano na podstawie założeń z Inwestorem. Materiał z wykopów oprócz wykorzystania w nasypach zastosować do zasypania miejsc po karpach. Materiał ze zdjęcia humusu wykorzystać przy humusowaniu skarp i nasypów grubości 10 cm. Pozostały rozplantować poza pasem drogowym. Szczegóły dotyczące konstrukcji jezdni przedstawiono w części rysunkowej projektu. Odwodnienie: Powierzchniowe odwodnienie korony drogi zapewniają spadki poprzeczne i podłużne jezdni, skrzyżowań, mijanek, składnic. Wody opadowe odprowadzone z jezdni, zjazdów, skrzyżowań, mijanek zostaną przez projektowane pobocza szerokości 0,75 m do projektowanych rowów przydrożnych prostokątnych szerokości zmiennej (zależna od istniejącego terenu) o głębokości min. 40 cm od rzędnej terenu z dnem rowu szerokości 40 cm..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- KRAMPE- REDŁO Sp z o. o., Redło 97, 78-325 Redło, kraj/woj. zachodniopomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 647927,38 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 786115,36
Oferta z najniższą ceną: 786115,36 / Oferta z najwyższą ceną: 786115,36
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa drogi powiatowej nr 1653T Korytnica - Wierzbica - Kije odc. Wierzbica - Kije
- Odnowa przestrzeni miejskiej - zagospodarowanie podwórek oraz montaż monitoringu w Żmigrodzie - etap I
- Bieżące remonty cząstkowe nawierzchni dróg na terenie Gminy Sławków w 2025 roku
- Budowa drogi gminnej nr 112299L (ul. Wolności i Szkolna) w miejscowości Krasnobród
- Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Secemin
- Budowa drogi powiatowej Nr 4419W w m. Deskurów.
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.